Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dragonfly
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Niinhän sitä luulis vaan samantein ku laukassee iglan yms ni jo flaret pölähtää:mad: ja sen aikaa ku sinko yrittää uudestaan lukittua on jo flaret latautuneet ja jos sattuukin osumaan niin health regen pitää kyllä huolen että härvelit pysyy ilmassa:rolleyes:
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

No, jettejä ei oikein kunnolla tosiaan saa tiputettua. Hekoja kylläkin. Muuten kannattaa laukaista ainoastaan kun kone on lähietäisyydellä ja ei ehdi pakoon seuraavaa lukitusta. Kyllähän "sinko" kuitenkin nopeammin latautuu kuin flaret.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Tiimipelillä jetit putoo kun ottaa kaks äijää lockaamaan. Yleensä tuntuu kyllä että parempi pitää vihun jetit ilmassa kun ei niistä tuonne maan kamaralle paljon haittaa ole. Hyviäkin jettilentäjiä on tullut vastaan ja nekin tuhoaa kaiken ilmasta eikä tunnu maahan niin paljon pommittavan.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Level 27 olen ja 1300 xp seuraavaan tasoon. Itse pelailen kyllä Reconilla nykyään enimmäkseen ja koitan hankkia M40A5, mutta tällä hetkellä pelailen SV98 w/ ACOG 4x, SPB ja Suppressorilla. On meinaan pirun hyvä yhdistelmä jos osaa käyttää. Alussa pelailin kylläkin Assaultilla siihen asti, kunnes sain AN94, vielä täytyisi 4000xp saada jotta saisin Russian Required M16A3..

Iglalla myöskin ammun hekoja ja jettejä alas. Jos löytyy EXPL, ni ei tarvitse heti pelätä, että kudit loppuisi. Ainiin, hekoilla olen kans lennelly suht. paljon, mutta enimmäkseen Scout-helicoptereilla. Jokin niissä miniguneissa viehättää :D Ja myöskin heat seekereillä toisia hekoja alas, niin ei mitään hätää.

Jos ketään kiinnostaa lisätä mua kaveriksi, niin mun GT: Sukkahunter (yllätysyllätys)

Edit vielä tähän väliin: Tactical Flashlight on erittäin ärsyttävä! Vihaan sitä yli kaiken, kun omat osoittelee lampuilla niin ei nää yhtään mitään ja sitten tulee vihollinen suoraan naaman eteen ja ampuu..
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Kyllähän noita lentohärpättimiä saa alas ihan hyvin maastakin. Ainakin vielä toimii monesti että kun saat kohteen lokattua, niin älä ammu heti vaan pidä lokattuna hetki, koska monet hätäiset pilotit vetäisee flaret heti kun locki on kiinni. Ajoitus on myös tärkeä, kun jetti syöksyy kauempaa kohti, ammu silloin ensimmäinen sitten nopea lataus ja monesti ehdit ampua toisen perään ennenkuin menee rangen ulkopuolelle lataamaan flarejansa. Tosin pudottaminen on kaikista helpointa toimivan tiimin/squadin kanssa.
Tosta spottauksesta pakko sanoa että yli 900h bf2:sta pelanneena en osaa olla spottaamatta vaikka yrittäisikin, jotenkin sormi on backillä ennenkuin ehtii edes ajattelemaan koko asiaa, aiheuttaa tosin suuren määrän närkästymistä allekirjoittaneessa kamppanjaa pelatessa...:eek:
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

kun lentohärveli syöksyy kauempaa kohti, ammu silloin ensimmäinen sitten nopea lataus ja monesti ehdit ampua toisen perään ennenkuin menee rangen ulkopuolelle lataamaan flarejansa.

Noin oon yrittänytkin olipa sitten kyseessä kopu taikka jetti mutta jostakin syystä menee järettömän kauan ennenkuin igla tms lukittuu uudelleen ja silloin on jo flaret kerennyt latautua:mad: Ehkä en vaan osaa :confused:

Muutaman kerran käynyt myös niin että selvästi on pati osunut mutta mitn ei tapahdu liekkö bugi vai oonko harhoja nähnyt.

Eilen kävi myös hassusti kun viritin laatikon ja sitten kupsahdin ja ennenkuin kerkesin spwnia loota poksahti mutta jäipä pisteet saamati :rolleyes
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Tietääkö kukaan montako service staria tarvii platinaan/ase vai onko platinointia ollenkaan? Itellä a-91:ssä on jo 8 service staria ja mietin et tuleeko 10.:stä jotakin spesiaalia...Lopetin kolme minuuttia liian aikasin pelaamisen, olis just tullu engineer service medal, vai mikä nyt olikaan mikä tarvii 50h pelata engineerillä:D No huomena se sieltä kopsahtaa. Tuo A-91 on kyllä omasta mielestäni ihan yli hyvä ase. IR scope, foregrip ja äänenvaimennin tai flashsupressor ni avot kyllä alkaa piippalakkia lakoamaan! ja kyytipojaksi miinat ja tavan sinko, sekä ammo tai explosive perkki päälle ni ei amitsuunit lopu heti kesken.
Ei muutako ei saa koskaan antaa periksi, huumori yllä ja lisää paskaa housuun:D
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Tuo A-91 on kyllä omasta mielestäni ihan yli hyvä ase. IR scope, foregrip ja äänenvaimennin tai flashsupressor ni avot kyllä alkaa piippalakkia lakoamaan! ja kyytipojaksi miinat ja tavan sinko, sekä ammo tai explosive perkki päälle ni ei amitsuunit lopu heti kesken.
Eikai piippalakkia saa ampua piippalakin aseella? No itsekkin tykkään todella paljon tuosta A-91:sta, jotenkin vain lähitaistelussa tuo G36 tuntuu paremmalta. G3 on kaukainen haave enkä ole juuri CO-OP:ia edes pelannut, saati sitten Assault luokkaa. Voiko tuota G3:sta edes muualta saada kuin CO-OP:sta? Jo BC2:sessa G3 oli todella hyvä ase joten sitä odotellessa jos sen joskus saisi.
 
No, jettejä ei oikein kunnolla tosiaan saa tiputettua. Hekoja kylläkin. Muuten kannattaa laukaista ainoastaan kun kone on lähietäisyydellä ja ei ehdi pakoon seuraavaa lukitusta. Kyllähän "sinko" kuitenkin nopeammin latautuu kuin flaret.

Ööh... Soflam+Javelin anyone? Lyömätön yhdistelmä. Vaatii vaan siis tiimipelaamista.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Hyi helevetti nuo rautatähtäimet on suoraan sieltä ja syvältä tässä pelissä. BC2:ssa en koskaan käyttäny mitään punapisteitä tai ACOGeja, mutta tässä niitä on pakko käyttää, kun ovat nuo rautatähtäimet onnistuneet sössimään niin täydellisesti.

Samoin Rush pelimuotona ei tässä jostain syystä nappaa ollenkaan.

E: Rant continues...

Mitähän designerin mielessä liikkunut, kun päättänyt laittaa tuohon kitin muokkausvalikkoon tuon helvetin ärsyttävän häiriöefektin. Mikäli ideana on ollut hidastaa entisestään kitin muokkaamista, niin siinä on onnistuttu täydellisesti, mutta käytettävyyden kannalta järkyttävän paska ratkaisu.

Myöskään ei kupoliini mahdu mitenkään, että miten ovat voineet sössiä nuo lippujen väritykset konkassa. Ukot huuteloo, että jossain viholliset vie lippua, mutta mikään missään ei näytä, että mikähän lippu siellä mahtaa olla menossa. Onneksi ne liput vaihtaa sitä väriä edes siinä vaiheessa, kun se lopullisesti menee viholliselle. Ei koko peliä aina tarvitse arpoa, että mitkä liput on kenenkin halussa. Se fyysinen lippu siinä tangossa pelittää kyllä juuri niinkuin pitääkin, eli mikäli sen näkee niin sen perusteella tietää kenelle lippu on menossa, eikä tarvitse katella niitä värejä mitä ne näyttää.

Helvetisti tässä on näitä pieniä ongelmia, jotka joinakin päivinä tuntuu kasautuvan ja sitten lentää ripulikakka tuulettimeen - niinkuin minulla kävi tänään. Lähden nyt lenkille rauhoittumaan ja kokeilen taas huomenna uudella mielellä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Hyi helevetti nuo rautatähtäimet on suoraan sieltä ja syvältä tässä pelissä. BC2:ssa en koskaan käyttäny mitään punapisteitä tai ACOGeja, mutta tässä niitä on pakko käyttää, kun ovat nuo rautatähtäimet onnistuneet sössimään niin täydellisesti.

Samoin Rush pelimuotona ei tässä jostain syystä nappaa ollenkaan.

E: Rant continues...

Mitähän designerin mielessä liikkunut, kun päättänyt laittaa tuohon kitin muokkausvalikkoon tuon helvetin ärsyttävän häiriöefektin. Mikäli ideana on ollut hidastaa entisestään kitin muokkaamista, niin siinä on onnistuttu täydellisesti, mutta käytettävyyden kannalta järkyttävän paska ratkaisu.

Myöskään ei kupoliini mahdu mitenkään, että miten ovat voineet sössiä nuo lippujen väritykset konkassa. Ukot huuteloo, että jossain viholliset vie lippua, mutta mikään missään ei näytä, että mikähän lippu siellä mahtaa olla menossa. Onneksi ne liput vaihtaa sitä väriä edes siinä vaiheessa, kun se lopullisesti menee viholliselle. Ei koko peliä aina tarvitse arpoa, että mitkä liput on kenenkin halussa. Se fyysinen lippu siinä tangossa pelittää kyllä juuri niinkuin pitääkin, eli mikäli sen näkee niin sen perusteella tietää kenelle lippu on menossa, eikä tarvitse katella niitä värejä mitä ne näyttää.

Helvetisti tässä on näitä pieniä ongelmia, jotka joinakin päivinä tuntuu kasautuvan ja sitten lentää ripulikakka tuulettimeen - niinkuin minulla kävi tänään. Lähden nyt lenkille rauhoittumaan ja kokeilen taas huomenna uudella mielellä.

Onhan niitä bugeja vaikka kuinka ja paljon, mutta viihdyttäväksihän se tämän pelin tekee!

Ja jos et kerran tiedä mitä lippua viedään, niin opettele se systeemi ulkoa. Auttaa meinaan aika paljon konkassa! Itsekin opettelin sen systeemin ja nykyään ei ole enään mitään problemaa.

Ainiin, oli mulla myös asiaakin.. Onko teillä ollut ongelmaa pistoolien kanssa? Itse olin saanut MP443 Suppressedin ja sitten seuraavassa matsissa kun minun piti ottaa se käyttöön, niin se vaihto sen normaaliin MP443?! Mitä ihmettä?
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

lipun viemisen huomaan ainakin minimapin yläreunassa olevista lipun neliöistä jos vaikka eka on ollut hallussa ja alkaa vilkkumaan niin vihollinen on siellä silloin ottamassa lippua, muusta en ainakaan itse tiedä että huomaisia ajoissa lipun valtausta(paitsi kun vaihtuu vihollisen lipuksi). Ja nuo merkit ovat aina vasemmalta oikealle järjestyksessä A B C D jne... olitpa kummassa joukkueessa tahansa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Ja jos et kerran tiedä mitä lippua viedään, niin opettele se systeemi ulkoa.
Mikä systeemi? Niiden lippujen värityksien muuttumisessa ei ole mitään muuta toimivaa logiikkaa, kuin se värin vaihtuminen siinä vaiheessa, kun lippu vaihtaa omistajaa.

Onko teillä ollut ongelmaa pistoolien kanssa? Itse olin saanut MP443 Suppressedin ja sitten seuraavassa matsissa kun minun piti ottaa se käyttöön, niin se vaihto sen normaaliin MP443?! Mitä ihmettä?
Olen huomannut itsekin, että vaikka pislan vaihtaisi niin pelissä on käytössä kuitenkin jotain muuta. Tai itseasiassa varmaan sama pistooli tulee aina käyttöön, mutta siihen liitetty lisähärpäke saattaa olla jotain muuta kuin mitä pitäisi.

lipun viemisen huomaan ainakin minimapin yläreunassa olevista lipun neliöistä jos vaikka eka on ollut hallussa ja alkaa vilkkumaan niin vihollinen on siellä silloin ottamassa lippua, muusta en ainakaan itse tiedä että huomaisia ajoissa lipun valtausta(paitsi kun vaihtuu vihollisen lipuksi). Ja nuo merkit ovat aina vasemmalta oikealle järjestyksessä A B C D jne... olitpa kummassa joukkueessa tahansa.
Sieltä olen itsekin lähinnä seurannut noita lippujen valtaamisia. Aina ei nekään kuitenkaan tunnu pysyvän perässä. Tai sitten joku oman puolulainen hoitelee jo ne vihulaiset sieltä ennen kuin itse kerkiää paikalle ja siksi vaikuttaa siltä niinkuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Vaikea tuntuu olevan alussa reconilla olla tiimille hyödyksi. Varsinkin ennein kuin bipodin saa ja paremmin osuu. Tosi varmaan auttaisi jos ei näin puusilmä olisi. Olisi pitänyt röllina BC2'ssa pelata muilla aseilla kuin M1 Garandilla. ;)
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Vaikea tuntuu olevan alussa reconilla olla tiimille hyödyksi.

Kyllä parhaiten Reconilla on hyödyksi, kun nappaa haulikon tms. aseen kätösiin ja dyykkaa etulinjaan. Sitten vaan viljelee niitä "tutkakranaatteja" niin maan perkeleesti. Varmasti on koko tiimillä helpompaa, kun näkee vähän missä ne vastustajat hengailee.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Kyllä parhaiten Reconilla on hyödyksi, kun nappaa haulikon tms. aseen kätösiin ja dyykkaa etulinjaan. Sitten vaan viljelee niitä "tutkakranaatteja" niin maan perkeleesti. Varmasti on koko tiimillä helpompaa, kun näkee vähän missä ne vastustajat hengailee.

Hmm joo. Olisi pitanyt sanoa että ei ole hyödyksi sniper aseella. Mutta yes, oikeassa olet. Tuli juuri oivallettua etta voihan siita sen scopen pois ottaa doh.
 
Eilen tuli pelattua sekä MW3 että BF3 ja omissa silmissäni BF3 vie voiton.

Oli suorastaa legendaarista eilisessä pelissä, kun olin hyökkäävällä puolella rushissa. Olin talon sisällä vastustajan puolella. Katselin ikkunasta ulos mihin menisin, kun paikalle tuli tankki ja ampui seinän paskaksi edestäni. Huomasin sen ajoissa ja väistin ammuksen mennen vähän kauemmaksi seinästä. Sen jälkeen hyppäsin tankin tekemästä reiästä läpi ulos talosta samalla kuin ympärilläni vielä lensi seinän paloja ja luikin pakoon. Täytyy sanoa että tämmöisistä hetkistä tulee mahtava fiilis pelata peliä kun nämä tapahtumat eivät ole käsikirjoitettuja kuten joissakin toimintapeleissä yksinpelissä on, vaan ainoastaa pelin hyvyyttä. Jos homma jatkuu yhtää eeppisenä, jää MW3 pelailut vähälle.

Tallentaako BF3 näitä matseja johonkin theater palveluun? Tuosta hetkestä olisi saanut jo mahtavan screenshotinkin.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Hyi helevetti nuo rautatähtäimet on suoraan sieltä ja syvältä tässä pelissä. BC2:ssa en koskaan käyttäny mitään punapisteitä tai ACOGeja, mutta tässä niitä on pakko käyttää, kun ovat nuo rautatähtäimet onnistuneet sössimään niin täydellisesti.

Samoin Rush pelimuotona ei tässä jostain syystä nappaa ollenkaan.

E: Rant continues...

Mitähän designerin mielessä liikkunut, kun päättänyt laittaa tuohon kitin muokkausvalikkoon tuon helvetin ärsyttävän häiriöefektin. Mikäli ideana on ollut hidastaa entisestään kitin muokkaamista, niin siinä on onnistuttu täydellisesti, mutta käytettävyyden kannalta järkyttävän paska ratkaisu.

Myöskään ei kupoliini mahdu mitenkään, että miten ovat voineet sössiä nuo lippujen väritykset konkassa. Ukot huuteloo, että jossain viholliset vie lippua, mutta mikään missään ei näytä, että mikähän lippu siellä mahtaa olla menossa. Onneksi ne liput vaihtaa sitä väriä edes siinä vaiheessa, kun se lopullisesti menee viholliselle. Ei koko peliä aina tarvitse arpoa, että mitkä liput on kenenkin halussa. Se fyysinen lippu siinä tangossa pelittää kyllä juuri niinkuin pitääkin, eli mikäli sen näkee niin sen perusteella tietää kenelle lippu on menossa, eikä tarvitse katella niitä värejä mitä ne näyttää.

Helvetisti tässä on näitä pieniä ongelmia, jotka joinakin päivinä tuntuu kasautuvan ja sitten lentää ripulikakka tuulettimeen - niinkuin minulla kävi tänään. Lähden nyt lenkille rauhoittumaan ja kokeilen taas huomenna uudella mielellä.

Juurikin näin , lisätään tuohon vielä mm. maailman huonoimmat spawnit (deathmatch) , pitkä lagi ja ukon jatkuva ähellys ja jokapaikkaan kiinni jääminen , alkaa olemaan pinna kireällä . Kaiken lisäksi kampanjakin vielä sucks
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

lisätään tuohon vielä mm. maailman huonoimmat spawnit (deathmatch)
Ainiin, unohdin mainita ne eilen. BC2:ssa oli ainakin periaatteessa käytössä jonkinmoinen systeemi, mikä valitsi spawn paikan siten, että vihollisia ei ole ihan siinä samassa kohtaa. Squadiin spawnaaminen tietysti ihan eri asia.

Tässä tuota systeemiä ei jostain syystä ole. Muutamaan otteeseen olen mm. spawnannut makaavan vihollisen päälle. Siinä sitten katotaan kumpi tajuaa ensin, että se kaveri siinä vieressä ei olekaan tiimikaveri vaan vihollinen. Myöskin keskelle tietä on kiva spawnata, kun samalla sekunnilla kuvan tultua ruutuun tankki jyrää ylitse. Tämmöisiä ei koskaan tapahtunut BC2:ssa. Tässä tulee näitä heti spawnin jälkeen kuolemia ihan helvetisti. Ja sehän tunnetusti kiristää vannetta pääni ympärillä, mutta en anna sen(kään) silti lannistaa vaan pusken eteenpäin. Toimiessaan tämä on täyttä timanttia.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Kyllä parhaiten Reconilla on hyödyksi, kun nappaa haulikon tms. aseen kätösiin ja dyykkaa etulinjaan. Sitten vaan viljelee niitä "tutkakranaatteja" niin maan perkeleesti. Varmasti on koko tiimillä helpompaa, kun näkee vähän missä ne vastustajat hengailee.

Riippuu kyllä aika pitkälti pelimuodosta ja rushissa myös siitä, että mikä base on kyseessä. Kokeilin eilen eka kertaa tuota MAVia ja onhan se aika härski laitos. Vihut on periaatteessa koko ajan 3D-spotattuna. Sen voi myös parkkeerata johonkin, jolloin se toimii liiketunnistimena, samalla kun itse napsii vihuja vähän kauempaa.

Kokeilin eilen myös eka kertaa tuota omassa basessa makoilua SV98 kourassa (no en nyt ihan omassa basessa) ja kyllä siitä on hyötyä jos on yksi tai kaksi hyvää rölliä tiimissä. Välillä tosin vähän lipsahti ja kävin pistooli kourassa virittämässä pommeja.

Mitään BC2:n tyylistä ramboilua noilla pulttilukoilla ei kyllä enää tehdä, mutta eipä tuo haittaa. Hyvältä maistuu peli tällä hetkellä ja kaikkia uusia juttuja on aina kiva kokeilla, eikä tarvi hampaat irvessä vääntää. Illalla jenkit valtaa aina servut, mutta kun on tarpeeksi päihteitä niin sekään ei enää haittaa :D
 
Ylös Bottom