Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

VOIP toimii hyvin mutta vain kahden miehen squadissa.

Jotenkin tullut sellainen mielikuva nyt parin päivän B2K-pelaamisella, että B2K-servereillä VOIP toimii paremmin kuin vanilla-servereillä. Tiedä sitten, liekö placebo vai mikä. Eilen pelasin pari rundia kolmen britin kanssa ja VOIP oli kristallin kirkas ja ääni loistava. Sitten illalla hypättiin vanhoihin mappeihin kavereiden kanssa ja neljän suomipojan squadissa ei saanut mitään selvää kun pätki niin pirusti. :confused:

Tässä vielä Twitterin käyttäjille pari tärppiä seurattavaksi, ja miksei toki muillekin, tulee ihan hyvin tietoa pelistä:
Alan Kertz - Senior Gameplay Designer - @Demize99
Daniel Matros - Global Community Manager for Battlefield - @zh1nt0
Battlefield - @battlefield

Pikaisella haulla en löytänyt PS3 Platform Leadin (jos kyseistä "virkaa" enää on olemassa) twitteriä, joten sen jos joku tietää niin jakakoon. Daniel Collin se ei enää ilmeisesti ole.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mun servereillä ei ole muita apinoita kuin minä, ja mä en ole menossa minnekään. Saavat sulkea koko serverin, että pääsevät musta eroon. Ja jos tiimi on huono niin jokaisessa meissä asuu pieni rambo, joka valtaa liput vaikka yksin. Rush:ssa voi olla tympeät paikat, jos porukalle ei maistu kuin kiikarointi ja makkaran paisto. HC:ssa ne vaan ampuu mut, joten vihje ymmärretty!
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Pakko itekkin sen verran tuosta rage quittailusta avata sanainen arkkunsa notta:

Ei tuo quittien määrä lukuna ketään huonoksi ihmiseksi tee. Ja eikä oikeaa elämää kannata laittaa tauolle pelin takia. Eikä kannata jäähä resparaiskaamista kattomaan oli kummalla puolella tahansa jos ei halua, itellä yleensä joku ihme sisu puuska iskee siinä vaiheessa jos joutuu resparaiskauksen kohteeksi ja pakko yrittää taistella. =D Ja onpa tuota välillä tullu tehtyä niinki että jos on ollu raiskaajien puolella niin oman squadin kanssa menty toiselle puolelle ja otettu se haasteena.

Vinkkinä jos ei halua quitti prosenttinsa nousevan niin lopettakaa erän alussa ennen spawnia niin ei prosentit kerry. Ite tulee yleensä tehtyä nuin, ei sillä että välittäisin nuista numeroista kun sen takia että haluan nähä loppuun asti ne matsit mitä pelaan.

Ymmärrän myös nuiden mielipiteitä kuitenkin jokka tuota tuosta quit prosentista täälä vaahtoaa. Koska suurin osa kentistä pelissä on melko isoja ja jos ei ole täydet tiimit niin alkaa käymään kentät autioiksi, joissain kentissä enemmän ku toisissa. Ja kun jostain syystä nykyänsä ei tunnu nuo serverit täyttyvän enää samaa mukaa kun mitä aiemmin tuntu täyttyvän. Nyt tuntuu että jos pelaat samaa servua 5+ matsia niin pikku hiljaa kokoajan vaan väki vähenee ja lopulta on vaan joku 5 vs 5 tilanne.

Välillä toki nuista pikku porukan väännöistäki tulee ihan hauskoja niinkuin kävi tuossa muutama ilta sitten kun pelailtiin conquestia Seinellä. Vääntö oli äärettömän tiukkaa ja oisko reilu kymmenkunta tickettiä ollu per tiimi ja melkein tunti matsia väännetty niin tiputti vissiin kaks ukkoa meiltä ja yks vastustajilta minut mukaan lukien, silloin harmitti mutta pirun hyvä matsi oli silti.

Tiukat matsit on aina parhaita!

Jos linkki toimii niin tässä battle report kyseisestä matsista. Battle Report - Battlelog / Battlefield 3

Jos joku foorumin lukioista oli vastapuolella niin ei muutakun kiitoksia tiukasta väännöstä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Nämä ongelmat viittaavat vahvasti tuonne verkkolaitteisiin. Samaahan on nähty ja kuultu aiemminkin, eikä pelkästään DICE:n peleissä. Ja kuitenkaan ongelma näinkin vakavana ei kosketa kuin murto-osaa porukoita (=josta voi päätellä vian olevan muualla kuin pelissä).

Buffalon airstation käytössä upnp disabloitu ja DMZ:n kautta laitettu ps3 nettiin. Pitää tuossa illan suussa takuta nuo portit auki.

Jos jollain on sama boxi käytössä,niin ehkä voisin kaivata helppiä kuinka aukaisen nuo portit.

Edit: Olipas pitkä lainaus mulla aiemmin. Noh, on se kiva että moderaattorit jaksaa näin n*ssia pilkkua ja siivota 20 rivinen lainaus kahteen riviin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tuosta quittailusta (komia uusi suomalainen sana :D ) sen verran vielä, että omalla kohdallani olen kokenut parhaaksi saman tekniikan kuin pokerin pelaamisessa. Jos olet ns. tiltissä niin ei siinä auta pään hakkaaminen seinään. On vain rundeja ja päiviä, milloin mikään ei suju...joten lopetan rundin, sammutan pleikkarin ja pidän luovan tauon. Tässä vaiheessa yleensä keitän kahvit ja koitan päästä taas siihen hyvään peli fiilikseen, jossa ei paina statsit ja pisteet. Sitä vaan jotenkin huomaamattomasti tulee liian kilpailuhenkiseksi pelin tiimellyksessä, että se alkuperäinen pelaamisen ilo on kadonnut luotien sekamelskaaan. Itselläni muutamat seikat kertovat, että ollaan taas lähestymässä sitä ilotonta paikka, kuten: yhden vihun metsästäminen, tarpeeton tulitus eri välineillä, yltiöpäiset ja suoranaiset itsemurha-hyökkäykset, jokaisen kuoleman jumalaton manaaminen (vaikka se olisi tehty ihan reilussa ja pelimies-henkisessä ilmapiirissä!), itku-cämppäys eli olen joutunut saman henkilön surmaamaksi liian monta kertaa, joten odotan paikkaa iskea takaisin juuri häntä vastaan. Nämä on ne esimerkilliset seikat...on parempi tunnustaa nämä katalat paheet itsessään ja korjata omaa käyttäytymistä kuin kieltää niiden olemassaolo ja aiheuttaa servereille epäurheilijamaista ilmapiiriä :D

Latasin eilen tuon B2K...aika helvetin sekavia nuo uudet kentät on vielä, mutta kyllä se tästä. Huomasin, että tuolla strike at karkandissa (vai mikä se nimi nyt olikaan) lippuja sain napsittua aika kivasti tuon "hiekkakirpun" kanssa...ajelin vaan niin pirusti kentässä niin ei päässyt vihu osumaan. Sitten lipulle veulaamaan kirpun kanssa...sitten menoksi!
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Oli kyllä aikamoista puolustus sotaan tänään Sharqi Penisulassa conquestissa. Alku erästä meni niin kuin yleensäkkin eli molemmat tiimit valloittivat vuoron perään lippuja. Sitten valtasin TV Stationin. No sitten rappusista alkoi koko ajan lappaamaan lisää vihollisia ja tikapuita pitkin kiipeili pari tyyppiä. Ei siinä muuta kuin claymoret käyttöön ja yksi rappusten yläpäähän siihen ovella ja toinen tikapuitten päähän. Sitten kävin koko ajan ammuskelemassa vihuja rappusista ja tikapuista ja aina yhden claymoren räjähdettyä niin uusi vaan tilalle. Sitten tuli vähän rauhallisempi hetki kun oltiin torjuttu monet vihollis aallot ja ajattelin että nyt voisi lähteä vähän muuallekkin. Menen parvekkeelle aikomuksena kiivetä tikapuita alas maahan mutta sitten huomaan että noi 50metrin päässä juoksee vihuja TV Stationia kohti. No ei siinä muuta kuin PKP bipodin kanssa parvekkeen kaiteelle ja liipasin pohjaan. Tuloksena että kohti vyöryvät viholliset makaavat maassa kuolleina. Sitten vihuja alkaa taas tulemaan rappusista mutta tällä kerataa ylhäältä eikä alhaalta. No sain nekin torjuttua ja sitten viljelen claymoret parvekkeelle ja menen rappusiin ja lähden kulkemaan niitä ylös päin ja katsomaan että mistä niitä vihuja oikein tulee. Sinne oli ilmeisesti joku hypännyt kopterista ja jättänyt spawn beaconin TV Stationin katolle sitten tuhoan sen ja menen takisin parveke kerrokselle jossa on täysi sota menossa kun pari omaa puolulaista taistelee rappusista tulleita vihuja vastaan. Saadan nekin torjuttua. Tuota TV Stationia puolustaessa menikin sitten koko loppu rundi. En muista voitettiinko vai hävittiinkö mutta ainakin TV Station pysyi koko matsin ajan oman tiimin hallussa ja se tuntui ainakin minun mielestä voitolta. Tuli sitä rakennusta puolustaessa jokin sota leffa mieleen mutta en muista mikä. Sen ainakin opin että claymoret on todella hyödyllisä puolustuksessa. :D Tollasia matseja vaan lisää. Hauskaa oli! :D Taisi olla pari tyyppiä täältä foorumilta myös mukana tosin vastustajissa. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kokeilin tota kirppua arklandissa, ja hyvän tuurin omaavana henkilönä päädyin nurkantakana olevan tankin keulaan.. Silloin ajattelin, että ei sittenkään niin hyvä idea :D pitääpä kokeilla tuota uudestaan..
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kukaan havainnut että B2K-päivityksen jälkeen ryhmyri voi käskeä kavereitaan ajoneuvoon??

Voisin vannoa etten ole ennen nähnyt moista, eikä se itse asiassa nytkään tapahtunut kuin kerran. En edes oikein tarkasti muista mitä tapahtui, mutta minimapissa näkyi kaverin kohdalla auton kuva, ja selectiä painamalla oma äijä huusi jotain "get in the vehicle, what are you waiting for" -tapaista.

Juu ja kyytiä pystyy kans pyytämään.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Eilisessä konkassa (caspian) kävi oikein sinisilmäisen suomalaisen "mitäs täällä tapahtuu" hetki. Spawnasi kotibaseen ja ajattelin et taidanpa ottaa jeepin alleni. Juoksi jeepille ja huomasin et meidän basessa möllöttää vihun jetti...laskin et basessa oli ainakin 3 jettiä. Meidän joukkueen mies töllöttää siinä vieressä kun vihuu istuu jetissä ja tuhoaa meidän jettejä. Kunnon suomalaisena ihmettelin, että tässä on nyt joku glitch tai jotain..eihän täällä mitään vilunkia voi olla. Noh, aloin tykittää vihun konetta smawilla...jolloin vihu loikkasi jetistä ja lähti tulittamaan minua kohti. Ajattelin et ei tässä hätää...onhan mulla toi toinen kaveri tuossa lähistöllä jeesimässä mua...että nyt tulee vihulle noutaja. Mitä tapahtuu...perkeleen oman tiimin ryökäle pakenee jettiin sisälle ja vihun onnekas kuula osuu mua käkättimeen. Nyt nousi Antti Rokkan "jälkeläisellä" niskakarvat pystyyn: "notta,perkele"...täällähän pelataan rumaa peliä. Heti spawnasin takaisin omaan baseen ja sain ammuttua smawilla sen jetin paskaksi. Vihu ehti hypätä jetistä pois, joten teurastin sen kuin maajussi joulukuussa syöttöporsaan. Jotenkin en kyennyt hillitsemään itseäni vaan päälle vielä tea bagging. Oman joukkueen ryökäle tuli jettien takaa piilosta ja lähti jeepiä kohde...odotin, että munanukke pääsee lähelle jeeppiä. Heti kun kaveri oli lähellä jeeppiä niin kaasutin kauemmas...kolme kertaa sain tämän tehtyä siten, että ryökäle juoksi perässä kuin köyhän talon porsas. Sen jälkeen ymmärsi varmaan vihjeen, että tässä jeepissä kulkee miehet, eikä mitkään ***** kuraperseet! Näinkin pieni kosto tuntui niin suloiselta...vieläkin lämmittä mieltä. Löytyiskö keneltäkään mitään vinkkejä, miten tällaisia pettureita käsitellään? Mitään raportointia en jaksa...tuomio annettakoon kentällä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Voi Ei!! mun quittailu % nousi 2:sta 3:n kun huomasin että avokki oli vähän vihaisen oloinen kävellessään ohi.. quittasin kesken matsin että jäisin henkiin IRL.
 
Eilisessä konkassa (caspian) kävi oikein sinisilmäisen suomalaisen "mitäs täällä tapahtuu" hetki. Spawnasi kotibaseen ja ajattelin et taidanpa ottaa jeepin alleni. Juoksi jeepille ja huomasin et meidän basessa möllöttää vihun jetti...laskin et basessa oli ainakin 3 jettiä. Meidän joukkueen mies töllöttää siinä vieressä kun vihuu istuu jetissä ja tuhoaa meidän jettejä. Kunnon suomalaisena ihmettelin, että tässä on nyt joku glitch tai jotain..eihän täällä mitään vilunkia voi olla. Noh, aloin tykittää vihun konetta smawilla...jolloin vihu loikkasi jetistä ja lähti tulittamaan minua kohti. Ajattelin et ei tässä hätää...onhan mulla toi toinen kaveri tuossa lähistöllä jeesimässä mua...että nyt tulee vihulle noutaja. Mitä tapahtuu...perkeleen oman tiimin ryökäle pakenee jettiin sisälle ja vihun onnekas kuula osuu mua käkättimeen. Nyt nousi Antti Rokkan "jälkeläisellä" niskakarvat pystyyn: "notta,perkele"...täällähän pelataan rumaa peliä. Heti spawnasin takaisin omaan baseen ja sain ammuttua smawilla sen jetin paskaksi. Vihu ehti hypätä jetistä pois, joten teurastin sen kuin maajussi joulukuussa syöttöporsaan. Jotenkin en kyennyt hillitsemään itseäni vaan päälle vielä tea bagging. Oman joukkueen ryökäle tuli jettien takaa piilosta ja lähti jeepiä kohde...odotin, että munanukke pääsee lähelle jeeppiä. Heti kun kaveri oli lähellä jeeppiä niin kaasutin kauemmas...kolme kertaa sain tämän tehtyä siten, että ryökäle juoksi perässä kuin köyhän talon porsas. Sen jälkeen ymmärsi varmaan vihjeen, että tässä jeepissä kulkee miehet, eikä mitkään ***** kuraperseet! Näinkin pieni kosto tuntui niin suloiselta...vieläkin lämmittä mieltä. Löytyiskö keneltäkään mitään vinkkejä, miten tällaisia pettureita käsitellään? Mitään raportointia en jaksa...tuomio annettakoon kentällä.

Mun puolella oli eilen Caspianissa joku tanan keskenkasvuinen velliperse, joka sohi aseen tuikulla kokoajan silmään kun olin tankissa. Helvetin rasittavaa kun joku apina pelleilee ja sabotoi oman tiimin peliä. Aina kun käänsin turrettia niin kaveri juoksi perässä. Kaksi kertaa ammuin kaverin tykillä ja kolme kertaa jyräsin yli. Ilmeisesti yliajoja ei lasketa HC:ssa teamkilleiksi kun ei monoa tullut?

Ehkä sitä vaan harmitti kun se oli pari aiempaa erää ottavana osapuolena vastapuolella. Arvaamattomat ovat Smurffien tiet.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kysymys aseista:

1. Onko järkevää ottaa aina se "parempi" ase käyttöön ku sen saa unlockattua? Sillä monesti edellisessä aseessa alkaa olemaan jos jonkinlaista apuvälinettä.

2. Onko aina korkeamman rankin ase parempi kuin alemman tason?

3. Nyt olen pelannus scar-h:lla aika paljon ja tuntuu ihan ok aseelta, paitsi lähitaisteluissa yleensä hitaampi ku vihun ja jotenkin kankea osua juokseviin vihuihin. Ja nyt olis tarjolla myös pp-2000 ilman mitään herkkuja tai kohta unlock:aantuu M4:n. Mikä noista olis paperilla paras, vai pitääkö vaan kokeilla?

Jotenkin ankeaa aloittaa aina rautatähtäimellä availeen lisäominaisuuksia. Olis edes pistetähtäin valmiina. Muille ominaisuuksille ei ole niin väliä. Tietysti service star houkuttaa aina, ja voisin olla valmis sitä metsästään scar-h:lla.

EMMINÄ TIEDÄ!?!
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kysymys aseista:

1. Onko järkevää ottaa aina se "parempi" ase käyttöön ku sen saa unlockattua? Sillä monesti edellisessä aseessa alkaa olemaan jos jonkinlaista apuvälinettä.

2. Onko aina korkeamman rankin ase parempi kuin alemman tason?

3. Nyt olen pelannus scar-h:lla aika paljon ja tuntuu ihan ok aseelta, paitsi lähitaisteluissa yleensä hitaampi ku vihun ja jotenkin kankea osua juokseviin vihuihin. Ja nyt olis tarjolla myös pp-2000 ilman mitään herkkuja tai kohta unlock:aantuu M4:n. Mikä noista olis paperilla paras, vai pitääkö vaan kokeilla?

Jotenkin ankeaa aloittaa aina rautatähtäimellä availeen lisäominaisuuksia. Olis edes pistetähtäin valmiina. Muille ominaisuuksille ei ole niin väliä. Tietysti service star houkuttaa aina, ja voisin olla valmis sitä metsästään scar-h:lla.

EMMINÄ TIEDÄ!?!

Kaikkiin kohtiin vastaten sanon, että se ase mikä sinusta tuntuu parhaalta niin käytä sitä. Ei ole mitään tiettyä parasta asetta, vaan kaikilla pelaajilla on omat suosikkinsa. Toki jotku aseet ovat hiukan ylivoimaisia, mutta ei kaikki osaa niilläkään pelata hyvin ja sen takia joku muu ase on niitten mielestä sitä ylivoimaista parempi. Kannattaa tietenkin yrittää käyttää kaikkia aseita, ei mikään ase niin paljon parempi ole, että pelkästään sitä kannattaa käyttää.

E: Mun mielestä SCAR-H rautatähtäimellä on paras engineerin ase, mutta sinun mielestä SCAR-H oli ok ja rautatähtäimen kanssa aloittaminen ankeaa. Kaikilla eri maku.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mun puolella oli eilen Caspianissa joku tanan keskenkasvuinen velliperse, joka sohi aseen tuikulla kokoajan silmään kun olin tankissa. Helvetin rasittavaa kun joku apina pelleilee ja sabotoi oman tiimin peliä. Aina kun käänsin turrettia niin kaveri juoksi perässä. Kaksi kertaa ammuin kaverin tykillä ja kolme kertaa jyräsin yli. Ilmeisesti yliajoja ei lasketa HC:ssa teamkilleiksi kun ei monoa tullut?

Ehkä sitä vaan harmitti kun se oli pari aiempaa erää ottavana osapuolena vastapuolella. Arvaamattomat ovat Smurffien tiet.

Nyt kun lähdin tuohon suomalaiseen tapaan veistellä valitusvirsiä niin oot aivan oikeassa. Jos jamppa ei tee sitä tahallaan...tähän ainakin haluaisin uskoa, koska molemmilla on sama tavoite: VOITTO...niin olisi ainakin mahdollisuus kommunikoida myös muiden joukkueen jäsenien kanssa, eikä pelkästään oman ryhmän. Pystyisi kiltisti pyytämän, että jos vaikka se sohiminen riittäisi tältä päivältä. Toisaalta sabotoinnista pitäisi tulla rangaistuksia, kuten pelikielto rundin ajaksi ja nimimerkki esiin, että kaikki näkevät ääliön...sabotoinniksi ei pitäisi kuitenkaan lukea osaamattomuutta, mutta ton sun tekstin mukaan kyseessä ei kuitenkaan ollut tällainen erhe vaan syvässä harkinnassa suoritettu maanpetos, josta ikävä kyllä kuolemantuomio poistettiin sotilaslaista vuonna 1972. Lisäksi olis hyvä juttu jos taas hyvästä toiminnasta pystyisi palkitsemaan joukkuetoverin esim. antamalla omista pisteitä muutaman taistelutoverille niin kuin kunnianosoituksena. Ei se tarvitsis olla mikään suuri pistemäärä (näin ei ainakaan tulisi suurempia järjestelmän hyväksikäyttöjä)...jos vaikka sellainen 30-40 pojoa.

Teenpä tässä ja nyt uuden tulkinnan maanpetoksesta bäfässä :D

Battlefield 3 tiimiläinen, joka omaa joukkuetta koskevan sodan, aseellisen selkkauksen tai miehityksen aikana tai sellaisen välittömästi uhatessa
1. liittyy vihollisen asevoimiin esim. avustamalla vihua boostaamaan
2. osallistuu sotatoimiin tai muihin sotilaallisiin toimiin omaa joukkuetta vastaan,
3. palvelee sellaisissa vihollisen sotilastehtävissä, jotka välittömästi edistävät sotatoimia omaa tiimiä vastaan, taikka
4. ryhtyy yhteistoimintaan vihollisen kanssa tai muulla vastaavalla tavalla vihollisen eduksi vahingoittaa tiimiään,

on tuomittava maanpetoksesta C4 räjähdykseen ja enintään 2 rundin pelikieltoon, sekä yleiseen häpeään julistamalla hänen nimimerkkinsä virallisella bäfän sivulla.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mulla on sama aika takana, MUTTA leveli on 7 ja W/L melkein sama, eli 0.82 :) Näyttää uskottavalta. Pitää lähettää privaa ja kysellä vinkkejä..
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä



Noniin, aukaisin portit toivon mukaan täydellisesti.

Laitoin kiinteän IP:n konsoliin ja muut ne oletusreitittimet ymsyms manuaalisesti.
Airstationin asetuksista laitoin ps3:n kiinteän ip:n tietoihin ja tuolla ip:lle nua portit auki.

Toivon mukaan on nyt kaikki röörit aivan totaalisen auki, ja yhden pelin perusteella näin taisi käydä. Pitää illemmalla vielä testata parin rundin verran.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mulla on sama aika takana, MUTTA leveli on 7 ja W/L melkein sama, eli 0.82 :) Näyttää uskottavalta. Pitää lähettää privaa ja kysellä vinkkejä..

sillä on vaan 82.0 ei 0.82.
assaultil ja engineerillä on service staarit 11h.aika epä uskottavaa. se ehkä johtuu siitä että se on pelannu knife&pistol only servuja.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kun tuo pelin oma rätinäluuri on aivan p**ka, niin näppäränä poikana tilasin Teamspeak serverin yhdelle squadille. Jos joku haluaa olla mukana lörpöttelemässä, kun squadilla pelataan, niin nyt olis mahdollisuus siihen. Edellyttää tietysti, että on PC jossain lähettyvillä.

Älkääkä unohtako tätä :
$1.6 MILLION WORLDWIDE CONQUEST TOURNAMENT COMING IN 2012 Joten squadia ehdottomasti tarvitaan ja tähän aletaan tähtäämään :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Sanokaapa te mieli piteenne tästä pelaajasta Battlelog / Sign in
itse kiinnitin huomion wlr ja kahteen sevice stari tappo suhteeseen.

löyty toine jolla wlr on tärkeä Battlelog / Sign in
Toi ensimmäinen on pelannu puuceella tyhjillä servuilla rushia ja m-comeja virittämällä saanu service starit jne. Ja tää toinen kaveri on muuten vaan kova pelaamaan, varmaan jonkun klaanin kanssa kyykyttelee randomeita.
 
Ylös Bottom