Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

No nyt taitaa olla ite pelaaja sekasin:) Kuhan ei olis liika kalja ja pelaaminen aiheuttanut pahemmansortin hallusinaatioita:D
Kyllä tätä peliä on tullut pelattua myös selvinpäinkin :)
Tässä vielä niitä nuita sekoiluja mistä oli puhe."Fuck you mään" tulee siinä 28sek kohdalla. [video=youtube;6xNrULd6sPc]http://www.youtube.com/watch?v=6xNrULd6sPc&feature=related [/video]
Tosiaan voihan se olla elvyttäjäkin kuka tuon sanoo, mutta niin tai näin nauru maittoi kuitenkin.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Minulla on ikävä BFBC2:n oikeasti venäjäksi puhuttuja voice-overeita.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Se BadCompany2 Vietnam lisärin Morfiini-ruisku oli hauskempi :P

Elvyttäjä huutelee, ilmeisesti tarkoitettu niin että noilla tappaessa hierastaan vielä suolaa haavoihin..
Coressa ei harmikyllä pysty tappamaan defibrilaattorilla, pystyykö HC?..
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Google on metka juttu, tiedetään. Pointti oli siinä että miksei pelin tekijä itse tee ja päivitä kunnollista KATTAVAA manuaalia? Miksi kaikki yksityiskohdat pitää antaa käyttäjän kokeilla kantapään kautta tai laskea kolmansien osapuolien wikien varaan?

Se extras-valikon kautta löytyvä "manuaali" on kattavuudeltaan lähinnä vitsi.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Minulla on ikävä BFBC2:n oikeasti venäjäksi puhuttuja voice-overeita.

Sieltä Options->Audio -valikosta saa erikielisiä voice-overeita? Mulla on sotilaat huudelleet ainakin puolaksi, italiaksi ja saksaksi, joten luulisi sieltä venäjänkin löytyvän?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Sieltä Options->Audio -valikosta saa erikielisiä voice-overeita? Mulla on sotilaat huudelleet ainakin puolaksi, italiaksi ja saksaksi, joten luulisi sieltä venäjänkin löytyvän?


Onko noin?! Juuumalaut*, RukiVeer nyt meni äänet uusiks!
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Aseta C4:set pommin viereen, Heti Kun alkaa vinkua niin POX!

Kokeiltu tuotakin on, mutta monesti omassa tiimissä on muitakin kohteilla kämppääjiä, jotka yleensä ampuvat viholliset reikäjuustoksi ennen kuin ovat m-comia lähelläkään. Ja muutenkin taistelun aiheuttamat räjähdykset sun muut peittävät usein alleen tuon piippausäänen. Siinä sitten makaat tyhmänä nurkan takana laukaisin kädessä: "M-com armed!" -.-

E: meninpä piruuttani heti kokeilemaan taas tauon jälkeen ja heti napsahti nauha plakkariin. Näemmä ovat helpottaneet tuota, koska yhden tapon sain ihan räjäyttämällä c4:t ennen kuin vihu ehti edes plantata (ts. seisoi siinä n. metrin päässä kohteesta). Hyvä vain, pääsin tuostakin "piinasta" vihdoin eroon. :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Olipa kylmä kyyti eilen konnan & co seurassa. Jotenki käsittämättömästi onnistuin tunkemaan itseni aina tankin eteen, vieläpä lataamattoman rgp:n kanssa. Siinä juoksin tankkia kiinni ku pojat taasen peruuttivat ampuma etäisyydelle. Eihän siitä tullu lasta eikä pas..:) muutenki kyyti oli todella jäätävää. Mut kosto elää ;)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Joo eilen oli kyllä jäätävää meininkiä. Itse yritin jokusen rundin aikana saada m-com defender ribbonia ni ei sitten millään. aina oli joku 1-2 m-com defend tappoa mut ei riitä ni ei sit =/ Ja eilen ei voi ainakaan yrityksestä syyttää xkonnaa deviljou/slidun tankin tuhoamisesta, ihan parhautta lentää kopulla tankin päälle hyppy/c4 tankin päälle, mut ei se onnistunu. Ja kuin siistiä olis ku maviin tarttuis c4:n ja claymore :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ärsyttävää... Peli alkanu nyt jäätyileen melkein päivittäin. Jäätyy kaikkiin yksinkertaisiin asioihin kuten matsin loppu kun pitäisi tulla you won tai lost, kaverilista main menussa. Itse pelissä ei jäätyile kovin usein.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Joo, deviljouhan se raivos sillä tankilla. :) mut harmi ku ei ollu c4 ku yllätin jätkät nurkan takaa. Devilin silmät melkein pullistui piipusta :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Siis tuleeko tuo BF 1943:n koodi itse pelissä vai tuossa lisäosassa?
 
Ylös Bottom