Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

tulipahan liityttyä tällekkin foorumille syksyn pelitulvan takia.

Aattelin jakaa ekaksi kokemuksia bf3:sta, mitä sitä nyt ehti kiireiden välistä pelailla.
Pelannu lähinnä mininpeli puolta ja tuntunut aivan loistavalta, lukuunottamatta muutamia hetkiä kun squadi hajoaa tai tyypit lähtevät sooloilemaan omille teilleen. Pelin bugisuudesta sen verran että itellä ei ole tullut vastaan pahemmin bugeja, Paitsi pientä seinään uppoamista mikäli menee makuulle joka käy kyllä hermoile kun osa cämppääjistä käyttää tätä hyväkseen ehkä turhankin paljon.
Lagia ei täällä päässä ainakaan ole paljoa tullut vastaan, mitä nyt parissa kentässä huomannut.

Sen verran vielä uskaltaa todeta että en oo koskaan tykänny pahemmin fps-peleistä, muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta ja tää nyt kolahti ihan kunnolla ja tekee vaan mieli jatkaa pelaamista.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Siitähän tulee aina ticket lisää, kun revivaa oman tiimin ukkelin, joten se on +/- 0. Medic käärii pisteet ja revivattavan ukon k/d ratio laskee kohinalla :)

Edelleen Turha medicci, ainoostaan pari pistettä 'rikkaampi'.. kyseessä on kuitenkin joukkoepeli missä Yhteinen etu on kaikki kaikessa
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Edelleen Turha medicci, ainoostaan pari pistettä 'rikkaampi'.. kyseessä on kuitenkin joukkoepeli missä Yhteinen etu on kaikki kaikessa

Kyllä, kommentoin vaan tuohon epäkohtaan :) Noita pistehai-mediccejä saisi imho rankaista jotenkin, vaikkapa 5s marginaali elvytykseen - jos elvyttämäs ukko kuolee 5s sisällä elvytyksestä, sulta lähtee 100p.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mitäs sille betan bleed out -ominaisuudelle tapahtui, siis että voi kieltäytyä nostamisesta?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ei mitään? X:ästä noustaan ja pallosta kuallaan marttyyrin kualema.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mitäs sille betan bleed out -ominaisuudelle tapahtui, siis että voi kieltäytyä nostamisesta?

Kyllähän tässäkin tulee aina se, että saat valita hyväksytkö reviven ja nouset ylös vai haluatko spawnata uudelleen.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jaa, onko näin? Ehkä mie oon ottanut jonkun aputekstiasetuksen pois päältä optionseista, kun mulla ei vaan mitään näy.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Turha mokoma, kun kukaan ei revivee. :D Persiistä pelata randomenjen kanssa, sama ongelma oli betassa. 1/10 matseista löyty joku ystävällinen, joka vaivautu edes revivemaan. Noh, ehkä alkukankeutta vielä tuo.

Vähän harmitti, kun ehti vain pari matsia ottaa viikonloppuna, mutta tänään jos pääsisi kunnolla kentälle, niin voisi päästä peliin sisään taas.

Huvittavinta oli näissä parissa matsissa mitä ehti pelata, että kun olin kopterissa joka oli täynnä äijiä. Heti kun tuli osumaa kopteriin, niin meikä alkoi korjaamaan sitä. Samalla vaan huomasin, että kaikki muut kopterissa olevat olivat hypänneet pois kyydistä, mukaan lukien kuljetta. Tämä tapahtui pari-kolme kertaa ja voi vaan kuvitalla sitä naamapalmun määrää. :|

Muuten KFinin platooni on täynnä, joten sinnekään ei voi liittyä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Hieman häiritsee tuo lagi jeteillä lentäessä. Kone ottaa välillä 30m syöksyjä yms.. Jokunen suicidekin tullut mokoman takia. Jeteillä about 80 tappoa saalistettuna ja vimonen unlokki muutaman pojon päässä. Guided missile on ihan tuhnu, lukitus kestää tuhottaman kauan ja tekee 25% damaa tankkiin. Ja vieläkön tankit käyttää savuja niin ei sillä juuri koskaan saa edes osumaa. Monasti nähnyt soflamejakin kentällä, mutta ei ne sniipperit koskaan niillä tankkeja spottaile. Bonuksena guided missile ottaa lukituksen myös mortariin, KRHK:n miehelle tulee yllätyksenä ohjus niskaan kun luulee suojassa spämmivänsä kranuja :D Kharg Islandin ryysissä hyökätessä joku inha vihu majaili tankissa ja suolasi omia rannalle päin, A-10:llä tarkka sarja -> Vechile destroyed + enemy killed, hymy levisi korviin kun huomasin, että tankissa uhrina olikin Nisu :D

Muutenhan pelistä ei ole juuri pahaa sanottavaa, enemmänkin kanssapelaajista. Supot ei jaa ammoja, assaultit ei jaa medipäkkejä eikä kukaan spottaile. Tulis jo MW3 äkkiä, siihen mennessä varmaankin liiskattu bugit ja peelot siirtyy CODin pariin.

Suosikki mäppinä tällä hetkellä Operation firestorm, inhokkeista suurin teheran highway ehdottomasti.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Edelleen Turha medicci, ainoostaan pari pistettä 'rikkaampi'.. kyseessä on kuitenkin joukkoepeli missä Yhteinen etu on kaikki kaikessa

Itse hän juoksit väärään paikkan kuolemaan turha itkeä medikille
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Hieman häiritsee tuo lagi jeteillä lentäessä. Kone ottaa välillä 30m syöksyjä yms.. Jokunen suicidekin tullut mokoman takia. Jeteillä about 80 tappoa saalistettuna ja vimonen unlokki muutaman pojon päässä.

Joo, sama tuli itse huomattua kun kone ottaa pakkeja vähän väliä. Heitähän vähän vinkkejä miten saa hyvin paikallistettua maasta niitä targetteja. Kharg islandissa nyt näkee aika hyvin sieltä rannalta niitä mutta muissa kentissä ainakin mun värinäölle tekee vähän hankalaa, että menee sitten ihan arpapelillä esim. sinne lipulle päin tai vähän viereen.

Tiedän, että siellä on se radar juttu unlockattava mutta kun ei saa tappoja/pisteitä mistään niin on vaikeaa avata uusia juttujakaan.

16h takana ja maistuu maistuu, tosin siitä täytyy marista kun suurimmalla osalla ei ole hajuakaan targetista vaan pelaavat TDM rushissa ja konkassa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tässä pelissä ei KUKAAN käytä mikkejä mikä on sääli aina saa yrittää yksin kommunikoida muidne kanssa ja sehän vasta perseestä onkin. Lisäksi battleogi ei anna tehdä tunnuksia mitään reittiä ni turha edes yrittää liittyä mihinkä platooniin, joten alkaa vituttaa tää peli, MAG sentään toimii pientä lagailua lukuunottamatta...
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

tuolla battlelog sivulta löytyy tommone platoon juttu niin mitä se tarkottaa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mikäs bugi tuossa tähtäyksessä on? Onneksi itsellä ei ole esiintynyt moista.

Minulla häiritsee tämä ohjauksen lagisuus ja tietty epätarkkuus niin paljon, että se latistaa jo peli-iloa. Heti alussa tuli Killzone2 mieleen ohjauksesta ja aika ankea tuo ohjauksen tarkkuus on verrattuna johonkin toisiin saman kokoluokan julkaisuihin. Lisäksi tuo itse pelin lagaaminen on välillä niin vahvaa, että jopa perinteinen p2p tekniikka suomipartyn pelatessa vie tätä helposti. Harmittaa tämä yleinen toimimattomuus kun peli niin vahvasti ohjaa tiimitoimintaan ja sisältää vahvasti potentiaalia. Tuo tiimipelaaminen on käytännössä amputoitu täysin toimimattomilla squad/team-voiceilla ja squadien mielivaltaiselta toimimattomuudella. On se kumma, että eivät saa näitä lastentauteja kuntoon. Tuntuu, että ihan sama minkä julkaisun nykyään ostaa niin ongelmia on tukku, monia asia tökkii ja kuluttaja odottaa pätsiä.

Release now, patch later.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Se on sellainen ryhmä.
Esim KFINillä- on oma jäsenten ryhmä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ne unlockit on vaan Amöriikan soturille. Nuo varusteteemat sun muut on kansallisuuskohtaisia, esim. camoväritykset on erilaiset jne.

Mutta sain ne unlockit aseisiin esim aks74u ja svd ja eihän amerikkalaiset käytä niitä niin miksi se lippu on siinä?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Heitähän vähän vinkkejä miten saa hyvin paikallistettua maasta niitä targetteja. Kharg islandissa nyt näkee aika hyvin sieltä rannalta niitä mutta muissa kentissä ainakin mun värinäölle tekee vähän hankalaa, että menee sitten ihan arpapelillä esim. sinne lipulle päin tai vähän viereen.

Suurimman osan maakohteista oon itekki khargissa metästäny, yhen tankin caspianissa ja toisen firestormissa. Varmat pisteet saa Khargin ryysissä, deffuna erän alkaessa. Nouset ilmaan, käännät heti oikealla, vuoren yli ja lentotukialuksen takaa kohti rantaa. APC:t matkalla rantsuun on helppo tuhota mereen. Saa tähtäillä pitkään ja kukaan ei oo kimpussa. Softcoressa niitä ois suht helppo tiputella jos joku spottailis tai käyttäs soflamia. Rushissa helpompi etsiä maakohteita kun tietää about missä päin se porukka pyörii. Lentoalueen rajalta kaarto kohti taistelutannerta, jarrut pohjaan ( L2) ja sitten tihrustamaan mistä joku ampuu kohti omia joukkoja. Noin oon itte niitä löytäny. Guided missilen avulla pystyy kanssa etsimään, missile matkaan ja sitten etsii sen kohteen seuraamalla ohjusta.

Firestormissa sain kerran sniipperin sieltä nostokurjen päältä tykeillä tiputettua.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Medic käärii pisteet ja revivattavan ukon k/d ratio laskee kohinalla :)

Kuolemia ei merkitä kuin vasta sitten kun on respawnannut (ellei ole sitten kuollut ihan tosi kuolleeksi). Eli kaikki statsihorot nyt huokaisee helpottuneesti ja ottaa ne revivet :D njäh njäh.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

[TYPERÄHKÖ KYSYMYS]
Täällä on moni (no, muutama) kertonut tiputtaneensa resot SD-tasolle. Tarkoitatteko siis resojen tiputtamista PS3:n omien display-asetusten kautta vai onko itse pelissä tätä varten myös säätömahdollisuus, jonka olen vain jotenkin onnistunut missaamaan?
[/TYPERÄHKÖ KYSYMYS]
 
Ylös Bottom