Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Muutama viikko sitten kun aloitin ''service star keräysprojektini'' olen nyt noin puolessa välissä, eli ainakin jokaiselle primary aseelle yksi service star. Kokoelmaan on löytynyt monia luotettavia rynkkyjä, mm. PP-19, AS VAL, ja Ump-45 tuli todettua erittäin käytännöllisiksi vaikka PDW-aseita ovatkin. Suosittelen jokaiselle tämän projektin aloittamista, mukavaa hommaa jos peli alkaa tuntua jossain vaiheessa tylsältä!
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Muutama viikko sitten kun aloitin ''service star keräysprojektini'' olen nyt noin puolessa välissä, eli ainakin jokaiselle primary aseelle yksi service star. Kokoelmaan on löytynyt monia luotettavia rynkkyjä, mm. PP-19, AS VAL, ja Ump-45 tuli todettua erittäin käytännöllisiksi vaikka PDW-aseita ovatkin. Suosittelen jokaiselle tämän projektin aloittamista, mukavaa hommaa jos peli alkaa tuntua jossain vaiheessa tylsältä!

Itte harrastan samantyylistä toimintaa sillä erotuksella että koitan järjestää joka aseelle avata kaikki unlokit ja sitten siirryn seuraavaan jne. Vaihtelua vähän ettei koko aika paukuttele samalla luikul :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onko muilla ongelmia pisteiden rekisteröitymisen kanssa? Ajoneuvoilla pisteet menee välillä jonnekkin ihan muualle. IFV:n pisteet meni Assaultille, Jetin pisteet koptereille.:D Aluksi nauratti, mutta sitten sitä alkoi tapahtumaan aika usein. Battlelog vieläpä väittää, etten ole käyttänyt A-10:ä kertaakaan.
BTW, minulla ei ole koskaan nykinyt 10 megan netillä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Muutama viikko sitten kun aloitin ''service star keräysprojektini'' olen nyt noin puolessa välissä, eli ainakin jokaiselle primary aseelle yksi service star. Kokoelmaan on löytynyt monia luotettavia rynkkyjä, mm. PP-19, AS VAL, ja Ump-45 tuli todettua erittäin käytännöllisiksi vaikka PDW-aseita ovatkin. Suosittelen jokaiselle tämän projektin aloittamista, mukavaa hommaa jos peli alkaa tuntua jossain vaiheessa tylsältä!

Ite harrastan viiden service starin keräilyä kaikille assaultin pyssyille. Tällä hetkellä puuttuu enää vain M416, KH2002, G3A3 ja FAMAS. Kaikissa paitsi FAMAS'issa on jo jotain 400 tappoa.


Kyllä se vaan eniten hatuttaa kuolla SNIPERIN osumaan!! Siellä se rotta makaa, paistaa makkaraa ja kerää 300pst roundissa. SIISTIÄ!
Enemmän se vituttaa kuolla jonkun oikeasti taidokkaan sniperin luotiin, kun päätäkään edes pilkistät jostain piilosta, niin on jo luoti koristamassa otsaa. Onneks niitä on todella harvassa ja ne loputhan ei edes osuisi ladon oveen. Helpottavat itseasiassa hommaa, kun 12 sijaan on vain 11 hyökkäämässä lipuille tai m-comille ja yksi paistamassa makkaraa. Sit onkin vähän huonompi homma, jos omat ovat siellä käristelemässä. :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ampu ne pari mappia aikesemmin minut ja YGrizzlynki taivaalta tankil alas :( (Sen siitä saa ku ahnehtii liika liki vastustajan basea prkl) Gunnerille kiitos kun jaksoi ja kykeni jotain mun kyydistä ampumaan :D

Battle Report - Battlelog / Battlefield 3

Helppohan tuolta oli ampua kun lentäjä ei ollu siellä kilometrin korkeuessa leijumassa paikoillaan.

Pitääpä tulla joku kerta laahustaan jätkän völjyyn, jos vaikka itsellekin tarttuis jotain. Mulle seine ja teheran ovat kaikkein ongelmallisimpia, ku ei ole löytynyt mitään järkevää ideaa kenttiin.

Eikait seinessäkään oo muuta kun juoksee vaa nii pirusti mappia ympäri, mut tervetuloa vaan peliseura kelpaa aina.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onkohan kenellekään sitä tunnetta että rushissa snipujen käyttö moninkertaistuu? Nyt on monta kertaa tullut todettua pelatessa että joutuu usein hyökkäyksestä/aseman puolustamisesta vastaamaan vain 5-6 pelaajan voimin kun loput kykkii kilometrin päässä rillailemassa. Ja turpaanhan sitä tulee. Näin varsinkin isoissa mapeissa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Battlelog vieläpä väittää, etten ole käyttänyt A-10:ä kertaakaan.
Enkö ole tästä tarpeeksi jo ruikuttanut :p A-10 ei siis tosiaankaan kerää pisteitä, tunteja tai tappoja A-10: pille tai jeteille. Vain ja ainoastaan sille kitille millä sen kyytiin hyppäsit. Sinänsä ihan siistiähän se on kerätä tolla reconille pojoja, kun selvästi suurempi score per minute, mutta aika turhauttavaa jokatapauksessa.

Ja älkää ruikuttako siitä USAS:ista. Eiköhän kaikki jo sen tiedä, että se on op ja blaa blaa. Se nerffataan muiden automaatti- ja semiautomaattihaulikoiden kera ensi pätsissä.

Pitää katella ens viikolla, jos palais taistelukentälle ja vetäis sinne Kotka 25 asti :cool: Viime pelikerroilla on ollut vaan niin älytön input- ja nettilagi, ettei kyllä kauaa jaksanut pelata (vaikkei se joulunyyppien takia tulokseen vaikuttanutkaan..)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Olipa kertakaikkiaan uber paskat Pelit äsken, hc ja konkka. En ole mikään ässä itsekään mutta sen verran heikkoja lvl40+ kavereita, että huh huh. Viime kerran tankki hypellä yritin vääntään, mut totuus iski kuin salami. Esim. Itse hypin lukuisien eri tyyppien gunnerin paikalle josta välillä kävin myös 3rd placella lukitsemassa kohteita, mut ainoastaan ruutu huusi kuin syötävä ja mitään ei tapahtunut. Parhaimpina ratkaisuina pari kuskia hylkäs mut tankkiin ku luulivat, että oltiin itse kohteena. Sit meillä oli tiimissä kaveri nimeltä sharp shooter93. Sen tehtävä ol rundin alussa lyödä omiin tankkeihin c4sta ja poks! Huippua.

Lopussa meni totaalisesti maku hommaan, joten yritin pölliä vihujen laveja kanaalissa. Muuten hyvin toimi, rpg:llä ukot ulos, kuula kalloon pakenijalle ja sit hitsaan. Hyvä plani, hyvä toteutus, mut sankari kaverini AINA ampuivat lav:n just ku olin korjaamassa. Teamkill ja morjens!
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

USAS on oikeasti hieno ase :)

Vastapulen 3 ensimmäistä herraa jo useamman pelin ajan nakersi mun hermoja tuolla aseella joten piti antaa takasi tietenkin nam :p
Battle Report - Battlelog / Battlefield 3


Ja seuraavassa armoton baserape lavilla kostoks USAS paukuttelusta metrossa ja muissa peleissä missä niil paukuttelivat :eek:
Battle Report - Battlelog / Battlefield 3

Jokohan nää normi rapo spämmit riittäs omalta kohalta?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Varsinkin kun katsoo vastapuolen kokeneita janttereita :D:D Onhan siellä kolme (3) yli 30 levelin jätkää..

Siksi mäkin oon noin alhaalla. :D Opettelin lenteleen aikani kuluksi ja säälistä vastustajia kohtaan HeKolla. :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

-_- Joo juuri tuohan oli se pointti k/dtahan mä vain metsästän
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ei muuta kuin USAS laulamaan ennenkuin kerkiivät päivittää sen pilalle.:rolleyes: Pientä kostoa kun viimein sain sen hankittua niin nyt tullut melkein pelkästään sillä vedettyä mutta tietysti vain ahtaissa kentissä joissa siitä on hyötyä.
Vitutti aiemmin pelata esim. metroa tai seinen ylitystä mutta nyt on eri ääni kellossa.
Sain tehtyä vielä henkilökohtaisen tappoennätykseni:)

Battle Report - Battlelog / Battlefield 3

ps. miksi muuten raportissa näkyy normaalina vaikka tietääkseni kyllä pelasin hc:tä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

USAS on oikeasti hieno ase :)

Vastapulen 3 ensimmäistä herraa jo useamman pelin ajan nakersi mun hermoja tuolla aseella joten piti antaa takasi tietenkin nam :p
Battle Report - Battlelog / Battlefield 3


Ja seuraavassa armoton baserape lavilla kostoks USAS paukuttelusta metrossa ja muissa peleissä missä niil paukuttelivat :eek:
Battle Report - Battlelog / Battlefield 3

Jokohan nää normi rapo spämmit riittäs omalta kohalta?

Pleikka heitti puolen tunnin aikana kaks kertaa jumiin, jonka jälkeen pidin reilun tunnin tauon.

Sitten liityin Juliuksen & kumppaneiden kanssa samaan joukkueeseen Damavand Peakin viime hetkille. Siellä samat kaverit joukkoraiskas meidät meidän baseen:
Battle Report - Battlelog / Battlefield 3

Noh seuraava kenttä ja F-squad, koska A:ssa ei ollu tilaa. :) Annettiin poikien kanssa vähän takasin:
Battle Report - Battlelog / Battlefield 3

Tarina jatkuu ja seuraavaksi Kharg Island:
Battle Report - Battlelog / Battlefield 3
Oli pirun tasanen ja intensiivinen matsi. Mentiin todella pitkään ihan rinta rinnan tickettien suhteen. Aina kun meni vallottaan lipun ja lähti seuraavalle lipulle, niin eikös se just vallotettu lippu ala vilkkuun ruudussa. Todellinen pain in the ass. Ja tän matsin kruunas mun smurffi-squad. markylad_1984, o___DEATH___o, majkel1708. Pirun huvittavia tapauksia esim. YGrizzlyllä meni ilmeisesti yhteydet poikki niin nää kaverit heti englanniksi itki sen perään, et mihin se lähti, byyäää! Ja sitten tää markylad_1984 ei varmasti mennyt tankkiin kuskin paikalle, ei sitten millään. Ihmettelin ku spawnasin meidän baseen ja kyseinen kaveri on tankissa, mutta tankki ei liiku. Noh siinä ihmettelin hetken, kunnes tää huutaa mulle mikkiin: C'mon, I'm not driving!! Ja sitten mentiin niin että pää tärisi. Matsin lopuksi kyseiset kaverit lähetti kaveripyynnöt, joihin vastasin: Hey guys! Learn how to play.

Sitten tähän Metroon. Sieltä nää [DH] kaverit tulee ja äänestä päätellen (PLAM PLAM PLAM PLAM PLAM PLAM) USAKset laulaen. Noh ajattelin, että ei prkl ei tuu mitään. Itelle vaan USAS käteen ja (PLAM PLAM PLAM PLAM PLAM PLAM) samat sanat takasin. Itsellä ei oo mitään USASta vastaan. Ase siinä missä muutkin. Mitä peli meille antaa, sen otamme vastaan. Pakko USASta ei oo käyttää, kuten ei oo pakko tätä peliäkään pelata.

Sitten Metron ja Bazaarin tappioiden jälkeen nämä [DH] (Den Haag aka Die Hards) tyypit poistu ja siirty toiselle serverille meuhkaamaan:
Battle Report - Battlelog / Battlefield 3

Sopii tulla KFINiä vastaan koska vaan uudestaan, eli terkut sinne Hollannin suuntaan vai mistä nää kaverit nyt oli? :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ei muuta kuin USAS laulamaan ennenkuin kerkiivät päivittää sen pilalle.:rolleyes: Pientä kostoa kun viimein sain sen hankittua niin nyt tullut melkein pelkästään sillä vedettyä mutta tietysti vain ahtaissa kentissä joissa siitä on hyötyä.
Vitutti aiemmin pelata esim. metroa tai seinen ylitystä mutta nyt on eri ääni kellossa.
Sain tehtyä vielä henkilökohtaisen tappoennätykseni:)

Battle Report - Battlelog / Battlefield 3

ps. miksi muuten raportissa näkyy normaalina vaikka tietääkseni kyllä pelasin hc:tä.

Oli kyllä välillä hyvinkin tasaista vääntöä, vaikkakin taidettiin voittaa suurin osa näistä peleistä :)
Team killeihin tuli kuoltua tänään kohtuullisen paljon, mutta ehkä mä vaan juoksin niitten luotien eteen.
Ei näköjään tankilla saa yhellä kuulalla disabloitua tota kasatka kopteria...
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Viime kerran tankki hypellä yritin vääntään, mut totuus iski kuin salami. Esim. Itse hypin lukuisien eri tyyppien gunnerin paikalle josta välillä kävin myös 3rd placella lukitsemassa kohteita, mut ainoastaan ruutu huusi kuin syötävä ja mitään ei tapahtunut. Parhaimpina ratkaisuina pari kuskia hylkäs mut tankkiin ku luulivat, että oltiin itse kohteena.

Sit meillä oli tiimissä kaveri nimeltä sharp shooter93. Sen tehtävä ol rundin alussa lyödä omiin tankkeihin c4sta ja poks! Huippua.

Lopussa meni totaalisesti maku hommaan, joten yritin pölliä vihujen laveja kanaalissa. Muuten hyvin toimi, rpg:llä ukot ulos, kuula kalloon pakenijalle ja sit hitsaan. Hyvä plani, hyvä toteutus, mut sankari kaverini AINA ampuivat lav:n just ku olin korjaamassa. Teamkill ja morjens!

Itsellä on guided shell käytössä vain kun on tuttu kaveri luureilla varustettuna gunnerina. Muuten käytän LMG:tä toisena vaihtoehtona, koska äärimmäisen harvoin kukaan mitään maalaa ja sitten harmittaa kun ei ole konekivääriä jolla pystyisi helposti viimeistelämään tietyt vihut.

Toi omien tappaminen on tuttua sontaa hc:ssä ja oli todellinen ongelma joulun jälkeen ja peli oli hyllyllä varmaan yli viikon. Onneksi kakarat ovat kyllästyneet suurimmalta osin tähän omien tappamiseen, mutta välillä näihin vielä törmää. Servua vaan heti vaihtoon jos perseilijöitä on liikaa.

Toi on kyllä kanssa typerää, kun jostain syystä kaikki haluavat viimeistellä vihollisen ajoneuvot ja itse yrittää "vanhana kettuna" sitä vielä pölliä ja ehjätä. Siksi katselen aina vähän ympärilleni ennen kuin menen vihollisen tankkia remontoimaan.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

[video=youtube;bWoVd5RFpSo]http://www.youtube.com/watch?v=bWoVd5RFpSo&feature=g-u&context=G285aabaFUAAAAAAAHAA[/video]
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ei nyt sinällään uutisarvoa tässä postissa kun sqrush pelimuoto on löytynyt aikaisemmistakin Battlefieldeistä mutta:...
Hyvinkin vannoutuneena Rushin pelaajan muodostettiin muutama päivä sitten mainmenussa squad peratuksen ja doomsowerin kanssa. Pojat ehdotti squadrushia ja tuumasin, että voishan sitä koittaa..


Hitto oli kyllä hauskaa pelata. Sama juoni kuin perus rushissa mutta m-comeja vain kaksi, ei ajoneuvoja ja kartoista typistetyt koot. Pelimuoto oli toiminnallisesti paljon tiiviimpää ja tuntui, että yksilöt nousivat ihan eri tavalla esiin niin vastustajien kuin omienkin puolella. Kommunikaation merkitys nousi arvoonsa myöskin juuri tästä syystä.

Jos kiinnostaa harjaantua tietyn kiinteän squadin jäsenenä niin tässä on erittäin hyvä pelimuoto! 12vs12 peleissä tälläinen tiivis squadin, jolla on pelihistoriaa olisi varmasti ylivoimainen.

Approved!
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Loistavaa settiä :) Oli todellakin nautinto katsoa koko video! Taitavaa porukkaa. Lopussa vielä "pieleen menneet kohtaukset" kruunasi komeuden :)
 
Ylös Bottom