Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ääh, onpas ärsyttävää. Vanha fat-versio päätti hajota ja takuun ollessa jo ummessa, päätin ostaa slimmin. Mut tuntuu, ettei se jaksa pyörittää peliä edes yhtä hyvin kun fat. Input lagia tuplasti enemmän ja fps tippuu entistä useammin niin alhaisiin lukemiin, ettei pelaamisesta tuu mitään.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ääh, onpas ärsyttävää. Vanha fat-versio päätti hajota ja takuun ollessa jo ummessa, päätin ostaa slimmin. Mut tuntuu, ettei se jaksa pyörittää peliä edes yhtä hyvin kun fat. Input lagia tuplasti enemmän ja fps tippuu entistä useammin niin alhaisiin lukemiin, ettei pelaamisesta tuu mitään.



Oot saanu klassisen maanantai kappaleen...itselläni ei oo koskaan ollu moisia ongelmia slimin kanssa, peli pyörii sujuvasti kuin tankotanssija...
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Oot saanu klassisen maanantai kappaleen...itselläni ei oo koskaan ollu moisia ongelmia slimin kanssa, peli pyörii sujuvasti kuin tankotanssija...

Itelläkin pyörinyt slimin kanssa mainiosti, lukuunottamatta FPS'n tippumista B2K-kentissä jonka lagi kuuluu konsoleille.

Saattaa tuntua ettei virtapihimpi slim jaksaisi pyörittää niin hyvin pelejä kuin fätti mutta ovat identtisiä sisuksiltaan. :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

colaolle26:lle terveisiä jos täällä hillut, että v***n runkkari lopeta se team killaaminen kun et itse ehtinyt spawnata siihen jettiin. Annoinkin jo mikin välityksellä välitöntä palautetta kun huomasin kaverin pelaavan [FIN]-tagilla. Aivan turha enää tuon jälkeen lähettää mitään "sori, mutta kun vähän otti päähän ja sitten vielä ehdit spawnata jettiin ennen mua niin otti lisää päähän"-viestejä PSN:n välityksellä. On niin vajaaälyistä toimintaa tollanen, ettei mitään järkeä. Vielä vähemmän hommassa oli järkeä kun pysyit taivaalla ehkä 30 sekuntia sillä vehkeellä. Mieli teki teamkillata heti perään antaumuksella, mutta ei ole tapana vajota noin alas. :mad:

Saatanan_saatana.jpg
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

colaolle26:lle terveisiä jos täällä hillut, että v***n runkkari lopeta se team killaaminen kun et itse ehtinyt spawnata siihen jettiin. Annoinkin jo mikin välityksellä välitöntä palautetta kun huomasin kaverin pelaavan [FIN]-tagilla. Aivan turha enää tuon jälkeen lähettää mitään "sori, mutta kun vähän otti päähän ja sitten vielä ehdit spawnata jettiin ennen mua niin otti lisää päähän"-viestejä PSN:n välityksellä. On niin vajaaälyistä toimintaa tollanen, ettei mitään järkeä. Vielä vähemmän hommassa oli järkeä kun pysyit taivaalla ehkä 30 sekuntia sillä vehkeellä. Mieli teki teamkillata heti perään antaumuksella, mutta ei ole tapana vajota noin alas. :mad:

Saatanan_saatana.jpg

Kyllä tämä jantteri täältä löytyy

juuri tuollasen toiminnan takia en hc:ta pelaa :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

En tiedä miten teillä voi olla noin huono tuuri jos usein joudutte servulle jossa team killataan. Oiskohan itellä kerran tullu vastaan joku ossi joka ampu selkään kun olin juoksemassa Tunguskaan.

Sama. Mitä nyt pari kertaa joku vahingossa peruuttanut/ajanut päälle, mutta ei kai sille voi mitään. Itekkin joskus vahingossa linttaan jonku, kun ei näe joka suuntaan.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Resursseista tappelu omien kesken on osa Battlefieldiä. Tuo normipuoli sitä nyt on vain keinotekoisesti onnistunut rajoittamaan. Tietysti itse ei siihen mene lankeamaan, mutta en nyt ihmettelisi kovin suurin kirjaimin vaikka sitä ympärillä tapahtuisikin.

Nimimerkki: lentotukialuksen kannella sattui ja tapahtui '42 ;)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Omat ei kyllä tosiaan osaa yhtään varoa noilla tankeilla ja muilla huristellessa. Varsinkin heti pelin alettua on pakko olla valppaana sen minimapin suhteen, että jos sieltä selän takaa lähestyy tankki ja et itse väistä, niin 90 % ajasta tyyppi vaan kaahaa päältä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ärsyttävintä on se kun vahingossa ajat jonkun oman päältä, niin tämä sitten päättää tietenkin kostaa esim C4'lla, vaikka kyseessä olikin puhdas vahinko. Jokunen kerta käynyt noin.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tuo toisten tahallinen niittaaminen on kyllä uskomatonta paskaa. Aivan varmasti kaikki niillä perkeleen tankeilla ja hulihuptereilla kerkeävät sättäämään. Ei varmasti kenenkään elämä siihen kaadu että ei pääse sillä tankilla siirtymään sinne lipulle. Peliähän tämä vain on ihmiset :) viihdettä viihdettä. Vahinkoja sattuu ja elämä on. Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Normipuolella kun tuo teamkillaaminen on vähän vaikeampaa, pari kertaa käyny et ajelevat noiden lentohärveleiden ilmestymispaikan ympärillä jeepillä. Kun joku tulee lähelle hyppäävät pois autosta hiukan ennen törmäystä. Ei tuu merkintää temkillingistä ja pääsevät itse haluamaansa laitteeseen.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Miten tämä peli (ja varmaan moni muukin) saa pelaajat raivon partaalle. Kuuntelin joku aika sitten yhdenkin suomalaisen raivoa. Pelasin samassa tiimissä ja voi sitä huudon ja kiroilun määrää. Myönnän, että itseäkin kiukuttaa/raivostuttaa joskus eri tilanteet pelin aikana. Mutta tuommonen menee jo hiukan yli.

Mikä ihme meihin fiksuihin suomalaisiin oikein menee battlefield 3:ssa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Miten tämä peli (ja varmaan moni muukin) saa pelaajat raivon partaalle. Kuuntelin joku aika sitten yhdenkin suomalaisen raivoa. Pelasin samassa tiimissä ja voi sitä huudon ja kiroilun määrää. Myönnän, että itseäkin kiukuttaa/raivostuttaa joskus eri tilanteet pelin aikana. Mutta tuommonen menee jo hiukan yli.

Mikä ihme meihin fiksuihin suomalaisiin oikein menee battlefield 3:ssa.

Kyllä se on ihan luonteesta kiinni. Itse kuulun niihin joilla hermot menee pienimmästäkin asiasta, ja toiset sitten taas ei hermostu millään.
Ihmeellinen on elämä ja maailma.

Tosin kyllä se on väärin jos toiset saa kärsiä omasta raivoamisesta, ite yritän aina purkaa kiukkuni esim. pamauttamalla pari kunnon suoraa sohvan käsinojaan :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Sen verran kauan näitä verkkopelejä tahkonneena ei oikeastaan enää suutu.
Rauhassa vaan paukuttelee menemään ja lagin piikkiin voi laittaa ne pahimmat hengenlähdöt.

Välillä kyllä tulee suusta semmosta saastaa sisältäen yleisimmät kirosanat, aloittelijoiden synonyymit ja taivastelut osaamisen tasosta. Mikkiin en ole huutanut kertaakaan.

Komeat tilastot on kyllä Commanderilla, Kannattaa laittaa linkki talteen ja viitata kyseiseen peluriin kun PC-Herrarotu seuraavan kerran meuhkaa konsolipelaajien surkeasta tasosta. Äijät vetäneen lyhyehkön Rushin http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/20704231/1/253144881/
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tässä yksi esimerkki pelistä jossa oli hermot mennä ja olis halunnu koko joukkueelle avautua ja haukkua maan rakoon tyyliin "You gays really suck"

Battle Report - Battlelog / Battlefield 3

Tee siinä sitten saatana kaikkes joukkueen eteen kun muut haahuilee (no ei kaikki) missä sattuu ja sniputtelee menemään.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Omat ei kyllä tosiaan osaa yhtään varoa noilla tankeilla ja muilla huristellessa. Varsinkin heti pelin alettua on pakko olla valppaana sen minimapin suhteen, että jos sieltä selän takaa lähestyy tankki ja et itse väistä, niin 90 % ajasta tyyppi vaan kaahaa päältä.

Kyllä toi homma menee mun mielestä hieman sillä tavalla, että jos ei jalkaisin jossakin ihan pöpelikössä pyöri, niin apostolin kyytiläiset väistävät tankkeja sun muita isompia liikkujia. Ne ajoneuvot kuitenkin ehtivät sinne rintamalle ja asemiin paljon nopeammin, joten on mielestäni aika ylimielistä ja itsekästä alkaa vaatia niitä väistämään.
Itse pyrin varomaan jalkamiehiä, mutta välillä ei kerta kaikkiaan kestä hermo, kun porukka pyörii monttu auki, pallo ja hanskat hukassa keskellä tietä. Sitten kuuluu "pläts" sekä "slurts" ja mottipää imee vehnää tantereessa.
Johan sen sanoo perusRokkalainen taisteluvaisto, että niille nopeammille ja raskaammille annetaan tietä. Jotka haluaa, että väistetään pienintä; liittykää laivaistoon!!!

Se taasen, että pamautellaan armolaakia otsalohkoon sen takia, ettei joukkuetoveri saisi tankkia tai kopteria, kuuluu kategoriaan: "Olen idiootti ja syön omaa ulostetta, omasta lakista".
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tosta teamkillaamisesta sen verran, että jos saat tankin ja oma engineeri losauttaa singolla tankin disabled-kuntoon, niin ÄLÄ hyppää pois, koska se sama jantteri ampuu sut, korjaa tankin ja huristelee kuolemaan sen kanssa. Ennemmin jää tankkiin ja kuole sen mukana - tarjoat vähemmän hupia noille tk-perseilijöille..

BF:n HC:n pahin ongelma on tuo teamkillaaminen, itse meinaan osun jatkuvasti servereille, joissa joku apina tykkää tappaa omia kaikin keinoin. Vaikka hermo ei helposta mene, niin tuo saa pidemmän päälle veren kiehumaan..

Mielenkiintoisia ovat myös nuo M320-tapaukset kun täysin ummikkona pistävät menemään naatteja omien sekaan välittämättä omista, varsinkin Metrossa ja Bazaarissa.

Nimimerkillä muutaman kyseisen tilanteen kokeneena.
 
Ylös Bottom