Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

// Nyt katkes jo kolmannen kerran kleikan jälkeen niin ei voi olla sattumaa.

Olisiko joku vihje..? :rolleyes:

LumiSokeaxille,

eipä kestä. Vaikutti kyllä mun läsnäolo aika turhalle..Olette vissiin joskus ennenkin pelanneet kimpassa? :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kukaan huomannut MP7:ää käytettäessä, että ladatessa peli jättää jostain syystä yhden luodin lippaan ulkopuolelle. Eli kun astut taistelukentälle, lippaassa lukee(ainakin oletuksena) 21 kutia, mutta kun ammut ja lataat aseen, tulee kuteja vain 20. Kuitenkin tämän jälkeen voit heti ladata uudelleen, jolloin lippaaseen tulee 21 kutia.

Ei nyt mikään merkittävä juttu, mutta tommonen pisti silmään tänään pelatessa :D

Tekee muissakin. Oikeissa aseissa tekee myös saman. En tiä kaikissa mutta ainakin RK:ssa. Lipas paikalle, lataat ja sitte menee yksi piippun ja sitte lipas irti niin menee yks panos lisää. Tuo 20 on lippaan koko ja se 21 tulee kun lataa piippuun yhen.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mun mielipide tolle mortarille on, että voisivat lisätä damagea aika reilustikin, mutta kolikon kääntöpuoleksi rajalliset paukut (esim. 6-10 kpl), eikä mortariin sais ammuslaatikoista naatteja. Samalla loppuis basesta röpöttely loputtomilla paukuilla..

Vaikka se onkin ärsyttävää, niin tuo tekis siitä aivan turhan. Mieluummin vaikka niin, että olisi 6 ammusta ja sit pitäis hommata ammuslaatikosta lisää. Tää takais sen, että sitä vois edelleen käyttää taktisena leluna, mut harvalla riittäis kärsivällisyyttä istua koko peliä sitä käyttämässä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kukaan huomannut MP7:ää käytettäessä, että ladatessa peli jättää jostain syystä yhden luodin lippaan ulkopuolelle. Eli kun astut taistelukentälle, lippaassa lukee(ainakin oletuksena) 21 kutia, mutta kun ammut ja lataat aseen, tulee kuteja vain 20. Kuitenkin tämän jälkeen voit heti ladata uudelleen, jolloin lippaaseen tulee 21 kutia.

Ei nyt mikään merkittävä juttu, mutta tommonen pisti silmään tänään pelatessa :D

M98 bugaa totaalisesti kans välillä eli lataa lippaaseen 6 ja silti piipussa on 1 eli yhteensä seitsemän
pitäs mennä niin että 1 piipus 5 lippaas
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Vaikka se onkin ärsyttävää, niin tuo tekis siitä aivan turhan. Mieluummin vaikka niin, että olisi 6 ammusta ja sit pitäis hommata ammuslaatikosta lisää. Tää takais sen, että sitä vois edelleen käyttää taktisena leluna, mut harvalla riittäis kärsivällisyyttä istua koko peliä sitä käyttämässä.

Jokaisella supportilla on ammuslaatikko, eli periaatteessa sillon olis loputtomat ammukset. Tai tossa tapauksessa resupply-speedi ihan törkeen hitaaksi. Siitä on mun mielestä taktisuus helvetin kaukana, jos tossa olis loputtomat murkulat ja damagea nostettais..


Olipas mukava pelailla tuttujen kanssa, kun sai tuon headsetin! Äänentoisto on myös "hieman" eri levelillä verrattuna telkkariin, sekä voi keskutella muiden kanssa pelin lomassa :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ei sillä mortarilla saa mitään alas, ellei kohde ole jo valmiiksi low hp tai niin typerä, että seisoo vaan samassa paikassa.

Saahan sillä kätevästi tuhottua vihulaisen dominoivan tankin.Jos esim.tiimiläiset säästelee sinkojaan/miinojaan...
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Taisi Waakku11 tarkoittaakin sitä, että lippujen paikka "arvottaisiin" eli olisi edelleen max 4 lippua mutta ne sijainnit valittaisiin niistä 5 eri vaihtoehdosta. Tai vaikka 3 lippua valittaisiin 5 mahdollisesta paikasta... samat kentät mutta eri fiilis kun lippujen paikka vaihtelisi. Tosin tietysti pitäisi olla jonkinlaiset säännöt etteivät kaikki liput esimerkiksi päädy lähemmäs toista tukikohtaa.

Juurikin tuota tarkoitin, anteeks jos tuli alunperin hieman epäselvästi, mut onneks on aina joku backuppaamassa! :eek:

Myös "putkimallisten" kenttien kuten Davamant peak, metro, konkkapaikat sais vaihtua välillä... Peakissä esim. rushissa olevan base jump tukikohdan luo liput, vaikka 2 alas ja 1 ylös tm. sit kalustoa sen verran että pakotetaan porukka pelaa kimppaan että pääsee valtaa ylätukikohdassa olevan lipun kuljetuskopulla ja scouttikopulla!?! Oispa jees yrittää väistellä ohjuksia joita sataa ylätasanteen reunalta, ja jos ei tahtoisi onnistua, niin pelintekijöiltä ajoitetusti sorruttaa jyrkänteen reuna samalla tapaa kuin caspianin masto!?! :)

(Huhhuh, onpas mulla nyt hirrrvvveessti turhia ideoita päässä..)

Btw. käyttääkö porukka miten maastokohteita/ rakennuksia suojanaan kulkiessaan tantereella?! Aika harvoin itte nähnyt että pelaajat kuljeskelisivat "taktisesti" näkö/sirpale suojassa, vaan vetävät täysillä kohti vastaantulevaa ryhmää tai tankkia ja sit koitetaan piilotella sen ainoan pahvilaatikon takana jolloin on jo myöhäistä?! Pakko sanoo että wtf, pistää hymyks kun näkee vastustan tekevän noin kerta toisensa jälkeen?! Ei sillä ettenkö itsekin silloin tällöin sortus siihen, mut anyway... ;)

Mortarista vielä, ei ammuslaatikoista lisää paukkuja vaan ne esim. 6 kutia latautuisi minuutin päästä takaisin että voi käyttää uudestaan niin ei tulis älytöntä mortarmättösoppaa.. Tosin paljoa siihen ei kyllä tarviis tehoja nostaa, koska eihän tollanen kannettava 51mm. putki oikeestikaan ole kummoinen "naku" pl. sirpalevaikutus.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Nyt tarvitaan pro-tason vinkkejä hulikopterilentelyyn!!

Olen kohtuullisen hyvä (riippuu keltä kysyy) lentelemään jo noilla laitteilla ja taivaalla pysytään ellei vastapuolella ole koko joukkue iglojen kanssa vastassa tai &¤"#& tolppa siirry suoraan eteen. Useimmiten näin :D Mutta yksi vihun konsti on ylitse muiden. Tankki + guided shell yhdistelmä. Sillä on itsekin tullut jokunen härpäke taivaalta pudotettua, joten tiedän miten se toimii, mutta en ole keksinyt miten sitä pystyy väistämään. Muutaman kerran joku onnekas on hekon kanssa meidän squadin tankilta päässyt karkuun ja nyt haluan oppia miten se onnistuu. Onko kyseessä ollut puhtaasti tuuria vai onko jonkunlainen väistömanuuveri olemassa? Yritin youtubesta etsiä videon pätkiä, mutta eihän siellä kukaan mitään tiedä.

Nyt siis ei etsitä vastauksia tyyliin lennä kallion taakse tai käytä flaret, koska nämä nyt ei vaan toimi. Itse pohdin onnistuisiko suoraan vihun tankkia kohti lentäminen, koska guigedin kääntymissäde on kuitenkin kohtuu rajallinen? Yksi konstihan on pysyä tankin päällä niin ettei kuski pääse ampumaan, mutta esim. kharg islandilla tätä ei ehdi tekemään, koska matka vihun baseen, josta tankit tulevat, on niin pitkä ja vihun kopu häirää sen verran ettei matallakaan pääse lentämään riittävän syvälle.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Nyt tarvitaan pro-tason vinkkejä hulikopterilentelyyn!!

Olen kohtuullisen hyvä (riippuu keltä kysyy) lentelemään jo noilla laitteilla ja taivaalla pysytään ellei vastapuolella ole koko joukkue iglojen kanssa vastassa tai &¤"#& tolppa siirry suoraan eteen. Useimmiten näin :D Mutta yksi vihun konsti on ylitse muiden. Tankki + guided shell yhdistelmä. Sillä on itsekin tullut jokunen härpäke taivaalta pudotettua, joten tiedän miten se toimii, mutta en ole keksinyt miten sitä pystyy väistämään. Muutaman kerran joku onnekas on hekon kanssa meidän squadin tankilta päässyt karkuun ja nyt haluan oppia miten se onnistuu. Onko kyseessä ollut puhtaasti tuuria vai onko jonkunlainen väistömanuuveri olemassa? Yritin youtubesta etsiä videon pätkiä, mutta eihän siellä kukaan mitään tiedä.

Nyt siis ei etsitä vastauksia tyyliin lennä kallion taakse tai käytä flaret, koska nämä nyt ei vaan toimi. Itse pohdin onnistuisiko suoraan vihun tankkia kohti lentäminen, koska guigedin kääntymissäde on kuitenkin kohtuu rajallinen? Yksi konstihan on pysyä tankin päällä niin ettei kuski pääse ampumaan, mutta esim. kharg islandilla tätä ei ehdi tekemään, koska matka vihun baseen, josta tankit tulevat, on niin pitkä ja vihun kopu häirää sen verran ettei matallakaan pääse lentämään riittävän syvälle.

Olen muutaman kerran huomannut, miten kopukuski on välttänyt guided shellin...ylilento ei ole pelastanut niitä vaan mun kohdalla kyseessä on ollut se et kuski on välittömästi kun shelli on lähtenyt liikkeelle vetänyt kopun melkein kokonaan maihin. Varsinkin jos lähettyvillä on rakennuksia niin niiden takana ns. "onnekas pirulainen" on selviytynyt tuhoavalta terveiseltäni. Tarkempaa tietoa en osaa sanoa kun ei ole vielä hanskassa tuo lentely...
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jos olet otollisella etäisyydellä guidelle niin pakoon et pääse sitä. Itte huonomman keskitason kopukuskina oon havainnut että matka pelastaa paljon, eli karkuun ja toivoa että raketista loppuu polttoaine ennen kuin kerkee osuu... Kaikilla maalattavilla/ohjautuvilla ohjuksillahan tässä pelissä on rajallinen kantomatka. Sit toinen tapa miten oon onnistunut väistää on tulla vauhdilla tonttiin, siten olen muutamia kertoja jollain ihmeen tapaa säilynyt hengissä ja jopa kopterikin on jäänyt lennettävään kuntoon, tiedä sit onko toi jokin bugi vai tarkoituksella tehty?! Muuten koittanut aikalailla samoja oppeja kuin Rooroo itse.

Itse kopteritoiminta on ehkä suurinta parhautta mitä peli minulle tarjoaa, etenkin kun pääsee jonkun sopivan henkilön kanssa lentää niin ei väliä onko ampujana vai pilottina!

(Muistui juuri mieleeni se kolmas kysymys mitä ihmettelin tuossa männäpäivänä! T-UGS tuhottavissa??? Joku B2K mappi se oli siellä rakenteilla olevan talon katolla olevan lipun luona, vihollinen oli jättänyt moisen kapineen spottaileen meitä ja koitin tuhota sitä ensin ampumalla pari lippaallista, sitten puukolla ja vielä lopuksi tiputin käsikranaatin sen viereen niin EI!!! Ei hajonnut moinen millään, eli saako noita tuhottua kun en muista aiemmin näin käyneen..?)
 
Tarkista, onko "Show active EA servers" tjsp kohta filterissä ruksattu. Jos ei ole, niin vain DICE:n servut näkyvät listassa.

Kiitos, tästä oli tosiaan kyse. En kyllä tajua missä kohtaa olen ruksin tuolta poistanut. Tosin ei servuja vieläkään näy yhtä paljon kuin joskus ennen=eli monta sivullista. Nollaservuja edelleen paljon ja jo toisella sivulla. Outoa.


Toinen ihmetys on nuo vehicle upgradet, monta kertaa olen valinnut esim. scout-kopteriin stealthin tai jonkun muun avaamani päivityksen, mutta tänä valinta ei aina pysy muistissa, seuraavalla kerralla saattaa olla valittuna no upgrade. Monta kertaa jo käynyt noin...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kukaan huomannut MP7:ää käytettäessä, että ladatessa peli jättää jostain syystä yhden luodin lippaan ulkopuolelle. Eli kun astut taistelukentälle, lippaassa lukee(ainakin oletuksena) 21 kutia, mutta kun ammut ja lataat aseen, tulee kuteja vain 20. Kuitenkin tämän jälkeen voit heti ladata uudelleen, jolloin lippaaseen tulee 21 kutia.

Ei nyt mikään merkittävä juttu, mutta tommonen pisti silmään tänään pelatessa :D

Ei tuo ole mikään bugi:
- Jos lyöt tyhjään aseeseen täyden lippaan kiinni (esimerkiksi FAMAS:iin 30 patruunan lippaan) ja tämän jälkeen teet latausliikkeen, niin patruunapesään menee yksi kuula. Tämän jälkeen lippaassa on enää 29 kuulaa. Jos otat tässä tilanteessa lippaan aseesta pihalle, jää patruunapesään edelleen se yksi kuti. Jos tässä tilanteessa lyötkin aseeseen täyden 30 patruunan lippaan, on sulla käytössä yht. 31 kuulaa.

Aina matsin ja uuden spawin alussa kannattaakin siis heti ladata ase, tai siis vaihtaa täysi lipas tilalle. (Jos muistan oikein, matsin alussa on vaan se 30 kutia.) Tai jos ampuu aseen "kuivaksi" niin tällöin joutuu lataamaan kahdesti, jotta saa sen ekstrakudin käyttöön.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ei tuo ole mikään bugi:
- Jos lyöt tyhjään aseeseen täyden lippaan kiinni (esimerkiksi FAMAS:iin 30 patruunan lippaan) ja tämän jälkeen teet latausliikkeen, niin patruunapesään menee yksi kuula. Tämän jälkeen lippaassa on enää 29 kuulaa. Jos otat tässä tilanteessa lippaan aseesta pihalle, jää patruunapesään edelleen se yksi kuti. Jos tässä tilanteessa lyötkin aseeseen täyden 30 patruunan lippaan, on sulla käytössä yht. 31 kuulaa.

Aina matsin ja uuden spawin alussa kannattaakin siis heti ladata ase, tai siis vaihtaa täysi lipas tilalle. :)

Ja tästä päästään siihen, että lipas kannattaa vaihtaa ennen kuin ampuu kaikki kudit pois, koska lataamisessa kuluu näin vähemmän aikaa, kun yksi ylimääräin latausliike (patruunan vetäminen pesään) jää pois. Secondary weaponiin vaihtaminen on vielä nopeampi keino sitten tietenkin jos on tosi kiire.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tuosta tulikin mieleen että olisi hyvä jos "ylimääräiset" panokset katoais lippaan mukana ladattaessa, kuten "wanhan koulun" sotapeleissä.. toisi myös hieman lisää realistisuutta.
vaikka kyseessä onkin peli, eikä sen tarvitse tai pidäkkään olla realistinen. Tuo lisäisi hieman supporttien "hyödyllisyyttä" ja kannustaisi supportit kulkemaan squadinsa mukana, kuten esim uskollinen medic tekee ;)
Btw. käyttääkö porukka miten maastokohteita/ rakennuksia suojanaan kulkiessaan tantereella?!
Kantapään kautta on opittu että vaikka tilanne näyttäisi kuinka rauhalliselta tahansa, ei sitä aukiota kannata keskeltä läpäistä Tai juosta tien yli "vinosti".. sitä ei tiedä kuinka moni kiikari sinuun osoittaa tai vaaniiko sitä aukiota Pipodilla varustettuja KK Miehiä? :D
Nyt tarvitaan pro-tason vinkkejä hulikopterilentelyyn!!

Olen kohtuullisen hyvä (riippuu keltä kysyy) lentelemään jo noilla laitteilla ja taivaalla pysytään ellei vastapuolella ole koko joukkue iglojen kanssa vastassa tai &¤"#& tolppa siirry suoraan eteen. Useimmiten näin :D Mutta yksi vihun konsti on ylitse muiden. Tankki + guided shell yhdistelmä. Sillä on itsekin tullut jokunen härpäke taivaalta pudotettua, joten tiedän miten se toimii, mutta en ole keksinyt miten sitä pystyy väistämään.
Se ohjushan tekee usein "Top-attack:in" samoin kuin javelin. muutamat kerrat olen onnistunut väistämään sen laskemalla lentonokorkeuden nopeasti mahd. alas. Se ei aina nimittäin osu ensimmäisellä kerralla, vaan kaartaa toiseen yritykseen. jos sattuu käymään sellainen munkki että ohjuksen eka käännös menee ohi, niin alhaalla lentäessä se tömähtää maahan ennenkuin ehtii kääntymään uudelleen kohti.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Olen muutaman kerran huomannut, miten kopukuski on välttänyt guided shellin...ylilento ei ole pelastanut niitä vaan mun kohdalla kyseessä on ollut se et kuski on välittömästi kun shelli on lähtenyt liikkeelle vetänyt kopun melkein kokonaan maihin. Varsinkin jos lähettyvillä on rakennuksia niin niiden takana ns. "onnekas pirulainen" on selviytynyt tuhoavalta terveiseltäni. Tarkempaa tietoa en osaa sanoa kun ei ole vielä hanskassa tuo lentely...

Jos olet otollisella etäisyydellä guidelle niin pakoon et pääse sitä. Itte huonomman keskitason kopukuskina oon havainnut että matka pelastaa paljon, eli karkuun ja toivoa että raketista loppuu polttoaine ennen kuin kerkee osuu... Kaikilla maalattavilla/ohjautuvilla ohjuksillahan tässä pelissä on rajallinen kantomatka.

Ok, kiitoksia vinkeistä/ vastauksista. Tuota maahan vetoa en ole kokeillut, joten pitää laittaa listaan.

Käytin yhteisön hyväksi hiukan työnantajan nettiä + mun halpaa tuntipalkkaa ja tutkailin pikkaisen lisää. Kuskin ECM-jammerin ja gunnerin flare kombolla saa aikast paljon enemmän irti, mitä meidän poppoo tähän saakka on onnistunut. En ole aiemmin tiennyt näiden latausaikoja, mutta nyt kun ne on selvillä, strategian teko lentelyyn helpottuu huomattavasti.

ECM-jammeri pitää lukituksen loitolla 5 s. ja se latautuu 10 sekunnissa. Käytännössä olet haavoittuvainen igloille, guidedille, soflamille ainoastaan 5 sekuntia lentelyajasta. Lentämällä riittävän matalalla välttää osan lukituksista, kiitos under radarin, mutta aa-infantrya vastaan tämäkin keino on tehoton. Paitsi jos tämän 5 s. välin paikkaa gunner flareillaan, niin käytännössä on kopun kanssa haavoittumattomia.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ei tuo ole mikään bugi:
- Jos lyöt tyhjään aseeseen täyden lippaan kiinni (esimerkiksi FAMAS:iin 30 patruunan lippaan) ja tämän jälkeen teet latausliikkeen, niin patruunapesään menee yksi kuula. Tämän jälkeen lippaassa on enää 29 kuulaa. Jos otat tässä tilanteessa lippaan aseesta pihalle, jää patruunapesään edelleen se yksi kuti. Jos tässä tilanteessa lyötkin aseeseen täyden 30 patruunan lippaan, on sulla käytössä yht. 31 kuulaa.
Kaveri meinaskin nyt sitä, että spawnatessa pesässä on jo se yksi kuti ja lippaassa ne 20 kutia eli täysi lipas. Sitten kun heppu ampuu laukauksen tai sarrjan ja lataa, niin pesästä katoaa se sinne jäänyt kuti ja tilanne on sama kuin tyhjäksi ammutulla aseella vaikka aseeseen olisi pitänyt jäädä se yksi kuti.

Guided pippelin väistäminen ilmassa on mahdotonta, koska se murkula tekee n. 15m päässä sen "top attack" liikkeen eli kääntyy äkisti kohteeseen 90 asteen kulmassa. Jostain syystä tankilla osuu joka kerta, mutta ruotsalaisten logiikalla samainen murkula ammuttuna helikopterista ei osu kuin paikallaan olevaan kopteriin.
Heat seakerin dodgeaminen kopulla tuli perstuntumalta hetkenmielijohteesta eilen testattua ja onnistuin kaksi paria väistämään Havocilla ilman flareja (koska jammer ftw). Kikka kakkosena pistin kopterin n. 45 astetta kyljelleen ja perstuntumalla, vähän ennen kun murkulat olis losahtanu runkoon, truuttasin nokkaa alas ja lensin puoliympyrän takaperin. Murkulat viuhahti nätisti ohi. :) Mikään 100% varma kikka tuo ei ole sillä kolmas murkula pari sitten osui ja kopu sano kaput. Hetken elinaikaa tolla voi koittaa saada jos on yksin ilmassa jammeri valittuna, tai smurffin kanssa jolla ei ole flareja.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

ECM-jammeri pitää lukituksen loitolla 5 s. ja se latautuu 10 sekunnissa. Käytännössä olet haavoittuvainen igloille, guidedille, soflamille ainoastaan 5 sekuntia lentelyajasta. Lentämällä riittävän matalalla välttää osan lukituksista, kiitos under radarin, mutta aa-infantrya vastaan tämäkin keino on tehoton. Paitsi jos tämän 5 s. välin paikkaa gunner flareillaan, niin käytännössä on kopun kanssa haavoittumattomia.

Stealth + ECM Jammer + Flare = "Invisible" chopper..

Ensimmäinen Lukitus kestää 7sekunttia, toinen lukitus 3.5sec.. flare blokkaa tämänjälkeen mahdollisesti "Läpi" pääsevän ohjuksen, jolloin ECM jammer on taas latautunut.. ja sama rumba alusta
Katso kohdasta 11:36
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

[video=youtube;2M-Emkb8Sk8]http://www.youtube.com/watch?v=2M-Emkb8Sk8[/video]

Voihan sitä vispilää noinkin kieputtaa. :cool:
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Stealth + ECM Jammer + Flare = "Invisible" chopper..

Ensimmäinen Lukitus kestää 7sekunttia, toinen lukitus 3.5sec.. flare blokkaa tämänjälkeen mahdollisesti "Läpi" pääsevän ohjuksen, jolloin ECM jammer on taas latautunut.. ja sama rumba alusta
Katso kohdasta 11:36

Tämä hyvä, kiitos. Eli guided rockets (vai mikä lie olikaan) lähtee pois ja stealth päälle. Mietin tuossa, että sekunnit videolla on eri mitä wikissä, mutta noilla nyt ei taistelun tiimellyksessä juurikaan väliä. Ero on kuitenkin niin pieni ja gunneri paikkaa joka tapauksessa latautumisajan flareillaan. Tätä tänään reenaamaan. Voi gunneri parkaa, kun matalalentoa kiidetään oikein urakalla vaihtelevalla menestyksessä :D

vimeo

Voihan sitä vispilää noinkin kieputtaa. :cool:

Reps :D Meille kävi kerran noin yhdessä b2k kentässä, mutta ei saatu sitä pyörimään ihan noin tyylikkäästi siinä sillan päällä. Jouduttiin pyytämään tankilta hiukan työntöapua sen ylös saamiseksi :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Laitas Rooroo kusoja tuleman niin mie voin lähtee sulle ampujaks aina kun kerkeen! Pitäs saada noi loputkin rojut kopulle auki mitä puuttuu. :)
 
Ylös Bottom