Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kyl siel B-lipulla töitä tehtiin hiki hatussa. Ihmeellisesti sitä vihun jätkiä puski tulemaan niin pirusti joka puolelta. Ja D:lle jos lähit menemään niin portaita et päässyt ylös että olit jo kuollut. Battle Report - Battlelog / Battlefield 3

Joka kerta kun B:lle hyökkäsin niin ketään muita näkyny kuin kasa vihuja. Sattunut ajoitus sitten vähän pieleen ilmeisesti muitten kanssa :) Muutenkin tossa matsissa tiimipeli pielessä ja pahasti (jokainen raapi vähän omalla tahollaan kassejaan seinään) Eipä silti ihan kivaa oli taas niinkuin aina. Eilen sain service starin mp7:lle... ei kyllä ole minun mieleen tuo kumilutku. No eipähän tarvi siihen vähään aikaan koskeakkaan ;)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kyl siel B-lipulla töitä tehtiin hiki hatussa. Ihmeellisesti sitä vihun jätkiä puski tulemaan niin pirusti joka puolelta. Ja D:lle jos lähit menemään niin portaita et päässyt ylös että olit jo kuollut. Battle Report - Battlelog / Battlefield 3

Pahoin pelkään että mää hävisin ton meille ku ravailin pitkin mappia ja heittelin vaan kleikkoja :D Yleensä raiskaan kaikkia/kaikkea vaunulla tuos mapis mut nyt aattelin huvikseni mennä jalkasin ja eihän siitä mitään tullu tietenkään :p
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

PC:llä Käytän lentämiseen xbox ohjainta.

e: onhan tuota lentelyä tosiaan treenattu.. pelkästään BF3:ssa attack-HEKO Tunteja on yhteensä 63H & BC2:ssa sitäkin enemmän

No sitten se on vain vakuuttavampaa työskentelyä! Niinhän se on että harjoitus tekee mestarin. Minähän en osaa BC2 helikoptereita vieläkään lentää, ja BF3-hekoilla olen lennellyt n. 36 tuntia.

Ja jos Apphexi on ammuskellut itseään, niin miten sillä voi olla highest awards titteli :confused: :eek: Boostaaja..?

Vedin ensimmäisessä elämässä 9 tappoa komeilla "killfeedeillä", sain assault rifle medallin ja hajosin siihen kun nauhoitus ei ollut mennyt päälle :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

On se kyllä mukavaa kun vihollisilla on smurffeja, jotka eivät osaa yhtikäs mitään :D. Tänään Op firestormissa kun lensin rautaporsaalla (alias Havoc :D) raiskaamassa tankkeja, kun taakseni tuli vihollisen Viper joka alkoi tulittamaan minua. Ajattelin että en yritä tuhota sitä Viperiä, koska luulin että en voisi pärjätä havockilla sitä vastaan ja jatkoin tankkien tulitusta. Odotin jo että rautaporsaani ihrat syttyisivät palamaan, mutta ei, Viper käytti ainakin noin 3x 14 normiohjuksia ja pari lippaallista kk kuteja sikäli kun laskin oikein. Sitten kyllästyin siihen että vierestäni lenteli ammuksia ja käännyin ja osuin yllättäen ekoilla 7 kudilla, koska Viper oli noin 15m päässä minusta. Aloin melkein ajatella ettei tämä havoc ehkä niin paska ole kun vihollisen hornet ampui rautaporsaani n. 4 sekunnissa konekiväärin tulitukseen ja hyppäsin pois. Kun siinä leijailin ilmassa niin silloin viereeni tuli vihujen MAV ja arvatte varmaan mitä se teki :mad:.

Kai siinä seuraavassa patchissa korjataan tuo mavilla tappaminen, alkaa ärsyttämään kun vihollisilla on neljä mavia ainoastaan listimässä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Taisi siinä tulevassa pätsissä tulla maviin sellainen muutos, että voit sillä kyllä tappaa, mutta ufo tuhoutuu siinä törmäyksessä samalla. Ja hyvä niin.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kyllä pisti naurattamaan tänään, kun joku reconi yritti päästä Sharqissa hotellin päälle makkaraa paistamaan. Kaverilta oli varmaan koira syönyt MAV'n englannin kieliset käyttöohjeet, kun hän meni mahallaan sen MAV'n päällä. Siinä sitten ammuttiin kavereiden kanssa pari luotia, jotka osuivat MAV'iin ja kyseinen reconi tipahti komealla vatsa-edellä pudotuksella maahan. Naurettiin varmaan 2 minuuttia koko hommalle, kunnes sama kaveri yritti SAMASTA paikasta (joka muuten näkyi A-lipulle täysin selvästi, jota oltiin puolustamassa) päästä sinne katolle. Taas sitten yritettiin osua kaverin MAV'iin, mutta luodit osuikin kaveriin itse. Ei sen jälkeen enää yrittänyt tietääkseni päästä sinne. :p
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kuinka moni on onnistunut kaatamaan/"heittämään" ajoneuvon katon kautta ympäri sitten, että se ei tuhoudu?
Minäpäs olen :D muutama päivä sitte onnistuin kaatamaan ton bugyn tossa oomanissa. Ajoin semmoseen hiekkaruoho mätäs /nyppy tai mikä nyt onkaan ja siitä sitten se pommpas ja lähti pyörimmän.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kuinka moni on onnistunut kaatamaan/"heittämään" ajoneuvon katon kautta ympäri sitten, että se ei tuhoudu?
Minäpäs olen :D muutama päivä sitte onnistuin kaatamaan ton bugyn tossa oomanissa. Ajoin semmoseen hiekkaruoho mätäs /nyppy tai mikä nyt onkaan ja siitä sitten se pommpas ja lähti pyörimmän.

Ite sain pari päivää sitten tankin Caspianissa katon kautta ympäri. Lähdin venäläisten basesta ja ajoin sen puuaidan läpi siten, että se otti kimmokkeen kalliosta.

Tänään karkki saaressa spottasin snipun siellä vuorella. No sinne sitten suuntasin, mutta huonolla tuloksella. Yritin uudestaan ja sinne oli ilmestynyt insinööri javelininsa kanssa. Pääsin molempien selän taa ja laitoin claymoren syötiksi. Noh, insinööri lähtee kohti lippuja, mutta snipu jää paikalleen. Kuinkas ollakaan taivaalta Julius täräyttää jetillä suoraan kaveria kasvoihin. Kleikka räjähti, mutta en saa pisteen pistettä, kun taas Julius sai 20 pistettä ja samalla ollen koko erän Top Jet pilot. Oli kyllä taas naurulle aihetta.:D

Pelikuvan kaapparikin on tänään tullu Vantaalle, josko se olis huomenna haettavissa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Alkaa olla pitkä urakka takanapäin :) Enää neljälle aseelle pitäisi saada 1. service star, jolloin kaikissa primary aseissa (myös PDW:t ja haulikot) olisi 1 service star. QBU-88, M40A6, DAO-12 sekä M60 täytyisi vielä hoitaa loppuun. Seuraavana tavoittena voisikin olla se 5 service staria / per ase :p

Suosittelen kaikille lämpimästi hankkimaan sen sata tappoa joka aseelle. Näin tulee pelin kaikki aseet tutuksi, unlockattua peruskamat niihin sekä löytää uusia yllättäjiä. Itse olen monta uutta suosikkiasetta löytänyt projektin ansiosta :) Esimerkiksi aseista M249, M39 EMR, AS VAL, KH 2002, PP 2000 ja AN-94 en pitänyt aiemmin, melkein vihasin niiden ominaisuuksia. Nyt kun on availlut parempaa tähtäintä yms. härpäkettä nousi noista yksiä omista suosikeista joilla tulee jatkossa pelattua varmasti enemmän.

On noista aseista löytnyt niitä inhokkejakin. Esimerkiksi työn alla oleva DAO-12. On vain niin hidas haulikko että tuntuu aina jäävän jalkoihin. Noh, kaippa se siitä kun vähän vielä totuttelee :D Muita aseita jotka eivät itselle sovi olivat ainakin PDW-R (tosin extented mag paransi asetta huomattavasti), PKP sekä SVD.

Pistooleistakin on löytynyt uusia suosikkeja, G17 äänenvaimentimella tuntuu olevan aika tappava tykki. Revolverillakin alkaa jo tähtäys pikku hiljaa luonnistua :p
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tänään pelattiin pitkästä aikaa rushia, ja se oli kivaa niin kauan kun tiimit olivat jollakin tavalla tasapainossa. Esimerkiksi Metrossa hyökkäys oli mukavan tasainen 25 minuutin vääntö, mutta muutamaa erää myöhemmin Khargissa juoksin parilla kuolemalla pelin läpi räjäyttäen matkalla seitsemän kahdeksasta MComista... Tänäänkin kotkat tuppasivat valumaan pikkuhiljaa samalle puolelle ja vaikka välillä peli heitti squadimme vastustajan puolelle, niin kohta tulivat muut kotkat perässä.

Loppuillasta siirryttiin takaisin konkkaan, ja illan viimeisestä erästä sain talteen lagisen mutta eeppisen hyökkäyksen A-lipulle:

[video=youtube;17YYIlv6V7M]http://www.youtube.com/watch?v=17YYIlv6V7M&feature=plcp&context=C3732de9UDOEgsToPDskKduCJR1_vqkltzif2y2NNq[/video]
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Alempi kuva näyttää aika lailla bc2:sen Panama canalilta :p.
Tuleekohan pleikkarille koskaan servuja jotka pyörittää esim. pelkkiä suuria mappeja , caspian , kharg island jne... ?

Ei tule koska ei tule priva servujakaan, mutta en tajua miks DICE ei voisi tehdä servuja joissa isoja mappeja pelkästään olisi - myös B2K mapit mukana.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

joissa isoja mappeja pelkästään olisi - myös B2K mapit mukana.
En ole varma mutta mielestäni US-west servereinä tälläisiä normin puolella jo löytyy? Pari päivää niitä pelaillut ja yhtäään "pientä" B2k mappia ei ole tullut vastaan isoja senkin edestä+sitten nämä alkuperäiset mapit..? Mutta voihan se tietysti olla että olen jotenkin nuo pienet b2k kentät onnistunut kiertämäänkin. Yleensä PS[numerosarja] nimisiä tjsp.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ei tule koska ei tule priva servujakaan, mutta en tajua miks DICE ei voisi tehdä servuja joissa isoja mappeja pelkästään olisi - myös B2K mapit mukana.

Jep. Vastaavasti haluaisin myös pari 24/7 Operation Métro -serveriä HC:n puolelle. Conquest luonnollisesti. Tai vaikka serveri, jossa on mappikierrossa Metro, Seine ja Bazaar.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

En ole varma mutta mielestäni US-west servereinä tälläisiä normin puolella jo löytyy? Pari päivää niitä pelaillut ja yhtäään "pientä" B2k mappia ei ole tullut vastaan isoja senkin edestä+sitten nämä alkuperäiset mapit..? Mutta voihan se tietysti olla että olen jotenkin nuo pienet b2k kentät onnistunut kiertämäänkin. Yleensä PS[numerosarja] nimisiä tjsp.

Tiedän kyllä näistä 'numero servereistä' mutta kun niissä on mukana myös pieniä mappeja, kuten Métro ja Bazaar.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tästä on ehkä aiemminkin ollut pohdiskelua tällä threadilla, mutten jaksa millään lukea kaikkia sivuja etsien vastausta, niin nyt uusiksi jos ei ole jo ollut mainintaa aiheesta.Sain eilen RU service mitallin eli 100h olen pelannut venäläisten puolella. Yhteensä aikaa olen käyttänyt moninpeliin 217h, mutta US marines service mitalli ei ole tullut ja aikaa rekisteröitynyt jenkkien puolelle 78h. Milläs puolen mä olen sit pelannut sen erotuksen eli 39 h? :confused:
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tästä on ehkä aiemminkin ollut pohdiskelua tällä threadilla, mutten jaksa millään lukea kaikkia sivuja etsien vastausta, niin nyt uusiksi jos ei ole jo ollut mainintaa aiheesta.Sain eilen RU service mitallin eli 100h olen pelannut venäläisten puolella. Yhteensä aikaa olen käyttänyt moninpeliin 217h, mutta US marines service mitalli ei ole tullut ja aikaa rekisteröitynyt jenkkien puolelle 78h. Milläs puolen mä olen sit pelannut sen erotuksen eli 39 h? :confused:

Olet istunut tuon ajan tankeissa, heikoissa, jeteissä... ne kasvattaa omia laskureitaan eikä tällöin noita US/RUS laskureita.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Alempi kuva näyttää aika lailla bc2:sen Panama canalilta :p.

minusta se on panama canal. Ehkä se kuva tarkoittaa sitä, että bc2:sta tulis mappeja bf3:seen. ainekin joku mun leppareista sais tulla.
-panama canal
-valparaiso
- acatama desert
-nelson bay
- laguna presa.
 
Ylös Bottom