Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Siis kun liikutat tattia ukko liikkuu pienellä viiveellä ruudulla. Tämä vaikeuttaa merkittävästi hahmon liikuttamista ja etenkin tähtäämistä, sillä tähätin reagoi hitaasti tatin liikutteluun. Jotkut ei tuota input lagia huomaa, itekkin vasta viikon tauon ja kokeilun jälkeen varsinaisesti huomasin. Tuo sinun esimerkki on vain viivettä serverillä, kannattaa kattoo et sul olis se 5 palkin yhteys serveriin johon liityt minimoidaksesi tuollaiset lagimiset.

Minulla ei ukko liikku pienelläkään viivellä. Ihmetyttää vain kun niin moni siitä inputista valittaa, mutta minulla sitä ei TAIDA olla ellei silmäni ole vallan erehtyneet kun tuota asiaa tutkiskelin. Käytättekö te sonyn alkuperäisiä dualshock 3 sixaxis ohjaimia vai muita? Kuten jo mainitsin viime postauksessani, on minullakin sitä input lagia, mutta vain kiinalaisvalmisteisella "halpisohjaimella", jolloin input lagi on erittäin suuri :mad:.
Jos joku aikoo kysyä niin käytän hdmi johtoa, enkä scarttia ja reso niin hyvänä kun pleikalla voi minun tietääkseni olla.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Minulla ei ukko liikku pienelläkään viivellä. Ihmetyttää vain kun niin moni siitä inputista valittaa, mutta minulla sitä ei TAIDA olla ellei silmäni ole vallan erehtyneet kun tuota asiaa tutkiskelin. Käytättekö te sonyn alkuperäisiä dualshock 3 sixaxis ohjaimia vai muita? Kuten jo mainitsin viime postauksessani, on minullakin sitä input lagia, mutta vain kiinalaisvalmisteisella "halpisohjaimella", jolloin input lagi on erittäin suuri :mad:.
Jos joku aikoo kysyä niin käytän hdmi johtoa, enkä scarttia ja reso niin hyvänä kun pleikalla voi minun tietääkseni olla.

Normaalia dualshock 3 käytän ja kyllä se vain viiveellä liikkuu. Pelaappa pari peliä 576p resolla niin varmistut siitä, onko sulla ''input lagia'' vai ei.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Normaalia dualshock 3 käytän ja kyllä se vain viiveellä liikkuu. Pelaappa pari peliä 576p resolla niin varmistut siitä, onko sulla ''input lagia'' vai ei.

Testattu on ja ainakaan mulla ei input lagia ole. Telkkari on kolmisen vuotta vanha 40 tuuman sony.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Testattu on ja ainakaan mulla ei input lagia ole. Telkkari on kolmisen vuotta vanha 40 tuuman sony.

Minulla 2009 vuoden mallia oleva 40'' Samsung ja BF3 ainut peli missä ohjaus tuntuu viiveelliseltä.

E: Mistähän lie johtuu...
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Testattu on ja ainakaan mulla ei input lagia ole. Telkkari on kolmisen vuotta vanha 40 tuuman sony.

Kaikissa LCD-telkkareissa on input lagia. Toisissa vaan vähän enemmän kuin toisissa ja saattaa ilmetä eri tavoilla.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tuota input lagia dicen ei tyypit pysty korjaamaan. Ois ne sen fixannu jos pystysivät. Twitterissä ja official posteissa syyttäävät vaan pelaajien televisioita viiveestä. Eri telkuissa oikeesti on oma viive. Itekkin omistin philipsin 40 tuuman telkun jossa oli 250ms viive ja sillon ei mistään nopee refleksi pelistä tule mitään. Nykynen on Sony 40w4000 jossa on 0-10ms viive ja Bäfässä ihan selkeä ero 720p mitä 576.

Kaiki jantterit ei vaan tajua tuota viivettä ja pistää pikkusen v.......n kun tämän luokan peli vetää näin isosta failistä kun ei mitään.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kaiki jantterit ei vaan tajua tuota viivettä ja pistää pikkusen v.......n kun tämän luokan peli vetää näin isosta failistä kun ei mitään.

Tai voi tajuta mutta ei vaan kiinnosta v*******n moinen pikku murhe ja nautitaan vaan pelistä :p Tosin onhan näitä input lagia siel input lagia täällä hajoiluja hauska täällä lueskella.

Kaikkeen tottuu paitsi jääpuikkoon hanurissa sanotaan :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

[video=youtube;qVEsgGIA2Ig]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=qVEsgGIA2Ig[/video]
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tuli myös kokeiltua tota SD resoa pari päivää sitten, mutta mitään eroa en kyl ohjattavuudessa huomannu. Enemmän ärsyttää toi erikoinen kiihtyvyys ohjauksessa. Ja telsuna 22" samsung.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kaiki jantterit ei vaan tajua tuota viivettä ja ...

Eiköhän tämä johdu puhtaasti siitä, että kaikilla ei ole sitä viivettä niin että sen huomaisi.

Amatöörilogiikalla input-lagiin vaikuttavat ainakin...

  1. dual-shock <-> PS3 -viive (varmaankin kaikilla sama, poislukien nuo kiinan ihmeellä pelaavat)
  2. itse pelin pyöritys PS3:ssa (johon vaikuttaa rauta ja pelin toteutus)
  3. PS3 <-> TV -viive (joka lienee HDMI:llä mitätön)
  4. TV:ssä tapahtuva kuvankäsittely

...joten lienee selvää, että ihmisillä on erilaisia input-lageja riippuen siitä, millaisista palikoista Dual-Shock <---> TV -pätkä koostuu. Joillakuilla on niin paha viive, että se vaikuttaa pelaamiseen ja joillain niin pieni, ettei sitä huomaa eikä se vaikuta. Input lagitonta järjestelmää ei olekaan.

Itse olen siinä mielessä onnellisessa asemassa, että vaikka olen tuota viivettä koettanut löytää, en ole onnistunut. En vain havaitse minkään valtakunnan eroa peukalon liikkeen ja kuvan liikkeen välillä. Tai sitten näin vanhempana alkavat aivot rapistua ja kaveri muutenkin hidastua... :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

My eyes My eyeeeeeesss ! tuli tuos kokeiltua tuolla huonolla resolla ja voin sanoa että peli näyttää paskalta... ehkä vähä paremmin tuntuu ohjain reagoivan (tosin voi olla myös lume vaikutus) ;)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Se kyllä mistään töllöstä kiinni oo. Enpä oo yhteenkään muuhun peliin törmänny, jossa ois minkään sortin input lagia paitsi tähän no. peliin.
Kaikki muut on kyllä toiminu aina viiveettömästi töllöstä tai muusta näyttölaitteesta riippumatta. Enkä puhu pelkästään omasta setupista
vaan monien muidenkin setupeista, joita on tullu testattua. Olen huomannut tässä Bäfässä sen input lagin vaihtelevan kovin paljonkin
riippuen missä päin palloillaan, kuten esimerkiksi rauhallisista sitätiloista ulos mentäessä jumalattomaan rähinään. Myös senssin säätäminen
eli periaatteessa sen aimin kiihtyvyyden nostaminen vähentää sitä input lagin huomaamista aavistuksen verran. Eiköhän tässä oo pikemminkin
kysymys siitä, että Dice on kussu tän Bäfän kääntämisen totaalisesti PS3:lle ja enginessä on jossain syvällä aika paha ongelma, jota ei ilmeisesti
korjattua saada. Eipä oo input lagista Xboxilla tietoakaan.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kyllä tuli tänään hyvä mieli, kun huomasin Seine Crossingissa kahden tiimikaverin boostaamassa jotain vihollista yhdessä talossa. Kavereilla äo taisi olla puolet kengännumerosta, sillä heidän squadi ei ollut lukittu, joten minä liityin heidän squadiin, respawnasin jompaankumpaan ja ammuin sen kaverin, jolla se killstreakki tais mennä jo yli 40'n puolella. Sitten nämä järjen jättiläiset vaihtoivat squadia, jättäen sen jälleen avoimeksi kaikille, ja minä jatkoin heidän seurailuaan ja pidin huolen ettei ne boostailut jatkuisi siellä. :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Se kyllä mistään töllöstä kiinni oo. Enpä oo yhteenkään muuhun peliin törmänny, jossa ois minkään sortin input lagia paitsi tähän no. peliin.

Jep. Nykyajan telkkareissa vasteajat on jo niin pieniä, että tv:stä se ei kiinni ole. Tottakai tv:n asetuksia säätämällä sitä voi hieman pudottaa, mutta pelin koodissa se vika on. Jotkut eivät vain yksinkertaisesti sitä input lagia huomaa ja siks dice voikin syyttää pelaajia ongelmasta. Beta kuitenkin toimi kuin unelma, joten eiköhän se korjaus pitäis olla mahdollinen.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kertokaas viisaammat, mitä tässä oikein tapahtui:

Olin normi coressa ja kenttänä oli karkkisaari. Hyppäsin PANT SIR-S1:seen hakemaan viimeiset 7 minuuttia, jotka uupuivat mitalista. Noh, viereen spawnasi samasta tiimistä jannu...huomasin et jannu oli heittänyt eod-botin eteensä. Katselin kaverin touhua ja huomasin, että eod-botilla näkyi sama tunnus mutta sen edessä oli suluissa numero 2. Eli jannu oli vaikka Pekka ja eod-botin tunnus oli Pekka(2)...noh, jannu ampui sitä bottia ja se alkoi savuttamaan...jonka jälkeen se korjasi sitä. Olen ymmärtänyt, että tuota boostaamista pystyy harrastamaan ainoastaan HC:n puolella? Näinkö väärin, että kyseinen vehje savutti...vaikea sanoa, mutta siltä se ainakin näytti.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Oliko se numero 2 clantagi vai mitä? Ja jos se oli sen oma botti, niin sehän ei voi vahingoittaa sitä itse, eikä ketään tiimikaverikaan voi. Jos nyt jokin villi veikkaus pitäisi tosta heittää, niin olisiko sieltä vuorelta joku snipu ampunut sitä bottia, jonka jälkeen se jannu vaan korjas sen ja sama homma toistui uudelleen? :P
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Nyt ollaan Marxuksen kaa alettu pelaa ja yhes matsis kuitenkin joku suomalainen ukko tuli ja alko Marxuksen kaa jotakin höpöttää ja sit siihen päätty mun ja Marxus:sen pelaaminen on ollu enemmän Marxuksen ja sen tyypin kaa pelaamista ;(
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Nyt ollaan Marxuksen kaa alettu pelaa ja yhes matsis kuitenkin joku suomalainen ukko tuli ja alko Marxuksen kaa jotakin höpöttää ja sit siihen päätty mun ja Marxus:sen pelaaminen on ollu enemmän Marxuksen ja sen tyypin kaa pelaamista ;(

LOL! On teillä melkoinen kolmiodraama... kolmenkimppa pystyyn... kato ryhmäs on VOIMAA!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Nyt ollaan Marxuksen kaa alettu pelaa ja yhes matsis kuitenkin joku suomalainen ukko tuli ja alko Marxuksen kaa jotakin höpöttää ja sit siihen päätty mun ja Marxus:sen pelaaminen on ollu enemmän Marxuksen ja sen tyypin kaa pelaamista ;(

Joo okei .
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Nyt ollaan Marxuksen kaa alettu pelaa ja yhes matsis kuitenkin joku suomalainen ukko tuli ja alko Marxuksen kaa jotakin höpöttää ja sit siihen päätty mun ja Marxus:sen pelaaminen on ollu enemmän Marxuksen ja sen tyypin kaa pelaamista ;(

Pelaan kaverin kanssa ja puhun hänen kanssaan mikillä. Problem?
 
Ylös Bottom