Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Eilen kuvasin illalla huvikseni hieman tuota input lagia. Selkeä ero 720p:n (Khargin tukialuksen kannella) ja 576p:n (khargi rybyjen base) välillä. Lopussa vielä 720p:llä (Caspian rybyjen base), mutta vaihtelin jotain asetuksia sieltä pleikan omasta "display settings" kohdasta. Tuntuu, että hitusen verran lähti lagia pois, mutta selkeästi enemmän lagia on edelleen kuin 576p:ssä. Hätäinen video, en alkanut laskemaan mitään frameja, ohjain näkyy juuri ja juuri yms skeidaa. Hidastettu 0,4x alkuperäiseen nopeuteen.

[video=youtube;WOBUcbesPZY]http://www.youtube.com/watch?v=WOBUcbesPZY[/video]
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Assault Rifles:

+ Steyr AUG


Carbines:

+ SCAR-L
+ ACW-R


Light Machineguns:

+ L86A1 LSW
+ LSAT

PDW:

+ IMI MTAR-21


Shotguns:

+ SPAS-12


Sniper Rifles

+ M417 Sniper Rifle


Machine Pistols

+ M5K Machine Pistol

Tuollaisia aseita on bongattu trailereista. Ja niitä aseitahan pitäisi tulla 10 tässä DLC'ssä, joten saa nähdä mikä se kymmenes on. Itse odotan innolla tuota AUG'ia, yks mun lempiaseista BC2'ssa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Eilen kuvasin illalla huvikseni hieman tuota input lagia. Selkeä ero 720p:n (Khargin tukialuksen kannella) ja 576p:n (khargi rybyjen base) välillä. Lopussa vielä 720p:llä (Caspian rybyjen base), mutta vaihtelin jotain asetuksia sieltä pleikan omasta "display settings" kohdasta. Tuntuu, että hitusen verran lähti lagia pois, mutta selkeästi enemmän lagia on edelleen kuin 576p:ssä. Hätäinen video, en alkanut laskemaan mitään frameja, ohjain näkyy juuri ja juuri yms skeidaa. Hidastettu 0,4x alkuperäiseen nopeuteen.

[video=youtube;WOBUcbesPZY]http://www.youtube.com/watch?v=WOBUcbesPZY[/video]

Tuo näyttää jo aika pahalta. Tarkistin tuota sun tv-mallia ja input lagi näyttäis olevan 30ms eli ihan hyvä pitäisi olla. Nopeimmissa telkkareissa kun on 10-25ms.

E: Ja jos tuo oli hidastettuna, niin olisi ihan kiva nähdä myös normaalilla nopeudella.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tuo näyttää jo aika pahalta. Tarkistin tuota sun tv-mallia ja input lagi näyttäis olevan 30ms eli ihan hyvä pitäisi olla. Nopeimmissa telkkareissa kun on 10-25ms.

E: Ja jos tuo oli hidastettuna, niin olisi ihan kiva nähdä myös normaalilla nopeudella.

Jep, toi on aika karmea.

Kyllä tuolla nyt joten kuten muuten pystyy pelailemaan, mutta lähitaistelut suoraan sanottuna vituttaa, kun tietää lähes poikkeuksetta ottavansa niissä turpaan.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Eilen kuvasin illalla huvikseni hieman tuota input lagia. Selkeä ero 720p:n (Khargin tukialuksen kannella) ja 576p:n (khargi rybyjen base) välillä. Lopussa vielä 720p:llä (Caspian rybyjen base), mutta vaihtelin jotain asetuksia sieltä pleikan omasta "display settings" kohdasta. Tuntuu, että hitusen verran lähti lagia pois, mutta selkeästi enemmän lagia on edelleen kuin 576p:ssä. Hätäinen video, en alkanut laskemaan mitään frameja, ohjain näkyy juuri ja juuri yms skeidaa. Hidastettu 0,4x alkuperäiseen nopeuteen.

*video*

Aivan kamala viive! Ei mulla ole tollasta näkynyt. Aivan samalla tekniikalla testasin 720p:nä tuota input lagia eli näpäytin peukalolla tattia johonkin suuntaan ja katsoin liikkuuko tähtäin samaan aikaan. Tuossa videossa kerkesit näpäyttää tuota tattia ja samalla vielä viedä sen tatin takaisin keskelle ennen kuin tähtäin lähti liikkeelle. Enpä itse ole tuollaiseen pystynyt. Kokeilenpa tuota tänään vielä nimenomaan tuossa samassa kohdassa Khargia.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Aivan kamala viive! Ei mulla ole tollasta näkynyt. Aivan samalla tekniikalla testasin 720p:nä tuota input lagia eli näpäytin peukalolla tattia johonkin suuntaan ja katsoin liikkuuko tähtäin samaan aikaan. Tuossa videossa kerkesit näpäyttää tuota tattia ja samalla vielä viedä sen tatin takaisin keskelle ennen kuin tähtäin lähti liikkeelle. Enpä itse ole tuollaiseen pystynyt. Kokeilenpa tuota tänään vielä nimenomaan tuossa samassa kohdassa Khargia.

Katoin sunkin telkkarista arvosteluja ja input lagia ois 16ms eli todella hyvä. Jos et millään havaitse itelläs viivettä, niin voisi melkein sanoa, että telkkarilla on väliä. Mulla on 32ms, irfanilla 30ms ja molemmilla on BF3:ssa viivettä. Toisaalta jos alemmalla resolla tähtäys paranee, niin ei voi olla kyse telkkarista, koska TV:n input lag vaikuttaa siellä ihan samalla tavalla kuin 720p.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Aivan kamala viive! Ei mulla ole tollasta näkynyt. Aivan samalla tekniikalla testasin 720p:nä tuota input lagia eli näpäytin peukalolla tattia johonkin suuntaan ja katsoin liikkuuko tähtäin samaan aikaan. Tuossa videossa kerkesit näpäyttää tuota tattia ja samalla vielä viedä sen tatin takaisin keskelle ennen kuin tähtäin lähti liikkeelle. Enpä itse ole tuollaiseen pystynyt. Kokeilenpa tuota tänään vielä nimenomaan tuossa samassa kohdassa Khargia.

Tuossa sitä input lagia on, aika runsaasti verrattuna omaan televisioon. Faktahan on se että input lagia esiintyy jokaisessa pelissä, se on puhdas mahdottomuus poistaa se kokonaan. Toisella sitä esiintyy enemmän, toisilla vähemmän - oma input lagi on sitten todella minimaalinen koska pystyn pelaamaan täydellisesti.

Edit. Jos takeforlife tai joku muu informaatio haun ekspertti voisi etsiä vielä tuosta mun tv'stä vasteajan. Itse en mistään löytänyt.

Edit2. Expertin sivuilta löytyi malli, mutta onko tuo nyt totta ettei vasteaikaa olisi ollenkaan?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Eilen kuvasin illalla huvikseni hieman tuota input lagia. Selkeä ero 720p:n (Khargin tukialuksen kannella) ja 576p:n (khargi rybyjen base) välillä. Lopussa vielä 720p:llä (Caspian rybyjen base), mutta vaihtelin jotain asetuksia sieltä pleikan omasta "display settings" kohdasta. Tuntuu, että hitusen verran lähti lagia pois, mutta selkeästi enemmän lagia on edelleen kuin 576p:ssä. Hätäinen video, en alkanut laskemaan mitään frameja, ohjain näkyy juuri ja juuri yms skeidaa. Hidastettu 0,4x alkuperäiseen nopeuteen.

Holy fuckin shit o_O nyt tiedän mitä on input lagi miten tuolla voi edes pelata ? tuohon verrattuna itsellä lagi on minimaalista


Sniper Rifles

+ M417 Sniper Rifle

Eikö tuo oo rynkky ? vai saako recon tulivoimaa :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Holy fuckin shit o_O nyt tiedän mitä on input lagi miten tuolla voi edes pelata ? tuohon verrattuna itsellä lagi on minimaalista

Tuossa oli kyllä aika hurja viive, en ole tuollaiseen törmännyt, enkä tuollaisella suostuisi minuuttiakaan pelaamaan. PS3 hdmi:llä tietsikan näytössä kiinni ja jos kuvaisin vastaavan videon, niin sitä viivettä ei edes silmällä huomaisi, silti se vaikeuttaa tähtäämistä (720). Jämäresolla ohjaus on ehkä parasta mitä on ollut missään pelissä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mulla töllönä on Philips 47" LCD-TV PFL4606H ja input lagi on sama, kuin irfanilla, ellei isompi? :confused: Lähi taistelut menee 50-50, mutta lipas on aina tyhjä, kun ohjaus on hieman hankalaa. Mutta minä en valita. Jos kuollaan, niin tullaan takaisin ja kuollaan :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mistä sivustolta te noita lageja katsotte? Itsellä ei ole kyllä ikinä ollut ainakaan noin suurta viivettä kuin tossa videossa. Vanha LCD-Philipsi oli käytössä vielä pari viikkoa sitten, nykyään mennään plasma-LG.llä. Molemmilla tuntuu yhtä liukkaalta. 50PZ570W on nykyisen malli, jos joku näppärä haluaa input lagin aarrearkusta vilkaista.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jaa.

Menin sitten tv:n valikkoon ja vaihdoin 16:9 kuvasuhteen tilalle "scan".

Input lagi katosi kokonaan.

Hyvä huomata tuollainen "pikku juttu", kun peliä on hakannut minuutin vajaan 450 tuntia.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Rainerufin TV:stä en löytänyt yhtäkään arvostelua, mutta nuo vasteajat myyjien sivuilla on silkkaa mainostusta. Arvelisin, että sulla ei kuitenkaan TV:ssä paljon input lagia ole, kun televisio ei ole Full HD.

irfan, saitko tosiaan input lagin pois/pienemmäksi? Kuvaappa uusi video :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Input lagi katosi kokonaan.

Hyvä huomata tuollainen "pikku juttu", kun peliä on hakannut minuutin vajaan 450 tuntia.

Toisaalta kun kaikilla ei tätä input lagia kuitenkaan ilmene havaittavissa määrin ja puhetta on alun alkaen ollut tv-säädöistä, olisi tätä voinut ehkä jo aikaisemminkin kokeilla.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Voihan vittujen kevät Nyt se teki sen viimesen temppunsa, kun meni jumahtamaan 5 kertaa putkeen loading ruutuun :mad: . Noh yrittää myöhemmin uudestaan.
Kohta on muuten 300 sivun rajapyykki rikki :D.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tuli tuossa mitattua sitä viivettä sillä netissä olevalla laskurilla ja kuvan ottamalla. Shanghai 50 ms ja Philips 17 ms.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jaa.

Menin sitten tv:n valikkoon ja vaihdoin 16:9 kuvasuhteen tilalle "scan".

Input lagi katosi kokonaan.

Hyvä huomata tuollainen "pikku juttu", kun peliä on hakannut minuutin vajaan 450 tuntia.

Toisaalta kun kaikilla ei tätä input lagia kuitenkaan ilmene havaittavissa määrin ja puhetta on alun alkaen ollut tv-säädöistä, olisi tätä voinut ehkä jo aikaisemminkin kokeilla.

irfan, saitko tosiaan input lagin pois/pienemmäksi? Kuvaappa uusi video :D



Väärä hälytys. Tuntui selkeä ero hetken aikaa Karkandissa, mutta seuraavassa matsissa lagi taas oli havaittavissa.

Mitä v****a??? Mut hei, laittakaa vaan DICE ja EA kuukausimaksuja tälle paskalle keskeneräiselle pelille. En oo maksamassa, enkä ole ostamassa tuota paskalta näyttävää Close Quartersia. Pitäkää paskanne. Paska.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Joissain FullHD-telkkareissa, vaikka kuinka olisi "just scan/pixel perfect/1x1":ia ja game modea päällä, on enemmän display lagia 576p/720p/1080i resoissa kuin täydessä 1080p:ssä. Pleikkarin kohdalla ikävän tästä tekee että useimmat pelit ovat juuri tuota 720p:tä kun pleikan surkea kuvaskaalaus vie tehoja muilta osa-alueilta. Boksilla saa kaikki pelit aina skaalattua täyteen resoon ilman tehohävikkejä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Huh huh. Ei ole kyllä turhia pleikkajätkien valitukset input lagista.

Itse veisin pelin takaisin kauppaan ja ottaisin rahat takaisin vaikka väkivalloin.

Sinänsähän ongelma ei näin boksimiehenä minua kosketa, mutta saattaapa olla, että jos tuota ei korjata, niin lähtee tällä suunnalla EA:n pelit boikottiin. Alkaa pikkuhiljaa riittää kyseisen lafkan pelaajien niskaan kaatama paska. "Vika on televiossasi". :mad:
 
Ylös Bottom