Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kyllä mulla hyväksy gunnerin paikalta killit tolla. Bugas kyllä se gunslinger trophy kun kaikki oli avattu. Famasilla piti tappaa 10 samassa erässä uusiksi niin se aukesi.

Eihä tuo viel mitää, itelle napsahti tuo pytty vasta kun famakselle tuli 700 tappoo täytee :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Joo, vieläkään kuullut sanaakaan tästä hatun (hs) korvanapist. Joskus olen jonkun yskähdyksen kuullut stna. Ja väittää että itse puhuisin kokoajan. Joo tiedän telkkari äänet jne...ei tunnu toimivan VPD kaupan huuhaa kuuloke.?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Claymoret pystyy ohittamaan hiljaa hiipimällä, en oo koittanu riittääkö että kävelee pystyasennossa hiljaa vai vaatiiko kyykyssä kävelyä/ryömimistä, mutta jälkimmäisillä ainakin pääsee ohi räjähtämättä.

Joo kiitti, tuo oli uutta minulle. Eipä sitten ihme että pääsivät yllättämään.

Muuten näkyy tosiaan metron lisäksi seinessä vihu pystyvän spawnaamaan taas ihan iholle selkään. Tuo liian lähellä spawnaushan korjattiin joskus aikaisemmin, eikö? Nyt seinessäkin kahdesti vihu syntyi selän taakse a:n talleissa vaikka seisoin nurkassa selkä seinää vasten.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Joo, vieläkään kuullut sanaakaan tästä hatun (hs) korvanapist. Joskus olen jonkun yskähdyksen kuullut stna. Ja väittää että itse puhuisin kokoajan. Joo tiedän telkkari äänet jne...ei tunnu toimivan VPD kaupan huuhaa kuuloke.?

Minä vastasin sulle kun ekan kerrain kysyit siitä, et näemmä seuraa ketjua kauheesti. Suosittelen etsimään viestini, en jaksa sitä nyt ite alkaa metsästämään.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ai ette mitä tehnyt? Kyllä se peli sujuu paremmin jos komminikoidaan. Nyttenkin äsken tuli turpaan, suomi servu. Uus yritys..
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Joo, oukkdoukki. Olen kyllä lukenut sanoisinko ehkä kaikki viestit tästä ketjusta. Ja kiitos vaan mutta mun korva napista ei kuulu edelleenkään mitään, kiitos vaan, ei mitään.

Asiasta erikseen, vatun omituinen peli toi rush. On näköjään ihan kuolemassa vähän väliä
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ai ette mitä tehnyt? Kyllä se peli sujuu paremmin jos komminikoidaan. Nyttenkin äsken tuli turpaan, suomi servu. Uus yritys..
Olit tossa aikasemmin meidän servulla ja mun squadissa. Mulla on toi Sonyn wireless stereo headset ja siinä jostain syystä ei voi pistää omaa puheääntä kovemmalle. Yritin sulle huhuilla, muttet tainnut mitään kuulla. Toivottavasti korjaisivat sen äänivalikon tälle mikille. (Siellä on siis vain puheäänen voimakkuudeksi valittavana 3, kun taasen 1,2,4 ja 5 on mustana.) On kyllä muut FF:läiset kuullet mua ihan hyvin, joten voi se sun (halpis?) mikkikin olla viallinen tms.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Shillishalaatille pieni vinkki. Mene lisälaitteden asetukset->audiolaitteiden asetukset, pistät mikin päälle ja puhut siihen jotain tai vaikka puhallat ja jos kuulet sen, niin silloin sen mikin pitäis toimia. Siitä ylhäällä olevaa palkkia kannattaa myös tarkkailla, esim. ettei ääni lähde kiertään (tähänkin tais olla joku kalibrointi asetuksissa) ja säätää sen mukaan äänenvoimakkuus jos tarvii.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Lisälaitteiden asetukset? Siis konsoli, ei tuola lue kuin että headphones kyllä tai ei. Äsken ku kokeilin pelata niin jotain ranskaa kuulu mutta niin hiljasella että just sai selvää että oli ranskaa. Lisä asetukset??

e. ok. siis meinasit pelivehkeen asetuksia, olen mä ne plärännyt

e. Enpäs ollutkaan plärännyt. Kokeilin mutta sitä arvoa ei voinut muuttaa, 3:ssa oli. Liian hiljaa kuuluu kun yritin huhuilla, ei toivoa mistään peheluista.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

bäk in bättlefield pitemmän noin 2kk tauon jälkeen. Miellyttävä tää uus patchi, saa meikää ainaki aktiivisemmaksi vaikkakin se kaikkien valittama suppressionikin nyt parit turhat kuolemat itellekki aiheuttanu. Paljon sai tehä noihin aseisiin muutoksia, kesti useampi matsi huomata ettei foregripillä tee enään yhtään mitään. Nyt netistä nerffit ja buffit luettuani pelaillaan m16a4 aika paljon infantry kenttiä. Rent a server nosti kyllä tän pelin tasoa, meinasin ensin olla ostamatta tulevan close quarters dlc koska siellä ois törmäny niihin usas-12 jatkuvasti, mutta nytpä ei ole siätäkään probleemaa :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

En ymmärrä miten ihmiset voivat käyttää aseissaa kobraa - AKS-74u'ssakin on yksi pelin parhaimmista rautatähtäimistä ja siihen vielä silu kiinni niin ei rekyyliä löydy ja äijää lakoaa. ;)

Toisaalta vois sanoa, että miksi ihmiset viitsivät käyttää rautatähtäimiä, kun kobrasta ei ole mitään muuta kuin hyötyä verrattuna rautatähtäimiin. Tähtäin nousee yhtä nopeasti kuin rautatähtäin ja sillä näkee enemmän tavaraa ruudulla. Mut mieltymykset on mieltymyksiä, jotkut käyttää jopa sniputähtäimiä automaattiaseissa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Vaikka olen pelaillutkin julkaisusta asti niin en ole opetellut jettejä vastakuin hiljattain aloin lentelemään. En ole saanut vielä yhtään tappoa noilla :D Ilmassa pysyy hyvin mutta tuolla pelkällä perusaseella ei saa kyllä mitään aikaiseksi. Olisiko vinkkejä?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Vaikka olen pelaillutkin julkaisusta asti niin en ole opetellut jettejä vastakuin hiljattain aloin lentelemään. En ole saanut vielä yhtään tappoa noilla :D Ilmassa pysyy hyvin mutta tuolla pelkällä perusaseella ei saa kyllä mitään aikaiseksi. Olisiko vinkkejä?

Muiden kirjotusten perusteella helpoiten saa unlockit auki pelaamalla rushia normicorena, jolloin tankit erottaa helpommin maasta ja frogfootin ja a-10:n konekiväärit tekee enemmän tuhoa ku conquestin jetit. Eli sinne vaan ja ankaraa harjottelua, kyllä se siitä sitte jossain vaiheessa alkaa sujumaan ja pisteitä alkaa kertymään.


edit: Kattelin tossa just eilen ton Threattyn Full Metal 3 -videon ja naureskelin tälle kranaattitapolle.

http://www.youtube.com/watch?v=FfWW80dLHkY

Tänään sitte ku ite pelasin, Bazaaria myös, onnistuin ite samassa ja oli kyllä melkonen wtf-fiilis ku qbu:lla paukutin b-käytävässä menemään ja yhtäkkiä tuliki double kill kranaatilla :D Harmi ku ei saanu videota talteen ku ei oo tullu kaappauslaitteita hommattua.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kuten Stifu mainitsikin, niin siitä rushista kannattaa aloitella. Kattelin sun statseja ja näillä rush-koneilla sulle on kertynyt aikaa jopa hurjat 47 sekuntia, joten siitä vain kokeilemaan. Konkkaa ei varmaan kannata lähteä jeteillä pelailemaan ennen kuin on unlockannut guided missilen tai rocket podit. Ja sitten kun unlockaat joko guided missilen tai rocket podit, niin käytä herran jestas niitä. Heatseekerit ovat aivan turhia (ja tällä hetkellä broken; eivät osu) ja vihun koneet ja hulihupterit saa alas sillä konekiväärillä. Maasta ne isoimmat pojot tällä hetkellä tulee kun tankit ovat kuin vedellä kostutettua WC-paperia jettien edessä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tulipa avattua Bäfä melkein kuukauden tauon jälkeen. Mielenkiintoisia uudistuksia ja aseiden erot tuntuvat nyt olevan todellisia, eikä tuo paljon parjattu suppression effect tuntunut mitenkään mahdottomalle.

Tässä sen sijaan niitä huonoja puolia:
* missä ovat vanhat (ja toimivat) serverit?? Nyt tarjolla on vain näitä pirun vuokraservuja (joilta tuntui lentävän aina Adminin toimesta ulos jos menestyi liian hyvin -> hanurista!). Vaikea myös hahmottaa listasta mikä on ko. servun toimintaperiaate/erityispiirre. Listoilla ei siis näy kirjaimellisesti yhtään vanhoja DICEn servuja tai niitä Official EA servuja... server browserin asetukset ovat entisellään ja ennen oli ihan mukavasti näitä vaihtoehtoja tarjolla.

* En myöskään ole innostunut näistä useiden satojen tikettien kentistä, menee touhu puuduttavaksi ja kun yhteys tuntuu katkeavan ärsyttävän usein (ei naurata kun on joku 45min vääntänyt samaa roundia ja lentää pihalle).

* Roundin aloitus heti kentän latauduttua (ei siis enää sitä hetken odotuscountdownia) on hanurista!

* Tankki tuntuu olevan nykyisin lähes pelkkää paperia kentällä - Javelinia ilmassa kuin hyttysiä Suomen kesässä samaan aikaan kun vanha kunnon Black&Decker on vaihtunut johonkin Hong Kong -poraan.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

...* missä ovat vanhat (ja toimivat) serverit?? Nyt tarjolla on vain näitä pirun vuokraservuja (joilta tuntui lentävän aina Adminin toimesta ulos jos menestyi liian hyvin -> hanurista!). Vaikea myös hahmottaa listasta mikä on ko. servun toimintaperiaate/erityispiirre. Listoilla ei siis näy kirjaimellisesti yhtään vanhoja DICEn servuja tai niitä Official EA servuja... server browserin asetukset ovat entisellään ja ennen oli ihan mukavasti näitä vaihtoehtoja tarjolla...

Tätä ihmettelen itsekin, eilen heitti yhdestä Dice/EA servun pelistä ulos ja antoi jonkun error tekstin. Tuon jälkeen löytyi vain muutama kappale "oikeita" servuja hakua käyttämällä, suurin osa näytti kuitenkin olevan tyhjiä. Oma serverihistoriakin näytti nollaantuvan ton jälkeen.


Olisi kyllä kiva kun saisi nuo vuokraservut suodatettua kokonaan pois tuolta listalta. Dice/EA servuilla ei ole ollut mitään ongelmia hitmarkerien ja lagin kanssa toisin kuin näillä vuokrattavilla...
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Enää ei myöskään löydy semmoista server alkuista missä olisi kaikki mapit eli normaalit/b2k. Noissa EA:n server alkuisissa kun on vain normikentät ei ollenkaan b2k...ei ole itselläni ainakaan tullut vastaan enään semmoisia. Ennen noissa server alkuisissa oli lähes poikkeuksetta kaikki kentät.
 
Ylös Bottom