P
Poistettu jäsen 15777
Guest
Päivityksessä nerffattiin jettien pääaseen tehoa.
Ja täten on todella turha jettejä vastaan. Saa kierrellä todella kauan että saa jetin disableen ja lopulta kuski hyppää pois - mahtavaa.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Päivityksessä nerffattiin jettien pääaseen tehoa.
Kyllä mulla hyväksy gunnerin paikalta killit tolla. Bugas kyllä se gunslinger trophy kun kaikki oli avattu. Famasilla piti tappaa 10 samassa erässä uusiksi niin se aukesi.
Joo, vieläkään kuullut sanaakaan tästä hatun korvanapista vaikka piti olla oikein suomi servu. Joskus olen jonkun yskähdyksen kuullut stna
Claymoret pystyy ohittamaan hiljaa hiipimällä, en oo koittanu riittääkö että kävelee pystyasennossa hiljaa vai vaatiiko kyykyssä kävelyä/ryömimistä, mutta jälkimmäisillä ainakin pääsee ohi räjähtämättä.
Joo, vieläkään kuullut sanaakaan tästä hatun (hs) korvanapist. Joskus olen jonkun yskähdyksen kuullut stna. Ja väittää että itse puhuisin kokoajan. Joo tiedän telkkari äänet jne...ei tunnu toimivan VPD kaupan huuhaa kuuloke.?
Yksi roadkill sentään.
Olit tossa aikasemmin meidän servulla ja mun squadissa. Mulla on toi Sonyn wireless stereo headset ja siinä jostain syystä ei voi pistää omaa puheääntä kovemmalle. Yritin sulle huhuilla, muttet tainnut mitään kuulla. Toivottavasti korjaisivat sen äänivalikon tälle mikille. (Siellä on siis vain puheäänen voimakkuudeksi valittavana 3, kun taasen 1,2,4 ja 5 on mustana.) On kyllä muut FF:läiset kuullet mua ihan hyvin, joten voi se sun (halpis?) mikkikin olla viallinen tms.Ai ette mitä tehnyt? Kyllä se peli sujuu paremmin jos komminikoidaan. Nyttenkin äsken tuli turpaan, suomi servu. Uus yritys..
En ymmärrä miten ihmiset voivat käyttää aseissaa kobraa - AKS-74u'ssakin on yksi pelin parhaimmista rautatähtäimistä ja siihen vielä silu kiinni niin ei rekyyliä löydy ja äijää lakoaa.
Vaikka olen pelaillutkin julkaisusta asti niin en ole opetellut jettejä vastakuin hiljattain aloin lentelemään. En ole saanut vielä yhtään tappoa noilla Ilmassa pysyy hyvin mutta tuolla pelkällä perusaseella ei saa kyllä mitään aikaiseksi. Olisiko vinkkejä?
...* missä ovat vanhat (ja toimivat) serverit?? Nyt tarjolla on vain näitä pirun vuokraservuja (joilta tuntui lentävän aina Adminin toimesta ulos jos menestyi liian hyvin -> hanurista!). Vaikea myös hahmottaa listasta mikä on ko. servun toimintaperiaate/erityispiirre. Listoilla ei siis näy kirjaimellisesti yhtään vanhoja DICEn servuja tai niitä Official EA servuja... server browserin asetukset ovat entisellään ja ennen oli ihan mukavasti näitä vaihtoehtoja tarjolla...