Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ennen patchia minulla jäätyili ehkä kerran kahdessa kuukaudessa. Patchin jälkeen on vain kerran jäätynyt ja sekin n. 7 tunnin pelisession jälkeen. Itselläni on tuo uusin (kai) 320gb slim versio.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Nyt löytyy headset, tänään vois tulla suomiservulle huutelemaan :D Assaultilla AN-94 noussu suosikiks, harmi vaan että rautatähtäin on ihan kökkö siinä... vielä pitäis keksiä supportille joku mieluinen ase, että jaksais ruveta sillä pelailemaan enemmän. Ehkäpä joku haulikko vois olla sopiva..
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mulla Oman jumittaa yleensä C lipulla ja sen läheisyydessä, olipa maassa tai ilmassa, lopputulos *TILT*. Siispä tuli testattuu et juoksee A ja B lipun väliä, kun ei jaksa D:lle lähteä. Heti vähentyi tilttailut.

Itsellä siis 120GB slimi, johon on vaihdettu 320GB tilalle. En usko et lämpenemisistä on kiinni itellä noi jäätyilyt. Slimillä on tyhjää tilaa yläpuolella aina kattoon asti ja takaseinään on 40cm tyhjää. Ei auta vaikka ulkona on -15 astetta pakkasta ja ikkuna auki, joka on aivan pleikan yläpuolella.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Olen kyllä hämmästynyt noista toistuvista jäätymisistä, mitä jengillä esiintyy. Itselläni on vuoden 2004 80GB fätti ja ennen patchia taisi kerran jäätyä lataukseen. Tuuletus omalla konsolillani on vielä aika heikko...täytyis varmaan laittaa se parempaan paikkaan. Yhden kerran olen koko kapineen imuroinut ja kyllä sitä pölyä sitten olikin...

Toiseen asiaan: mitä hauskoja juttuja olette löytäneet kentistä? Löysin Metrosta US-basen läheltä seinästä graffitin, jossa luki SISU. Kiitos, ruotsalaisille meidän muistamisesta! :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Olen kyllä hämmästynyt noista toistuvista jäätymisistä, mitä jengillä esiintyy. Itselläni on vuoden 2004 80GB fätti ja ennen patchia taisi kerran jäätyä lataukseen. Tuuletus omalla konsolillani on vielä aika heikko...täytyis varmaan laittaa se parempaan paikkaan. Yhden kerran olen koko kapineen imuroinut ja kyllä sitä pölyä sitten olikin...

Toiseen asiaan: mitä hauskoja juttuja olette löytäneet kentistä? Löysin Metrosta US-basen läheltä seinästä graffitin, jossa luki SISU. Kiitos, ruotsalaisille meidän muistamisesta! :D

Heh, aika hauska toi sisu juttu... Mulla on ehkä kerran jäätynyt peli slimillä ja oon pelannu kuitenkin n.60h vasta. ps. PS3 julkastiin 2007 eikä 2004 ;)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

TV-Missile <3

[video=youtube;l5OQcEofgWE]http://www.youtube.com/watch?v=l5OQcEofgWE[/video]
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Eilen tuli taas pelailtua kaverin kanssa 700 ticketin metro/seine/bazaar -servulla. Testailtiin samalla tota M26:sta ja voi herranjumala mikä tappokone se on. Kaverin kanssa molemmat assaulttina ja samoilla loadouteilla, toisella tosin squad suppression ja toisella squad cover niin eihän meitä pysäyttäny kukaan. Varsinki darteilla varustettuna toi M26 on godlike noissa ahtaammissa mapeissa. Olikohan 3 rundia niin oli M26:lle eka service star hankittuna.
Patchin jälkeen en oikeen ollu eiliseen mennessä löytäny hyvää rynkkyä mutta nyt testasin sitte M16A3:a ja löysin itelleni aseen, underslung rail, kobra ja heavy barrel kiinni niin alko päitä tippumaan.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Olen kyllä hämmästynyt noista toistuvista jäätymisistä, mitä jengillä esiintyy. Itselläni on vuoden 2004 80GB fätti ja ennen patchia taisi kerran jäätyä lataukseen. Tuuletus omalla konsolillani on vielä aika heikko...täytyis varmaan laittaa se parempaan paikkaan. Yhden kerran olen koko kapineen imuroinut ja kyllä sitä pölyä sitten olikin...

Toiseen asiaan: mitä hauskoja juttuja olette löytäneet kentistä? Löysin Metrosta US-basen läheltä seinästä graffitin, jossa luki SISU. Kiitos, ruotsalaisille meidän muistamisesta! :D

No noitahan löytyy vaikka mitä. Seinessä B lipulta löytyy omenakoria missä lukee "Bad Apples - Unhealthy Products Inc." ja Caspianissa A lipulta löytyy limutölkkejä, jossa lukee Dr Petter. Wakesta löytyy dinosaurus ja Gulf of Omanista löytyy radio, minkä pitäisi tietääkseni soittaa BF2 tunnaria. Métron leikkipuistosta löytyi ainakin betassa hiekkakakku, jossa oli Ruotsin ja Norjan liput ja M-COM'eissa on tekstiä ruotsiksi.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

TV-Missile <3

[video=youtube;l5OQcEofgWE]http://www.youtube.com/watch?v=l5OQcEofgWE[/video]

Hmmm... Ehdin jo innostua, että totahan täytyy testata, mutta sit tajusin, että toihan on pc-puolelta, eli ketut tosta.
Onko joku kokeillut miten onnistuu tv-ohjuksen ohjaus pädillä?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Hmmm... Ehdin jo innostua, että totahan täytyy testata, mutta sit tajusin, että toihan on pc-puolelta, eli ketut tosta.
Onko joku kokeillut miten onnistuu tv-ohjuksen ohjaus pädillä?
Ihan hyvin onnistuu kunhan vaan oppii tuon ohjaamiseen, joka muistuttaa jonkin verran EOD bottia. Mutta kun sen ohjaamisen oppii, niin kopujakaan ei ole tuolla ole mahdoton tiputtaa. Pelin harvoja aseita, jotka vaativat taitoa mutta ovat tehokkaita osaavan käsissä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tuo Gulf of Oman isona CQ-mappina on kyllä raivostuttava, kun jämäyttää pleikan todella usein. Itellä jäätyy se ehkä joka toinen kerta kun sitä pelaa. Yleensä siinä vaiheessa, kun matsi on loppu ja scoreboardin pitäisi tulla esiin.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

No noitahan löytyy vaikka mitä. Seinessä B lipulta löytyy omenakoria missä lukee "Bad Apples - Unhealthy Products Inc." ja Caspianissa A lipulta löytyy limutölkkejä, jossa lukee Dr Petter. Wakesta löytyy dinosaurus ja Gulf of Omanista löytyy radio, minkä pitäisi tietääkseni soittaa BF2 tunnaria. Métron leikkipuistosta löytyi ainakin betassa hiekkakakku, jossa oli Ruotsin ja Norjan liput ja M-COM'eissa on tekstiä ruotsiksi.

Wakesta löytyy myös radio siitä saaresta päin katsottuna vasemmassa niemen kärjessä olevasta bunkkerista. En kyllä muista mitä siinä soi. Myös Sharqin TV aseman käytävässä pauhaa musiikki.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Hmmm... Ehdin jo innostua, että totahan täytyy testata, mutta sit tajusin, että toihan on pc-puolelta, eli ketut tosta.
Onko joku kokeillut miten onnistuu tv-ohjuksen ohjaus pädillä?

Käytän Helikoptereissa xBox Ohjainta koska olen tottunut padiohjaukseen viimeisen 3v "Konsoliuran" aikana
IMO Padi on paras mahd. Joystick
 
Käytän Helikoptereissa xBox Ohjainta koska olen tottunut padiohjaukseen viimeisen 3v "Konsoliuran" aikana
IMO Padi on paras mahd. Joystick

Pystyykös pc:llä säätämään herkkyyttä erikseen ajoneuvoille yms? Se ominaisuus saisi tulla konsoleillekin. Helpottaisi huomattavasti niin tv-ohjuksen kuin tankinkin käsittelyä...

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2 Beta-5
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Viikon 14 poimintoja, olkaa hyvä.
[video=youtube;fwQX7ufJAsM]http://www.youtube.com/watch?v=fwQX7ufJAsM&amp;feature=youtu.be[/video]
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Taas jäätyi Omanissa kun oli 9 tickettiä jälellä... :/
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mulla ei oo pahemmin plege kaatuillu. Pari hassua kertaa on jymähtänyt jumiin, mut ei kokoaikaa.
Orginaali 60gb malli käytössä. Tosin kaikki mahdolliset lisätuulettimet jäähdyttämässä fattiä.

Kaverilla 60 GB -malli ja sillä jumittaa ihan yhtälailla kuin mullakin. Ja iteltä löytyy 40 GB -malli. Eniten jumittaa Omanissa ja Caspianissa. Vähän aikaa sitten imuroin tuuletinaukoista kaikki pölyt hyvästi pois ja nostin Pleikkarin ahtaahkosta TV-tasosta tason päälle pystyyn, joten ei pitäisi nyt tuuletuksesta olla kiinni. Edelleen se jumittelee ihan yhtä paljon. Jumitteli aiemminkin, mut pätsi vaan pahensi tilannetta potenssiin kaks. Kaverilla ei juminnut ennen pätsiä ollenkaan.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

[video=youtube;HZt3HukVorA]http://www.youtube.com/watch?v=HZt3HukVorA&amp;list=UUbRBi4RH5woit-PxlRCh-mA&amp;index=2&amp;feature=plcp[/video]
:D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tuo balanssi on jännä, se heitti tänään(kin) suomalaiset toiselle puolelle
Se "switch team" balanssi on kyllä hyvin jännä juttu. Tämänkin illan pelien perusteella 8 suomalaista vs 2 suomalaista + randomit. Joinataan serverille niin tietyt henkilöt vaihtavat heti toiselle puolelle... mikähän sitten lie tuossa balanssissa vikana? (tämä siis Deviljoun serverillä) henkilöt tietävät ketä tarkoitan. :rolleyes:


Muuten oli pirun hyvät pelit.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Se "switch team" balanssi on kyllä hyvin jännä juttu. Tämänkin illan pelien perusteella 8 suomalaista vs 2 suomalaista + randomit. Joinataan serverille niin tietyt henkilöt vaihtavat heti toiselle puolelle... mikähän sitten lie tuossa balanssissa vikana? (tämä siis Deviljoun serverillä) henkilöt tietävät ketä tarkoitan. :rolleyes:


Muuten oli pirun hyvät pelit.

Se switch team on hyvin jännä balanssinaattori ja xmb:n join session in progress vielä jännempi. Peliporukasta riippumatta se jännästi aina tasottaa tiimit niihin tiettyihin porukoihin ja sitten toinen puoli on helisemässä. :) Ja kiitokset sille joka meni vinkkaamaan kansalle underslung+heavy barrel+dartti combosta, joka ikinen tätä foorumia lukeva tulee tietyissä mapeissa kyseisellä combolla varustettuna vastaan ja losauttaa sillä dartillaan epämääräisen pitkältä helat nollaan. :) Onneksi Dice on nimensä mukaisesti pistänyt huleille nopan arpomaan osuuko vai ei, niin 1/5 laukauksista katoaa tuulen mukana ilmaan, joten tilaisuuden tullen pääsee läiskäsemään munalla otsaan.
 
Ylös Bottom