Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Matchmaking päästi pelaamaan.
Mitä nyt ensimmäiseksi halusin selvittää oli uusi M27 ja RPK, erityisesti Ext. Mageilla varustettu M27 IAR. Pettymyksekseni lippaat nostivat ammusmäärää vain hieman, 46 -> 61.
Ja RPK:lle lippaita ei enään näytä olevan, joten se 200 ammusta 3 sekunin latausajalla taisi olla vain moka viime versiossa.

Tuosta color blind modesta tykkään, selkeyttää huomattavasti.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Server filttereistä löyty CQ:n mysteeri mapit, eli täys laidallinen CQ:ta on Ziba tower, Dony fortress, Operation 925 ja Scrapmetal.

// Enään ei taida EA pyörittää omia servujaan kun filttereihin on tullu niiden näkymisen tilalle premium servut.
/// Ja voi tun ttu, twitterissä sanovat, että servut päivittyy bugilogin huollon aikana 15-20GMT eli suomen ajassa 18-23.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mikäköhän tuo server flittereissä oleva pelimuoto tdmc on? Minä en ole kuullutkaan moisesta, tai sitten olen vain tyhmä :D.

Minä en ainakaan päässyt matchmakingin avulla pelaamaan. Se sanoo vain että ei löydä servua johon voi joinata.
Huoooh.... Kumpa tuon premiumin pääsisi ostamaan joskus.....
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mikäköhän tuo server flittereissä oleva pelimuoto tdmc on? Minä en ole kuullutkaan moisesta, tai sitten olen vain tyhmä :D.

Minä en ainakaan päässyt matchmakingin avulla pelaamaan. Se sanoo vain että ei löydä servua johon voi joinata.
Huoooh.... Kumpa tuon premiumin pääsisi ostamaan joskus.....

En oo varma tuosta tdmc on mutta veikkaan että se on tämä:Team Deathmatch Conquest

Edit:: ku joku tyyppi tuol battlefieldin twitteris kyseli et: '' So to play ps3 online i have to wait maintenance to be done? ''
Ja sitte se Battlefieldi vastas siihe '' Thats is correct SA''

Eli joudutaa varmaan oottamaan et maintenance on valmis

Maintenance aikataulut:
7- 12 PDT
10-15 EST
15-20 GMT
16-21 CET
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jokohan se input lag -ongelma on viimein saatu kokonaan kuntoon..
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Eli klo. 17:00 pitäs rupee toimimaan? Noh tässähän on itelläkin viel työaika kesken... ;)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Nopea kysymys :

Eli jos ostan Premiumin saan kaikki dlc:t ilman veloitusta +2 viikkoa ennemmin kun ei premiumin omistavat ?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

En oo varma tuosta tdmc on mutta veikkaan että se on tämä:Team Deathmatch Conquest
Miksä se semmoinen team deathmatch konkka voisi olla :rolleyes:....
Oliskohan tdmc se uusi conquest domination.

Flittereistä löytyy myös DOM ja luulen että se on se conquest domination.

EDIT Echou ehtikin näköjään ehkä minuutti minua ennen. Ja ihan pikku viilauksena echoun tekstistä, niin eiköhän se GM ole Gun masters eikä gun match :D.
 
Jahas kaikki tämä herkku mitä premiumissa tulee joten taitaa mennä kuitenki hankintaan. Eipä tässä muitakaan pelejä ole kiikarissa :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Pari rundia päässy rynkyttää beta-servuille ja tässä pari huomiota hetken höntsäily testeillä.
- M27 heavy barrel combon rekyyli bugi on ihan paska puhetta.
- Suppresion ei vedä ruutua enää kauheeseen mössöön, osumatarkkuuteen ei vielä saanu tuntumaa sen vaikutuksen alaisena.
- Oman puolen lentohärvelit ei näy tutkassa, ois ollu ihan must tähän päivitykseen.
- ECM-jammeri ei enää riko lukitus yritystä vaan se päätä särkevä piipitys jatkuu ja jatkuu.
- ECM-jammerin paskapilvi jeteillä harhauttaa nyt heat seekerit, MUTTA kun se pilvi katoaa niin ne ohjukset jatkaa matkaa kohteeseen. Päästin jonkun smurffin ampumaan mua kyseisillä ohjuksilla ja niiden lukitus ei kadonnut siihen pilveen. Summerit soi ja savu vanat meni edestakasin jetin ympärillä kun perseestä tuprutti kaikenlaista roinaa savun saattelemana ulos. Sama piipitys jatku jammerin loputtua ja turpaanhan siinä tuli!
- Puukko ei toimi varmasti vieläkään.
- Color blind support on jees.
- Smurffit on edelleen ihan kädettömiä.
- Pääsin premium valikkoon ineen ja kalenterin mukaan joka kuukausi on tupla äxpee megapongo päivä j33333! :E
- Premium valikon kalenterista selvisi myös se, että CQ:n julkaisupäivä on tänään.
- Kyseinen kalenteri sisältää myös kansikuvat kaikista lisäreistä ja end gamen kannessa on crossimopo... :B
- M320 LVG on jotain sanoin kuvailematonta. Ampuu sellasen kauheen pötkylän ja räjähdys vastaa 6 C4:sta. Noei, taitaa olla enemmän normi käsikranaatin tapanen. Lentää yhtä kauas kuin muutkin tuubin ammukset, mutta räjähtää viiveellä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mulla näkyy server browserin history -listassa yksi oranssilla huutomerkillä varustettu 24/7 New Maps Conquest Domination 0/16 Ziba Tower -serveri. Aulassa tulee sitten sitä incompatible server version -erroria...
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Päivityksen 1.05, 1.4 Gb jälkeen oli pelin päävalikkoon ilmestynyt Premium-otsikko. Menee nyt vähintään harkintaan.

Näytä liitetiedosto 9409

Ostaminen on ainakin periaatteessa tehty helpoksi. Täkyinä tuossa on noi DLC:t pari viikkoa muita aikaisemmin ja sisältyvät tosiaan palvelun hintaan.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Valaiskaapa minua tietämätöntä, että mikä helvetti on FPS-pelien tai BF3:n yhteydessä tuo
mystinen sana "Smurffi" eli mitä se käytännössä kuvastaa? Muuten on Smurffinautit kyllä melko
tuttuja.. Googlekaan ei oikein minua valaissut järkevästi, vaikka yritinkin etsiä tuota.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Valaiskaapa minua tietämätöntä, että mikä helvetti on FPS-pelien tai BF3:n yhteydessä tuo
mystinen sana "Smurffi" eli mitä se käytännössä kuvastaa?

Katso pelatessa sitä minimappia ja alkaa avautua. Smurffi-kategorian alle mahtuvat kaikki ne, jotka ei pelaa niinkuin just mä haluun :D
 
Ylös Bottom