Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Noniin. Yrittänyttä ei laiteta. Tosiaan aion tässä viikon sisällä siirtyä pleikkarilta PC-pelailuun. Niin nyt vielä kun pleikkarilla pyörin niin päätin, että koitan edes vähentää ellen sitten jopa päästä eroon näistä jäätymisistä. Tarkoitus olisi vielä yrittää pelata peliä niin ettei B2K ole lainkaan asennettuna kovolle. Eipä tässä ny enää mitään kerkeä menettämäänkään.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ootteko huomannu, kun premium pelaajat saa tuplana (taas) pisteet, niin alkaa mvp ribboneita mennä ihan väärään osoitteeseen. Eka kertaa huomasin, kun emännälle tuli mvp mitalli :eek: sattu kaikki toiset pelaajat olemaan ilman tupla xp super exta viikkoa :cool: Rahalla saa ja köyhät kyykkyyn!

Kyllä vain. Meikä otti sijoituksia väliltä 4-7 ja napsu joka rundilla joku mvp-ribboni. Vähä pisti miettimään, notta mitähän täs ny on menos.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kyllä vain. Meikä otti sijoituksia väliltä 4-7 ja napsu joka rundilla joku mvp-ribboni. Vähä pisti miettimään, notta mitähän täs ny on menos.

En tiiä mitä teillä on menossa. Tupla XP:t ei vaikuta MVP-ripponeihin mitenkään...
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

*THIS HAS BEEN TRANSLATED WITH GOOGLE TRANSLATE FROM ITALIAN, PLEASE UNDERSTAND THE OBVIOUS MISTAKES*


The 1.06 patch for battlefield 3 coming before Armored Kill. and then for PS3 before 4 September will bring many changes and additions that will improve the gameplay.


Reduced the reload time for: SCAR-L, AEK-971, F2000, AN-94, AK-74, PP2000, G3A3, SKS, MG36, JNG-90, MK3A1, SCAR-H, SVD, QBZ-95B, AUG A3, 44 Magnum, KH2002, Pecheneg, L85A2, QBB-95, M1911, MP7, M4A1, FAMAS, M39 EBR, M416, PP-19, QBU-88
Increased the reload time for: P90
Increased the UMP 45's damage at close range, reduced damage at long range
Increased the PP2000's damage at long range to highlight its midrange role
increased the M1911's min damage to make it fit better between the .44 and the M9/MP443
Reduced damage, range and recoil for the M93R
Increased the MP412's rate of fire and reload time (!) to highlight the .44's improvement in CQB (?)
Decreased the SG553's h-recoil to make it more controllable
Decreased the MG36's v-recoil to make it more controllable
Decreased the M416's h-recoil and FSRM to highlight its difference from the M16
Increased the M16's recoil
Increased the M4's recoil
Decreased the G36's FSRM
Increased the bonus given by the bipod with: F2000, G3A3, M27, M416, Pecheneg, Type88, FAMAS, MG36
Added 3-round burst mode to the MP5K
Slightly reduced the heavy barrel's bonus when used with the 5.56mm, 5.45mm, 6.5mm assault rifles and carbines, I suppose.
Slightly reduced the suppressor's drop off penalty for all 5,56 mm, 5,45 mm, e 6.5 mm weapons: assault rifles, carbines and lmgs.
Slightly reduced the suppressor's drop off penalty for the Scar-H
Increased the LVG 40mm's max damage range, damage and gamma (???) are the same
Solved the Scar-L's HB bug
Solved jets not giving the laser designation bonus
Solved the AUG's M320 Smoke bug
Increased the mortar's damage and damage range
Added underbarrel rail for L85 and Famas
The G3A3 can now use underslung grenade launchers
Increased the Claymores' damage against infantry
E-mags readded for RPK, MG36 e QBB95
Increased the F2000's v-recoil (!)
Slightly increased the AEK971's h-recoil
Increased the M417's v-recoil and h-recoil
Slightly increased the JNG90's reload time, it was statistically better than any other BASR bar the M98B, this will make it balanced
Slightly increased the SPAS12's reload time, it's still faster than the 870MCS but slower than pre-patch (?)
Increased the ACW-R's damage since it was weaker than other carbines, adding 6.5mm (rounds) (?)
Decreased the AS-VAL's v-recoil
Increased the RPG's accuracy,to make it different from the SMAW's distance (?)

Vehicles:
Solved the attack helicopter being unable to destroy deployed equipment
Increased the damage of jets' and choppers' rockets against choppers, jets and infantry
Increased the gunships' (?) and IFVs' damage against choppers and jets
Increased the AA's damage against infantry, decreased against tanks
Synchronized the reload time with the animation for the following weapons: M416, F200, FAMAS, KH2002, MK3A1, JNG90, MG36, QBU88, SVD, PECHENEG, SCAR-H, AN-94. Why is this even under vehicles?
C-RAM and Pantisir are now destructible
Increased the TV missile's velocity
Solved the TV missile exploding after launch
The air radar now shows friendly aircraft as well as enemy ones
MAA can now damage tanks couldn't it before?
The jets' guided missiles now lock on more quickly
The LAV gets disabled at 30% health, no longer at 50%
Decreased the canister shell's damage against infantry and choppers
Added C-RAM on US carrier on Noshar Canals to avoid spawn camping

Miscellaneous:
Friendly grenades now have a different colour
The knife is more reliable and relevant (?) for melee attacks
Slightly reduced the refire rate between knife takedowns
Explosives now remain after death
Added flag letters on the minimap
Reduced the aim assist, now it's slightly better than before patch 1.05
Solved the glitch where in Close Quarters and Op. Metro you could go outside the map
Servers now show the next map at the end of a game
Changed the ACW-R's calibre on Battlelog from 5.56mm to 6.5mm
Players using fixed weapons emplacements and mortars can now be knifed
Fixed the sound going out of sync
All players with at least one SS with the SMAW and the RPG can now choose which one to equip
Premium players can now choose which one of the two knifes to equip (ACB90/ Knife)
Decreased the SOFLAM's range
Added new Master Dogtags for: M9/MP443/M1911 Tact, M1911 Supp, M67 Grenade, Repair tool, Defibs
Removed the minimap on Hardcore

Sauce:Patch 1.06 notes leaked ? - Battlefield 3: General Discussion - Symthic.com Forum [symthic.com]

Jos lista on aito, on noista suurin osa ainakin todella hyviä ja kaivattuja juttuja. Odotan innolla.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Hihitykselle : Eikai tuo nyt voi paikkaansa pitää, esim tämä : Added C-RAM on US carrier on Noshar Canals to avoid spawn camping

Siis mikä helvetin järki ? Campperit istuu siellä ja porailee menemään B-lipulle nappipohjassa.. Riippuen tietysti C-ramin sijainnista mutta silti. Ja miksi noita aseita aina pitää muuttaa, ovat taas (omasta mielestäni) hyvin balanssissa..!
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Hihitykselle : Eikai tuo nyt voi paikkaansa pitää, esim tämä : Added C-RAM on US carrier on Noshar Canals to avoid spawn camping

Siis mikä helvetin järki ? Campperit istuu siellä ja porailee menemään B-lipulle nappipohjassa.. Riippuen tietysti C-ramin sijainnista mutta silti. Ja miksi noita aseita aina pitää muuttaa, ovat taas (omasta mielestäni) hyvin balanssissa..!
Itsellä varmaan joka Noshar kierroksella jenkit tungetaan laivaan, joten kyllä C-ram olisi ihan kaivattu lisä. Ehkä tuon voisi tuohon kenttään pistää tekemään damagea vain koptereita vastaan tms. Tai esim rajoittaa sen kantama siihen veden ja betonin rajaan. Lista on kyllä tosiaan mitä luultavammin feikki, mutta ihan mielenkiintoinen. Vähintäänkin hyviä ideoita. Battlelogin foorumeilta EA:n admini kävi sulkemassa keskustelut tuosta listasta, tiedä sitten millä perustein.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tuo jetillä lentely on mukavaa konkassa siihen asti, kunnes 2 jettiä vihollisella käyttää heat seekereitä + kopterikin lokkaa sinua. Pakko kysyä, onko heat seekerit joku uusi villitys konkassa? Ei siinä ole oikein enää tietyssä pisteessä mahdollisuuksia selvitä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Hei miten Battlefield 3 saa näkymään accuracy dog tagin headshotit tai sit reco hoursit?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jos lista on aito, on noista suurin osa ainakin todella hyviä ja kaivattuja juttuja. Odotan innolla.

Vahvasti samaa mieltä. Tosin sen verran järkeviä parannuksia olisi tulossa, niin epäillyttää kyllä DICE:n tekemäksi.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Hihitykselle : Eikai tuo nyt voi paikkaansa pitää, esim tämä : Added C-RAM on US carrier on Noshar Canals to avoid spawn camping

Siis mikä helvetin järki ? Campperit istuu siellä ja porailee menemään B-lipulle nappipohjassa.. Riippuen tietysti C-ramin sijainnista mutta silti. Ja miksi noita aseita aina pitää muuttaa, ovat taas (omasta mielestäni) hyvin balanssissa..!

Helpottaa elämää kun usein tulee ryssät sillä kopterilla spawn camppimään, eikä nuo nyt kovinkaan tehokkaita ole ihmisiä vastaan, ja onhan tämä vielä: "C-RAM and Pantisir are now destructible"
 
Re: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Hihitykselle : Eikai tuo nyt voi paikkaansa pitää, esim tämä : Added C-RAM on US carrier on Noshar Canals to avoid spawn camping

Siis mikä helvetin järki ? Campperit istuu siellä ja porailee menemään B-lipulle nappipohjassa.. Riippuen tietysti C-ramin sijainnista mutta silti. Ja miksi noita aseita aina pitää muuttaa, ovat taas (omasta mielestäni) hyvin balanssissa..!

Jos rajoittaa sen liikkuvuuden vaakatasoon, niin silloinhan sinne b-lipulle ei voi ampua.

Mielestäni olisi ihan tervetullut lisä estämään pesän raapiminen kopterilla.
 
Vastaus: Re: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jos rajoittaa sen liikkuvuuden vaakatasoon, niin silloinhan sinne b-lipulle ei voi ampua.

Mielestäni olisi ihan tervetullut lisä estämään pesän raapiminen kopterilla.


Siis kyllä tuo hyvä lisä on jos noin tehdään, mutta eipä kiinnosta sitten pelailla tota mappia jos aina joku peelo ammuskelee lipuille sieltä..

Ja yleistyy paljon se että vihut käy "varastamassa" spawnista kopterin kun (jos) noi C-ramit yms pystyy tuhoamaan..!
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onko siellä ryssien puolella joku ilmatorjunta laite? Noshar Canalsseista siis puhun.
 
Re: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Hyviltä muutoksilta näyttää suurin osa, mutta vähän ihmetyttää miksi räjähteet säilyvät taas kuoleman yli. Miinat ja c4 on vielä ok, mutta claymoreja saa taas alkaa varomaan jokaisessa rappukäytävässä, varsinkin kun niiden tehoakin nostetaan. Noshahrin c-ram on jo tuhonnut cq largen balanssin pc:llä (nimenomaan jenkkien hyväksi), mutta toisaalta konsoleiden pikkukonkassa on vähemmän ilma-ajoneuvoja tuhottavana.

Asemuutokset vaikuttavat ihan hyviltä, ja nyt voikin alkaa metsästämään defib master dog tagia :D

Tuo jetillä lentely on mukavaa konkassa siihen asti, kunnes 2 jettiä vihollisella käyttää heat seekereitä + kopterikin lokkaa sinua. Pakko kysyä, onko heat seekerit joku uusi villitys konkassa? Ei siinä ole oikein enää tietyssä pisteessä mahdollisuuksia selvitä.

Heatseeker-käyttäjiä tuli todella paljon lisää kun niiden lukitusaika tehtiin olemattomaksi. Todella ärsyttävää yrittää siinä lentää varsinkin kun vähintään yksi ohjus pääsee aina flareista läpi. Liian helpoksi se on tehty, ja helppous lisää aina hyväksikäyttäjiä.
 
Vastaus: Re: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Hyviltä muutoksilta näyttää suurin osa, mutta vähän ihmetyttää miksi räjähteet säilyvät taas kuoleman yli. Miinat ja c4 on vielä ok, mutta claymoreja saa taas alkaa varomaan jokaisessa rappukäytävässä, varsinkin kun niiden tehoakin nostetaan. Noshahrin c-ram on jo tuhonnut cq largen balanssin pc:llä (nimenomaan jenkkien hyväksi), mutta toisaalta konsoleiden pikkukonkassa on vähemmän ilma-ajoneuvoja tuhottavana.
Claymorejen pitäisi jäädä, kun taas C4:jän ei, tai jos C4 jää niin sitä ei pitäsi olla mahdollista räjäyttää kuoleman jälkeen, vaan se oli ns. vapaa. Claymorejen tehon nosto on hyvä homma kun eihän ne edes tapa aina ja räjähtelee ihan jäljessä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

^ Niin eli kyllä siinä silloin on joku bugin tynkä. Eli siis scoreboad näyttää tällä hetkellä ihan oikein nuo pisteet, mutta mvp:t meneekin XP:n mukaan. Toivottavasti DICE saa tietää tästä niin nopeasti kuin mahdollista. Koska itseltänikin meni eilen 2 MVP ja 3 MVP ribboni sivu suun :D
 
Ylös Bottom