Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Saakos tuota yksinpelissä käytettyä sinkoa (ensimmäisessä tehtävässä jossa tapettiin tarkka-ampuja) multiplayeriin? Toivottavasti en spoilannut liikaa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Näytti kyllä kivalle tuo Karkand traileri. Nuo ovat juuri ne neljä parasta mappia BF2:sta, joista itsekkin tykkäsin eniten ja sitten on kiva saada takaisin nuo vanhat tutut autot BF2:sta. Harmi vain, että tulee vasta joulukuussa, siihen aikaan kun voi jo olla paljon muutakin pelattavaa.

E: Tuli vielä mieleen, että olisi kiva jos näille neljälle mapille olisi ne vanhat latausmusiikit kun mappia ladataan.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ajattelin kokeilla jos saataisiin keskustelua ja pelejä sovittua irkissä, joten tein kanavan #bf3.kfin Quakenettiin.

Liittymään pääsee helposti irc-clientillä tai selaimella esim. osoitteesta WebIRC - Irkkiin helposti - MunIrkki.com

Saa tietenkin valaista tietämätöntä jos jokin kanava on jo olemassa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Flippaako tää peli vai psn ku äsken pahaa aavistamattomasti my soldier valikosta lens ulos ja yhteys kaikkialle katkesi. Uudelleen kirjautuminen ei wörkkiny ja piti koko masiina startata uusiks. :E
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Rubberbanding is back! Harmi, jopa Tehrania saatiin pelata patchin jälkeen ilman lagia, mutta tänään muutamalla servulla lagia ja paikallaan sutimista riitti. Jotain häikkää oli servuilla muutenkin, sillä tapot sekä pisteet liikuntahärveleistä eivät rekisteröityneet muutamissa peleissä ollenkaan. Aamulla kaikki toimi vielä aivan mukavasti.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mites ton scannauksen saa päälle? Itellä oli hekoilla käytössä, mutta ei näyttänyt mitään tapahtuvan, joten otin pois.

Itellä oli se jetissä käytössä ja se oli kyllä turhuuksien turhuus (siis Proximity Scan). Taisin kerran nähdä vihollisjetin vilahtavan minimapissa sen ansiosta. Ei siitä vissiin ilmahärveleissä ole mitään hyötyä.

Flippaako tää peli vai psn ku äsken pahaa aavistamattomasti my soldier valikosta lens ulos ja yhteys kaikkialle katkesi. Uudelleen kirjautuminen ei wörkkiny ja piti koko masiina startata uusiks. :E

Mulla kävi tuo illalla/yöllä, kun pelasin Co-Oppia. Lensin siis ulos EA:n ja PSN:n palvelimilta. En tosin edes kokeillut kirjautua uudestaan tai käynnistää uudelleen vaan hipsin pehkuihin.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Joo, jotain häikkää on noilla EA:n servuilla. Sain äsken kuitenkin Kharg Islandin ja Operation Firestormin pelattua loppuun. On kyllä pirun mukavia nuo kopterit ja jetit kun sai heat seekerit niihin. Firestormissa sain 8 konetta tiputettua alas vihuilta ennenku eka raketti osui omaan koneeseen :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Itsellä on pienimuotoinen ongelma pelin kanssa ja mietin jos joku osaisi täällä auttaa. Ostin pelin tuossa viikko sitten pelasin sitä ensimmäistä kertaa viime perjantaina. Minulla on siis tuo limited edition, jossa tuli mukana koodi sille Karkand paketille. Minulla on PS3:ssa kaksi eri käyttäjätunnusta: suomi-tili, joka on pääasiallinen tunnukseni ja jota enimmäkseen käytin Suomessa asuessani ja nyt usa-tili, jota käytän täällä Jenkeissä satunnaisesti etenkin verkkopelien kanssa.

Aloitin pelin aluksi jenkkitilillä ja rekisteröidyin sillä myös battlelogiin sekä annoin koodin Karkand paketille. Nyt haluaisin kuitenkin ehkä pelata tuolla suomi-tilillä peliä, koska suurin osa kavereistani tietää tuon tilin. Ongelmaksi kuitenkin tulee se, että en pääse enää loggamaan sisään battlelogiin vaan se herjaa, että tiliä ei ole aktivoitu. Ongelma on varmaan siinä, että eri PS3-tileillä on käytössä eri email-tunnus ja siksi tuossa on jotain häikkää. Onko tässä nyt mitään keinoa, jolla saisin pelin battlelogin toimimaan myös suomitililläni?

Yritin jo ottaa yhteyttä EA:n tukeen ja chattasin muutaman kaverin kanssa, mutta homma tyssäsi aina siihen kun he alkoivat kyselemään syntymäpäivää, joka ei täsmää oman päiväni kanssa. PS3 tilin rekisteröintivaiheessa olen mielestäni antanut oikean oman syntymäpäivän. Mistähän tuon syntymäpäivänkin saisi selville tai korjattua sen oikeaksi?

Lisäksi en tiedä onko tuo Karkand paketti käytössä suomitililläni, koska aktivoin sen jenkkitilillä? Tietääkö joku, että onko nuo koodit aina tilikohtaisia vai konsolikohtaisia?

Toivottavasti joku osaisi auttaa. Kiitos jo etukäteen!

Edit: Niin oudoimpana juttuna asiassa on vielä se, että battlelogiin pääsen kirjautumaan nettiselaimella käyttämällä kumpaakin email-osoitetta. Voin siis käyttää kahta email osoitetta loggautumiseen. Yhtä joka on liitetty PS3 suomi-tiliini ja toista joka on liitetty usa-tiliini. Käytän kumpaa tahansa email-osoitetta ja päädyn samalle battlelog sivustolle joka on linkattu jenkkitilini käyttäjätunnukseen.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

...Mistähän tuon syntymäpäivänkin saisi selville tai korjattua sen oikeaksi?

Lisäksi en tiedä onko tuo Karkand paketti käytössä suomitililläni, koska aktivoin sen jenkkitilillä? Tietääkö joku, että onko nuo koodit aina tilikohtaisia vai konsolikohtaisia?

...

En osaa Battlelog-ongelmiin neuvoa, mutta PSN-käyttäjätilille asetettua syntymäaikaa ei voi enää myöhemmin muokata.

Kyllä nuo karttapaketit ja online-passit on aina konsolikohtaisia, sillä ne ladataan PlayStation Storen kautta ja aivan samalla tavallahan jos lataat vaikkapa pelin demon Storesta, niin se ilmestyy PS3:n kovalevylle ja on täten käytettävissä kaikilla sen kyseisen PS3-konsolin käyttäjätunnuksilla.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ois sellane ongelma mun kopioni kans et mikäköhän on ongelma kun en pääse multiplayeriin se vaan tömähtää siihe loading. Sitten sama juttu yksinpelin kanssa oon sammuttanu 5 kertaa jo ja käynnistäny uudellee mikä on ongelma ny täs??
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

En osaa Battlelog-ongelmiin neuvoa, mutta PSN-käyttäjätilille asetettua syntymäaikaa ei voi enää myöhemmin muokata.

Kyllä nuo karttapaketit ja online-passit on aina konsolikohtaisia, sillä ne ladataan PlayStation Storen kautta ja aivan samalla tavallahan jos lataat vaikkapa pelin demon Storesta, niin se ilmestyy PS3:n kovalevylle ja on täten käytettävissä kaikilla sen kyseisen PS3-konsolin käyttäjätunnuksilla.

Kiitos tästä vastauksesta! Noin vähän arvelinkin ettei syntymäpäivää voi muokata enää jälkeenpäin. Nyt pitäisi vaan saada enää selville mikä syntymäpäivä tiliini on laitettu. Itse olen kyllä aika 100% että olen antanut oman syntymäpäiväni mutta EA:n tukihenkilön mukaan se ei täsmää heidän tietojensa kanssa. Pääsen loggautumaan PS3 tililleni ihan hyvin, mutta missään ei ole kohtaa jossa näkisi syntymäpäivää. Pakko kyllä ihmetellä, että miten Sony voi k*sta homma näin pahasti asian tämmöisen asian kanssa. Ja ihme homma myös EA:lta kun battlelogiin ei voi logata kuin yhdeltä tililtä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Vieläkö on severit alaalla? Ei ainakaan battlelogin uutisissa oo mitää juttuja tän päiväsistä ongelmista.
 
pokkus: PSN-tunnukseen ilmoitettua syntymäaikaa ei näe mistään. Pointti sen takana on, että jokainen muistaa oman syntymäpäivänsä. Käytännössä poikkeuksetta synttärinsä "unohtaneet" ovat alunperinkin antaneet väärän päivän - useimmiten tahallaan.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kiitos tästä vastauksesta! Noin vähän arvelinkin ettei syntymäpäivää voi muokata enää jälkeenpäin. Nyt pitäisi vaan saada enää selville mikä syntymäpäivä tiliini on laitettu. Itse olen kyllä aika 100% että olen antanut oman syntymäpäiväni mutta EA:n tukihenkilön mukaan se ei täsmää heidän tietojensa kanssa. Pääsen loggautumaan PS3 tililleni ihan hyvin, mutta missään ei ole kohtaa jossa näkisi syntymäpäivää. Pakko kyllä ihmetellä, että miten Sony voi k*sta homma näin pahasti asian tämmöisen asian kanssa. Ja ihme homma myös EA:lta kun battlelogiin ei voi logata kuin yhdeltä tililtä.

Minkäs ikäinen olet? Jos oot tehnyt PSN-tunnarin silloin vuosia sitten, kun saatoit olla vielä alaikäinen, niin oot luultavasti laittanut väärän syntymävuoden sun PSN-tunnukselle, jotta pääset pelaamaan onlineen K18-pelejä? Itse ainakin jouduin tekemään näin ja kohta täytän jo 19. PSN-syntymävuotena on silti vieläkin muistaakseni 1980. :D Veikkaan kyllä, että oot vanhempi.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ois sellane ongelma mun kopioni kans et mikäköhän on ongelma kun en pääse multiplayeriin se vaan tömähtää siihe loading. Sitten sama juttu yksinpelin kanssa oon sammuttanu 5 kertaa jo ja käynnistäny uudellee mikä on ongelma ny täs??
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

tässä on kyllä huolella kustu tuo ohjauksen sensitiivisyys. mitään tuntumaa en saa ohjaukseen kuin säätämällä herkkyys minimiin, jolloin ukko kääntyy niin hitaasti ettei mitään jakoa. bc2:ssa homma toimi hienosti.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

pokkus: PSN-tunnukseen ilmoitettua syntymäaikaa ei näe mistään. Pointti sen takana on, että jokainen muistaa oman syntymäpäivänsä. Käytännössä poikkeuksetta synttärinsä "unohtaneet" ovat alunperinkin antaneet väärän päivän - useimmiten tahallaan.

Minkäs ikäinen olet? Jos oot tehnyt PSN-tunnarin silloin vuosia sitten, kun saatoit olla vielä alaikäinen, niin oot luultavasti laittanut väärän syntymävuoden sun PSN-tunnukselle, jotta pääset pelaamaan onlineen K18-pelejä? Itse ainakin jouduin tekemään näin ja kohta täytän jo 19. PSN-syntymävuotena on silti vieläkin muistaakseni 1980. :D Veikkaan kyllä, että oot vanhempi.

Ikää on kohta 30 vuotta mittarissa, niin ei ole hirveästi syytä ikää valehdella... :) Tunnus kuitenkin rekisteröity vuonna 2008, joten aika reippaasti täysi-ikäinen olen jo silloin ollut. Enkä itse näe mitään syytä miksi olisin joskus antanut väärän syntymäpäiväni, ei kuulu omiin tapoihini tuollainen. Ainoastaan tulee kirjoitusvirhe mieleen tai sitten EA:n tukihenkilöiden haluttomuus auttaa... kait tässä on sitten tyydyttävä pelaamaan "väärällä" tilillä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ois sellane ongelma mun kopioni kans et mikäköhän on ongelma kun en pääse multiplayeriin se vaan tömähtää siihe loading. Sitten sama juttu yksinpelin kanssa oon sammuttanu 5 kertaa jo ja käynnistäny uudellee mikä on ongelma ny täs??

Oisko pelin tiedostot vioittuneet koita asentaa uudelleen.

Alkaa kyllä pikkuhiljaa v***ttaa tää bugfield :mad: jatkuvasti saa pleikkaria buuttailla. Varsinkin co-op:n sniputtelu kenttä on hermoja raastava. Jollei kumpikin osu yhtäaikaa tiettyjä vihuja päähän niin ne alkaa warppailemaan jolloin niihin on mahdotonta osua ja sit koko homma alkaa alusta.
 
Ylös Bottom