Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
kikit ja bannit kuuluu bäfään
Onneksi on dicen oma tekemät serverit. Kikit ei kuulunut bäfään silloin, kun minä olin nuori ja ei ollut mitään serverin ostamis hömpötyksiä... ai niitä aikoja ja tapoja.
Sain avattua Reconille Soflamin. Osaisiko joku kertoa miten kyseistä härveliä käytetään? Kokeilin kaikilla mahdollisilla näppäimillä liikutella mutta se ei liikkunut mihinkään. Ainoastraan pystyi zoomaamaan.
Suomalainen, pakistanilainen tai ihan minkä värinen, muotonen tahi kumpaa sukupuolta tahansa edustava admin = Samanlaisia retardeja kaikkiJos kikit ja bannit ei nappaa nii älkää pelatko peliä
kikit ja bannit kuuluu bäfään vähän samalla tapaa kuin paskalla käyminen ja hengittäminen elämiseen (mitä se elämä sitten onkaan)
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=0oVr5uQsifoMitä sillä tehdään?
Ettei vain olisi nopeita banneja jakava admini äänessä? Kyllä sieltä onneksi on löytynyt vielä niitä servuja, joissa saa rauhassa pelata ja pitää hauskaa. Banniherkät servut yleensä tunnistaa servun kuvauksesta. Ei kenenkään tarvitse hyväksyä randombanneja missään, vaikka adminilla vanne kiristäisikin päätä. Itse toki pelaan enimmäksee hc:ta, joten en tiedä onko normaalissa eri tavat.
Juliuksen kommentti taisi olla vain ironiaa (sarkasmia?).
Ettei vain olisi nopeita banneja jakava admini äänessä? Kyllä sieltä onneksi on löytynyt vielä niitä servuja, joissa saa rauhassa pelata ja pitää hauskaa. Banniherkät servut yleensä tunnistaa servun kuvauksesta. Ei kenenkään tarvitse hyväksyä randombanneja missään, vaikka adminilla vanne kiristäisikin päätä. Itse toki pelaan enimmäksee hc:ta, joten en tiedä onko normaalissa eri tavat.
Kannattaa etsiä semmoisia servuja suosikkilistaan, mistä ei tule bännejä. Kyllä niitä on. Tai pistäkää oma servu pystyyn porukalla tms.
Itse en suostu pelaamaan muutakuin platoonin servulla. Eipä ole sääntöjä tai ihmebanneja (edes ulkopuolisille). Ei tosiaan nappaa edes yrittää pelata randomservuilla. Ihan oksettaa ajatus hyppiä bannista banniin.
Mitähän sitten teette että saatte jatkuvia banneja? Jos glitchaatte tms. ni en yhtään ihmettele miks lentelette servusta toiseen. Itseänikin on muutaman kerran bannattu turhaan kun pelaan Hardcorea ja siellä niit tulee väkisinkin banneja kun joku hinuri aina juoksee linjalle kun ammun. Joskus joku sokea admin vaan juossut tahallee etee et saa bannia, viel ärsyttävämpiä admineja on ne jotka eivät kestä mitään: esim. Rushissa vihollisen tankki tuli meidän joukkojen keskelle ja syttyi tuleen, noh... korjasin sen ja otin itselleni ja samalla sekunnilla kun admin (vihollisilla) huomasi "näpistykseni" tuli vain KILLED BY ADMIN!!!!!!!!!!! totta kai se nappas sen tankin takas itellee. että v**tu mikä vammane ja moni muu samaa rataa. Joskus lentää pelistä pois kun on vaan liian hyvä, ite en mikää hullun hyvä ole mutta joissakin roundeissa menee vaan ihan jumalaisen hyvin ja sillo admin taas luulee että tuo poika huijaa ja lennetää pois.