Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 3

Täällä on vissii kysytty tätä jo, mut kysyn uudestaam. Kun kaverilla ei ole premiumia ja hän ei viiti ostaa sitä, toimiiko se et annan hänelle mun psn spostin ja salasanan ja sit hän kirjautuu omalla pleikkarilla mun käyttäjällä ja lataa itselleen premiumin. Sit hänän menee omann käyttäjään ja lataa lisäosat.

Täällä on vissii kysytty tätä jo, mut kysyn uudestaam. Kun kaverilla ei ole premiumia ja hän ei viiti ostaa sitä, toimiiko se et annan hänelle mun psn spostin ja salasanan ja sit hän kirjautuu omalla pleikkarilla mun käyttäjällä ja lataa itselleen premiumin. Sit hänän menee omann käyttäjään ja lataa lisäosat.
Ei taida toimia noin, mutta toimii niin että sun käyttäjällä lataa premiumin ja lataa lisäosat. Sitten sillä on lisäosat, mutta ei premiumia välttämättä. En ole varma, kun ei ole kokemusta, mutta tolleen saa lisäosat ainakin.

Mulla on hankittuna noi 4 expansion packit, mutta en pääse silti pelaamaan rush karttoja muuta kun perus ja back to karklan karttoja, missähän vika tietääkö kukaan?

Ladannut olen. Asentanut? Miten... Toinen kyssäri, kun ne neljä pakettia on ostanut niin onko kaikki kartat pelattavissa?
Siis kun lataa jotain storesta niin sinne pleikkarin "pelit" osioon pitäs tulla kuvakkeet niistä mitä olet ladannut ja siitä asentaa, totta kai on jos olet ostanut kaikki karttapaketit. Jos olet asentanut ne niin kannattaa kattoa pelissä siitä "filtteristä" jos sul on vaikka pelkästään "b2k ja normi mapit"...

E: Yks syy voi olla, että olet asentanut ne, mutta olet asentanu väärän tiedoston eli sen joka ei vastaa BF3 pelisi "BLES" koodia, löytyy pelilevystä ja kotelosta. Ainakin codin map packeissa pitää ladata bles koodin mukainen tiedosto.

Ladannut olen. Asentanut? Miten... Toinen kyssäri, kun ne neljä pakettia on ostanut niin onko kaikki kartat pelattavissa?
Ne on siellä pelit osiossa niinkuin ladatut pelit, mutta ne on semmosessa kuplassa. Siitä sitte meet kohalle ja painat X.
E:Jaa olin hitaampi :P

Ei taida toimia noin, mutta toimii niin että sun käyttäjällä lataa premiumin ja lataa lisäosat. Sitten sillä on lisäosat, mutta ei premiumia välttämättä. En ole varma, kun ei ole kokemusta, mutta tolleen saa lisäosat ainakin.
Itekkä on jo premiumi ja kaikki lisä osat

Siis kun lataa jotain storesta niin sinne pleikkarin "pelit" osioon pitäs tulla kuvakkeet niistä mitä olet ladannut ja siitä asentaa, totta kai on jos olet ostanut kaikki karttapaketit. Jos olet asentanut ne niin kannattaa kattoa pelissä siitä "filtteristä" jos sul on vaikka pelkästään "b2k ja normi mapit"...

E: Yks syy voi olla, että olet asentanut ne, mutta olet asentanu väärän tiedoston eli sen joka ei vastaa BF3 pelisi "BLES" koodia, löytyy pelilevystä ja kotelosta. Ainakin codin map packeissa pitää ladata bles koodin mukainen tiedosto.

Vähän menee jo noloksi. Koskaan ei oo mun tarvinnut kun ladata ja sitten lähtenyt toimimaan. Menin my games mutta en löydä sieltä enää mitään asennus juttua.

Vähän menee jo noloksi. Koskaan ei oo mun tarvinnut kun ladata ja sitten lähtenyt toimimaan. Menin my games mutta en löydä sieltä enää mitään asennus juttua.
Jos sä jätät pelin lataamaan yöks silleen että se sammuu latauksen jälkeen, se asentaa pelit automaattisesti latauksen jälkeen. Kato sieltä BF3 servuhausta onko niitten DLC mappejen haku päällä.

Itekkä on jo premiumi ja kaikki lisä osat
Joo mutta sen sun kaverin pitää ladata ne lisäosat sun käyttäjällä ja sen jälkeen ne toimii myös samalla pleikalla joka käyttäjällä.

Nyt ei vieläkään kaikki mapit toimi? Ooon ladannut lisäosat sillee et oon ollu koko ajan linjoilla. En ole prenium, voiko se vaikuttaa? Piirtäkääs tyhmälle miten saan mapit toimii

Nyt ei vieläkään kaikki mapit toimi? Ooon ladannut lisäosat sillee et oon ollu koko ajan linjoilla. En ole prenium, voiko se vaikuttaa? Piirtäkääs tyhmälle miten saan mapit toimii 
Onko sun peli mistä ostettu ja onko sulla jenkki vai suomitili käytössä? Ostitko B2K samalla käyttäjällä ja oletko vaihtanut levyä (vanha vaikka menny rikki) jossain vaiheessa?

Onko sun peli mistä ostettu ja onko sulla jenkki vai suomitili käytössä? Ostitko B2K samalla käyttäjällä ja oletko vaihtanut levyä (vanha vaikka menny rikki) jossain vaiheessa?
Poistin kaikki myös pelin asennuksen ja latasin kaikki yli 10gp nyt natsaa.

Mikä ihme noihin F2000:een ja G18:sta tuli, kun alkoivat yhtäkkiä ampumaan vain kertalaukauksia? Miten ne saa takaisin ampumaan sarjaa?

Mikä ihme noihin F2000:een ja G18:sta tuli, kun alkoivat yhtäkkiä ampumaan vain kertalaukauksia? Miten ne saa takaisin ampumaan sarjaa?

Nuolilla. Olikohan se ylös vai alas? Tai vasen :D Kokeile. Siellä missä näkyy panokset yms. Niin pitäisi olla sellaiset pallot jotka ovat yksin tai kolmenryppäässä. Jos rypäs hohtaa valkoisena niin se ampuu sarjaa, jos taas yksinäinen niin päällä on ns. "single shot" Jos on 2 niin siinä on sitten bursti päällä.

Joo nuolta alas... Ja jos pelaat HC, et nää onko se millä asetuksella. Mutta eikös se kumminki siirry siihen sarjaan aina kun kuolet?

Joo nuolta alas... Ja jos pelaat HC, et nää onko se millä asetuksella. Mutta eikös se kumminki siirry siihen sarjaan aina kun kuolet?
Nykyään pitäisi tuliasetuksen säilyä kuolemienkin välillä. Ominaisuus päivitettiin sellaiseksi jossain vaiheessa.

Ylös Bottom