Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tässä jonotellessa servulle voidaan vaikka yrittää setviä onkelmaa.

Oletko käynyt EA:n sivuilta tarkistamassa mikä PSN tunnus on siihen liitetty? Eli tuolta https://www.ea.com/profile/register?returnurl=http://www.ea.com/fi
Originia et tarvitse koneelta tilaa viemään, jos pelaat vain plegellä.

Minulla on näemmä kaksi EA/Origin tunnusta. Tuo missä on yhdistettynä PSN-tunnus on mun vanha sähköpostiosoite, jonka salasanaa en muista ja eipä tuo jostain syystä suostu vaihtamaan sähköpostia, vaan sanoo että se on not available. Siihen vanhaan sähköpostiin tietty tulee sitten ne vahvistusviestit.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tuli eilen kuoltua yhden puskajussin luotiin ja huomasin Killcamista että kaverilla on taskulamppu sniperissa kiinni, en tiennyt että niitä saa niihinkin kiinni. Vaikuttaa vaan vähän idioottimaiselta, tämä oli vielä Metro kartan puistossa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tuli eilen kuoltua yhden puskajussin luotiin ja huomasin Killcamista että kaverilla on taskulamppu sniperissa kiinni, en tiennyt että niitä saa niihinkin kiinni. Vaikuttaa vaan vähän idioottimaiselta, tämä oli vielä Metro kartan puistossa.

Hyvä kun pitävät niin ne on helppo havaita ...Ja mulle vielä parempi rölli kun olen ;)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Miten ton nemesis ribbonin saa? On ainut ribboni mikä vielä puuttuu...

Tapat saman vihun viisi kertaa ilman että hän tappaa sinua. Voit kuolla välissä, kunhan et ko. vihun toimesta.

Ja taisi olla niin että jos tapat ko. vihun kuudennen kerran ilman että hän tappaa sinua, saat toisen ribbonin.

Pisteissä vilahtava Nemesis Bonus käsittääkseni kertoo monta kertaa olet tappanut ko. vihun putkeen. Esim. Nemesis Bonus 20 tarkoittaa että olet tappanut kahdesti, 40 pistettä neljästi ym.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tapat saman vihun viisi kertaa ilman että hän tappaa sinua. Voit kuolla välissä, kunhan et ko. vihun toimesta.

Ja taisi olla niin että jos tapat ko. vihun kuudennen kerran ilman että hän tappaa sinua, saat toisen ribbonin.

Pisteissä vilahtava Nemesis Bonus käsittääkseni kertoo monta kertaa olet tappanut ko. vihun putkeen. Esim. Nemesis Bonus 20 tarkoittaa että olet tappanut kahdesti, 40 pistettä neljästi ym.

Väärin. Se nemesisbonus pitää saada kahdesti yhden erän aikana. Helpoin tapa on se, että hankit sen 5-0 jollekin viholliselle, jolloin ruutuun ilmestyy "Nemesis victim +50". Sitten tapat hänet vielä kuudennen kerran jolloin ruutuun ilmestyy "Nemesis victim +60", jolloin saat ensimmäisen ribbonin. Sitten voit pitää sitä nemesistä yllä vetämällä 8-0, jolloin saat toisen kerran sen ribbonin. Toki voi tehdä vaikeallakin tavalla, eli hommaat kahdelle eri viholliselle 5-0.

Enää 7 Nemesis-ribbonia, niin saan sen mitalin ja komian dog tagin. ;)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Allekirjoitan koko viestin, vaikka vain lopun koppasinkin tähän.

En tosiaankaan tarkoittanut, että pitää sitä K/D/ muutakaan statsia ruveta orjallisesti seuraamaan tai vaalimaan, vaan yritin pohtia ja ohjeistaa etsimään vinkkejä mistä kysyjän ihmettelemä kehno K/D suhde/ pelimenestys saattaisi johtua.

Sitten tultiin ihmettelemään, että mitä merkitystä tarkkuudella on, jos puoli peliä testailee aseiden ääniä ja kokeilee saako puukolla katkottua puita. Ei tässä tapauksessa olekaan... Mutta itselle tarkkuudella on väliä, koska yritän pelissä ampua vihollista (oli se sitten suojatulta tai ihan tähdättyjä headshotteja) ja mitä tarkemmin niihin osun, sen nopeammin ne kuolee ja mitä enemmän tapan vihulaisia näin toimien, niin sen helpompaa on muilla joukkueen jäsenillä. Pakko myöntää, että arjen sankarit jotka jäävät keegoilemaan kotibaseen, ihan vain testimielessä, joka jumalan kerta kun lippuja pitäisi valloittaa, laittaa aavistuksen ärsyttämään. Ei henkilökohtaista ketään kohtaan ja en muista pelanneeni kommentin antajan kanssa.

Suojatulen antaminen, lentely, tankkijyräys, naattispämmi, snipuilu, ramboilu puukon kanssa tai eturintamariehunta ovat totta hemmetissä toivottavia asioita, koska nämä auttavat joukkuetta. Ja jos joukkue pärjää, on kaikilla sitä toivottua hauskanpitoa pelin parissa! Ainakin omasta mielestä. Joku sitten pitää hauskana istua basen IT-tykissä ja odottaa, että siihen hoodeille sattuisi vihun hulikopteri jota pääsisi kaksi kertaa ampumaan. En tiedä pitääkö loppujoukkue tätä enää kovin hauskana..



Mielestäni riippuu esitetyistä luvuista. Itse kyllä kiinnostaa, jos on ollut tiukkoja matseja jossa vastapuolelle on jäänyt vain 1-10 tikettiä tai jos joku on vetänyt aivan über pisteet jollain vaikealla kentällä, tai vaikka 45-0 tapposuhteen. Näitä sitten itselle laittaa benchmarkiksi ja yrittää epätoivoisesti päästä pro-pelaajien tasolle :) Mut se on vaan minä..

Toi IT-tykissä istuminen autaa minun mielestä oman joukon lentäjiä,koska olen ollut monta kertaa tornissa ja vihu tulee ja ajaa päin tornia ja sitten yrittää varastaa meidän koneita ja tuhota niitä,jos tornissa ei olisi ketään,niin se olisi eritäin helpoa vihulle tuhota/varastaa.Eikä se vie joukoista kuin yhden miehen,mutta pelastaa monta ajoneuvoa/jettiä/kopteria.Minun mielestä IT-tykissä oleva se vasta joukuepelaja vasta onkin,koska hän istuu siellä koko pelin ajan ja suojelee niitä koneita saamatta kuin pari sataa pistettä(riippuu kuinka hyvä ampuja on,ei nimittäin ole helpoa ampua niillä).Viellä yksi juttu kun te lennätte ja vihua ei saa kariseltua kannoilta,niin lentäkää ton IT-tykin kantomatkan säteele,niin siellä tykisä oleva voi autta sua/teitä,vaikka ei saa tiputetua sitä koneta,niin voi häiritä sitä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Voi perkele että alkaa V****** Onko teillä muilla pysyny pelissä `?
Itellä on joka erästä heittäny lopuksi pihalle
Connection to game session was lost
Connection To ea online was lost
Connection to server was lost
Voi PERK****'

Ps Microsoft ja Sony koittakaa jo hyväksyä se patchi
:mad::mad:
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Nii sitä vaa kysyisin et miten voin liittyä KFIN platoonii?? :D

Käy katsomassa tämän ketjun ensimmäisestä viestistä missä on vielä tilaa. Siitä löydät samalla suoran linkin Battlelogiin, jossa ryhmään liittyä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Aloittelijoille vinkiksi. Puoluestaessa esim. Rush-pelimuodossa kannattaa jäädä vartioimaan objectiven lähettyville, niin että näkee ampua M-COMille. Kun vihollinen tulee paikalle, ei hän usein enää näe puolustajia, vaan keskittyy laittamaan pommia. Helppo tappo (ja tärkeä joukkueelle!)

Tämä on elintärkeä vinkki myös meille kaikille muillekin. Kuinka usein onkaan käynyt niin, että vihulla on ollut alta parisenkymmentä tiksua jäljellä eikä tunnu olevan suuria mahdollisuuksia päästä plänttimään sitä ainutta pommia. Itse on tullut lähdettyä tappokiimassa poitsuja vastaan. Vihuilla on kolme bilettiä jäljellä PAM ja comi alkaa sykkiä. Sitten munaravia paikalle vain nähdäkseen iloisen räjähdyksen. Syyttää ei voi kuin itseään.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Näyttää vahvasti siltä, että Ryysi on täällä KonsoliFINin kommuunissa suositumpi pelimuoto kuin Konkka. Kuinka on mahdollista? :0 Itse olen pelannut ehkä noin 5 Ryysistä ja Konkkaa sitten loput ajasta (eli sen päälle 30 tuntia).
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Näyttää vahvasti siltä, että Ryysi on täällä KonsoliFINin kommuunissa suositumpi pelimuoto kuin Konkka. Kuinka on mahdollista? :0 Itse olen pelannut ehkä noin 5 Ryysistä ja Konkkaa sitten loput ajasta (eli sen päälle 30 tuntia).

Itse taas en ole konkkaa pelannut kuin ehkä muutaman matsin.. En tiedä mut ei vaan muhun iske niin kovaa kuin tuo Rush. Pitää alkaa enemmän myös tota konkkaa tykittää.

Pakko hehkuttaa mut nyt sain vihdoin ja viimein sen Bullseye -trophyn! En halua edes tietää kuinka monta yritystä se vaati mut meinasin jättää koko leikin kesken kokonaa. Se on varma, että tohon co-op missioniin en koske enään pitkällä tikullakaan.

Rank 37 paikkeilla mennään ja F2000 on tällä hetkellä kovassa tykityksessä. Todella kova ase.

Pitihän se tuo Battlefield 1943 mennä kans imuttamaan, hauska peli! Nyt alko kuumottelemaan B2K paketti enemmän kun pääs tota Wake Islandia tuossakin pelissä pelaamaan. Toivottavasti se ei ole niin synkkä mitä siinä yhdessä kuvassa on mut yks mun lempparimappeja kautta aikojen ;)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Illan matseja kuvaa hyvin sana tylsyys, upeasta seurasta huolimatta. Siellä vastapuolelta häviää väki jostain syystä ja lopulta saadaan taistella kolmella squadilla yhtä vastaan. Ei mitään ideaa. No, vaihto HC-puolelle täydelle suomiservulle. Menoa riittää, mutta pelityyli pitäisi vaihtaa tyystin toiseksi. Ei enään samanlaista merkitystä spottauksilla ja rushissa se menee auttamattomasti asemasodaksi = ei hyvä. Battlefieldissä pitää olla menoa ja meininkiä ja sitä tuo normipuoli edustaa parhaiten. Lipasta ei tarvitse sielläkään tyhjentää ennenkuin kaatuu ja kaikenlaisen tauhkan myötä peli on monella tapaa rikkaampi kokemus. Hard Core edustaa enemmän puhdaslinjaista oldskoolia, hyvässä ja pahassa.

Helikopteriin lämpöhakuiset ohjukset oli illan paras saalis, muutaman nimen ohella :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Menee ehkä vähän tylsäksi, kun lähes jokaisella rank 43 ylittäneellä on käytössä USAS-12 ja slugit tai fragit siinä käytössä. Nuo yhdistelmät on tehty aivan liian ylitehoisiksi ja kantamaa on liikaa.

USAS 12 frageilla on kuin Modern Warfare kakkosen noobtuben ja AA-12:sen sekoitus. Aika heikosti löytyy arvostusta porukkaa kohtaan jotka tuota käyttävät.

Toivottavasti menee nerffattavien listalle ettei hyvä peli mene pilalle tuollaisen takia.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tuli tälläiset DICE:n viralliset platoonit tuossa vastaan kun selailin Battlelogin foorumeita. Jos joku haluaa niitä developer dog tageja metsästää, niin tuolta niitä saa tai ainakin näkee kenellä semmoiset on.

PS3
Xbox
PC
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Menee ehkä vähän tylsäksi, kun lähes jokaisella rank 43 ylittäneellä on käytössä USAS-12 ja slugit tai fragit siinä käytössä. Nuo yhdistelmät on tehty aivan liian ylitehoisiksi ja kantamaa on liikaa.

USAS 12 frageilla on kuin Modern Warfare kakkosen noobtuben ja AA-12:sen sekoitus. Aika heikosti löytyy arvostusta porukkaa kohtaan jotka tuota käyttävät.

Toivottavasti menee nerffattavien listalle ettei hyvä peli mene pilalle tuollaisen takia.

Itse pelailin innoissani usasilla, että pääsisi kokeilemaan henkilökohtaisesti noita frageja sen kanssa. Jaksoin ehkä pari elämää, sitten vaihdoin takaisin normaaliin m27-pelailuun, kun oli aivan liian huono. Ei tarvitse mun mielestä yhtään nerffiä. Saattaa tietty vaikuttaa, että suomalaisena tuo hit-reg ei vaan toimi niin hyvin kuin esim. keski-eurooppalaisilla, mutta 4-6 osumaa tappoon tuolla tulinopeudella ja lipaskoolla ei vaan innostanut.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Menee ehkä vähän tylsäksi, kun lähes jokaisella rank 43 ylittäneellä on käytössä USAS-12 ja slugit tai fragit siinä käytössä. Nuo yhdistelmät on tehty aivan liian ylitehoisiksi ja kantamaa on liikaa.

USAS 12 frageilla on kuin Modern Warfare kakkosen noobtuben ja AA-12:sen sekoitus. Aika heikosti löytyy arvostusta porukkaa kohtaan jotka tuota käyttävät.

Toivottavasti menee nerffattavien listalle ettei hyvä peli mene pilalle tuollaisen takia.
Toi ase on vaan niin addiktoiva. Noh jätin usaksen nyt tuhannen tapon jälkeen jäähylle. Nyt on missiona vetää 5 tähteä assaultin aseille. :cool:
 
Ylös Bottom