Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ihan taidokas kopteri sälli tuli eilenkin vastaan, kun hyppäsin kyytiin damavand peakissa niin ei mentykkään vuoren yli vaan mentiin tunnelin läpi :rolleyes:

Ihan hauska episodi tuokin ja ilmeisesti vastapuoli oli vähän ihmeissään myös, koska jälkikäteen ajateltuna tuo olis ollu aika helppo panna jopa rpg:llä tuusannuuskaks tuo kopteri, kun karkuun ei olis päässy, mutta näin tällä kertaa.

Ite yrittänyt pari kertaa tuota.. Bad luckkia pukkaa joka kerta. Kyllä mie vielä joku kerta onnistun :cool:

DAO-12 med fräg ammo on kyllä hullu peli noissa "käytävä" mapeissa. Metrossa, danavanissa ja bazaarissa saa melekosta tuhoa aikaan tuon kanssa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Harvassa ovat olleet ne pilotit mun tähänastisella BF3-uralla jotka ovat ratkaisevasti ottaneet osaa maan pinnalla käytyyn kamppailuun. Ohiammuttuja sarrrrrjoja ja ohjuksia ne lähinnä tuppaavat olemaan.

Edit: Ja tässä se minun yrittämä pointti luultavasti onkin. Tällaisessa pelissä, jossa tiimityö on todella tärkeää, mulle tulee henk.koht todella typerä olo jos oon jossain kaukana sniputtamassa/odottamassa hekoa tai jettiä/ihan mitä vaan mistä ei ole mitään hyötyä tiimille.

Ei siinä ole mitään vikaa, että haluaa lentää jettejä. Sen sijaan siinä, että haluaa lentää jettejä tietäen jo etukäteen että niillä ei saa mitään aikaiseksi, on vähän hassua - varsinkin kun ne kontrollit ovat ... no, haastavahkot. Olisi siis varmaan syytä patchata joku harjoittelumoodi (vrt. BFBC2:n Onslaught) tähän, että tulevaisuuden tomcruiset saisivat oikeasti pelattua niin hyvin kuin on mahdollista.

Tähän liittyen; Op. Firestorm on tällä pelaajamäärällä hyvä, mutta aivan helvetin tylsä mappi. Puolenkymmentä ilma-alusta osumassa ei mihinkään ja loput pelaajista tankeissa on vain tylsää.

Jetit ja koput on tällä hetkellä hieman munattomia koska DICE ei halunnut vrmaankaan tehdä tästä pelistä samanlaista sirklausraiskausta kuin mitä BC2 oli.
Kuulemma patchissa nostetaan hieman damagea laitteille, mikä on ihan hyvä asia.
Ja kyllä niillä niillä saa autettua tiimiä melko paljonkin, esimerkiksi miinakenttien purkamiseen kopteri on oivallinen laite.
Kopuista Heat Seekkerit heolvettiin niinkun olis jo sanon minä!
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Viimeisessä pelissä, Damavand Peakissa, oli kaksi viimeistä A-Comia tuhottavana, niin TonyFI85'tosen kanssa edettiin pimeätä tunnelia...

Tuo oli itselle viimeinen peli eilen ja jäi kanssa hyvin tuo "puhdistus" mieleen. Oma elinaika on yleensä todella lyhyt ja kerranki asiat loksahti kohdalleen. Meinattiin jäädä siihen tunnelin päähän nalkkiin, mutta niin vain läpi mentiin. Hienoa taistelupari toimintaa, kun oma lipas tyhjeni, heittäytyi vaan maahan ja toinen takaa viimeisteli edessä kököttävän vihun.

On muuten tuo reconin spawnbeacon aika peli tuossa Damavand peakissä, kun käy hyökkääjänä pystyttämässä sen puolustuksen muurin ulkopuolelle tai kukkulalle. Varsinkaan randomit eivät usein huomaa sitä etsi tai tuhota. Näin koko ryhmä voi rauhassa leijailla, vaikka suoraan m-comeille tai selustaan, kunnes jatketaan eteenpäin.

- T
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onko noissa joissain ribboneissa aikaraja minkä sisällä niiden vaatimukset ne täytyy tehdä. Olin tuossa Caspianissa kopun gunneri ja mukavat 17 tappoa sain putkeen, ennen ku joku tiputti meidät iglalla alas. Ilmeisesti combat efficiency ribbon täytyy tehdä jonkun aikarajan sisällä. Ei tullut ku 1 combat efficiency ribboni ja 1 air warfare ribboni.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Edit: Ja tässä se minun yrittämä pointti luultavasti onkin. Tällaisessa pelissä, jossa tiimityö on todella tärkeää, mulle tulee henk.koht todella typerä olo jos oon jossain kaukana sniputtamassa/odottamassa hekoa tai jettiä/ihan mitä vaan mistä ei ole mitään hyötyä tiimille.

Itse en allekirjoittaisi kaukana sniputtavia puskajusseja täysin hyödyttömiksi tiimille, siis Rushin puolustavien puolella. Normicoren puolella miltei parin sadan matsin aikana en ole mielestäni törmännyt jetin/hekon yöjulkaisua jonottaviin sotamiehiin.. tosin varmaan niitäkin on ollut muttei häiritsevästi. Itse lentelen silloin tällöin kun valikoihin ilmestyy jokin härveli eikä sitä kukaan muu heti ota. Ennemmin istun ampujan paikalla, olen paljon parempi siinä. Reconiakin käytän vain SKS:än red dotilla taistelun keskipisteessä ja välillä MAV:lla spottailen tiimille vihuja.

In the end.. kaikki pelaa tyylillään kun ovat kerta pelistä sievoisen summan euroja maksaneet. Jotkut ärsyttää, ja jotkut jopa raivostuttaa (buusterit).
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kattokaapa niitä top 5 tyyppejä. Neljällä pelaajalla on tuo |||---DAR---||| sotilaan nimenä. Ja muutenkin viime peleistä näkee mitä buustausta siellä on meneillään. Miten EA/DICE ei noitten statseihin ole puuttunut vaikka selvästi ovat buustanneet (buustaavat vieläkin).

No nytkun tarkemmin katsoin niin eihän siellä top 100 ole kellään kovin uskottavat statsit. Olis kiva, jos rehellisesti pelaavilla olisi mahdollisuus päästä leaderboardseille, vaikka eihän se mikään tärkeä juttu ole. Ärsyttää vaan kun kaikenmaailman buusterit valtaavat ne ja niille ei tehdä mitään, vaikka selvästi näkee, että jotain vikaa siinä on. :mad:
Pelintekijöillä ei vain yksinkertaisesti ole aikaa/Kiinnostusta etsiä kaikkia ketkä jotenkin huijaavat ja siitä rangaistuksia jaella. mutta reportteja he lukevat, Ainut tapa saada nämä kakarat lopettamaan touhunsa on reportoida jokaikinen peelo kenet huomaa, kannattaa myös pilata niitten buustailut josta suivaantuneena tappavat omiaan & Saavat monoa servulta

Onko noissa joissain ribboneissa aikaraja minkä sisällä niiden vaatimukset ne täytyy tehdä. Olin tuossa Caspianissa kopun gunneri ja mukavat 17 tappoa sain putkeen, ennen ku joku tiputti meidät iglalla alas. Ilmeisesti combat efficiency ribbon täytyy tehdä jonkun aikarajan sisällä. Ei tullut ku 1 combat efficiency ribboni ja 1 air warfare ribboni.
Kun viimeinen tiketti häviää niin ribboneiden saaminen loppuu, eli koko matsi on aikaa hankkia vaikka yhtä ribbonia jos niin haluaa
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Itse käytin "buustereihin" taktiikka että tapan ne itse sitten ne tappaa mut(1-1) tapan toisen kerran, ja se tappaa kostoksi (2-2) ja kolmannella kerralla vain osun kerran ja sit ammun tahallani ohi jolloin hän tappa minut ja lentää pihalle tehtyään 3 tk:ta :D mikään ei lohduta niin paljoa kuin että jos hänellä on vielä +10 000 pojoo kasassa ja lentää pihalle :D


edit: ja perään vielä viesti "Not on my watch, biatch!"
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Miten jotkut pystyvät vetämään ihmisen ensiksi sivuun ja sitten vasta revivaa? Itse en onnistu siinä millään, joten voisiko joku kertoa jos tietää että miten tämä onnistuu?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Miten jotkut pystyvät vetämään ihmisen ensiksi sivuun ja sitten vasta revivaa? Itse en onnistu siinä millään, joten voisiko joku kertoa jos tietää että miten tämä onnistuu?
Ei tuollainen ole edes mahdollista MP'ssä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mutta miten voi olla että kun kuolen niin kun mut revivataan niin oon liikkunu esim johonkin katokseen? :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

monesti olet varmaan nähny kun ne kuolleet pelaajat lentelee siel kentällä varsinkin jos kuolevat rpg:n tai m320:an niin olet todennäköisesti lentänyt muualle. tai toinen vaihtoehto että ylitsesi on ajettu kuolleena ollessasi tankilla yms.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mistä johtuu se, että herään lääkintämiehen suorittaman parantamisen jälkeen kuolleesta eripaikassa, kuin potkaistaessani tyhjää? :)
Raahata ei voi, mutta tosiaan syntypaikka monesti siirtyy hieman sivuun sieltä tien keskeltä joko a) räjähdyksen voimasta b) Battlefield moments (TM).
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Davamand Peak konkka + SV98 + vihollisen miinat = ROFLMAO
MULTIKILL!!!!
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

eihän niitä miinoja voi edes ampua.. monta lippaallista oon joskus upottanu ilman mitään vaikutusta
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Pelintekijöillä ei vain yksinkertaisesti ole aikaa/Kiinnostusta etsiä kaikkia ketkä jotenkin huijaavat ja siitä rangaistuksia jaella. mutta reportteja he lukevat, Ainut tapa saada nämä kakarat lopettamaan touhunsa on reportoida jokaikinen peelo kenet huomaa, kannattaa myös pilata niitten buustailut josta suivaantuneena tappavat omiaan & Saavat monoa servulta

Tiedän, että niillä ei aika riitä kaikkien huijareiden kimppuun käydä, mutta luulisi niitten joskus tarkistavan tuota leaderboardsin kärkeä ja varsinkin nyt, kun tietävät tuon buustauksen olevan ongelma. Tulis nyt nopeeta se patchi niin loppuis tuo buustaus ja sitten jokin ratkaisu vielä tuohon squad rushissa tappojen buustaukseen.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onko muilla jäänyt peli jumiin siihen heti ensimmäiseen loading screenin mikä tulee sen trophy syncin jälkeen?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onko muilla jäänyt peli jumiin siihen heti ensimmäiseen loading screenin mikä tulee kun käynnistää pelin xmb:stä?

On. Prosentuaalisesti suurin osa jäätymisistä on tullut siihen ekaan loadingscreenin, tosin lukumääräisesti niitä on n. 4. Mieluummin niin, kuin että kesken matsin jäätyy, jota tosin sitäkin on harvakseltaan sattunut.

Boostaajien vasikoimiseen liittyen löytyy myös tällainen toimintasuositus Twitteröijille:
https://twitter.com/#!/Battlefield/status/135499155987628032
 
Ylös Bottom