Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kyllä P2P pelaaminen on niin paljon parempaa.
Twitter
Käykää tuolla seuraamassa tilannetta.

Itse en jaksa Bäfää käynnistää kun ei normia pelaa erkkikään.
Tai no toisaalta voisihan sinne mennä lentelemään.
Pahoin pelkään että pelit on vaan niin lagisia kun hela världen tunkee samaan serveriin.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Päivän repeäminen: [video=youtube;qO-7h4XJj5A]http://www.youtube.com/watch?v=qO-7h4XJj5A&feature=g-u&context=G208f32bFUAAAAAAALAA[/video]
Toivottavasti saisivat korjattuu ton servu homman enne iltaa....
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Haahuilin statsien parissa ja törmäsin sellaiseen kaveriin kuin ibrahim-54. ibrahim-54 - BF3 Stats Pitääkö tämän jampan statsit kutinsa. Tyyppi on korjannut vähän helvetisti ilman, että on ajoneuvoissa viettänyt mitään kummempia aikoja. Lisäksi katselin tuota Best nemesis streakiä ja lukema oli 527 :) Käykääs tsekkaamassa ja kertokaa mielipiteenne!
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Minkä takia tota pitää edes kysyä? Muutenkin, minkä takia noita boostereita tarttee tänne postailla?

En ymmärrä mitä tyydytystä boosterit saa touhuistaan, enkä ymmärrä mitä tyydytystä porukat saa niitten statsien tutkimisesta ja tänne postailemisesta.

Siellä on se report nappi paina sitä, painele samalla vaikka nyt alkuun sadan ensimmäisen muunkin reporttia jos ne häiritsee...
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Toiset on vaan parempia pelaamaan kuin toiset.
Hassua että heti aletaan syyttämään huijariksi kun pelaa hyvin.
Mullekin tuli "hacker" viesti yhtenä päivänä vaikka "mitään en oo ottanu"

BC2 slugfest anyone?
Nyt kun BF3 ei toimi.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Hassua että heti aletaan syyttämään huijariksi kun pelaa hyvin.
Mullekin tuli "hacker" viesti yhtenä päivänä vaikka "mitään en oo ottanu"

Nykyään ei tarvi ees pelata hyvin :D kerran pelasin b2k-mappeja ja meni aika huonosti, olin scoreboardin puolessavälissä, nii tuli yhtäkkiä viestiä että "i reported you to dice". Kysyin siltä hymyhuulin että minkä takia. Vastausta ei koskaan tullu.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Toiset on vaan parempia pelaamaan kuin toiset.
Hassua että heti aletaan syyttämään huijariksi kun pelaa hyvin.
Mullekin tuli "hacker" viesti yhtenä päivänä vaikka "mitään en oo ottanu"

BC2 slugfest anyone?
Nyt kun BF3 ei toimi.

Miten muka pystyy pleikkarilla xiittaamaan? Eri juttu pc puolella missä aimbotteja yms wallhackkeja käytössä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

pelaamalla squad rushia ja kutsumalla sinne kaverit ja tappamalla niitä ja ja ja

Tai sitte ihan vaan korjailee normaali conquestissa kaverinsa koneita jossai perseessä kuten varmaankin tuo ylempänä mainitty henkilö on tehnyt. Tyylinsä kullakin ...
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Servut joissa lukee EA tai Dice ei ole listassa, näkyy ainoastaan ne mitkä on vaan jotain kirjain yhdistelmiä ja nuo muut servut sanoo aina ku yrittää joinia vaan et:" failed check your network settings" ja frendillä sama.

Huomasin jo eilisiltana että serverilistassa ei näy mitään. Filtterin asetuksia en ollut muuttanut. Kokeilin nollata ne minimiin - ei silti mitään.

Kuitenkin historia-, friends- tai favourite välilehdillä servereitä näkyy (ea+dice) ja niihin pystyi liittymään ihan normaalisti. Outo juttu.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ilman mun mavia et olis löytänyt koko vihuja, sen verran harvassa ne välillä oli. ;)

Mä mitään sun mavejas tarvinnu, khargissakin ihan sama minne ampu singolla nii vähintään se hitmarkker tuli ;D Harmi vaan et lensin sieltä sit pihalle

Toiset on vaan parempia pelaamaan kuin toiset.
Hassua että heti aletaan syyttämään huijariksi kun pelaa hyvin.

Pc peleissä tuo itellekkin ihan yleistä, mutta ompa niitä tullut nyt bäfää pelatessakin. Harmi vaan et usein ne mulle tulevat viestit on jotai ranskaa, kiva sit rueta google kääntäjällä kattomaan et mitäköhän asiaa sillä jätkällä oli :D Tuntuu tuota hatemailia tulevan aika helposti jos saat jonkun vähän korkee rankkisemman tapettua sen 5 kertaa putkeen, ja jos saat sen 6 tapon niin sieltä rupee jo tulemaan jotain äidistä ja perheestä yms. Onse pelaaminen sit mukava harrastus kun ei tarvii vakavasti ottaa, vai mitä? :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Pc peleissä tuo itellekkin ihan yleistä, mutta ompa niitä tullut nyt bäfää pelatessakin. Harmi vaan et usein ne mulle tulevat viestit on jotai ranskaa, kiva sit rueta google kääntäjällä kattomaan et mitäköhän asiaa sillä jätkällä oli Tuntuu tuota hatemailia tulevan aika helposti jos saat jonkun vähän korkee rankkisemman tapettua sen 5 kertaa putkeen, ja jos saat sen 6 tapon niin sieltä rupee jo tulemaan jotain äidistä ja perheestä yms. Onse pelaaminen sit mukava harrastus kun ei tarvii vakavasti ottaa, vai mitä?

Hatemail on hauskin merkki siitä, että on pelannut hyvin. Tossa muutama päivä sitten tuli hatemailia joltain colonel 7 saksalaiselta, joka väitti mua hakkeriksi kun ammuin hänet kerran alas jetillä. En sitten tiedä oliko hän mielestään joku ilmojen jumala, jota ei voisi ketään ampua alas, mutta hymy suupielessä aloin kirjoittaa sillä viestiä takaisin tarkoituksena trollata häntä hieman, jotta hän rageisi vielä enemmän.

Muutaman naurettavan viestin jälkeen sano pistäneensä videon youtubeen todisteeks "haksaamisestani". Pienellä pikahaulla en ainakaan löytänyt mitään. :(
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tuntuu tuota hatemailia tulevan aika helposti jos saat jonkun vähän korkee rankkisemman tapettua sen 5 kertaa putkeen, ja jos saat sen 6 tapon niin sieltä rupee jo tulemaan jotain äidistä ja perheestä yms. Onse pelaaminen sit mukava harrastus kun ei tarvii vakavasti ottaa, vai mitä? :D

Tapoin jonku kotkatasoisen USAS kaverin kun itse olin vielä alle 20 levelillä pari kolme kertaa putkeen. Otin sen USASin ja sopivasti jäin väijymään sitä kun kaveri tuntui ottavan itseensä ja rupes saalistamaan mua hullun lailla.:D
Pari kertaa se meni vielä lankaan kunnes ragekuittas itsensä pois pelistä ja sain ekan ja tähän asti viimeisen hatemailini. Jotkut tosiaan ottavat tämän pelin turhan vakavasti.:)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tai sitte ihan vaan korjailee normaali conquestissa kaverinsa koneita jossai perseessä kuten varmaankin tuo ylempänä mainitty henkilö on tehnyt. Tyylinsä kullakin ...

Kyllä tuo on harrastanu kaveriansa naimista samalla kato tapot aseilla ja sitte headshotit

Sitä kyllä ihmettelen että miten tilastojen 1:stä (ja muita top 10) ei ole derankittu vieläkään :confused:

E: Mäki haluun hatemailia :(
bc2:ssa sitä tuli paljokin mutta nyt ei oo tullu luettavaa :(
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Välillä harmittaa ku ei kukaan laita mulle hatemailia. =D Pitäis vissiin olla parempi.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Hieman rupiaa ketuttaa, olis ollu esteetön peli ilta tiedos ja mitäpä näyttää serveri lista, 4 b2khc servua ja neki koko ajan +3 jonolla :S ei hyvä ei hyvä
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tuli nyt itekki liityttyä tänne koska paljon aikaani täällä vietän ja olen tärkeää tietoa saanut pelaamiseen liittyen, kiitos siitä.

supporttina nykyään suurimmaksi osaksi pelailen, koska tankin räjäyttäminen on jotai aivan mahtavaa :D
Eniten vituttaa tietenki ei objektia pelaavat sekä ne jotka eivät pelaa classinsa edellyttämäälä tavalla esim. medic ei healaa vaikka kuinka kinuis :/
Konkka on varmaanki oma suosikki pelimuoto ja caspian border mappina.
psn: krekku, et lisäilkää ihmeessä :) hakemus kfin5 lähteny
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

No on noi usas miehet säälittäviä. Yks ukkeli tappo mut usas&frag yhdistelmällä ja henkiin herättyäni Tapoin samaisen henkilön maasta löytyneellä usasilla jossa oli fragit.
Ja sen jälkeen se lähetti viestiä ja ne meni jotenkin näin. *
" fucking usas&frag pussy" ja minä siihen 6 arvoisella englannilla
"about you?" ja se tähän "hahahhhaaa i'm not a fucking usas&frag pussy" niin ja tälläherralla oli 10 service staria usasilla
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Hitto noiden servereiden kanssa! Ensiksi etsit 10 minuuttia Conquest-serveriä, sen jälkeen, kun löydät serverin, kyseessä on tietenkin juuri se Gulf of Oman missä ei ole hävittäjiä. Noh uusi haku päälle ja tuurilla pääsin n.3 minuutin yrittämisellä Caspian Borderiin ja yllättäen tickettejä on jäljellä enää 40 ja seuraava kenttä olikin sitten Gulf of Oman luonnollisesti ilman hävittäjiä. Kolmas yritys päälle ja tällä kertaa pääsin Gulf of Omaniin, missä on ne hävittäjät. Upeat pisteet suurimmaksi osaksi Guided Missilen ansiosta, kiekka melkein lopussa ja ruutu jäätyi. Enpä alkanut enää tarkistamaan sainko ne pisteet...

Ja ennen kuin joku alkaa valittamaan, että voisi sitä pelata jollain muullakin kuin hävittäjillä niin oli vain aivan pakko päästä testaamaan juuri aukaistua Guided Missileä. Huikea ohjus kyllä, mitä hetken kerkesi testata!
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Täällä kun on tuota keskustelua tuosta että miten määritellä hyvä pelaaja statsien avulla, niin eikö tuo MVP-ribbonien määrä olisi hyvä? Itsellä niitä 202 ja matseja pelattu 408 :D.


Niin, mikä on hyvän pelaajan määritelmä? Varmaan tuo MVP-palkintojen saaminen on sitä mutta eikö esim. support-äijä joka antaa hyvää tulitukea tiimille eikä kerää niitä pisteitä niin paljoa kuin kärkiheput ole myös?
Tai snaipperi joka käyttää MAVia ja paljastaa näin vihollisten sijainteja?:confused:
 
Ylös Bottom