Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Joo morjesta vaan kaikille!

Mietin vaan, ku boxilla on battlefield 3 peliin joku 1,5GB grafiikkapaketti, että pelistä saa hienomman näköisen.
Kysymys kuuluu, että onko ps3 versiossa joku tämmönen grafiikkapaketti??
En ainakaan huomannut, että peli olisi ladannut mitään pitkään, kun asensin.
Silloin en kylläkään tiennyt mitään tämmöisistä paketeista.
Aloin vaan miettii josko pelaan nyt huonommilla grafiikoilla :)

PS3 versiossa tuo grafiikka paketti mahtuu sinne samalle blu ray levylle pelin kanssa, ja se asentuu siinä samalla pelin kanssa.

Tänään kyllä saanu ihan kunnon mätöt taas aikaan aluks konkassa ja sit muutamassa konkka matsissa. Meinas vaan oma pelaaminen mennä Juliuksen ja Raineruffin metästämiseen c4:lla :DD Caspianin konkassa kun ite olin venäläisten puolella ja meillä oli kaikki liput hallussa niin eiku jihad jeepillä sinne tornin ja harmaan alueen väliin oottelemaan joskos sieltä tulis vaunu. Noh yllättäen sieltä tulikin juuri kyseinen parivaljakko joka koki karvaan tappion yksinäistä jeeppi kuskia vastaan :D (noh tosin aphex pommitti niitä havocilla samaan aikaan, mut sitähän ei lasketa ;D)

Nyt löysin vihdoin omaan käteen sopivan support luokan aseen, nimittäin m27 iar. Tuntuu nuo raskaammat vehkeet olevan itelle liian hitaita tähtäyksessä ja potkivan vähän liikaa, mutta tuohan käyttäytyy hyvin pitkälti samalla tavalla kun rynkky. Mukava päästellä menemään nurkkienkin taakse nappipohjassa kun ei tarvii huolehtia et joko multa kudit loppuu lippaasta.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Muistaakseni tossa muutama sivu taakse päin joku puhu pelityyleistä kun itse oli pelannu aggressiivisesti eli juossu avointen paikkojen läpi, kuin päätön kana. Kyllä minäkin olen pelannut samalla pelityylillä, kun aloitin nämä ammuskelu pelit bc2:sessa ja välillä nykyäänkin, mutta harvoin käytän samaa pelityyliä, mutta hyvällä tuloksella ja menestyksellä. Ja itse huomasin, että toi usas&frag huoraus on mukavaa, mutta itse käytän saigaa, kun ei vielä usasia ole valittavana.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ite en moista aim assistia käytä :D mutta ei siitä sen enempää

Pian on kaikilla kitellä edes yksi service star ja reconilla kymmenes :)

No huh huh. Itselläni onkin kaikilla classeilla se väh. 2 service staria paitsi reconilla, jolla on vain 1. Harvoin tulee pelattua sillä melko köyhän varustearsenaalin takia, ellen sitten pelaa kavereiden kanssa, jolloin spawn beaconit, SOFLAM'it etc ovat todella tärkeitä. Eniten kummastuttaa se, että miksi engineerillä service star vaatii vain 145 k pisteitä, kun taas reconilla tarvitsee 195 k muistaakseni. Engineerillä saa paljon enemmän ja nopeammin pisteitä kuin reconilla, joten service staritkin tulee paljon nopeammin. Sitten siellä kiikkuu myös se assaultti 220 k pistemäärällä service staria varten...

Kohta on kaikilla assault rifleillä se 500 tappoa. AEK'lta puuttuu se pari hassua kymmentä, mutta FAMAS'lla tarvis sen about 200 tappoa. Ihan itkettää, kun sillä FAMAS'lla pelaa; Läheltä parempi kuin PDW't ja kauas ammuttaessa lipas on jo tyhjä ennen kuin ehtii sanoa kissa, ellei sitten siihen burstiin vaihda. Ongelmana onkin sitten se, että se tykkää välillä jäädä päälle ja sitten lähitaistelussa ollaan kusessa, kun luotisarjan sijaan ase sylkee pari hassua luotia.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Meinas vaan oma pelaaminen mennä Juliuksen ja Raineruffin metästämiseen c4:lla :DD Caspianin konkassa kun ite olin venäläisten puolella ja meillä oli kaikki liput hallussa niin eiku jihad jeepillä sinne tornin ja harmaan alueen väliin oottelemaan joskos sieltä tulis vaunu. Noh yllättäen sieltä tulikin juuri kyseinen parivaljakko joka koki karvaan tappion yksinäistä jeeppi kuskia vastaan :D (noh tosin aphex pommitti niitä havocilla samaan aikaan, mut sitähän ei lasketa ;D)

Tuo caspiani oli hanurista.. Kävin röökil ja takas peliin ni ei ollunnaku kourallinen tikettejä enää jälellä :eek: Ei siin kyl ollu paljoa sanomista karkki saaren russissa ku katteli monellako oli javelin olalla puolustukses.. Ihmettelin et kerran pääsin lavilla rantaan saakka oikein..
2 kertaa jääty nois matseis ja kerran potkas servulta pihalle ja sit pitikin jo mennä hermoja lepuuttaan randomien sekaan toiselle servulle :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ei ssssstn* joku sitten päätti tuhota mun tankin äskön USAS:lla :D :D Mahtoikohan olla fragit... hmm :D
Tottakai tankki oli tosi paskana 45 oli healttia ja sinkoa tuli yksi siihen vielä ennen tuota usasia, mutta hei silti :D Eikös noitten ammuksien päätarkotus ole ehostaa tuota suppressionia?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ei ssssstn* joku sitten päätti tuhota mun tankin äskön USAS:lla Mahtoikohan olla fragit... hmm
Tottakai tankki oli tosi paskana 45 oli healttia ja sinkoa tuli yksi siihen vielä ennen tuota usasia, mutta hei silti :D Eikös noitten ammuksien päätarkotus ole ehostaa tuota suppressionia?
Ampu varmastikki miinaan tai c4:een



Tuolla javelinilla on kiva tehä kunnon squdin kanssa rynnäkkö :)

Yks jätkä soflamille ja monta jantteria tähtäilemään Javelinilla tankkiin. näyttää melkosen villiltä kun 3 javelinia lähtee yhtä aikaa ja kaiken lisäksi tankki kuskille tulee lähtö melkosen nopeaa ;)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ampu varmastikki miinaan tai c4:een



Tuolla javelinilla on kiva tehä kunnon squdin kanssa rynnäkkö :)

Yks jätkä soflamille ja monta jantteria tähtäilemään Javelinilla tankkiin. näyttää melkosen villiltä kun 3 javelinia lähtee yhtä aikaa ja kaiken lisäksi tankki kuskille tulee lähtö melkosen nopeaa ;)

Juuri näin. Tossa vähän mallia Javelin Squadin toiminnasta. :D

[video=youtube;uJJzoF3GSYI]http://www.youtube.com/watch?v=uJJzoF3GSYI[/video]
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tuolla javelinilla on kiva tehä kunnon squdin kanssa rynnäkkö :)

Yks jätkä soflamille ja monta jantteria tähtäilemään Javelinilla tankkiin. näyttää melkosen villiltä kun 3 javelinia lähtee yhtä aikaa ja kaiken lisäksi tankki kuskille tulee lähtö melkosen nopeaa ;)

Kuskin vinkkelistä se ei ole kyl yhtään noin jännää :D Tosin ku riittävästi melskaa ni ei ne kaikki aina välttämäti sentään osu, mut saa siinä silti "tattia veivata" ku ettii suojaa, taloa, tornia, oljenkortta, ihan mitä vaan mihkä ne pahuksen kapineet vois hipasta ennenku ne kanteen pamahtaa :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Pystyykö puukotusanimaation keskeyttämään? Tänään kävi Metron rushissa niin, että selvästi sain jo puukon rintaani, mutta sain silti tapettua puukottajan haulikolla ja selvisin itse hengissä. Veikkaisin että kyse oli lagista, sillä en ole ennen onnistunut pysäyttämään animaatiota millään tavalla.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Näyttäis olevan PC:llä huomattavasti isommat etäisyydet noiden soflamien ja javelinien lukituksen kanssa.
Sen verran mitä itse koitin joskus niin sai laittaa sen tripodin melkein tankkiin kiinni että tapahtui jotain.

Tänään oli melko herkullinen Kharg Island peli.
Paras mitä olen Jetillä vetänyt. 12 tappoa (2+2 hekosta).
Oli helppoa kun toisella puolella olevat pilotit koittivat tulla meidän spawniin ja eivät huomanneet kuinka kaartelin yläpuolella vahdissa.
Putoaa melko nopsaan toinen kone kun pääsee puun takaa vetämään koko sarjan persuuksiin.

Joku tiedote tulossa tänään koskien peliä.
Virittäytykää Battlelogin taajudelle seuraamaan tilannetta.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Miten noi c4:t oikein käyttäytyy? Laitoin amtracin kylkeen 4 c4:sta kiinni. Ampuja sieltä yritti sit ampuu mut ja osui viereiseen seinään. Se räjäytti c4:t. Tuloksena oli itsemurha mulle ja ilmeisesti ampujalle ja ampuja vetäs siitä vielä team killin. Normaaliservusta siis kyse. Muutenkin ärsyttävää, että c4-tapot tulee itelle vain, jos itse räjäyttää ne. Ärsyttävää välillä ees yrittää tuhota tankkeja niillä, kun joku oma pistää juuri silloin rpg:tä tulemaan. Sit saa siitä tapon ja mulle jää tylysti itsemurha käteen. Tiimipeli ja kaikkee, mut ois kiva ansaita tappo, kun on riskeerannut itsensä juoksemalla tankin viereen.

Yks päivä kans tapahtui jotain omituista. Olin tankin kyydissä ja joku onnistu sit vahingoittamaan mua. Tankki siis pysyi 100%, mutta omat healthit tippu johonkin muutaman prosentin tienoille. Lähin peruttamaan, että kenties joku vihun eod-botti oli tankin alla ja jotenkin sitä kautta onnistu tekemään damagea?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Yks päivä kans tapahtui jotain omituista. Olin tankin kyydissä ja joku onnistu sit vahingoittamaan mua. Tankki siis pysyi 100%, mutta omat healthit tippu johonkin muutaman prosentin tienoille. Lähin peruttamaan, että kenties joku vihun eod-botti oli tankin alla ja jotenkin sitä kautta onnistu tekemään damagea?

Ettet ollu jonkin palavan esineen vieres/päällä sen tankin kanssa? Itte oon monesti meinannu palaa hengiltä ehjän vaunun sisään ku oon ajanu liian liki jotain kesto liekeissä olevaa esinettä, esim huolto-asemat, rekka danavakis siin B lipun lähel jne
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Pystyykö puukotusanimaation keskeyttämään? Tänään kävi Metron rushissa niin, että selvästi sain jo puukon rintaani, mutta sain silti tapettua puukottajan haulikolla ja selvisin itse hengissä. Veikkaisin että kyse oli lagista, sillä en ole ennen onnistunut pysäyttämään animaatiota millään tavalla.
Ei pysty itse pysäyttämään. Joku muu tosin voi tappaa puukottajan kesken animaation, jolloin selviät hengissä (ellet sitten kuole niihin "pelastajan" ammuksiin).

Ihan itkettää, kun sillä FAMAS'lla pelaa; Läheltä parempi kuin PDW't ja kauas ammuttaessa lipas on jo tyhjä ennen kuin ehtii sanoa kissa, ellei sitten siihen burstiin vaihda. Ongelmana onkin sitten se, että se tykkää välillä jäädä päälle ja sitten lähitaistelussa ollaan kusessa, kun luotisarjan sijaan ase sylkee pari hassua luotia.
Kyllä sillä burstilla pärjää ihan hyvin lähietäisyydelläkin. BF2:ssahan pelin nopein ja paras ase oli nimenomaan burst-only ja kaikki itki, kun se on op. Toki jos unohdat, että bursti on päällä niin jäät kyllä maalitauluksi.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

[video=youtube;hYyjbdBcHEQ]http://www.youtube.com/watch?v=hYyjbdBcHEQ[/video]
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Juuri näin. Tossa vähän mallia Javelin Squadin toiminnasta. :D

[video=youtube;uJJzoF3GSYI]http://www.youtube.com/watch?v=uJJzoF3GSYI[/video]

Ei taida onnistua PS3:lla, jos 4 jantteria on tornissa niin on kenttä nopeasti hävitty, PS3 puolella tuskin ketään menee samaan lankaan 2 kertaa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Pystyykö puukotusanimaation keskeyttämään? Tänään kävi Metron rushissa niin, että selvästi sain jo puukon rintaani, mutta sain silti tapettua puukottajan haulikolla ja selvisin itse hengissä. Veikkaisin että kyse oli lagista, sillä en ole ennen onnistunut pysäyttämään animaatiota millään tavalla.
Sinä et pysty keskeyttämään sitä millään tavalla.. mutta kaveri voi pelastaa sut ampumalla puukottajan animaation ollessa kesken.

Tossahan ei ole järjen hiventäkään kun 4 ukkoa kykkii tornissa. Mutta kaikkeahan on kiva kokeilla :rolleyes:
Nuo saa kuitenkin pidettyä vihollisen ajoneuvot hyvin kurissa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kyllä tuo vihapuhepostirageaminen on kyllä aika lapsellista. Ei ymmärrä miten jotkut edes vaivautuvat sitä lähettämään. Onhan se totta, että sen saaminen lämmittää niin mieltä, mutta silti en kyllä itse vaivautuisi sitä lähettämään vaikka kuinka vituttaa tai ottaa kupolista.

Pidän omat mölyt mahassa tai korkeintaan avaudun mikrofooniin.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Vielä lapsellisempaa on tulla siitä leijumaan foorumeille, vieläpä kun itse lähettelee parkuviestejä tyyliin "Te ootte luusereita kun korjaatte teidän kopteria"
(Ketään nimeämättä, Asianomaiset kyllä tietää ;))




Onkos kukaan muuten onnistunut saamaan tankkia tai jotain muuta raskasta kalustoa ottamaan kunnolla ilmaa alleen?
tähän malliin..[video=youtube;2m_CitlypzI]http://www.youtube.com/watch?v=2m_CitlypzI[/video]
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onkos kukaan muuten onnistunut saamaan tankkia tai jotain muuta raskasta kalustoa ottamaan kunnolla ilmaa alleen?

En ole kokeillut tuota miinajuttua kunnolla, mutta kai se konsolillakin toimisi jos saisi riittävästi miinoja kasaan.

Tämä onnistuu myös, tosin alkuvauhti vaatii paljon töyssyjä, ja toimii ilmeisesti vain LAVilla :):

[video=youtube;n9AzVd5GjRY]http://www.youtube.com/watch?v=n9AzVd5GjRY[/video]
 
Ylös Bottom