Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Vielä lapsellisempaa on tulla siitä leijumaan foorumeille, vieläpä kun itse lähettelee parkuviestejä tyyliin "Te ootte luusereita kun korjaatte teidän kopteria"
(Ketään nimeämättä, Asianomaiset kyllä tietää ;))

Totta

Onkos kukaan muuten onnistunut saamaan tankkia tai jotain muuta raskasta kalustoa ottamaan kunnolla ilmaa alleen?
tähän malliin..

Voi jösses sentään. En ole edes nähnyt että miehet lentäisi noin pitkälle, vaikka komeita kaaria olenkin nähnyt.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ite on tullut hatemailia laitettua tosin omille :D tänäänki squadilainen spawnas minuun kun olin tankkiani korjaamassa ja otti sillä hatkat -.-' tai sitten olen viperia korjaamassa juuri kun gunnerille spawnaa kaveri siihen kopuun :D ja tottakai ollaan peli alueen ulkopuolella :rolleyes:
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Sinä et pysty keskeyttämään sitä millään tavalla.. mutta kaveri voi pelastaa sut ampumalla puukottajan animaation ollessa kesken.

Kaikkein parasta on ampua se puukotettava (HC), siinä jää puukottajalle tyhjä arpa käteen :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Joku tiedote tulossa tänään koskien peliä.
Virittäytykää Battlelogin taajudelle seuraamaan tilannetta.
Oiskohan 2143 dlc tai joku muu map pack. Sillä joku kysy tänään twitterissä, että milloin tulee uusi dlc, niin kehottivat seuraamaan tänään battlefield blogia. :B
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tutoriaali aiemmin postattuun LAV-videoon.
[video=youtube;4PvlmfOARu8]http://www.youtube.com/watch?feature=player_profilepage&v=4PvlmfOARu8[/video]
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

osaako joku vastata, minkä takia esim. jetillä ansaitut pisteet menee välillä sille "luokalle" millä pelailee, eikä itse ajoneuvolle?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ei taida onnistua PS3:lla, jos 4 jantteria on tornissa niin on kenttä nopeasti hävitty, PS3 puolella tuskin ketään menee samaan lankaan 2 kertaa.

Kyllä jotkut menee samaan lankaan ainakin sen 2 kertaa, todisteena yheltä jantterilta 2 tagit n. 5min sisään :D

[video=youtube;hYyjbdBcHEQ]http://www.youtube.com/watch?v=hYyjbdBcHEQ[/video]

Ei voi ainakaan tuota reconia sit moittia kämppimisestä kun nuin ahkerasti juoksee mappia ympäri :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tuon takia tulee aina vilkaistua taakse vähänkään pidemmän juoksun jälkeen:D On sitä joskus tullut tagien perässä juostua, mutta ei ihan noin pitkään.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tarkoittanee sitä, että siirtänevät konsoliserverit omille palvelimilleen. Tähän asti pyöriny samalla palvelimella pc-servereiden kanssa. Näin mä sen ymmärsin.
Siksi siis kysyvät, miten pelaajat hyödyntäisivät palvelimien kasvavan suorituskyvyn.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tarkoittanee sitä, että siirtänevät konsoliserverit omille palvelimilleen. Tähän asti pyöriny samalla palvelimella pc-servereiden kanssa. Näin mä sen ymmärsin.
Siksi siis kysyvät, miten pelaajat hyödyntäisivät palvelimien kasvavan suorituskyvyn.



Eikös palvelin ja serveri ole synonyymejä toisilleen?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tarkoittanee sitä, että siirtänevät konsoliserverit omille palvelimilleen. Tähän asti pyöriny samalla palvelimella pc-servereiden kanssa. Näin mä sen ymmärsin.
Siksi siis kysyvät, miten pelaajat hyödyntäisivät palvelimien kasvavan suorituskyvyn.
Voisiko tämä siis parhaimmillaan meinata pelaajamäärän kasvua per servu? 32 vois olla aika jees. Vois Wakestakin tulla pelattava mappi.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Eikös palvelin ja serveri ole synonyymejä toisilleen?

, , , , , Siinä sulle muutama pilkku hyväksikäytettäväksi ;) Samaahan noi tarkottaa, mutta vuosia sitten ku cs:ää vielä pelaili niin yleisesti tuli sanottua palvelimeksi sitä fyysistä laitosta ja serveriksi sitä palvelinohjelmaa. Siitä jääny päähän noi.
Ymmärsit kyllä varmaan mun pointin, mutta onhan se pilkunviilaus kivaa :)


Voisiko tämä siis parhaimmillaan meinata pelaajamäärän kasvua per servu? 32 vois olla aika jees. Vois Wakestakin tulla pelattava mappi.

Olishan se hienoa mutta eipä taida olla vaikutusta. PS3:n tehothan ne pullonkaulana tossa pelaajamäärän rajotuksessa on.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ihan ensimmäiseksi me kaikki haluamme mahdollisuuden priva-peleihin tai serverin vuokraamiseen.

Päästäisiin vihdoinkin vääntämään turneeta yms. kivaa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Voi jummi kun eilen illalla hyvät pelit randomien kans.
Voitot 7, pelatut pelit... 7 :D

Onnisti kerrankin tuon joukkueen kanssa. Voisi muuten tulla semmonen, että tiimit muuttuis joka roundin jälkeen. Mutta jos on siis partyssä, niin se tietenkin siis pysyis kasassa. Ja jos joku väittää nyt, että pelissä tiimit sekoittuu uudelleen joka pelin jälkeen, niin ei mulla vaan.

Mutta asiaan. En nyt rupee pistämään tänne battlelog linkkejä niistä, mutta murskavoittoja ne kaikki olivat.
Sain antaa "niidenpelaajienjoidenkäyttämääasettaemmemainitse" maistaa "puoliksi" omaa lääkettään. Tuli avattua taotaohon (DAO-12) 12G Fragit ja sitten se hauskuus alko. Parasta oli tietysti mapeissa nilmeltä Operation Metro ja Grand Bazaar.

Don't hate me for this ;)
 
Ylös Bottom