Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Nyt viisaat kertokaa mistä kiikastaa!!!

Eli kaikissa servuissa missä koitan pelata, niin on tuo mun senstivity ajoneuvon sisällä aivan tavattoman korkea!
Siis kun oon jalkasotilaana niin kaikki on ok, mutta kun mene ajokkiin niin kaikki on päin hittoa. Siis ihan vähän hipaisen analogia niin tähtäin pyörähtää 360 astetta.
Ja koitin siis 5 eri DICE:n omaa servua, ja kaikissa sama...

EDIT: Huomasin myös, että ajokissa R1 eli ampuminen ei toimi :eek:
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Nyt viisaat kertokaa mistä kiikastaa!!!

Eli kaikissa servuissa missä koitan pelata, niin on tuo mun senstivity ajoneuvon sisällä aivan tavattoman korkea!
Siis kun oon jalkasotilaana niin kaikki on ok, mutta kun mene ajokkiin niin kaikki on päin hittoa. Siis ihan vähän hipaisen analogia niin tähtäin pyörähtää 360 astetta.
Ja koitin siis 5 eri DICE:n omaa servua, ja kaikissa sama...

EDIT: Huomasin myös, että ajokissa R1 eli ampuminen ei toimi :eek:

Poista BF3:n profiilitiedosto. Varaudu tekemään säädöt (kitit, napit) uudestan. Älä poista asennustiedostoa, ettet joudu lataamaan päivitystä uudestaan.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Nyt viisaat kertokaa mistä kiikastaa!!!

Eli kaikissa servuissa missä koitan pelata, niin on tuo mun senstivity ajoneuvon sisällä aivan tavattoman korkea!
Siis kun oon jalkasotilaana niin kaikki on ok, mutta kun mene ajokkiin niin kaikki on päin hittoa. Siis ihan vähän hipaisen analogia niin tähtäin pyörähtää 360 astetta.
Ja koitin siis 5 eri DICE:n omaa servua, ja kaikissa sama...

EDIT: Huomasin myös, että ajokissa R1 eli ampuminen ei toimi :eek:


Mulla oli jokuaika sitten sama ongelma.
Korjautu jo pelkästään sillä , että sammutin konsolin ja latasin pelin uudelleen.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Nyt viisaat kertokaa mistä kiikastaa!!!

Eli kaikissa servuissa missä koitan pelata, niin on tuo mun senstivity ajoneuvon sisällä aivan tavattoman korkea!
Siis kun oon jalkasotilaana niin kaikki on ok, mutta kun mene ajokkiin niin kaikki on päin hittoa. Siis ihan vähän hipaisen analogia niin tähtäin pyörähtää 360 astetta.
Ja koitin siis 5 eri DICE:n omaa servua, ja kaikissa sama...

EDIT: Huomasin myös, että ajokissa R1 eli ampuminen ei toimi :eek:

Mulla katos ittestään tuo ongelma illan päälle.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Poista BF3:n profiilitiedosto. Varaudu tekemään säädöt (kitit, napit) uudestan. Älä poista asennustiedostoa, ettet joudu lataamaan päivitystä uudestaan.

Mulla oli jokuaika sitten sama ongelma.
Korjautu jo pelkästään sillä , että sammutin konsolin ja latasin pelin uudelleen.

Mulla katos ittestään tuo ongelma illan päälle.

Kiitos vinkeistä!

poistan profiilitiedoston ja koitan huomenna uusiks
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Nyt viisaat kertokaa mistä kiikastaa!!!

Eli kaikissa servuissa missä koitan pelata, niin on tuo mun senstivity ajoneuvon sisällä aivan tavattoman korkea!
Siis kun oon jalkasotilaana niin kaikki on ok, mutta kun mene ajokkiin niin kaikki on päin hittoa. Siis ihan vähän hipaisen analogia niin tähtäin pyörähtää 360 astetta.
Ja koitin siis 5 eri DICE:n omaa servua, ja kaikissa sama...

EDIT: Huomasin myös, että ajokissa R1 eli ampuminen ei toimi :eek:

Mulla korjautu tuo ihan vaan sammuttamalla peli ja käynnistämällä uudestaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ei terve. Nyt alkaa mennä hermo moderaattoreiden toimintoihin. Eikä viestiäkään kuulu, miksi poistettiin äsköinen viesti! Kai sitä nyt piruvie saa kuulumisia kysellä ja samalla kertoa omat kuulumiset kavereille, miksei livessä olla nähty!
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ei terve. Nyt alkaa mennä hermo moderaattoreiden toimintoihin. Eikä viestiäkään kuulu, miksi poistettiin äsköinen viesti! Kai sitä nyt piruvie saa kuulumisia kysellä ja samalla kertoa omat kuulumiset kavereille, miksei livessä olla nähty!

Sitä varten varmaankin voi käyttää PRIVAVIESTEJÄ/SKYPEÄ/MSN/mIRC TAI VAIKKA "lärvikirjaa". Jaksa itsekkään kieltämättä aina lueskellä jokaisen kuulumisia ja sitä kuinka teillä on bättlefiedissä 8 tapon streakki tullu kerran naapurin jorman kanssa pelatessa ja kuinka kaverin kaima käytti USASia vaikka sovittii että sitä ei käytä kukaan muu kuin itse valittajat. Kiitän ...


Niin ja sitten ihan aiheeseen:

Onkos KFIN:stä kiinnostuneita jos pientä 4v4 squadrush turnausta pistäisi ihan hupi mielessä pystyyn? Ilman privahuoneitakin mahdollista ja hupi mielessä voisi olla mukavaa ajan kulutusta ...
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Sitä varten varmaankin voi käyttää PRIVAVIESTEJÄ/SKYPEÄ/MSN/mIRC TAI VAIKKA "lärvikirjaa". Jaksa itsekkään kieltämättä aina lueskellä jokaisen kuulumisia ja sitä kuinka teillä on bättlefiedissä 8 tapon streakki tullu kerran naapurin jorman kanssa pelatessa ja kuinka kaverin kaima käytti USASia vaikka sovittii että sitä ei käytä kukaan muu kuin itse valittajat. Kiitän ...


Niin ja sitten ihan aiheeseen:

Onkos KFIN:stä kiinnostuneita jos pientä 4v4 squadrush turnausta pistäisi ihan hupi mielessä pystyyn? Ilman privahuoneitakin mahdollista ja hupi mielessä voisi olla mukavaa ajan kulutusta ...



Etköhän lumisokea raavi ne lumenrippeet silmistä pois ja tuki ne vaikka suuhusi. Kiitän.
Tässä tapauksessa ei ollut kyse mistään streakki keskustelusta tms. Kyselin onko tullut jotain uusia tuulia tähän peliin, kun en ole hetkeen ollut mukana geimeissä ja samalla linkitin kuvan, joka sisältää erään asian, jota olen viime aikoina väsännyt. Että ihan itse voit sen naapurin jorman kanssa käyttää vaikka samassa huoneessa sitä meseä,skypeä,privaviestejä tai vaikka "tekstiviestejä" Usas spekulointiin.

Ei terve, mitä jehovia täälläkin liikkuu, sori kun edes kyselin kuulumisia ja ärsytin sua.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Sitä varten varmaankin voi käyttää PRIVAVIESTEJÄ/SKYPEÄ/MSN/mIRC TAI VAIKKA "lärvikirjaa". Jaksa itsekkään kieltämättä aina lueskellä jokaisen kuulumisia ja sitä kuinka teillä on bättlefiedissä 8 tapon streakki tullu kerran naapurin jorman kanssa pelatessa ja kuinka kaverin kaima käytti USASia vaikka sovittii että sitä ei käytä kukaan muu kuin itse valittajat. Kiitän ...


Niin ja sitten ihan aiheeseen:

Onkos KFIN:stä kiinnostuneita jos pientä 4v4 squadrush turnausta pistäisi ihan hupi mielessä pystyyn? Ilman privahuoneitakin mahdollista ja hupi mielessä voisi olla mukavaa ajan kulutusta ...

Itseäni kiinnostaisi todella paljon, + kavereista löytyy kolme muutakin ketä kiinnostaa, kuuluvat tuohon tekemääni SQ rush pataljoonaan.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Aika vähäiseksi jää keskustelu jos kokemuksista ja fiiliksistä ei saa avautua/kertoa? Tämähän on keskustelupalsta. Mä ainakin olen saanut paljon vinkkejä/neuvoja muiden pelaajien edellispäivän fiilistelyistä. Ja asiat ei ole keskustelu jos eka kaveri tuo asian ilmi, kuten usas vääntö.

Nyt vähän jäitä hattuun kaverit. Ymmärrän hyvin nurmoon banaanin kannan. Toisaalta on mukavampi lukea palstaa kun jutut vaihtuu kuin yksi päivitys 7 päivään.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Niin ja sitten ihan aiheeseen:

Onkos KFIN:stä kiinnostuneita jos pientä 4v4 squadrush turnausta pistäisi ihan hupi mielessä pystyyn? Ilman privahuoneitakin mahdollista ja hupi mielessä voisi olla mukavaa ajan kulutusta ...

Joo. Itteeni kans kiinnostais,jos vaan saan pelaajat kasaan, niin olen valmis mukaan. Yks kaveri varmaan ois valmis tulemaan.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kuinka kauan ootte Bf pelannu? Ite 25h 15min

361 tuntia 20 minuuttia


Helvetti että meinas keittää kiinni noissa squad dm peleissä
33 tappoa laitoin paperille ja silti hävittiin.
Aivan arpapeliä noiden voittojen kanssa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onkos KFIN:stä kiinnostuneita jos pientä 4v4 squadrush turnausta pistäisi ihan hupi mielessä pystyyn? Ilman privahuoneitakin mahdollista ja hupi mielessä voisi olla mukavaa ajan kulutusta ...

On kiinnostusta. FPH saa jaloilleen varmaan pari joukkuetta.

Mä voin vaikka toimia sirkuksen tirehtöörinä ja raapia homman taas kasaan.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onkos KFIN:stä kiinnostuneita jos pientä 4v4 squadrush turnausta pistäisi ihan hupi mielessä pystyyn? Ilman privahuoneitakin mahdollista ja hupi mielessä voisi olla mukavaa ajan kulutusta ...

Puhuitko tuossa ainoastaan KFIN foorumin jäsenistä ?

jos et niin voisin kysellä että olisko vCx:säs kiinnostuneita ?




Helvetti että meinas keittää kiinni noissa squad dm peleissä
33 tappoa laitoin paperille ja silti hävittiin.
Aivan arpapeliä noiden voittojen kanssa.


Joo on kyllä yhtä helvetin tuskaa nuo sqdm matsit eilen yritin kans pelailla , että sais tuon assingmentin auki. Joka kerta sain yli 20 tappoa mutta se ei vaan riitä .... miksei mun squadiin koskaan osu niitä camppereita jotka osaa telttailla voittoon -_-


E: oma spm huippu reconilla saavutettu 540-550:tä korkeammalle en sitä saa ellen vaihda classia ,joillekkin se kertoo jotain joillekki ei ja joitakin se ei voisi vähempää kiinnostaa...:p
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kertokaa joitain hyviä kikkoja Bf:ään esimerkiksi se miina kuljettajan paikalle ja kun poistuu miina räjähtää oli mukava! Jos jotain muitakin olis?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kertokaa joitain hyviä kikkoja Bf:ään esimerkiksi se miina kuljettajan paikalle ja kun poistuu miina räjähtää oli mukava! Jos jotain muitakin olis?

Jeep Jihadit tietenkin. Laitat C4:sta jeepin konepellin päälle -> etsit sopivan kohteen, kuten tankki, hyppäät kyydistä ja annat jeepin liukua tankkia kohde, kun tarpeeksi lähellä tankkia niin räjäytät ne pirulaiset taivaan tuuliin. Tämän jeeppi jihadin voi tehdä myös miinoilla eli asetat miinat jeepin konepellin päälle -> etsit sopivan uhrin alias tankin ja ajat kohdetta päin...mieluiten hyppäät kyydistä ennen törmäystä. Ei tarvitse laukaista mitään, annat vain miinojen hoitaa tehtävänsä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jeep Jihadit tietenkin. Laitat C4:sta jeepin konepellin päälle -> etsit sopivan kohteen, kuten tankki, hyppäät kyydistä ja annat jeepin liukua tankkia kohde, kun tarpeeksi lähellä tankkia niin räjäytät ne pirulaiset taivaan tuuliin. Tämän jeeppi jihadin voi tehdä myös miinoilla eli asetat miinat jeepin konepellin päälle -> etsit sopivan uhrin alias tankin ja ajat kohdetta päin...mieluiten hyppäät kyydistä ennen törmäystä. Ei tarvitse laukaista mitään, annat vain miinojen hoitaa tehtävänsä.
Kannattaa kuitenkin muistaa, ettei C4 aina toimi (alkaa heittää lisää maahan, kun yrität räjäyttää). BC2:ssa tuo korjautui ottamalla panoslaatikosta lisää räjähteitä. Toimiiko sama tässä?

Tuli vihdoin postissa tilaamani 15m nettipiuha. On nimittäin mennyt tosta meidän Netgearista wlani aika kuppaseen kuntoon (katkeilee yhteys vähän väliä) ja ei tullut pelaamisesta mitään. Nyt varmaan kehtaa palata pelailemaan jos jaksaa.
 
Ylös Bottom