Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Nyt puhutaan varmastikin valmiiksi maalatusta vaunusta.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tällä hetkellä kaikilla eri alustoilla on omat versionsa päivityksistä. Esim. pleikkarilla ei ole javelinin hit-fixiä ja damagekin xbox ja pc versioita pienempi.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Niin että sellasta kysyisin et mikä olis TEIDÄN lemppariaseitanne assultille. Itse olen tykänny famasista (yli 650 tappoa) mutta se alkaa pikkuhiljaa kyllästyttämään :rolleyes: että ehdotuksia otetaan vastaan :)

Tiedän että viesti on ns. kieliopillisesti väärin kirjoitettu MUTTA ei anneta sen häiritä :)

EDIT: eihän niitä FAMAS tappoja ole kuin 649 :D

Eniten tullu hakattua tappoja tolla m416+holo/rds(vähä päivästä riippuen)+grip+laser/heavy barrel/silu


Kaksi javelin-osumaa ja tankki on tuhottu. Ei todellakaan ole turha vaan ylivoimainen.

Varsinkin klaanimatseissa ei muuta käytetäkään kuin javelinia, joskus tiukemmissa kartoissa on muutamalla tyypillä RPG.

Minun mielestäni ei ole hyvää pelibalanssia se että kaksi javelin-äijää pystyy tuhoamaan kolmen miehen operoiman tankin aika helpostikin.

Mutta ainakaan ps3 puolella nuita maalaajia ei tunnu olevan kovinkaan montaa, joten javelinillakin saa paukuttaa iha tarpeeks et saa vaunun palasiks, jos siis edes osuu siihen vaunuun. Kyllähän se perus sinko äijäkin saa tankin parhaimmassa tapauksessa tuhottua 2 osumalla, joten miks javelin ei vois tehdä sitä samaa? Käsittääkseni kuitenkin javelin olisi järeämpi panssarintorjunta ase kuin perus rpg, saa korjata asiallisesti jos oon väärässä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mutta ainakaan ps3 puolella nuita maalaajia ei tunnu olevan kovinkaan montaa, joten javelinillakin saa paukuttaa iha tarpeeks et saa vaunun palasiks, jos siis edes osuu siihen vaunuun. Kyllähän se perus sinko äijäkin saa tankin parhaimmassa tapauksessa tuhottua 2 osumalla, joten miks javelin ei vois tehdä sitä samaa? Käsittääkseni kuitenkin javelin olisi järeämpi panssarintorjunta ase kuin perus rpg, saa korjata asiallisesti jos oon väärässä.

Näinpä. Javelin tuhoaa nykyaikaisenkin tankin oikeasti yhdellä osumalla, mutta pelissä se on (tietenkin) tehottomampi, ja pitkä lukitusaika tekee siitä epämukavan käyttää. Itse en ainakaan tykkää seisoskella kymmentä sekuntia katselemassa pienen ruudun läpi tankkia kun samassa ajassa saisin matkaan kaksi RPG:n ammusta, jotka parhaimmillaan tekevät huomattavasti enemmän vahinkoa. Tietysti jos niitä soflam/CITV-aktiiveja olisi enemmän niin 4x Javelin á 18.2 kg ja 40 000 $ löytyisi selästä useammin :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kyllähän se perus sinko äijäkin saa tankin parhaimmassa tapauksessa tuhottua 2 osumalla, joten miks javelin ei vois tehdä sitä samaa? Käsittääkseni kuitenkin javelin olisi järeämpi panssarintorjunta ase kuin perus rpg, saa korjata asiallisesti jos oon väärässä.

Pelibalanssin kannalta on varmaan parasta unohtaa realismi. Jos Javelin tuhoaa tankin vähemmillä osumilla ja sillä osuu helpommin, mikä tarkoitus on näillä muilla singoilla ja niiden unguided-raketeilla? Miehistöäkö niillä on tarkoitus ampua? Does not compute...

Ja tosiaan nyt puhun boxin peliasetuksista. Se Javelin on todella tehokas, jopa ilman maalausta.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tällä hetkellä kaikilla eri alustoilla on omat versionsa päivityksistä. Esim. pleikkarilla ei ole javelinin hit-fixiä ja damagekin xbox ja pc versioita pienempi.

Kuten sanoin, erittäin hämärät patch notesit. Ilmeisesti niissä on kolmen eri alustan muutoksia samassa listassa sekaisin.

Javelin on tosiaan ainakin boksilla erittäin tehokas, tappaa korjaajat ja tankkikin disabloituu joskus yhdestä, vaikkei olisi maalausta.

Jos sitä vielä buffataan entisestään, niin siinä ei ole kyllä mitään järkeä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ilmeisesti niissä on kolmen eri alustan muutoksia samassa listassa sekaisin.
Ei siinä ole mitään järkeä että peli olisi mitenkään erillainen toisella alustalla kuin toisella.. eiköhän ne uudistukset koske kaikkia alustoja ihan yhtälailla
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Näinpä. Javelin tuhoaa nykyaikaisenkin tankin oikeasti yhdellä osumalla, mutta pelissä se on (tietenkin) tehottomampi, ja pitkä lukitusaika tekee siitä epämukavan käyttää. Itse en ainakaan tykkää seisoskella kymmentä sekuntia katselemassa pienen ruudun läpi tankkia kun samassa ajassa saisin matkaan kaksi RPG:n ammusta, jotka parhaimmillaan tekevät huomattavasti enemmän vahinkoa. Tietysti jos niitä soflam/CITV-aktiiveja olisi enemmän niin 4x Javelin á 18.2 kg ja 40 000 $ löytyisi selästä useammin :D

Ettet vaan ole joskus palvellut pst-ohjus joukkueessa ku on nuo painot ja hinnat tiedossa?? Itse olin ja en kyllä haluaisi olla tankissa mihin tuollainen eurospike/javelin osuisi:D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Hola amigos.

Kertokaas tälle nupukalle miten saan lisättyä servereitä tuonne favoriitteihin?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Hola amigos.

Kertokaas tälle nupukalle miten saan lisättyä servereitä tuonne favoriitteihin?
Menet serverin tietoihin ja painat neliötä. Tämäkin toiminto tosin on rikki, suosikkeihin lisätyt servut katoilee sieltä ajan myötä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ei siinä ole mitään järkeä että peli olisi mitenkään erillainen toisella alustalla kuin toisella.. eiköhän ne uudistukset koske kaikkia alustoja ihan yhtälailla

En ehdi nyt etsiä mitään tietoja, mutta jos katselet vanhoja patch noteseja PC:ltä ja boksilta, niin huomaat että joitakin noista muutoksista on jo tehty. Kyllä ne sekaisin. Ja esim. FAMAS on statseiltaan erilainen joka alustalla.

Ja jos Haca jotain kirjoittaa, niin se pitää kyllä paikkansa. :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jos näin sattuu olemaan niin se johtuu siitä että xbox/PC Saavat päivitykset aikasemmin & PS Käyttäjät joutuvat odottamaan Hyväksymistä Sonylta.
Kaikki versiot ovat lopulta samanlaisia.. Plösöllä vaan kestää kauemmin saada ne Patchit

ps. Famaksessa ei ole mitään eroja alustasta riippumatta (Kunnes toisin todistetaan)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ettet vaan ole joskus palvellut pst-ohjus joukkueessa ku on nuo painot ja hinnat tiedossa?? Itse olin ja en kyllä haluaisi olla tankissa mihin tuollainen eurospike/javelin osuisi:D

En, ihan jääkärimiehiä ollaan :) Mutta ettei menisi OT:ksi, niin panssarintorjunta-aseista puheen ollen kiinteitä AT-ohjuksia pitäisi mielestäni olla paljon enemmän kuin nykytilanteessa. Niistä on muutenkin tehty huonoja ja hitaita, joten muutama lisää taktisiin paikkoihin isoissa kartoissa hyödyttäisi huomattavasti varsinkin reconilla tai assaultilla pelaavia.
 
Jos näin sattuu olemaan niin se johtuu siitä että xbox/PC Saavat päivitykset aikasemmin & PS Käyttäjät joutuvat odottamaan Hyväksymistä Sonylta.
Kaikki versiot ovat lopulta samanlaisia.. Plösöllä vaan kestää kauemmin saada ne Patchit

ps. Famaksessa ei ole mitään eroja alustasta riippumatta (Kunnes toisin todistetaan)

Eikös tämä ensi viikon päivitys tule ensimmäisenä pleikkarille? ;)

Tuossa pitäisi tulla myös mukana tuo vuokraserveri mahdollisuus - näin luki pelaajalehden sivuilla
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Joo tosiaan tälläkertaa Plösö saa sen ensimmäisenä, vaikka yleensä seon toisinpäin..
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jos näin sattuu olemaan niin se johtuu siitä että xbox/PC Saavat päivitykset aikasemmin & PS Käyttäjät joutuvat odottamaan Hyväksymistä Sonylta.
Kaikki versiot ovat lopulta samanlaisia.. Plösöllä vaan kestää kauemmin saada ne Patchit

ps. Famaksessa ei ole mitään eroja alustasta riippumatta (Kunnes toisin todistetaan)

FAMAS: The FAMAS combines an extreme rate of fire with extreme recoil making it very difficult to use at anything other than close quarters combat. Due to update restrictions, the FAMAS had different stats on all 3 platforms. The FAMAS is now uniform on all platforms and now has the correct 25 round magazine.

Confirmed Fixes and - Blog - Battlelog / Battlefield 3

Aivan samalla lailla se boksin päivitys pitää käydä Mikkisoftan tekstissä, ennenkuin sen voi julkaista. Kyllä nämä eri alustojen versiot vaan toisistaan hieman eroaa, ei tosin mitenkään dramaattisesti. Jännä että tuosta lopullisesta listasta on mm. tämä poistettu, kai se siihen kuitenkin tulee? Myös jenkkimedicin valkoiset kädet olivat korjauslistalla, liekö sekin jo korjattu.

No, kohta ollaan kaikki samassa versiossa ja päästään uudelle hienolle BF3-alueelle, jonka KFIN hoitaa. ;)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

päästään uudelle hienolle BF3-alueelle, jonka KFIN hoitaa. ;)

Milloinkohan tämäkin päivä tulee olemaan? Nimimerkillä XShava:lle privaviestiä laittanut asiasta pitkälti päälle viikko sitten, enkä saannut edes vastausta viestiini... :(
 
Ylös Bottom