Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä
Mulle ei tuu mitään random jäätyilyjä, vaan peli tuntuu jäätyvän silloin kun jotkut kaksi isoa esinettä kolahtaa toisiinsa. Patchin julkkaripäivänä peli jäätyi kun jetin siivellä kosketin kopteria ja eilen jäätyi kun oma ja vihollisen kopteri kävivät halimassa toisiaan samalla kun lensin jetillä siitä ohi.
Ja jos jotakuta kiinnostaa millaisia härveleitä kannattaa käyttää nyt jeteissä, niin itse olen pohdiskellut tälläisiä:
- Air radar ei enää näytä vihollisen maa-ajoneuvoja maassa, joten sen merkitys on hieman vähentynyt. Se ei kuitenkaan tarkoita, että se pitäisi vaihtaa pois, koska vihollisen jetin ja helikopterin sijainnin tietäminen on jo puolet voitosta. Toinen vaihtoehto olisi Belt speed, koska konekiväärin vahinkoa muita ilma-ajoneuvoja vastaan madallettiin. Nyt voi ilkeästi se ammusvyö loppua juuri silloin, kun saat disabled vihollisen jettiin niin belt speedin pitäisi helpottaa asiaa ellei se pilotti hyppää automaattisesti ulos koneestaan.
- Flaret, flaret ja flaret nyt, koska niiden latausaikaa lyhennettiin ja niillä pystyy torjuta laserohjatut ohjukset nyt. ECM'llä pystyy edelleen peittämään itsensä vihollisen tutkasta, mutta koska heatseekereiden lukitusaikaa lyhennettiin, niin ECM'n kanssa on aika nopeasti pulassa.
- Guided missile, koska sillä pystyy nyt disabloimaan tankkeja yhdellä ohjuksella ja se tuhoaa jeepin automaattisesti myös nyt. Lisäksi sen kameran spottauskyky on korvaamaton.