Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mulle tuli ainakin yllätyksenä että DLC:stä ei veloiteta jatkossakaan mitään :eek: DICE lupaa: Bäfän lisärit ovat jatkossakin ilmaisia – Dome.fi

Eikös se Back to Karkand jo maksanut sen 14,95 €? Uutinen on vanha ja koskettanut ainoastaan Bad Company 2:sta. Sielläkään ei pitänyt enään paikkaansa Vietnam-lisärin kohdalla, tosin onhan kyseessä toki laajempi DLC pelkkään mappipakettiin verrattuna. DICE:llä on ollut ehkä korkealentoisia suunnitelmia Epicin lailla jakaa yhteisölle ilmaista sisältöä, kunnes ne raitapukuiset talouspuolen synkistelijät ovat tulleet valtameren takaa ja lyöneet pöytään sellaiset realiteetit isännän suulla, ettei enään maailmanparannus ole mahdollista.

Verkkopeleissä käytännössä kiristystä lyödä maksulliset lisäkentät samaan mappikiertoon alkuperäisten kanssa. Kaikki on hankittava, jos ei halua tippua kyydistä kesken peli-iltaa. Poikkeuksia onneksi on, kuten Uncharted 2 ja Starhawk, joiden DLC on ilmaista.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Eihän tuo voi olla vanha, kun artikkelin lähdekin julkaistiin eilen ja siinäkin mainitaan, että DICE'lla OLISI ollut monia ideoita BC2'n varalle.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tuossa on kyllä varmaan joku nyt mokannut.

Develop-online.net kirjoittaa:

Sweden studio DICE will resist short-term financial gain and continue to provide map pack content for free, a company spokesperson has said.

Patrick Bach, a senior producer at the subsidiary studio, made the commitment as parent company EA announced [tämä ei voi pitää paikkaansa, Bachin kommentti on vuodelta 2010, joten miten se voisi olla esitetty BF3 pelaajaluvun julkistamisen jälkeen?] that some 6.3 million users played Battlefield 3 in March this year; a significant measure of popularity nearly half a year since the game’s release.

Jonka jälkeen siteeraavat väitteensä perusteeksi lähdettä vuodelta 2010:

"We don't ever want to charge for our maps and insisted to EA that this attitude was crucial when it came to keeping our community happy and playing together," DICE senior producer Patrick Bach told Xbox World 360 magazine.

Tämä sitaatti on siis vuodelta 2010 CVG:ltä. Develop-online.net ei vissiin ole tuota vuosilukua tajunnut ja luovasti sekoittanut tuon vuodelta 2010 peräisin olevan lausahduksen muihin viimeaikaisiin lehdistötiedotteisiin yms.

Lyhyesti:

Bäfä kolmosen lisärit/mappipaketit eivät varmasti tule olemaan ilmaisia.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tuon aina välistä tänne yleiselle palstalle näitä muitakin aiheita nippelitietotekniikan väliin.

BF3 on ylivoimainen taistelupeli ja sen kaiken bugi ja säätämis selvittämis/servu ihmettelyn lomaan täytyy mainostaa että sen VIIDENNEN TÄHDEN peliin luo Klaanitoiminta. Siis KFIN tag on yleis-Suomi sotamies tagi mutta aktiiviset pienet ja isot klaanit omine teemoineen ovat suola.
Randomi kfin "smurffi" pelaa vain niitä omia pisteitään ja ei se väärin ole mutta yritän tässä vain täsmentää täällä ylesellä palstalla.
Hakeutukaa niihin pieniin sekä suuriin klaaneihin ! Oma aktiivijoukkue nostaa kokemuksen potenssiin 10 !
(Toki random porukoillakin saadaan hyviä matseja kun muutama yrittää liidata mutta baserape ei mikään ihme ole)

Se siitä. Sitten vielä klaaneista että onko joku jossain luonut ainoastaan ps3 klaaneista infokokoelman/leaderbordin. Kysellyt muilta ja tutkinut mutta ei ainakaan mikään julkinen valtajakelun tietoväylä ole kun ei löydy.
Voisiko joku hullu :) kasata kaikki ainakin isommat klaanit samalle sivustole. Esin. tag, rekrytointi info, web osoite tms. Battlelogin kautta ei suodatu nuo :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Näkeekös jostain tällä hetkellä aseiden ominaisuuksista listaa, ku ennen pätsii jotain oli, mut ei taida kaikkia olla päivitetty, enkä tiedä kyllä että kuinka virallisia tai paikkaansa pitäviä nämä oli? :confused:
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Näkeekös jostain tällä hetkellä aseiden ominaisuuksista listaa, ku ennen pätsii jotain oli, mut ei taida kaikkia olla päivitetty, enkä tiedä kyllä että kuinka virallisia tai paikkaansa pitäviä nämä oli? :confused:
Eipä ole denkirson.xanga.comin asestatseja vielä päivitetty, jos sitä tarkoitat.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Nyt on päästy peliin senverran sisään, että henki ei yleensä lähde joka kolmannella askeleella. Tarttisin vielä hiukka apua koskien tuota kuuloke/mikki systeemiä.
Olin täältä jostakin lukevinani, että Bluetooth kuulokemikkiä vois käyttää pelkästään kaulassa roikkuvana mikkinä? Jos näin, niin saanko kaverin puheäänen kuulumaan vahvariin liitetyistä (johdolla) Sennheiserin kuulokkeista. Konsolista ääni liitetty vahvariin optisella ja kuva suoraan telkkariin HDMI:llä?

Eli puhuisin paidan kaluluksessa roikkuvaan bluetoothiin ja kuulisin muiden puheen ja sodan melskeen Sennheisereista?
Jos tämä onnistuu, miten asetukset konsolissa ja itse pelissä?

ps. Ja, jos ei onnistu, niin marssin kauppaan ja ostan toimivan systeemin.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Nyt on päästy peliin senverran sisään, että henki ei yleensä lähde joka kolmannella askeleella. Tarttisin vielä hiukka apua koskien tuota kuuloke/mikki systeemiä.
Olin täältä jostakin lukevinani, että Bluetooth kuulokemikkiä vois käyttää pelkästään kaulassa roikkuvana mikkinä? Jos näin, niin saanko kaverin puheäänen kuulumaan vahvariin liitetyistä (johdolla) Sennheiserin kuulokkeista. Konsolista ääni liitetty vahvariin optisella ja kuva suoraan telkkariin HDMI:llä?

Eli puhuisin paidan kaluluksessa roikkuvaan bluetoothiin ja kuulisin muiden puheen ja sodan melskeen Sennheisereista?
Jos tämä onnistuu, miten asetukset konsolissa ja itse pelissä?

ps. Ja, jos ei onnistu, niin marssin kauppaan ja ostan toimivan systeemin.

Näin se onnistuu menet konsolissa(XMB) asetukset->lisälaiteasetukset->Audiolaitteiden asetukset->ja siellä kohtaan syöttölaite laitat sen bt headsetin ja ulostuloon oletusjärjestelmälaite.
Pelissä sitten vaan volyymit kohdalleen ett kuulet myös ne puheet.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Sain sitte eilen ensimmäisen hatemailin pelatessani. Olen kuulemma "nooby pussy" kun ammuin lipun yllä leijuvan viperin smawilla. Tätä mieltä oli battlelogissa itsensä 35 vuotiaaksi esittelevä brasilialais mies. Lähetin viestin herralle, että jos joku onnistuu ampumaan kopterin alas smawilla niin siinä saa kopterikuski kyllä katsoa peiliin, vastaukseksi sain: fuck you:D Tulisia nuo latinot.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Näin se onnistuu menet konsolissa(XMB) asetukset->lisälaiteasetukset->Audiolaitteiden asetukset->ja siellä kohtaan syöttölaite laitat sen bt headsetin ja ulostuloon oletusjärjestelmälaite.
Pelissä sitten vaan volyymit kohdalleen ett kuulet myös ne puheet.

Kiitos tästä!
Vanha, kun ei oikein näistä ymmärrä, niin tarkennuksena vielä, että itse pelissä ei tartte säätää kuin ääntä?

Tänään kokeillaan toimintaa, mieluummin suomalaisten kera. Jos lyön pelin serverihakuun KFIN, niin pääsenkö suoraan pelaamaan vai täytyykö esim. rekisteröityä ensin jonnekkin?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kiitos tästä!
Vanha, kun ei oikein näistä ymmärrä, niin tarkennuksena vielä, että itse pelissä ei tartte säätää kuin ääntä?

Tänään kokeillaan toimintaa, mieluummin suomalaisten kera. Jos lyön pelin serverihakuun KFIN, niin pääsenkö suoraan pelaamaan vai täytyykö esim. rekisteröityä ensin jonnekkin?

Itse pelissä mene vain audio-asetuksiin ja väännä mastervolumea hiljaisemmalle niin paljon kun tarpeen, eli että muiden puhe kuuluu. Kyseinen säädin siis vaikuttaa pelin ääniin, ei mikkiääniin. Itse ainakin piti vetää melkein pohjaan asti se että muiden mikkiäänet kuuluivat hyvin.

KFIN-haku riittää, ei tarvitse rekisteröityä mihinkään. Muistathan, että voit liittyä myös täysille servereille. Tällöin sinut pistetään jonoon ja pääset serverille heti kun paikka vapautuu.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Itse pelissä mene vain audio-asetuksiin ja väännä mastervolumea hiljaisemmalle niin paljon kun tarpeen, eli että muiden puhe kuuluu. Kyseinen säädin siis vaikuttaa pelin ääniin, ei mikkiääniin. Itse ainakin piti vetää melkein pohjaan asti se että muiden mikkiäänet kuuluivat hyvin.

KFIN-haku riittää, ei tarvitse rekisteröityä mihinkään. Muistathan, että voit liittyä myös täysille servereille. Tällöin sinut pistetään jonoon ja pääset serverille heti kun paikka vapautuu.

Thank's!
Täältä saa apua ja nopeasti. Lopetan häiriköinnin täällä toistaiseksi ja käytän senkin ajan tämän upean pelin parissa konttaamiseen.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Vuoden spede palkinto menee Jagdtiger81 - Battlelog / Battlefield 3 Onneksi olkoon!

Ensin panadolin kanssa Firestormissa vietiin kyseistä herraa kopulla kuin litran mittaa, mitä toveri tekee aletaan lentään jetillä päin. No mappi vaihtuu ja uudet kujeet, panadoli tipauttaa kaverin kopun kahdesti T-90sellä siittähän se suuttuu ja loikkaa meidän puolelle alottaen armottoman spedeilyn. On C4:sta omissa vaunuissa, ajetaan niitä jokeen yms. loppujen lopuksi otetaan oma heko ja jäädään jumittamaan halliin sillä. -.- Jos kyseinen pelaaja tämän luet niin kokoa itsesi ja kasva edes vähän aikuseksi. Kiitos!
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Minäkin tykästyin tohon sv98:siin uudestaan ja tänään sattu mulle tään päivän tai tään vuoden munkki momentti.
Hyppäsin metrossa nurkan takas ja ammuin sv:llä lonkalt triple killin+ headshot bonus jokasesta kolmest äijäst ja tämä sattu siinä pukikoppikäytävällä va mikä nyt onkaan.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Aika osuva video nykyisestä suppressionista :D

[video=youtube;BTIujqw5cuk]http://www.youtube.com/watch?v=BTIujqw5cuk&feature=plcp[/video]
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

^^ Tuo seuraava USAS aiheinen video xDD

e: uutta birgipall:ia
[video=youtube;HKorNrdYuow]http://www.youtube.com/watch?v=HKorNrdYuow[/video]
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom