Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Täytyy vaan yrittää vääntää. Oon silloin julkaisussa lisäillyt täältä monia kaveriksi, mutta yllättäen nyt ei mun kaverilistalla oikein ole aktiivisia pelaajia enää :eek:
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Suomi-servuille vain vääntämään ja tutustumaan/lisäilemään porukoita niin alkaa aktiivisia löytymään.

Niiltä löytyy varmasti päteviä apuja tuohon sun ongelmaan ja eiköhän jotkut ratkea jelppimäänkin sen jälkeen kun juttu alkaa luistamaan muutaman pelikerran jälkeen.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Olisko täällä ketään kun voisi auttaa tuon Professional Russian assignmentin kanssa? Ei oikein tahdo saada noita squad deathmatch voittoja randomien kanssa...

tuo oli kyllä ärsyttävä.. itsellä taisi mennä 40 erää ennen kun sain ne voitot.. muistaakseni viimeisen jälkeen oli hermot niin kireällä et lupasin et en ikinä enää pelaa squad deathmatchia:D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ei kyl tosiaan mitää merkitystä, mut jos katoit jostain sivulta mistä näkee sen hetken tilastot nii selittäsköhä tuota CQ:n julkasu tänää boksipuolen suuremman pelaajamäärän.

Onko se muka jo Boksilla???
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Joo, onhan se alusta asti ollut samaa. Tosin, uuden päivityksen jälkeen tuntui tilanne pahentuvan melkoisesti. Ennen sai ehkä parikin kutia parhaimmillaan pyssystä ulos, mut nyt ei sitäkään. Oli kyl maailman surkein ratkaisu tosiaan laittaa osumien rekisteröinti clienteille. Olihan se selvää, että tämmöstä siitä tulee.

Mitäs tarkoitat "rekisteröinti clientille?" tarkoitatko jos minulla on oma servu niin hyödyn siitä osumien rekisteröinnin näkökulmasta?

Olen huomannut että kun meillä on klaanimatseja ei omalla servulla, niin tuntuu että vihollisella riittäisi 60-80 prosenttia minun 100% osumiin verrattuna. Ja kun pelaamme omalla servulla eri klaanimatseja vieraanvallan edustajia vastaan, niin taas minulla olisi etu ja monesti klaanit lopettavat kesken huomattuaan olevansa häviöllä ja alkavat syyttää huijaamisesta?

Onko muilla samoja fiiliksiä? onko etu jos pelaa omalla vuokraamallaan servulla?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tuosta close quatersista sen verran, että miksei konsoleilla pysty pelaamaan 24 pelaajalla näitä kenttiä?, koska kaveri joka omistaa bäfän tietokoneelle, pystyy pelaamaan 32 miehen servuilla uusia kenttiä?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tuosta close quatersista sen verran, että miksei konsoleilla pysty pelaamaan 24 pelaajalla näitä kenttiä?, koska kaveri joka omistaa bäfän tietokoneelle, pystyy pelaamaan 32 miehen servuilla uusia kenttiä?

Dicen tyypit ei vain ajattele pelaajia... Nauran jo nyt Armored Killin "Suurimmalle kentälle" Konsoleilla!
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Dicen tyypit ei vain ajattele pelaajia... Nauran jo nyt Armored Killin "Suurimmalle kentälle" Konsoleilla!

Voi kuule, luulenpa heidän hyvinkin tarkasti ajattelevan pelaajia ja tarjoavan juuri sellaisen määrän pelaajia, jolla peli pyörii parhaiten tällä kuusi vuotta vanhalla teknologialla.
 
Tuosta close quatersista sen verran, että miksei konsoleilla pysty pelaamaan 24 pelaajalla näitä kenttiä?, koska kaveri joka omistaa bäfän tietokoneelle, pystyy pelaamaan 32 miehen servuilla uusia kenttiä?

PC:llä pystyy pyörittämään 64 pelaajaa CQ-kartoissa, mutta ei se tee siitä parempaa tai fiksumpaa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tuosta close quatersista sen verran, että miksei konsoleilla pysty pelaamaan 24 pelaajalla näitä kenttiä?, koska kaveri joka omistaa bäfän tietokoneelle, pystyy pelaamaan 32 miehen servuilla uusia kenttiä?

Esimerkiksi Zibaan 16 pelaajaa on aika optimimäärä, mutta Operation 925 on jo sen verran iso että välillä saa vihollisia oikein etsimällä etsiä. Ei se suurta vahinkoa tekisi CQ-kartoille jos DICE mahdollistaisi niihinkin 24 pelaajan servut. Näin olisi helpompaa laittaa ne privaservujen mappikiertoonkin.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Esimerkiksi Zibaan 16 pelaajaa on aika optimimäärä, mutta Operation 925 on jo sen verran iso että välillä saa vihollisia oikein etsimällä etsiä. Ei se suurta vahinkoa tekisi CQ-kartoille jos DICE mahdollistaisi niihinkin 24 pelaajan servut. Näin olisi helpompaa laittaa ne privaservujen mappikiertoonkin.
Joo nyt ei tosiaan pysty pistämään Domia ja konkkaa yhteen kiertoon. Menee konkankin pelaajamäärät sekasin. Ei voi muutaku pelata pari kertaa domit läpi ja sit konkkakierto päälle.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tänään oli kyllä omituinen tilanne kun ampumani kaveri sai uuden sydämmenkäynnistyksen, jonka jälkeen 4 laukausta kahen metrin päästä DAO:lla, eikä peli rekisteröinyt yhtään osumaa. Vaihdoin pistooliin jonka jälkeen kuoli.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tänään oli kyllä omituinen tilanne kun ampumani kaveri sai uuden sydämmenkäynnistyksen, jonka jälkeen 4 laukausta kahen metrin päästä DAO:lla, eikä peli rekisteröinyt yhtään osumaa. Vaihdoin pistooliin jonka jälkeen kuoli.
Dice on paskonu jotain ton osumanrekisteröinnin kanssa. Makaaviin saa ladata kuulaa kohtuuttoman määrän, vastaan tulee tusti liikaa tilanteita joissa osumat tulee ryöppynä jonka voi todeta osumaa merkkaavista äänistä joka on kunnon pruut, ja jetillä pari kertaa ampunut tankkiin pääaseella täyden sarjan jonka jälkeen ruutuun paukkuu aseen latautuessa sekunnin parin viiveellä useita hitmarkkeja. Tää uusin pätsi oli kyllä niin perus kurapaska Dice pätsäystä ettei toivoa paremmasta tulevaisuudesta ole.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jaha ei näy asetta mulla ollenkaan, ei pistooli ei mikään muukaan härpäke. Panokset näkyy ja ukko liikkuu mutta asetta ei ole :eek:
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Esimerkiksi Zibaan 16 pelaajaa on aika optimimäärä, mutta Operation 925 on jo sen verran iso että välillä saa vihollisia oikein etsimällä etsiä. Ei se suurta vahinkoa tekisi CQ-kartoille jos DICE mahdollistaisi niihinkin 24 pelaajan servut. Näin olisi helpompaa laittaa ne privaservujen mappikiertoonkin.

Täysin toista mieltä. Ei oo kyllä tarttenu pahemmin vihollista ettiä Operationissakaan ainakaan itellä. 24 menis jo liian ADHD:ksi.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Dice on paskonu jotain ton osumanrekisteröinnin kanssa. Makaaviin saa ladata kuulaa kohtuuttoman määrän, vastaan tulee tusti liikaa tilanteita joissa osumat tulee ryöppynä jonka voi todeta osumaa merkkaavista äänistä joka on kunnon pruut, ja jetillä pari kertaa ampunut tankkiin pääaseella täyden sarjan jonka jälkeen ruutuun paukkuu aseen latautuessa sekunnin parin viiveellä useita hitmarkkeja. Tää uusin pätsi oli kyllä niin perus kurapaska Dice pätsäystä ettei toivoa paremmasta tulevaisuudesta ole.

Hit Detection -ongelma nyt on ollu pelistä alusta asti, joka ilmenee toisinaan. Eikö se ollu hoidettu tässä pelissä clientin päässä muutenkin? Eilenkin itellä bugasi niin ***keleesti,
lippaallista meni eikä mitään osumaa, vaikka suoraan tähtäsin torsoon. Nuubituubilla sama tuskastelua, suoraan kohti - no hit. Edellisen kerran moista tapahtanu varmaan parisen
kuukautta sitten. :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kyllä meikällä on ainaki sellaanen tutina, että viimesimmän pätsin jälkeen tuo hit detection on alannut kusemaan enemmän kuin ennen. Tämän puolesta puhuu jo osumatarkkuus. Oli ennen pätsiä jotain 16 pintaa (ja kyllä, pelaan silmät-kiinni-nappi-pohjassa-mentaliteetilla :)) ja nyt pätsin jälkeen oon about kolmena ehtoona saanut tämän tiputettua siihen 15, vaikka suurimman osan ajasta on vedetty reconilla L96 härpäkkeitä/assingmenttejä avaten.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mahdollisesti tulevissa päivityksissä tehtäviä muutoksia: Tentative future update Balance changes and Fixes : battlefield3

Suurin osa on asetasapainon muutoksia, esimerkiksi latausaikoja lyhennetään monissa aseissa (paitsi AS-Valissa pidennetään :(). Heavy barrelin damage bonuksia pienennettäisiin ja suppressorin huonontavaa vaikutusta pitkällä matkalla vähennettäisiin. M16A3:n ja M4A1:n rekyyliä kasvatettaisiin, M416:n rekyyliä vähennettäisiin. Vyösyöttöisten konekiväärien tarkkuutta parannettaisiin. Lisäksi helikopterien ja jettien raketteja buffattaisiin ja AA-tankkien damagea jalkaväkeä vastaan nostettaisiin suurin piirtein MBT:n LMG:n tasolle.

Ihan hyvän näköisiä muutoksia suurin osa, hyvä että peliä kehitetään tältäkin kantilta vaikka tasapaino onkin jo pitkälti kohdallaan.

Silti ensisijaisesti pitäisi saada bugit liiskattua. Äänet häviävät edelleen, metrin pudotuksesta tulee 70% vahinkoa jne.
 
Ylös Bottom