Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jos toi "NO RULES, HAVE FUN" oli osoitettu admineille? :)

Ah, no tietenkin.. Miten mä en tuota tajunnut :D

Nyt kun näistä avaudutaan, niin lempparikickbanneihin kuuluu C4:n käyttö Dominationissa. Hommahan menee niin, että joinit peliin ja alkuinfossa lukee, että NO C4, SHOTGUNS ja blaa blaa blaa. Spawn valikossa näet, että omalla joukkueella ei yhtään lippua ja ryhdyt sitten rambona tuumasta toimeen. Menet valloittamaan lippua hyvillä mielin, koska ei saa käyttää c nelosia, niin et tietenkään niitä siinä odota. Juuri kun flacki on menossa neutraaliksi tulee KABOOM!!, ja näet iloisen supportin juoksevan killcamissa. Nooh, toki sitten itsekin vedät sen taustajoukko naamarin päähän ja lähdet viskomaan laattoja lipulle, koska muutkin. Parit liput valloitettuna, kasa vihuja räjäytettynä peli rupeaa olemaan kulminaatiopisteessä oman joukkueen pääsemässä johtoon, niin löydätkin itsesi aulasta banned by admin tekstin saatelemana..
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Niin viihdyttäviä ja ei itseään toistavia kuin nämä kicked by admin -tarinat ovatkin, niin ikäväkseni pitää todeta että joudun tekemään combobreakerin rustaamalla alas uudet premium assignmentit. Viestini jälkeen jatkakaa toki samaan malliin.

Itseni on kickattu vain kerran (ja sekin syystä) noin 600 pelitunnin aikana. Suosittelisin muillekin vähän tarkkaavaisuutta tuossa serverin valinnassa, voi pelikokemus parantua huomattavasti.

Asiaan: uusia premium assignmentteja tullut tämän verran:

Woodland Oak for F2000
100 kills with F2K
50 squad revives
25 kills with M26 MASS

Tactical Camo for Pecheneg
100 kills with PKP
Destroy 25 vehicles with C4
25 claymore kills

Digital Woodland for L96
100 L96 kills
50 spot assists with MAV
350 meter headshot with L96

SCAR-H Berkut Camo
100 kills with SCAR-H
20 kills with Mines
Destroy 5 air vehicles with AT launchers

"Only for the Dedicated" Assignment gives you "Woodland Stripe Pattern" for Russian side and Digital Camo (like the F2K's) for the American side.
500 kills with Assault Kit
500 kills with Engineer
400 with Support
300 with Recon

Vähän tylsää kun on taas samat aseet kyseessä, mutta kivahan noita aina on tehdä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Niin viihdyttäviä ja ei itseään toistavia kuin nämä kicked by admin -tarinat ovatkin, niin ikäväkseni pitää todeta että joudun tekemään combobreakerin rustaamalla alas uudet premium assignmentit. Viestini jälkeen jatkakaa toki samaan malliin.

Itseni on kickattu vain kerran (ja sekin syystä) noin 600 pelitunnin aikana. Suosittelisin muillekin vähän tarkkaavaisuutta tuossa serverin valinnassa, voi pelikokemus parantua huomattavasti.

Älä nyt ihmeessä jätä vinkkejä tuohon, vaan kerro vanhana kehäkettuna mitenkäs sieltä sadoista servuista saa pois poimittua ne "mädät omenat"? Näin ei tarvitse kenenkään sitten tulla tylsistyttämään näillä jo niin kerrotuilla tarinoilla.

Näkeekö muuten noiden aseiden camojen assignmenttien kehitystä mistään?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Nyt en ole koskenu viikkoon bäfään, kuola valu ko ilmotti uusista assigmenteistä... Pyh sanon minä! Samat aseet taas.. Aikooko ne muihin laittaakkaa noita camoja.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Nyt kun tuo input lag on saatu lähes kuriin, suosittelen kaikille säätämään herkkyytä melkein sinne puoleen väliin asti, jos tuli aiemmin pelattua pienellä herkkyydellä. Itse sain ainakin korjattua pari perustavanlaatuista puutetta ohjauksessa ilman, että ampumisen tarkkuus kärsii. Lisäksi aim assist tuntuisi jopa vaikuttavan, kun tuota herkkyyttä on enemmän (okei okei, kaikki ei tätä halua käyttääkään).

Nyt en oo hetkeen saanut kenkää servoilta, mutta vastapuoli on lähettänyt mukavia viestejä kyllä, kuten "u n00b" ja "fuckin camper" conquest dominationissa. Enpä nyt tiedä voiko tossa domissa juurikaan retkeillä, mutta mukava saada välillä palautettakin. :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Itse jo toivoin muillekin aseille camoja, koska ainoa ase noista mitä käytän edes välillä on PKP....
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Lisäksi aim assist tuntuisi jopa vaikuttavan, kun tuota herkkyyttä on enemmän (okei okei, kaikki ei tätä halua käyttääkään).

Ei voida kyllä oikein puhtaasta taidosta puhua assistia käytettäessä. Kerran kokeilin tuota ja ei kyllä tarttenu ku vähä sinne päin hutasta
ni osumaa tuli. Naurettava helpotus, jonka kyllä ymmärrän niiden keskuudessa, jotka on alottelijoita FPS-peleissä konsolipuolella. Mutta
joo, kukin tyylillään. Puhuin sitten yleisesti, en sinusta. Toisaalta eipä tästäkään mitään auta täällä kitistä mut noh avauduinpahan kuitenkin.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kumma juttu että sillai osut, minä en sitten taas osu vaikka ampuisin suoraan päin :D
Itse saan tappoja vain jos ammun selkään koko sarjan ja vielä käsiaseella perään ja vähän puukolla huitaisen. Vastustajan täytyy kuitenkin olla liikkumatta paikallaan. Jos vastustaja kääntyy ja vilkaisee vähänkään meikäläiseen päin, niin mun äijä kuolee samantien. Joku sanoi että ammu päähän, mutta ei nyt koko ***** intereweppi osu joka kerralla meikäläisen ukkoa päähän näissä 1 vs1 tilanteissa ja se on aivan sama mikä tussari vastustajalla tai minulla on.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Itse saan tappoja vain jos ammun selkään koko sarjan ja vielä käsiaseella perään ja vähän puukolla huitaisen. Vastustajan täytyy kuitenkin olla liikkumatta paikallaan. Jos vastustaja kääntyy ja vilkaisee vähänkään meikäläiseen päin, niin mun äijä kuolee samantien. Joku sanoi että ammu päähän, mutta ei nyt koko ***** intereweppi osu joka kerralla meikäläisen ukkoa päähän näissä 1 vs1 tilanteissa ja se on aivan sama mikä tussari vastustajalla tai minulla on.
Samalla periaattella mullakin noi menee, aina häviää 1vs1 :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

DICE


Hello Soldiers! How are you doing? Hejsan soldaterna! Hur är läget?

I hope you're enjoying the soldier upgrade, we sure worked hard to think of what guns would need a nice new camo and after hours of thinking, we finally decided to add them to F2000, PKP, SCAR-H and L96.

We are proud to announce that premium sales have been a huge success! Thanks! Tusen tack!
This makes us want to work even harder for you people who bought premium and right now I can give you a nice little inside scoop that we're working already towards the next soldier content drop, you're going to have new skins for 4 guns, and we think you won't be dissapointed! (Unless you use something else than F2000, PKP, SCAR or L96, of course.)

I hope you're enjoying the challenge and new assignments, nothing like playing Operation Firestorm with every team member providing great support from the cliff trying desperately to get the 350m headshot. It should give you some sort of preview how awesome our next DLC, Armored Kill will be. Nothing like those intense 12v12 battles with largest maps in Battlefield history!

Before I go, I want to add one more detail about next camo drop, the assignments will be great, I think a lot of players are going to enjoy them, I don't want to spoil it yet but one of them is playing 100 matches. Yes, you heard 100 matches. And there's more, 100 matches without getting any objective score. I think this will make the games even more intense, I hope you all have a great time with BF3! You poor peasant non-premiums too!

One more thing, we'd appreciate if you'd stop tweeting us about nerfing weapons, It's not the weapons that cause you die, it's lack of your skills, it's a video game, respawn and move on soldiers! So please stop whining! Håll mun, du är fånig!

Thank you for everything soldiers, Tack för allting, Soldaterna!

Regads DICE.

Tällaisen postasin Battlelogiin piikkinä uusista assignmenteista ja camoista, jotka olivat rankka pettymys. :p
 
Tuleeko ton premiumin kanssa aimbot ja Triple health modit mukana? Välillä tuntuu että saa kolme lippaallista ampua ja damagea tulee premiumille se 25%, kun taas hän tappaa mut kolmella osumalla? :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tuleeko ton premiumin kanssa aimbot ja Triple health modit mukana? Välillä tuntuu että saa kolme lippaallista ampua ja damagea tulee premiumille se 25%, kun taas hän tappaa mut kolmella osumalla? :D

Taitaa ihan olla connection ongelmana, ennen premiumin ostoa vein "Jack Of All Trades" dogtagin omistajia ihan huolella.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä


Minäki pari päivää sitte törmäsin ton tapasee servuun flittereis ja ajattelin et vois käydä hakee banaania et vois vähä reportia lähettää:rolleyes:. Siellä ehin vetää statsesja 11/0 ku ajattelin jo lähteä kun ei kukaa edes läheta hatemailia. Sit joku rupes ragemaan: "THIS IS A BOOSTING SERVER, BITCH!!! DONT KILL OR BAN!!! YOU CAN CAPTURE FLAGS!!! SIMPLY CLEVER!!! LEAVE IF YOU WANNA KILL PEOPOLE!!!" :D. Tapoin vielä ehkä 5 ja aloin miettiä sitä bansku uhkausta, ku se sitte lähetti uudestaa sen viestin ja sit taas kolmannen... Sit lähin servult ku ei sieltä banaania kuiteskaa saa... Menin kattoo nii se tyyppi ei ollu sen servun omistaja eikä ees admin....

Tänää Deviljoun servulle ajattelin mennä ja sitte ku sinne menin siitä ehkä seur. 6 peliä häviten ku siel vihuil oli dominoimas kai panadoli, alabama big snake, john mtrx ja deim_ (en sit tiiä oliks samas squadis mut noi siel kärjes oli). Sitte teheranissa heti alussa tapoin panadolin aika hemmetin pullaalla tirckillä ja siitähä juhlat alko:p, mut sit pari minaa siit nii just olin tappanut alabaman ku panadoli posauttaa mut sil lavillaa ja vähä myöhemmin se ajo mu päälle sil (yritin laittaa siihen C4:jää mut vast sen lavin takan huomasin et mul onki claymoret..). Sit kun ne oli häipyny me jopa voitettii yks matsi (2-0.......). Seuraavaks omanis se tuhos mun viperin ja tappo muutenki parii otteesee, eikä se tietenkää riittäny vaa sehä tuhos mun f 35 t90:n normi panoksel (okei okei saatto olla et olin hoveris 30m pääs :rolleyes:). Siinä avautumiseni suomalaisa vastaan pelaamisen vaikeuksista:D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Minäki pari päivää sitte törmäsin ton tapasee servuun flittereis ja ajattelin et vois käydä hakee banaania et vois vähä reportia lähettää:rolleyes:. Siellä ehin vetää statsesja 11/0 ku ajattelin jo lähteä kun ei kukaa edes läheta hatemailia. Sit joku rupes ragemaan: "THIS IS A BOOSTING SERVER, BITCH!!! DONT KILL OR BAN!!! YOU CAN CAPTURE FLAGS!!! SIMPLY CLEVER!!! LEAVE IF YOU WANNA KILL PEOPOLE!!!" :D. Tapoin vielä ehkä 5 ja aloin miettiä sitä bansku uhkausta, ku se sitte lähetti uudestaa sen viestin ja sit taas kolmannen... Sit lähin servult ku ei sieltä banaania kuiteskaa saa... Menin kattoo nii se tyyppi ei ollu sen servun omistaja eikä ees admin...
Mä selvisin vihdoinkin tollaselle DOM No kill only B flag-servulle, ehdin kaksi tyyppiä puukottaa joista toinen servun omistaja :) Siellä ei valitettavasti ollut kuvittelemaani suklaajunaa, mutta en jaksanut seurata pidempään, että minkälaisilla askelkuvioilla sitä yhtä lippua vallataan vuorotellen.

Uudet assignmentit ei oo oikein jaksanut kiinnostaa, sen sijaan pidempiaikainen service star -proggis alkaa olla lopuillaan:
10511888.jpg

Toi Stinger saattaa kyllä jäädä vajaaksi, Iglakin oli jo tarpeeksi hirveetä tahkota, ja Stinger on vielä siellä huonommalla puolella ilmatappojen suhteen. Pistooleja kerryttelin alkuun pistol only -servuilla, sittemin huomasin että Ziba Tower ajaa ihan saman asian.

edit. eilen tuli ekaa kertaa vastaan mappikierrossa Squad DM noissa CQ-kartoissa, Project ysistä viiteen oli kyllä siihen ehkä vähän huono. Mutta ei ole ainakaan IFV:tä, että sikäli ei ole niin riippuvainen siitä kuka ehtii sille ekana.
 
Ylös Bottom