Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tein mulle uuden PSN ID:n, niin miten tän uuden käyttäjän voi linkittää tonne BattleLogiin siten että se on samassa ton mun vanhan Origin -hommelin kanssa? Oon vähän huono selittämään tätä.. :D

Siis silleen et mulla ois kaks BF3 soturia samassa. :D

Edit: Tajusin jo..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

. Jos joku pelaa pleikkaria mokkulalla niin miten toimii?
. Miltä vaikuttaa? Viitettä 42..

Ihan hyvä pingi. Itellä tuo DNA:n mokkula antaa noin 50-60ms tulokseksi noissa nopeus testeissä ja eikä pahemmin lagia ole ollut nettipelissä, niin kyllä sun netillä pelaa ihan hyvin :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Aikas maukasta. Omaan makuun ja pelityyliin noi uudet kentät tuntuu sopivan melko hyvin. Melkein kaikissa kentissä on riittänyt actionia jatkuvasti, ehkä pl. se helikopterikenttä. Alkuun tietty kaikki ihan kujalla noista kentistä, mutta äkkiseltään vaikuttaisi, että jatkossakin etenemisreittejä riittää.

Scanvenger luokkaa ihankivasillointällöin, mutta ei tota kovin montaa rundia kyllä jaksa kerralla. Aika lailla sama setti kuin Gun Master, toki pisteitä tossa saa helpommin kun voi vallata lippuja.

Aika samat fiilikset. Ihan onnistuneelta lisäriltä vaikuttaa, vaikka mapit on vielä aika hakusessa. Tosin tuli vasta pelattua yhdellä servulla (Deviljoun) joka oli suurimman osan ajasta täynnä korkean levelin kotkia (joista suurin osa taisi olla suomalaisia). Taso vaikutti siis keskimäärin kovemmalta kuin publalla yleensä: porukka haki lippuja, spottasi koput, tankit yms. joka sekin vaikutti viihdyttävyyteen.

Input lagi muuten tuntui myös vähentyneen entisestään ja peli rullasi todella sujuvasti. Myöskään äänet ei kadonneet kertaakaan. En tosin käynyt kokeilemassa mitään vanhoja mappeja, kuten Op. Firestormia, jossa tuo äänien katoaminen on ollut itelläni todella yleistä.

XBOW vaikuttaa ihan hupaisalta. Aika paljon se normaali nuoli taitaa tosin pudota etäisyyden myötä? Yritin ammuskella sillä suht kaukana ollutta paikallaan maannutta vihollista, mutta hitmarkkia en saanut millään.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Siinä olisi ekasta aftermath peli päivästä maistiaisia! Uudet kentät tuntuu aluksi aivan oudoilta- Tulee lähinnä juostua vain ympäriinsä kuin päätön kana. Maistui kivalle kyllä uudet kentät ja kun pelitunteja kertyy lisää kentissä, voi niitä varmaan alkaa pelaa kunnolla :D

[video=youtube_share;7LNKLi2UzDk]http://youtu.be/7LNKLi2UzDk[/video]
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Hei toverit, tulee loppuviikosta uusi pleikka paketissa ja pääsen bäfärii pelaamaan taas ekaa kertaa kesän jälkeen. Ainoa muuttuja on että olen vaihtanut kaapelikaistan soneran 4g(50mbit) mokkulaan. Muistaakseni bäfäri ei suonut ollenkaan viivettä koska muuten sai räiskiä 4sekuttia vastustajaan päin ennen kuin otti osumia. Jos joku pelaa pleikkaria mokkulalla niin miten toimii?Näytä liitetiedosto 10360
Kuvakaappaus 4g:stäni. Miltä vaikuttaa? Viitettä 42..

Lämmittää mieltä tuollaiset LTE-nopeudet, joskaan verkkopeleissä ei vauhdeilla juurikaan ole merkitystä :) Jos pingaat osoitetta 31.204.134.129 (EA:n Eurooppalainen BF3-peliservu) niin mitä mahtaa tulla tulokseksi ja etenkin mikä on viiveen vaihtelu?
 
Re: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Lämmittää mieltä tuollaiset LTE-nopeudet, joskaan verkkopeleissä ei vauhdeilla juurikaan ole merkitystä :) Jos pingaat osoitetta 31.204.134.129 (EA:n Eurooppalainen BF3-peliservu) niin mitä mahtaa tulla tulokseksi ja etenkin mikä on viiveen vaihtelu?
Vertailun vuoksi 24/2 ADSL-yhteyden perästä Oulusta ping tuohon osoitteeseen pomppii 55-65ms välillä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

On kyllä todella hienoja mappeja tuossa aftermathissa, itse kun noista kaupunki kartoista pidän. Eri reittejä ja suojia tuntuu löytyvän loputtomiin. Tämän ansiosta tulee varmaan ainakin sata tuntia pelikelloon lisää, kun tuo AK jäi vähän pettymykseksi, ainakin näin konsolipelaajalle. Pc:llä AK:kin varmaan toimii suuremman pelaajamäärän ansiosta.
 
Vastaus: Re: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Vertailun vuoksi 24/2 ADSL-yhteyden perästä Oulusta ping tuohon osoitteeseen pomppii 55-65ms välillä.

Juu, samanmoista (55ms) näyttää itselläkin joskin viiveen vaihtelu pysyy aika hyvin välillä +/- 1ms. Ja ADSL täälläkin. Jos tuo LTE:n jitteri on edes jotenkin järkevissä rajoissa niin täytyy ihan vakavissaan harkita sitä vaihtoehdoksi.

Outoa muuten, että kun pingaan Keski-Euroopassa olevaa BF3-serveriä niin saan tulokseksi 55ms, mutta annas olla kun käynnistän Soneran nopeustestin (joka todennäköisesti mittaa yhteyden laatua suomalaiseen palvelimeen) niin ping onkin 150-190ms. Niin, ja ISP on mulla Elisa... :rolleyes:
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Millos noi premium assignmentsit aukeaa, ku eiks ne noi ole aikaisemmin lähtenyt sillon tikittää kun lisärikin on tullut?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

ööh, kyllä niitä voi korkata ihan normaalisti?

No kun ei voi. Lukossa ovat ainakin minulla ja niin näkyy olevan sinullakin. Aftermathin assignmenteja voi tehdä, kunhan tekee ensin XBOW-assignmentin alta pois, mutta uudet Premium -assignmentit on lukossa vielä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

No kun ei voi. Lukossa ovat ainakin minulla ja niin näkyy olevan sinullakin. Aftermathin assignmenteja voi tehdä, kunhan tekee ensin XBOW-assignmentin alta pois, mutta uudet Premium -assignmentit on lukossa vielä.
Jaa niin noista oli kyse. Noi kaikki premium-assignmentit ei liity suoraan noihin lisäreihin, vaan osa on Soldier Upgradeja näemmä. Sellainen on päivätty Premiumin kalenterissa joulukuulle.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

On kyllä aika jeba DLC pitkästä aikaa. AK oli sen verran tylsä, että piti ottaa 2kk lomaa taistelukentältä. Nyt Ahterimatin myötä ihan hyvillä mielin takas.

Kentät on vähintäänkin hyvää vaihtelua. Tankit tosin ärsyttää suunnattomasti, kun ei niitä saa millään tuhottua. Sinkoa saa pistää vähintään 5 jos eestä päin ampuu, joten menen mielummin piiloon ja toivon, että ajaa miinaan tai joku muu sen tuhoaa.

Varmaan paras lisäys on tuo jousipyssy. Suht hauskaa vedellä sillä ukkoa kumoon ja katella kun tryhardit kikkailee samalla/huonommalla tuloksella, vaikka käytössä *liitä jokin yyberi tryhard-ase*.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Toi jouskarin räjähde nuolet on onnettomia. Ammuin jotain ukkoja puolvälistä maksimi matkaa selkää ja ei kuole kun osuin päähän sit se vasta kuoli. Miten se on sit mahollista et normi nuoli tappaa vaikka osut pelajaa kenkään?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Toi jouskarin räjähde nuolet on onnettomia. Ammuin jotain ukkoja puolvälistä maksimi matkaa selkää ja ei kuole kun osuin päähän sit se vasta kuoli. Miten se on sit mahollista et normi nuoli tappaa vaikka osut pelajaa kenkään?
Mistä noita nuolia voi vaihdella, kun olen saanut räjähdenuolen avattua, mutta normi nuolia näyttää ampuvan, tai sitten se räjähdys on tosiaan todella onneton. :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mistä noita nuolia voi vaihdella, kun olen saanut räjähdenuolen avattua, mutta normi nuolia näyttää ampuvan, tai sitten se räjähdys on tosiaan todella onneton. :D
Räjähde nuolen saa painamalla nuolinäppäin alas ja nuoli näppäin ylös on se toinen nuoli(sensori tai pitkän kantaman). Tai se ihan onneton oo kun äske ammuin selkää muutamn metrin päästä se kuoli mutta kyseessä oli HC.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Räjähde nuolen saa painamalla nuolinäppäin alas ja nuoli näppäin ylös on se toinen nuoli(sensori tai pitkän kantaman). Tai se ihan onneton oo kun äske ammuin selkää muutamn metrin päästä se kuoli mutta kyseessä oli HC.

Ei sitä ole todellakaan tarkoitettu jalkaväkeä vastaan, käytä niihin norminuolia. Räjähdeversio disabloi scouttikopun yhdellä osumalla, tekee jeeppeihin damagea noin 40, ja tankkeihin n. 10-30 riippuen mihin osuu.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Nonii sieltä tuli Xbowille mastery dog tagit :cool:. Nyt vois vedellä ihan normiaseil vaihteeks, ku viimiset pari päivää käyttän pelkkää jouskarii...
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

sellanen kysymys että jos käyttää aseessa äänenvaimenninta niin näyttääkö t-ugs minut kuitenkin kartassa?
 
Ylös Bottom