Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kyllä tuo lagaaminen ja varppailu alkoi päivästä yksi kun tuon viimesimmän ison pätsin Aftermathin julkasun aikaan latasi. En usko että kuun asennolla suhteessa veenukseen tai marssiin on mitään tekemistä asian kanssa koska tärinät alkoi samalla kun uusi pätsi tuli.
Kyllä tuo lagaaminen ja varppailu alkoi päivästä yksi kun tuon viimesimmän ison pätsin Aftermathin julkasun aikaan latasi. En usko että kuun asennolla suhteessa veenukseen tai marssiin on mitään tekemistä asian kanssa koska tärinät alkoi samalla kun uusi pätsi tuli.
Tällaista tulin kysymään, kun olen pari kuukautta ollut melkeinpä kokonaan poissa bf3:n parista, ja eilen sitten koitin taas pelailla. Muuten ei ole mitään valittamista, mutta ainakin viidellä eri servulla mitä koitin niin oli toisella puolella melkein pelkästään jonkun tietyn klaanin pelaajia, eli siis toisin sanoen turpaan tuli ja kunnolla ihan sama mitä teki.. Kysymys kuuluukin, että onko tästä "clan stackingista" tullut kovinkin yleistä noissa publapeleissä, koska jos on niin saa tämä peli kyllä jäädä..? Vai kävikö mulla vaan huono tuuri????
Hellurei ja hellät tunteet taas. Hetki on vierähtänyt, kun viimeksi tällä puolella olen käynyt ja puolisen vuotta tuo BF3 on päässyt kaapissa pölyyntymään. Mahtavat saundit tulee muuten 771 + s606 paketista Mukava päästellä virtuaalisesti hengiltä taas väkeä.
Tota, silloin viimeksi kun mä pelailin, kuului plang,plang,plang kaiken aikaa. Mihin on parjattu USAS-12 hävinnyt? Nerffattu vissiin? Onko mitään muita aseita mitkä on täysiä kusiluikkuja, joilla ei tee tuon taivaallista ja onko joku ase nyt ylitse muiden. Tietäisin vain millä pääsis takasi meininkiin mukaan.. DLC vois olla mahtipontista tilata, mutta jääkö peli taas tauolle inspiksen puututtua.
Ollaan myös huomattu jos kesken rundin tasoitellaan tiimejä niin porukka lähtee herkemmin nostelemaan niin ollaan päädytty luottamaan autobalanceen vaikka se saattaakin tarkoittaa epätasaisia joukkueita parin erän ajan.
Itekkään en noita aserajoituksia ymmärrä. Muutenkin jos kädessä on IT-ase, ei tankkeja vastaan paljoa voi sitten tehä. Mielestäni muutenkin hyvät kopukuskit ei rushi ilman backuppia vihollisten keskelle...Mikä tolkku on muuten kieltää IT-ohjuksia (tai mitään muitakaan aseita) server asetuksissa? Onko tarkoitus, että lentohärveleitä rakastavien adminien pitää antaa lennellä ja raiskata rauhassa? Mikään pelin ase ei ole ylivoimainen (psl mahdolliset glitchit), eivätkä varsinkaan avuttomat IT-aseet. Toinen asetuksissa hämmästyttävä seikka on se tickettien määrä... 200% on ihan ehdoton yläraja järkevälle roundille mutta silti sellaisia servuja on harvemmassa.
Vastasit juuri itse omaan kysymykseen ja samaa en oikein itsekään ymmärrä.Mikä tolkku on muuten kieltää IT-ohjuksia (tai mitään muitakaan aseita) server asetuksissa? Onko tarkoitus, että lentohärveleitä rakastavien adminien pitää antaa lennellä ja raiskata rauhassa? Mikään pelin ase ei ole ylivoimainen (psl mahdolliset glitchit), eivätkä varsinkaan avuttomat IT-aseet. Toinen asetuksissa hämmästyttävä seikka on se tickettien määrä... 200% on ihan ehdoton yläraja järkevälle roundille mutta silti sellaisia servuja on harvemmassa.
Itse taas mieluummin joudun adminin tasoittamaksi kuin epätaista matsia katselemaan (luonnollinen poistuma + autobalance harvemmin toimii). Mitä järkeä on täysin epätasaisissa puolissa ja erissä jotka on lähinnä sen katselua saako vastapuoli sekunniksi jonkun lipun haltuunsa? Ei niitä puolia koko ajan tarvitse kyylätä mutta aika ajoin voisi katsoa miten taistelu etenee ja millaista porukkaa milläkin puolella on... Yksi yhteenpelaava squad vastaa helposti kahdeksaa vastapuolen randomia. Itse katoa servulta kyllä aika nopeasti jos admin on hengetön.
Vastasit juuri itse omaan kysymykseen ja samaa en oikein itsekään ymmärrä.
Koptereita kun en lennä, niin en osaa sanoa, mutta jettipilotin näkökulmasta nuo stingerit ei oo kovin iso vaiva. Jos lukitusta pukkaa, niin flareilla saa sen ensimmäisen ohjuksen pois kintereiltä ja sitten ollaankin jo stingerhermannin ulottumattomissa. Jos sielt jotenki toinen ohjus ehtii lähtee perään, niin sekin on helppo torjuu jollain esteillä, kuten vuorilla tai isoil rakennuksil tai väistämällä, mikä on vähä 50/50 toimiiko se. Sit käy vähä tutkailemassa millä alueilla sitä lukitusta tulee niin on helppo paikantaa kyseinen hermanni.
Voihan takapuoli. Nyt on ollu vuoden tauko pelistä (talon rakennusprojekti) ja nyt kun talo on valmis ja vehkeet on asennettu, niin pitihän se alkaa kokeilemaan taistelutannerta pitkästä aikaa.
Odotinkin, että vuodessa on varmaan tullut pari päivitystä, mutta ei se mitään asennellaan menemään. Pistin eilen uusimmat päivitykset tulemaan siinä klo 1730 ja hetken aikaa ihmettelin kun ei prosentit liikkunutkaan. Jätin yöksi latautumaan ne ja aamulla kävin tarkistaan tilanteen. Siis vasta 70% oli ladannut ensimmäisestä päivityksestä. Koko päivitys prosentti oli 1/2 päivityksille siis 33%.
Miten ihmeessä nuo nyt noin matelemalla tulee? Noh, ehkä sitä joskus pääsee vielä taistelemaankin
Jumittaako muilla? Ei mene alkunäytöstä eteenpäin millään ilveellä. Ei mene kampanjaan, multiplayeriin, my soldieriin, ei mihinkään. Näyttö hieman tummuu ja siihen jää.. what tö fuck..
Ainakin nettipuolta häiritsee eilen alkanut PlayStation Networkin huoltokatkos, jonka aikataulut ovat venyneet ja paukkuneet ennakoitua pidemmälle. Facebookin puolella uudeksi päättymisajaksi lupailtiin n. klo 20.30.
Tosin kaiken järjen mukaan kampanjaa pitäisi päästä pelailemaan.
^ mikäs ryhmän nimi on? Vois käydä tykkäämässä että tietää missä ollaan menossa.