Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Myös Bad Company 2 jumii samalla tavalla. Puhelimen mobiililaajakaistalla pystyy pelaamaan jotenkin. Onko siis julkaisussa vika? Ettei olisi yhteyksissä?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kyllä tuo lagaaminen ja varppailu alkoi päivästä yksi kun tuon viimesimmän ison pätsin Aftermathin julkasun aikaan latasi. En usko että kuun asennolla suhteessa veenukseen tai marssiin on mitään tekemistä asian kanssa koska tärinät alkoi samalla kun uusi pätsi tuli.

En mä ole huomannut sen kummempaa eroa ennen pätsiä ja sen jälkeen. Pelannut olen lähes joka päivä. Liittymä dna-welhon 100/10.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kyllä tuo lagaaminen ja varppailu alkoi päivästä yksi kun tuon viimesimmän ison pätsin Aftermathin julkasun aikaan latasi. En usko että kuun asennolla suhteessa veenukseen tai marssiin on mitään tekemistä asian kanssa koska tärinät alkoi samalla kun uusi pätsi tuli.

Ite huomannut samaisia ongelmia ainakin jettien kanssa. Välillä toimii aivan normaalisti ja sitten seuraavassa pelissä jetillä lentely pätkii niin p******** paljon. Yleensä kuitenkin loppuu kun buuttaa modeemin mutta veikkaisin että taas kerran on Dice sorkkinut jotain mikä ole ollut rikki. Inffien tapauksissa veikkaisin kuitenkin että kyse on enemmänkin heidän omista huonoista yhteyksistään (wlan/mokkula pelaajat), joka antaa ikävä kyllä tässäkin pelissä hienoisen eron hitmarkkien kanssa :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tällaista tulin kysymään, kun olen pari kuukautta ollut melkeinpä kokonaan poissa bf3:n parista, ja eilen sitten koitin taas pelailla. Muuten ei ole mitään valittamista, mutta ainakin viidellä eri servulla mitä koitin niin oli toisella puolella melkein pelkästään jonkun tietyn klaanin pelaajia, eli siis toisin sanoen turpaan tuli ja kunnolla ihan sama mitä teki.. Kysymys kuuluukin, että onko tästä "clan stackingista" tullut kovinkin yleistä noissa publapeleissä, koska jos on niin saa tämä peli kyllä jäädä..? Vai kävikö mulla vaan huono tuuri????
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Hellurei ja hellät tunteet taas. Hetki on vierähtänyt, kun viimeksi tällä puolella olen käynyt ja puolisen vuotta tuo BF3 on päässyt kaapissa pölyyntymään. Mahtavat saundit tulee muuten 771 + s606 paketista ;) Mukava päästellä virtuaalisesti hengiltä taas väkeä.

Tota, silloin viimeksi kun mä pelailin, kuului plang,plang,plang kaiken aikaa. Mihin on parjattu USAS-12 hävinnyt? Nerffattu vissiin? Onko mitään muita aseita mitkä on täysiä kusiluikkuja, joilla ei tee tuon taivaallista ja onko joku ase nyt ylitse muiden. Tietäisin vain millä pääsis takasi meininkiin mukaan.. DLC vois olla mahtipontista tilata, mutta jääkö peli taas tauolle inspiksen puututtua.
 
Re: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tällaista tulin kysymään, kun olen pari kuukautta ollut melkeinpä kokonaan poissa bf3:n parista, ja eilen sitten koitin taas pelailla. Muuten ei ole mitään valittamista, mutta ainakin viidellä eri servulla mitä koitin niin oli toisella puolella melkein pelkästään jonkun tietyn klaanin pelaajia, eli siis toisin sanoen turpaan tuli ja kunnolla ihan sama mitä teki.. Kysymys kuuluukin, että onko tästä "clan stackingista" tullut kovinkin yleistä noissa publapeleissä, koska jos on niin saa tämä peli kyllä jäädä..? Vai kävikö mulla vaan huono tuuri????

Team stacking on aika yleistä, mutta eniten siihen olen törmännyt välimeren maiden edustajien keskuudessa vaan kai tuota tehdään myös muuallakin. Meidän serverillä ei tuota harrasteta vaan meidän jannut pelaa sillä puolella johon joinatessa joutuvat, paitsi silloin jos on esim. 5+3 niin pyritään saamaan 4+4 ketään potkimatta.

Ollaan myös huomattu jos kesken rundin tasoitellaan tiimejä niin porukka lähtee herkemmin nostelemaan niin ollaan päädytty luottamaan autobalanceen vaikka se saattaakin tarkoittaa epätasaisia joukkueita parin erän ajan.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Hellurei ja hellät tunteet taas. Hetki on vierähtänyt, kun viimeksi tällä puolella olen käynyt ja puolisen vuotta tuo BF3 on päässyt kaapissa pölyyntymään. Mahtavat saundit tulee muuten 771 + s606 paketista ;) Mukava päästellä virtuaalisesti hengiltä taas väkeä.

Tota, silloin viimeksi kun mä pelailin, kuului plang,plang,plang kaiken aikaa. Mihin on parjattu USAS-12 hävinnyt? Nerffattu vissiin? Onko mitään muita aseita mitkä on täysiä kusiluikkuja, joilla ei tee tuon taivaallista ja onko joku ase nyt ylitse muiden. Tietäisin vain millä pääsis takasi meininkiin mukaan.. DLC vois olla mahtipontista tilata, mutta jääkö peli taas tauolle inspiksen puututtua.

USAS ja fragit poljettiin maan tasalle jo kuukausia sitten. :D

Tällä hetkellä ne parhaat tryhard-aseet taitaa olla M16, M416 ja AEK.
 
Vastaus: Re: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ollaan myös huomattu jos kesken rundin tasoitellaan tiimejä niin porukka lähtee herkemmin nostelemaan niin ollaan päädytty luottamaan autobalanceen vaikka se saattaakin tarkoittaa epätasaisia joukkueita parin erän ajan.

Itse taas mieluummin joudun adminin tasoittamaksi kuin epätaista matsia katselemaan (luonnollinen poistuma + autobalance harvemmin toimii). Mitä järkeä on täysin epätasaisissa puolissa ja erissä jotka on lähinnä sen katselua saako vastapuoli sekunniksi jonkun lipun haltuunsa? Ei niitä puolia koko ajan tarvitse kyylätä mutta aika ajoin voisi katsoa miten taistelu etenee ja millaista porukkaa milläkin puolella on... Yksi yhteenpelaava squad vastaa helposti kahdeksaa vastapuolen randomia. Itse katoa servulta kyllä aika nopeasti jos admin on hengetön.

Mikä tolkku on muuten kieltää IT-ohjuksia (tai mitään muitakaan aseita) server asetuksissa? Onko tarkoitus, että lentohärveleitä rakastavien adminien pitää antaa lennellä ja raiskata rauhassa? Mikään pelin ase ei ole ylivoimainen (psl mahdolliset glitchit), eivätkä varsinkaan avuttomat IT-aseet. Toinen asetuksissa hämmästyttävä seikka on se tickettien määrä... 200% on ihan ehdoton yläraja järkevälle roundille mutta silti sellaisia servuja on harvemmassa.
 
Vastaus: Re: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mikä tolkku on muuten kieltää IT-ohjuksia (tai mitään muitakaan aseita) server asetuksissa? Onko tarkoitus, että lentohärveleitä rakastavien adminien pitää antaa lennellä ja raiskata rauhassa? Mikään pelin ase ei ole ylivoimainen (psl mahdolliset glitchit), eivätkä varsinkaan avuttomat IT-aseet. Toinen asetuksissa hämmästyttävä seikka on se tickettien määrä... 200% on ihan ehdoton yläraja järkevälle roundille mutta silti sellaisia servuja on harvemmassa.
Itekkään en noita aserajoituksia ymmärrä. Muutenkin jos kädessä on IT-ase, ei tankkeja vastaan paljoa voi sitten tehä. Mielestäni muutenkin hyvät kopukuskit ei rushi ilman backuppia vihollisten keskelle...
En konkasta tiiä, mutta rushissa ei oikein kestä pelailla noita 200% tikettimäärillä ollenkaan. 100 % sen olla pitää.
 
Vastaus: Re: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mikä tolkku on muuten kieltää IT-ohjuksia (tai mitään muitakaan aseita) server asetuksissa? Onko tarkoitus, että lentohärveleitä rakastavien adminien pitää antaa lennellä ja raiskata rauhassa? Mikään pelin ase ei ole ylivoimainen (psl mahdolliset glitchit), eivätkä varsinkaan avuttomat IT-aseet. Toinen asetuksissa hämmästyttävä seikka on se tickettien määrä... 200% on ihan ehdoton yläraja järkevälle roundille mutta silti sellaisia servuja on harvemmassa.
Vastasit juuri itse omaan kysymykseen ja samaa en oikein itsekään ymmärrä.

Koptereita kun en lennä, niin en osaa sanoa, mutta jettipilotin näkökulmasta nuo stingerit ei oo kovin iso vaiva. Jos lukitusta pukkaa, niin flareilla saa sen ensimmäisen ohjuksen pois kintereiltä ja sitten ollaankin jo stingerhermannin ulottumattomissa. Jos sielt jotenki toinen ohjus ehtii lähtee perään, niin sekin on helppo torjuu jollain esteillä, kuten vuorilla tai isoil rakennuksil tai väistämällä, mikä on vähä 50/50 toimiiko se. Sit käy vähä tutkailemassa millä alueilla sitä lukitusta tulee niin on helppo paikantaa kyseinen hermanni.
 
Vastaus: Re: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Itse taas mieluummin joudun adminin tasoittamaksi kuin epätaista matsia katselemaan (luonnollinen poistuma + autobalance harvemmin toimii). Mitä järkeä on täysin epätasaisissa puolissa ja erissä jotka on lähinnä sen katselua saako vastapuoli sekunniksi jonkun lipun haltuunsa? Ei niitä puolia koko ajan tarvitse kyylätä mutta aika ajoin voisi katsoa miten taistelu etenee ja millaista porukkaa milläkin puolella on... Yksi yhteenpelaava squad vastaa helposti kahdeksaa vastapuolen randomia. Itse katoa servulta kyllä aika nopeasti jos admin on hengetön.

Ei ole kokemusta Conquest-serverin pyörittämisestä niin hankala sanoa. Meidän serverillä pelataan pelkkää HC RUSHia. Meillä on oma jengi aikalailla samantasoista kautta linjan, joten harvemmin mitään ylijuoksuja pääsee tapahtumaan kun platoonin jätkiä on molemmilla puolilla pelaamassa toisiaan vastaan. Mun mielestä se ei ole epätasaista jos toinen joukkue voittaa vaikka 10 erää putkeen jos ne voitot tulee marginaalisilla eroilla (1-2 M-COM:a tai ~0-20 tikettiä riippuen onko kyseessä hyökkäys- tai puolustusvuoro). Toki tulee tasoitettua tiimejä jos toisella puolella on 10 jätkää ja toisella puolella 5-6. Sehän on ihan luonnollista, mutta jos tiimit on 12v12 niin ei ole tarvetta lähteä potkimaan ketään kesken erän. Kyllä sieltä aina tulee luonnollista poistumaa erien välillä. Toinen riski tuossa admin-siirtelyssä on squadien tahaton hajottaminen. Silloin pelaajakadon riski on suht suuri.
 
Vastaus: Re: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Vastasit juuri itse omaan kysymykseen ja samaa en oikein itsekään ymmärrä.

Koptereita kun en lennä, niin en osaa sanoa, mutta jettipilotin näkökulmasta nuo stingerit ei oo kovin iso vaiva. Jos lukitusta pukkaa, niin flareilla saa sen ensimmäisen ohjuksen pois kintereiltä ja sitten ollaankin jo stingerhermannin ulottumattomissa. Jos sielt jotenki toinen ohjus ehtii lähtee perään, niin sekin on helppo torjuu jollain esteillä, kuten vuorilla tai isoil rakennuksil tai väistämällä, mikä on vähä 50/50 toimiiko se. Sit käy vähä tutkailemassa millä alueilla sitä lukitusta tulee niin on helppo paikantaa kyseinen hermanni.

Kopuille Stingereistä aiheutuva harmi riippuu vähän mapista ja siitä kummalla kopterilla lentää. Viperillä pääsee nopeammin pois lukitusetäisyydeltä, paremmin jemmaan rakennusten suojaan yms. Havoc on sen sijaan paljon kömpelömpi, mutta menee ihan samalla tapaa yhdestä Stingeristä disablediin. Joku Wake Island Havocilla on karmein mahdollinen, jos siellä on lukuisia Stinger-hermanneja taapertelemassa. Ainoastaan siinä kiitotien läheisyydessä on jonkun verran suojaa. Tietty jos gunneri osaa hommansa ja napsii thermalin kanssa taivaalle tähystelijät tehokkaasti pois niin mikäs siinä lennellessä. En mä silti oikein näe että mikä idea niitä Stingereitä käyttäviä on potkia/bannia servereiltä, mutta admineja nyt on kaikenlaisia...
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Voihan takapuoli. Nyt on ollu vuoden tauko pelistä (talon rakennusprojekti) ja nyt kun talo on valmis ja vehkeet on asennettu, niin pitihän se alkaa kokeilemaan taistelutannerta pitkästä aikaa.

Odotinkin, että vuodessa on varmaan tullut pari päivitystä, mutta ei se mitään asennellaan menemään. Pistin eilen uusimmat päivitykset tulemaan siinä klo 1730 ja hetken aikaa ihmettelin kun ei prosentit liikkunutkaan. Jätin yöksi latautumaan ne ja aamulla kävin tarkistaan tilanteen. Siis vasta 70% oli ladannut ensimmäisestä päivityksestä. Koko päivitys prosentti oli 1/2 päivityksille siis 33%.

Miten ihmeessä nuo nyt noin matelemalla tulee? Noh, ehkä sitä joskus pääsee vielä taistelemaankin :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Voihan takapuoli. Nyt on ollu vuoden tauko pelistä (talon rakennusprojekti) ja nyt kun talo on valmis ja vehkeet on asennettu, niin pitihän se alkaa kokeilemaan taistelutannerta pitkästä aikaa.

Odotinkin, että vuodessa on varmaan tullut pari päivitystä, mutta ei se mitään asennellaan menemään. Pistin eilen uusimmat päivitykset tulemaan siinä klo 1730 ja hetken aikaa ihmettelin kun ei prosentit liikkunutkaan. Jätin yöksi latautumaan ne ja aamulla kävin tarkistaan tilanteen. Siis vasta 70% oli ladannut ensimmäisestä päivityksestä. Koko päivitys prosentti oli 1/2 päivityksille siis 33%.

Miten ihmeessä nuo nyt noin matelemalla tulee? Noh, ehkä sitä joskus pääsee vielä taistelemaankin :)

Jaa-a. Noita päivityksiä ym. karttapakettejahan nyt on tullut useitakin, osa isoja ja sit vähän pienempiäkin, mut yksi yhteinen tekijä noilla omalla kohdalla on ollut niitä lataillessa. Suurimmalla osalla latauskerroista on täytynyt lataus aloittaa alusta, koska latausnopeus on ollut hirvittävän pitkä (useita tunteja riippumatta päivityksen/karttapaketin koosta..) Otin sit ja katkaisin aina latauksen vain käynnistääkseni sen uudestaan, jolloin latausaika tipahti normaaliin muutamaan minuuttiin! Eli sulla on vain tehnyt varmaankin ton saman tökkäsyn kuin mitä mulla noi teki?!
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jumittaako muilla? Ei mene alkunäytöstä eteenpäin millään ilveellä. Ei mene kampanjaan, multiplayeriin, my soldieriin, ei mihinkään. Näyttö hieman tummuu ja siihen jää.. what tö fuck..
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jumittaako muilla? Ei mene alkunäytöstä eteenpäin millään ilveellä. Ei mene kampanjaan, multiplayeriin, my soldieriin, ei mihinkään. Näyttö hieman tummuu ja siihen jää.. what tö fuck..

Ainakin nettipuolta häiritsee eilen alkanut PlayStation Networkin huoltokatkos, jonka aikataulut ovat venyneet ja paukkuneet ennakoitua pidemmälle. Facebookin puolella uudeksi päättymisajaksi lupailtiin n. klo 20.30.
Tosin kaiken järjen mukaan kampanjaa pitäisi päästä pelailemaan.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

^ mikäs ryhmän nimi on? Vois käydä tykkäämässä että tietää missä ollaan menossa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ainakin nettipuolta häiritsee eilen alkanut PlayStation Networkin huoltokatkos, jonka aikataulut ovat venyneet ja paukkuneet ennakoitua pidemmälle. Facebookin puolella uudeksi päättymisajaksi lupailtiin n. klo 20.30.
Tosin kaiken järjen mukaan kampanjaa pitäisi päästä pelailemaan.

Kampanjaan meni, loppujen lopuksi. Joku ihme jumitus oli päällä. Kokeillaan 20.30 jälkeen sitten, josko se auttaisi noihin muihin..

^ mikäs ryhmän nimi on? Vois käydä tykkäämässä että tietää missä ollaan menossa.

Playstation Suomi tais olla..
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kävin äsken kokeilemassa Multiplayeriä. Kaikki sujui ihan normaalisti. Smurffit ei osanneet mitään jne.
 
Ylös Bottom