Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 3 - keskustelua pelistä

Niinnoh, eipä ainakaan armored kill mapeissa pärjää montaa minuuttia ilmassa kun perässä on 2 jettiä, 1 kopu, mobile artillery aa ohjuksilla ja lukematon määrä stigloja, joita ei pääse karkuun. Stiglat voi pitää koko kentän "no fly zonena". Joissain noissa mapeissa on vielä mobile aa lisäksi. Huhhuh mitä touhua.
Stigla-mies on kovasti hädissään, kun viereen kurvaa tank destroyer tai se mobile AA?

Vastaus: Battlefield 3

Nyt on lataus edennyt neljässäkymmenessä minuutissa noin 15%, ja edelleen seisoo kellossa 51 min...Eli kyllä se sieltä valuu, mutta melko hiljaa.

End Game löytyy storesta juu, mutta sitä koristaa 15 e hintalappunen vaikka olen ostanut premiumin.
Höpö höpö. Kopterit ja stinget on aivan mahdottoman epätasapainoisia tällä hetkellä. Se, että sekä gunnerin flaret ja below radar otettiin molemmat pois on aivan karmea ylilyönti. En käsitä minkä takia below radar piti myös disabloida stingereitä vastaa, se on kuitenkin kuskin taidosta kiinni kuinka hyvin siellä alle 25m pysyy törmäämättä. Tällä hetkellä voi kaksi stinger miestä pitää kopterit pääsemättä edes rantaan asti gulf of omanissa. Taas kerran Dice palkitsee taidottomia pelaajia ja nerffaavat ominaisuuksia minkä käyttämiseen tarvitaan oikeasti pelaajan taitoa. Stingerillä riittää kun vähän osoitat sinne päin ja kohta on jo vehicle disabled. Kopterilla lentämisen opetteluun menee aikaa ja mielestäni on älytöntä, että pelin tekijät ottavat kaikki palkinnot pois pelaajilta jotka oikeasti vaivautuvat opettelemaan.
Taitaa olla enemmän pilotissa se vika, sillä itse pysyn melko vaivatta ilmassa vaikka siellä olisi vähän useampikin stigla lukittelemassa vaikka omistan vaan 6 service staria hulihupterilla. Tietenkin niiden järjetön range tekee stigloista ärsyttäviä, mutta kopterit olivat järjettömän op ennen tuota flarenerffiä. 176 tunnin jeteillä lentelyn jälkeen voin sanoa, että jettejä vastaan stiglat on täysin tasapainossa.

End Game löytyy storesta juu, mutta sitä koristaa 15 e hintalappunen vaikka olen ostanut premiumin.

Taitaa olla enemmän pilotissa se vika, sillä itse pysyn melko vaivatta ilmassa vaikka siellä olisi vähän useampikin stigla lukittelemassa vaikka omistan vaan 6 service staria hulihupterilla. Tietenkin niiden järjetön range tekee stigloista ärsyttäviä, mutta kopterit olivat järjettömän op ennen tuota flarenerffiä. 176 tunnin jeteillä lentelyn jälkeen voin sanoa, että jettejä vastaan stiglat on täysin tasapainossa.
Multa ei ainakaan lähteny sitä 15e.

Vastaus: Battlefield 3 - keskustelua pelistä

Paras patchi aikoihin. Ei taas muuteta joidenkin aseiden balanssia ihan päälaelleen. Ja koska tämä on viimeinen lisäri, niin näillä statseilla mennään loppuun asti.

Stingerit ja kopterit ovat hyvässä balanssissa. Ainoa ongelma on kopteripilottien mentaliteetissa, jonka mukaan yksikin stingerin osuma on liikaa.

[video=youtube;H2i3O7jh2ss]http://www.youtube.com/watch?v=H2i3O7jh2ss[/video]

Emmä oo kyllä nyt vajaaseen 600 pelituntiini montaakaan jettiä saanut edes disableen stigloilla, tapoista puhumattakaan. Toisaalta HC:ssä jetit ei myöskään pääsääntöisesti dominoi omaa pelaamistani, joten sikäli ollaan tasapainoisessa tilanteessa.

Hohhoijaa kun on hidas pätsi. 58% ja 98 minuuttia jäljellä. Tuo aika vain nousee koko ajan.
Edit: Huoooh 69% 94 minuuttia jäljellä.
Edit: Luovutin. Kokeilen nyt uudelleen, jospa se tulisi nopeampaa tällä kertaa. 35 min näyttää 5% kohdalla, joten ihan lupaava alku. Noin se tosin sanoi viime kerrallakin 50% asti kunnes se jumitti.

Ajankuluksi voi katella vaikka näitä End Game gameplay videoita:
[video=youtube;mIPYVshBvKs]http://www.youtube.com/watch?v=mIPYVshBvKs[/video]
[video=youtube;IeeimhLOHP0]http://www.youtube.com/watch?v=IeeimhLOHP0[/video]

Viimeksi muokannut moderaattori:

Jos jollakulla tulee tuo pätsi hitaasti, niin kannattaa kokeilla ladata uudestaan. Hieman pelotti aloittaa uudestaan, kun olin jo 70% kohdalla, mutta kyllä kannatta. Nyt olen jo 60% kohdalla ja 14 min jäljellä!

Virallinen END GAME -julkaisutraileri:

[video=youtube_share;wo0O-DCQJeo]http://youtu.be/wo0O-DCQJeo[/video]

Jos jollakulla tulee tuo pätsi hitaasti, niin kannattaa kokeilla ladata uudestaan. Hieman pelotti aloittaa uudestaan, kun olin jo 70% kohdalla, mutta kyllä kannatta. Nyt olen jo 60% kohdalla ja 14 min jäljellä!

Ei ainakaan täällä enää hidastellut.

Air superiority on kyllä sitä mitä sen odotettiinkin olevan : AA-missile festiä...

Jep, pelasin muutaman erän eikä enää huvita. Heatseekereita kaikkialla ja MVP-ribboneita saa valtaamalla lippuja vaan. Eräässä pelissä joku norski veti 0-10 statsit ja oli kolmas pisteissä. Air radarkin on kustu kyseisessä modissa täysin.

Ainakin sain suurta mielihyvää kun start --> suicide jos joku hermanni onnistui disabloimaan mut heatseekereillä.

Air superiority on kyllä sitä mitä sen odotettiinkin olevan : AA-missile festiä...
Riippuen vihollisten tasosta tuossa muodossa pystyy kyllä aika helposti vetämään tyyliin 25-5 kierroksia. Samalla muut tiimiläiset vetää 5-15. Below radar, ECM ja sen oikea ajoitus pitää kyllä koneen ilmassa pitkäänkin, ellei satu tulemaan tyyliin 5 konetta kerralla perään. Eniten juuri konekiväärit pelottaa.

Capture the flag on kyllä aika kuraa. Oma squadi on ainut joka osaa pelata ja muut vetää sokkona ties missä. Yritä siinä ***** yksin hakea se lippu, etsiä äkkiä mopo alle... ei muuten onnistu. Paras taktiikka on, että menee kopterilla lipun päälle, yks hypää hakemaan ja juoksee äkkiä jonkun suojan taakse ja sitten kopuun sisään ja omaan baseen. Omiin tiimiläisiin ei kuitenkaan kannata luottaa yhtään. Välillä ne idiootit lähtee vihu lipun kanssa vihun baseen. Tekis mieli kickiä kaikki alle 50 kotkat vähintään...

Ylös Bottom