Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 4

Vastaus: Battlefield 4 [Hype]

Neogaf tietää kertoa, että peli olisi 720p 60fps. Skaalattaisiin 1080p:hen. Iso pettymys.
 
Vastaus: Battlefield 4 [Hype]

Neogaf tietää kertoa, että peli olisi 720p 60fps. Skaalattaisiin 1080p:hen. Iso pettymys.
Muistaakseni PS4 julkistuksen jälkeen toppuuteltiin pelaajia ettei 1080p/60fps ole itsestäänselvyys tulevassa sukupolvessa. Esimerkiksi Driveclub ja Killzone: Shadow Fall ovat "vain" 1080p/30fps
 
Vastaus: Battlefield 4 [Hype]

IGN toimittaja Scott Lowe oli saanut mahdollisuuden pelata Battlefield 4:sta playstation 4 konsolilla.
tässä aiheesta video, jossa hän kertoo omia kokemuksia siitä, valitettavasti pelikuvaa ei videolla nähdä.

[video=youtube;o2fIsi1Cc9k]http://www.youtube.com/watch?v=o2fIsi1Cc9k[/video]
 
Vastaus: Battlefield 4 [Hype]

Pelistähän löytyy jo älyttömästi videoita, mutta tässä video, jossa tuo live stream kommentaattori Alex Mendez puhuu hieman kokemuksistaan PS4 versiosta:
[video=youtube;qEvbsDzgtTc]http://www.youtube.com/watch?v=qEvbsDzgtTc#t=562[/video]

Tässä suht kattava lista asioista, jotka olet saattanut missata BF4 koskien: http://battlelog.battlefield.com/bf3/forum/threadview/2832654625608595435/
Olisin listannut ihan tähän ketjuun nuo, mutta mukana on niin paljon linkkejä ja videoita, että helpompi näin.
 
Vastaus: Battlefield 4 [Hype]

Niin paljon kuin Bäfää rakastaakin, on pakko myöntää pelin jäävän kärkikolmikon ulkopuolelle mitä tulee esitettyjen next gen -pelien listalla (Titanfall, Destiny, The Division).

Pääsin Gamescomissa pelaamaan PC-versiota kentässä, jossa oli useita pieniä saaria lähekkäin. Osasta pystyi jopa uimaan toiselle, mutta pääosin veneellä tai jetillä mentiin. Syöksyveneissä on kärjessä kiinteä raskas konekivääri ja jetteihin taisi saada vielä kaverin samaan kyytiin. Kaveri kopukuskina ja minä kiväärimiehenä luukulta poimimassa. Pelattiin tätä uutta pelimuotoa Obliteration, jossa molemmat osapuolet yrittävät saada yhden ja saman pommin toisensa tukikohtaan. Kaikki toiminta keskittyy isollakin kartalla tähän herhiläiseen. Dekkari taitavana kuskina siihen pommia vievän veneen lähelle ja minä siitä kiväärillä otsikkoon. Tyypillistä yhteistoimintaa ja sirkusta, jossa bäfä on parhaimmillaan. Silti tämä on "liian lähellä" bäfä kolmosta, tiputtaakseen leukoja vielä tässä vaiheessa. Pakkohankinta ja day one toki.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 4 [Hype]

Alla video, jossa Playstation Access haastattelee Patrick Bachia. Ei sinänsä uutta infoa,
mutta jos tiedon määrä on jollekin vähän liikaa, saa tuosta ihan hyvän tiivistetyn kuvan pelistä.
[video=youtube;Mgnm6RjF09M]http://www.youtube.com/watch?v=Mgnm6RjF09M[/video]
 
Vastaus: Battlefield 4 [Hype]

Ei millään pahalla, mutta PS4 grafiikka näyttää aika järkyttävältä. Toivottavasti tämä ei pilaa tunnelmaa. Muutoin aivan uskomaton peli tulossa.

- Tuo saari ja trooppinen myrsky kyllä vakuuttivat, todella tunnelmallinen ääniä myöten. Kaikesta huomasi että ampuminen ja pyssyn kanssa heiluminen oli erittäin hiotun näköistä. Taitaa käydä niin että vain harvat ja valitut saavat oman PS4 + BF4 kokemuksen. Viedään käsistä tälläisten upeiden videoiden jälkeen, nuo kaikki kartatkin ovat todella makeita. Ai että ihan tulee armeija ajat mieleen.. käpyjä kun heitettiin kranaattien sijaan, mutta kaiken muun voi kuvitella ympärilleen itse.
 
Vastaus: Battlefield 4 [Hype]

Ei millään pahalla, mutta PS4 grafiikka näyttää aika järkyttävältä. Toivottavasti tämä ei pilaa tunnelmaa. Muutoin aivan uskomaton peli tulossa.

- Tuo saari ja trooppinen myrsky kyllä vakuuttivat, todella tunnelmallinen ääniä myöten. Kaikesta huomasi että ampuminen ja pyssyn kanssa heiluminen oli erittäin hiotun näköistä. Taitaa käydä niin että vain harvat ja valitut saavat oman PS4 + BF4 kokemuksen. Viedään käsistä tälläisten upeiden videoiden jälkeen, nuo kaikki kartatkin ovat todella makeita. Ai että ihan tulee armeija ajat mieleen.. käpyjä kun heitettiin kranaattien sijaan, mutta kaiken muun voi kuvitella ympärilleen itse.

Kaikki jotka saavat uuden pleikkarin käsiinsä pystyvät halutessaan BF4:n ostamaan, vaikka digitaalisena.

Voitko linkittää kuvaa grafiikasta? Itse en ole vielä mitään pelivideota konsoliversioista nähnyt. Olen kuullut kyllä että se ei yllä samalle tasolle kuin huippu pc:llä. Olen myös kuullut jostain, että DICE ei ole vielä viimeistellyt resoluutiota/grafiikkaa uusilla konsoleilla. Julkaisuunkaan ei ole paljoa aikaa joten luulisi pelin olevan jo käytännössä valmis.
 
Vastaus: Battlefield 4 [Hype]

720p on tämän hetkinen tieto resosta. 60 freimiä sekunnissa PS4:llä. Bäfä 4 kuulostaa yhä enemmän kolmoselta :D
 
Vastaus: Battlefield 4 [Hype]

Jos toi reso pitää kutinsa niin hohhoijaa uudet "teho"konsolit.

Huoh tätä silmäkarkkeilua. Ei se resoluutio ole kaikki kaikessa. Se, että peli ei nyi, on hyvä. Se, että pelimekaniikka on oikeasti toimivaa, on vielä parempi. Vielä edelleenkin tulee pelailtua joitain vanhoja pelejä, joissa grafiikka näyttää laatikko-oksennukselta, mutta pelin juoni sekä pelituntuma on loistava. Viimeisimpänä esimerkkinä Kingdom Hears 1 ja 2 muutama kuukausi takaperin.

Jos haluaa oikeasti grafiikat täysille, niin ei muuta kuin PC:tä kokoamaan, siihen kiinni vaikkapa 3x SLI NVidia Titan niin alkaa graafikoista löytymään.

Onko tämä sitten yhtä halpaa ja vaivatonta kuin konsolilla? Itse nautin ainakin suuresti siitä, että konsoleilla pelaaminen on nykyään edelleen todella helppoa. Muutaman PC-pelin omistajana voin sanoa, että pelien saaminen toimimaan PC:llä ei ole aina itsestäänselvää.
 
Vastaus: Battlefield 4 [Hype]

Just näin.
1080p@60fps ois pitäny olla mantra. Tai siis kyllähän se skaalattu 720p tavallaan on 1080p (not)

https://twitter.com/jackfrags/status/370894369404227584?screen_name=jackfrags
Mitäs tämä nyt sitten meinaa? Mulle se on ihan sama onko 720/1080p, kunhan ruudunpäivitys on se 60fps eli sulavaa. Parasta grafiikkaa jos tahtoo niin ei siinä muu auta ku lyödä uutta rautaa PC:seen, mutta ei fiilis oo läheskään yhtä kova kuin konsolilla pelaaminen hyvän peliseuran kanssa.
Kyllä itse uskon siihen että parempiin suorituskykyihin vielä päästään, kun optimointi ja kaikki on huippuunsa viety.
 
Vastaus: Battlefield 4 [Hype]

Tästäpä juuri kyse.
Ja ei tuoda pc master racea nyt tähän kun se toimistotyöskentelypelikokemus ei ole ollenkaan kaivattu ominaisuus :D

Silti. 1080p@60fps pitäisi olla defacto.
 
Vastaus: Battlefield 4 [Hype]

En ymmärrä tätä väittelyä.
Onko tuo FPS nyt lukittu 60 FPS:ään? Jos on niin mitä ihme itkua täällä väännetään?

Oma koneeni (Asus 560 Ti, P8P67-M, i7-2600, 8GB RAM) pyörittää BF3:sta High asetuksilla HD Ready tason resoluutiolla 30-60 FPS välillä (suurimmaksi osaksi 48-55). Eli näin PC-pelaajana en edes itse nauti tasaisesta 60 FPS:stä.
Jos konsoli saa lukitun 60 FPS:sän käyttöönsä niin sehän on vain aina parempi. PC:llä varmaan joudut maksamaan vähintään 2x enemmän kuin konsolista jotta saat sen vähittäis 60FPS:n määrän Full HD tasolla High asetuksilla. Eikä PC BF3:sen High ja Ultra tasoilla ollut mitään silmiin pistävää eroa kun sitä kerran kokeilin muuta kuin selvä FPS pudotus joten tuskin BF4:sen Medium asetukset varsinaisesti eroa High asetuksista. Jotakin tapahtuu mutta ei sitä tiedä mitä siellä tapahtuu ellei kerrota eroja.

Kyllä ihmiset antaa ihan liikaa painoarvoa sanoille Low, Medium, High ja Ultra ilman minkäänlaista vertailua niiden kesken. Tuskin pelaajat edes välittävät pelin aikana kun fokus on vihollisissa ja objektiveissa eikä niissä rakennusten seinissä miettimissä millä resolla tuo tekstuuri tuossa on ja millä resolla minä sen näen.
 
Vastaus: Battlefield 4 [Hype]

Ei ole lukittu 60 fps. Ja PS4:n pelikuvaa nähneet kertovat sen olevan karua.
 
Vastaus: Battlefield 4 [Hype]

En tässä äkkiseltään löytänyt mitään kovaa keskustelua ennakkotilauksista, onko joku löytänyt tätä edes himpun verran edullisempaan hintaan? Markantalolla näytti olevan PS3-versio hintaan 59€ pitäen sisällään China Risingin ja jonkun gold battlepackin.
 
Ylös Bottom