Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 4

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 4

Olen 99% aina Jamppin kanssa samaa mieltä asioissa, mutta tämä ihmetyttää kovasti. Itse en ole kokenut ikinä millään lailla gunshippiä uhkaksi. Tuskin kuollut edes 10 kertaa sen toimesta. Buffin jälkeen tosin itse huomannut, että ne katto/kukkulacampperit saa huomattavasti helpommin kuoliaaksi kuin aijemmin. Gunship vieläkin älyttömän helppo saada alas, jos edes toinen vastustajien jeteistä ottaa kohteekseen. Pelaan tosin publalla, että siinäkö syy tähäm näkemyseroon?

Kun saat gunshipin ammuttua alas, toinen spawnaa siinä ajassa kun lataat uuden "Lippaan" Jetin konekivääreihin. Ja jos keskityt gunshipin alas ampumiseen keskinkertainenkin Jet pilotti vastustaja tiimistä pistää sinut katselemaan spawn ruutua. Lopputulos on että gunship on uudestaan taivaalla jakamassa kuolemaa.

Oletko pelannut Naval Strike kenttiä missä vastustajalla on kyseinen vehje taivaalla? Noissa tuo Gunshipin naurettavuus korostuu.

Tänään allekirjoittanut kokeili ihan mielenkiinnosta istua koko pelin kyseisessä vehiclessä ja lopputulos oli vartin pelin aikana 49/8 ilman sen suurempaa ponnistelua, tämä vielä tiimillä jonka Jet pilotit lenteli piruetteja mielummin kun keskittyisivät vastustajan Jettien eliminoimiseen.
 
Vastaus: Battlefield 4

Kun saat gunshipin ammuttua alas, toinen spawnaa siinä ajassa kun lataat uuden "Lippaan" Jetin konekivääreihin. Ja jos keskityt gunshipin alas ampumiseen keskinkertainenkin Jet pilotti vastustaja tiimistä pistää sinut katselemaan spawn ruutua. Lopputulos on että gunship on uudestaan taivaalla jakamassa kuolemaa.

Oletko pelannut Naval Strike kenttiä missä vastustajalla on kyseinen vehje taivaalla? Noissa tuo Gunshipin naurettavuus korostuu.

Tänään allekirjoittanut kokeili ihan mielenkiinnosta istua koko pelin kyseisessä vehiclessä ja lopputulos oli vartin pelin aikana 49/8 ilman sen suurempaa ponnistelua, tämä vielä tiimillä jonka Jet pilotit lenteli piruetteja mielummin kun keskittyisivät vastustajan Jettien eliminoimiseen.

Naval Strikea en omista valitettavasti, joten siittä en osaa sanoa mitään. Varmasti publalla saakin noin hyvät statsit, jos osaava kuski kyttää kyseistä laitosta ja vastustajien tiimi ei pistä yhtään vastaan. Saman huomaa monesti, jos vastustajilla on osaava tankki tai ifv. Itse yleensä ainoa joka yrittää 20/0 statseilla jyräävää pelaajaa saalistaa. Yksikin maa-ajoneuvo voi olla tuhoisa osaavassa tiimissä. Tietysti aseita maa-ajoneuvoja vastaan on huomattavasti enemmän, mutta silti huomaa usein top-pelaajan olevan tankki/ifv-kuski, ei niinkään gunship-kuski.

Koen siis tankkien olevan huomattavasti suurempi uhka, kuin korkealla taivaalla liihottava gunship. En silti koe, että tankkeja tulisi missään nimessä nerffata, saatikka siis gunshippiä. En tosin pistäisi silti yhtään vastaan vaikka kyseinen laitos heivattaisiin kokonaan pois. Loppu peleissä aika turha/tylsä vehje, ei niinkään uhka. Samalla voisi mobile-AA:n heittää vaikka jokaisesta kentästä pois. Ei auta nerffit tai buffit, koska aina sillä jäädään omaan baseen oli ohjuksien voima mi tahansa.
 
Vastaus: Battlefield 4

Naval Strikea en omista valitettavasti, joten siittä en osaa sanoa mitään.

Aah, tämä selittää asian. Kyseissä kentissä Gunship suorastaan dominoi. BF4:n perus kentissä ei gunship vedä niin isoa roolia, joten ymmärrän perspektiivisi.

Muuten kyllä suosittelen lämpimästi map packkia, loistavia kenttiä kun Commandereita ei ole paikalla.

Samalla voisi mobile-AA:n heittää vaikka jokaisesta kentästä pois. Ei auta nerffit tai buffit, koska aina sillä jäädään omaan baseen oli ohjuksien voima mi tahansa.

Omasta mielestäni MAA:n voisi jättää kenttiin, tosin Paracel Stormin ja Hainan Resortin tapaan jossa niitä on vaan 1 joka spawnaa lipulle. Ja DICE voisi hyvin laittaa että omalta spawnilta ei tappoja heru vaikka ampuisit 100 kopteria anti-airilla alas. Tämä estäisi porukoiden spawnille piiloon ajamisen Mobile Anti-Airilla ja tällä Mortar-autolla minkä nimeä en valitettavasti tähän hätään muista.
 
Vastaus: Battlefield 4

Ja DICE voisi hyvin laittaa että omalta spawnilta ei tappoja heru vaikka ampuisit 100 kopteria anti-airilla alas. Tämä estäisi porukoiden spawnille piiloon ajamisen Mobile Anti-Airilla ja tällä Mortar-autolla minkä nimeä en valitettavasti tähän hätään muista.

Hyvä ehdotus muuten, mutta Dicen tuntien saataisiin joku megaluokan bugi vaihtokaupauksi :D Premiumi ollut kyllä ostoaikeissa, mutta kironnut nykimistä, vuokraservereiden puutetta ja kaikkea muuta pientä joka oli BF 3:ssa paremmin, joten päättänyt säästää rahoja siihen asti kunnes koen pelin olevan ~100€ arvoinen.
 
Vastaus: Battlefield 4

......Ja DICE voisi hyvin laittaa että omalta spawnilta ei tappoja heru vaikka ampuisit 100 kopteria anti-airilla alas. Tämä estäisi porukoiden spawnille piiloon ajamisen Mobile Anti-Airilla ja tällä Mortar-autolla minkä nimeä en valitettavasti tähän hätään muista.
Öööh häh? Tässähän nyt ei ole mitään järkeä. Tosi kivaa olis kun vastustaja saa spawn trapin aikaseksi ja sen jälkeen ei tulisi tappoja? Vaikka se olisikin pelkästään AA-Tankille niin eihän tässä olis mitään järkeä.
 
Vastaus: Battlefield 4

Premiumi ollut kyllä ostoaikeissa, mutta kironnut nykimistä, vuokraservereiden puutetta ja kaikkea muuta pientä joka oli BF 3:ssa paremmin, joten päättänyt säästää rahoja siihen asti kunnes koen pelin olevan ~100€ arvoinen.
Totta, lisäänpä vielä että jos aikoo yhdenkin dlc ostaa bf4 niin kannattaa vakavasti harkita samantien suosiolla premium.
Tämä peli maksaa käytännössä emopeli+premium hinnan, ellei nyt vain kokeile.
Vaikka hammasta purtu alusta asti sekä taktisen että pelin teknisen toteutuksen kanssa niin premium piti päättää ensimmäisen maksettavan dlc kohdalla (eli second assault) ja päätös oli tietty premium hankinta.
 
Vastaus: Battlefield 4

Jotenkin tuntuu, että mapit toimii paremmin kun ennen. Välillä pientä nykimistä on, mutta eteenpäin on menty. Esim Hanainia pystyy jopa pelaamaan. Ja voiko olla myös, että HC servut toimii sulavammin. Itse siirryin kokonaan sinne pelaamaan ja pelaaminen tuntuu muutenkin 100 x kertaa mukavemmalta, realistisemmalta ja hauskemmalta. Toki regonit välillä ottaa kupolin, mutta tulee sitä itsekkin joskus snaipperiin v-päissään tartuttua :D.
 
Vastaus: Battlefield 4

Mitään CoD kamaa ei toivottavasti ole tulossa. Toivottavasti DICE oppi Close Quarterssista ja tekee mielummin pieniä/keskikokoisia mappeja jotka soveltuvat Conquestiin ja Rushiin, eikä mitään uutta väkisin väännettyä pelimuotoa.

Close Quarters -mapithan olivat DICE:n mukaan hyvinkin suosittuja BF3:ssa.

Omasta mielestäni ne olivat erinomaista vaihtelua näihin isoihin bäfämappeihin. Ei noita isoja ole mitään järkeä pelata "infantry only" -pelimuotona. Kyllä mä haluan mitellä ampumataidoista ihan "mano-a-mano" ja tähän hommaan Close Quarters Domination mapit olivat loistavia, koska niissä nimenomaan sellainen nopeaälyinen taktinen osaaminen korostui. Näitä oli myös vuokraservuina todella monina erilaisina kokoonpanoina. Joissain oli kielletty C4, joissa haulikot jne.
 
Vastaus: Battlefield 4

Close Quarters -mapithan olivat DICE:n mukaan hyvinkin suosittuja BF3:ssa.

Omasta mielestäni ne olivat erinomaista vaihtelua näihin isoihin bäfämappeihin. Ei noita isoja ole mitään järkeä pelata "infantry only" -pelimuotona. Kyllä mä haluan mitellä ampumataidoista ihan "mano-a-mano" ja tähän hommaan Close Quarters Domination mapit olivat loistavia, koska niissä nimenomaan sellainen nopeaälyinen taktinen osaaminen korostui. Näitä oli myös vuokraservuina todella monina erilaisina kokoonpanoina. Joissain oli kielletty C4, joissa haulikot jne.

En kyllä menis sanomaan bf3 close quarters mappeja mikskää taktisen osaamisen taidonnäytteeks. Kahen lipun väliä juoksemista jos haluat että oma puoli voittaa, ja jos helpolla haluat mvp niin pelkät pädit käessä ramborevaamisia. Ennemmin aftermah kaltaisia mappeja itse toivoisin tulevan lisää, eivät ole niin ahtaita kuin close quarters mapit, mutta siltikin hyviä inffi rähinöitä sai aikaan.
 
Vastaus: Battlefield 4

Pystyykö PS4:lla tehdä grouppia kaverin kanssa, jolloin serverille joinaaminen onnistuisi helpommin? Meinaa olla aika mahdotonta päästä esimerkiksi Squad deathmatchia pelaamaan samaan squadiin.
 
Vastaus: Battlefield 4

Pystyykö PS4:lla tehdä grouppia kaverin kanssa, jolloin serverille joinaaminen onnistuisi helpommin? Meinaa olla aika mahdotonta päästä esimerkiksi Squad deathmatchia pelaamaan samaan squadiin.

Liitytte battlelogin kautta. Eli yksi valitsee serverin ja muut partyssä olevat liitytte tämän battlelogin kautta tämän kaverin peliin, ja olette samassa squadissa mikäli serverillä on järkevästi tilaa. Jos aiotte täyden squadin kanssa liittye serveriin jossa ei ole tilaa kuin yhdelle tai kahdelle niin sitten peli saattaa sijoittaa teidät eri squadeihin koska ei pysty kaikkia kerrallaa yhteen laittamaan. Silloin päälle jää kuiten se squaqsyncci joka pikkuhiljaa alkaa niputtamaan teitä yhteen, viimeistään seuraavan mapin alkuun.
 
Vastaus: Battlefield 4

Välihuomio, servut tuntuisi toimivan, ainakin Onella.
Edit:
2h jälkeen alkoi taas tuttu rubberbanding :(
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 4

Kiitos! Jamppi (tai joku muu aktiivi) voisi perustaa sellaisen kaikkien bäfä-servujen äidin, johon suomalaisen jantterin olisi helppo tulla. Vappuserveri. :)

Eikä sitten pilata niitä nostamalla tikettimääriä typerästi kuten kävi usein kolmosen vuokraservuilla (ei siis mitenkään Jamppiin liittyvää vaan yleisesti) :)
 
Vastaus: Battlefield 4

Tulkaahan testaamaan meidän serveriä; EU/FIN | [SON] GIVE ME BACK MY SBX | CQ 100% !


Normi konkkalla mennään ja kierrossa parit parhaat pikkukonkat, sekä totta kai parhaimmat large konkat. Ja jos ette pääse paikalle niin favoriteen vaan niin saadaan suomi mättöjä aikaseksi. :)
 
Vastaus: Battlefield 4

Myös 2on1:llä PS4-serveri pystyssä, aluksi viikon mittainen testijakso yhdellä serverillä ja jos servu toimii odotetusti niin vuokrataan 2 serveriä.

Molemmat serverit HC-moodissa, toisella pyörii 24/7 Conquest Large, toisella milloin mitäkin.
Servereillä ei ole mitään sääntöjä/rajoitteita eikä ketään potkita ulos turhista syistä, ei edes 2on1-jäsenten edestä. Teamkilling sekä muu perseily tietty on kielletty ja niistä lentää hyvin nopeasti pihalle, silloinkin tulee ensin varoitusviesti ja vasta jos varoitukseen johtanut toiminta jatkuu, on seurauksena kick tai ban.

Serveri(t) löytyy hakusanalla "2on1" (ilman lainausmerkkejä)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 4

Muistakaa sitten ottaa server browserista "Official"-tägi pois päältä kun etsitte vuokraservereitä. Serverit, joilla on muokattu mappikierto tai tikettimäärä ei mene enää "Official"-kategoriaan eikä täten näy varmaan 90% pelaajille, eikä serverille tule pelaajia Quick Matchin kautta.

Bareteilla on myös puhdas HC Rush server toistaiseksi "VB RUSH HARDCORE" nimellä. Tikettimäärien nostoa ollaan harkittu (jos mahdollista) niin, että alkuperäisissä kartoissa tikettimäärä nousee 75 -> 100 ja samassa suhteessa sitten esim. Second Assaultissa. Jos homma ei toimi niin tiketit lasketaan takaisin 75:een.
 
Ylös Bottom