Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
15 egee, kuten muutkin isommat BF4 DLC -paketit.Paljokohan tuo maksaa erikseen ostettuna?
Tosta mallia, kohdasta 0:35 eteenpäin parikin esimerkkiä (repair tool myös):Se yks aseen unlockaus vaatii sähköshokeilla tappamisen... ei vaan ***** onnistu, makaan, oon kyykyssä, tai seison niin ei ne ikinä kuole vaikka kuinka antais sähköä, ei ota ees hitmarkia.
Se yks aseen unlockaus vaatii sähköshokeilla tappamisen... ei vaan ***** onnistu, makaan, oon kyykyssä, tai seison niin ei ne ikinä kuole vaikka kuinka antais sähköä, ei ota ees hitmarkia.
Eilen ja tänään ollut PS4:lla t o d e l l a rasittavaa lagimista (kai?) siten, että esim. juostessa tai ajaessa (tai miten vaan vauhdikkaammin liikkuessa) tasaisin väliajoin oman äijän meno hidastuu vajaaksi sekunniksi samalla ikään kuin täristäen. Tämä ilmiö pahenee rundin alusta laskien siten, että aluksi saattaa olla ilman mitään oireita ja jossain vaiheessa tuo hidastuminen tapahtuu muutaman sekunnin välein. Pingit/jitteri vakioon testiservuun säilyneet ennallaan ts. himasta maailmalle ei pitäisi ihmeempää muutosta olla tapahtunut liikenteen vauhdikkuudessa.
Ole siinä sitten Norrisin Chuck kun muutaman sekunnin välein tulee jäykkäkouristuskohtaus...![]()
Itse havaitsin tänään samaa. Ennen päivitystä peli toimi todella hyvin. Lisäksi tuo osumien tunnistus on temppuillut. Hitmarkerit vilkuu, mutta vihut ei vaan kuole. Tuossa äsken tuli pari tuntia pelattua ja sinä aikana sain 6-8 tappoa jotka tuli viiveellä oman kuoleman jälkeen.
Voisivat DICE:n pojat pikkuhiljaa saada tuota peliä kasaan.
Se yks aseen unlockaus vaatii sähköshokeilla tappamisen... ei vaan ***** onnistu, makaan, oon kyykyssä, tai seison niin ei ne ikinä kuole vaikka kuinka antais sähköä, ei ota ees hitmarkia.
Sama kävi eilen synkkänä hetkenä sama mielessä. Surkea homma tässä on se, että tämän markkinoille kiirehtimisen seuraukset saattavat alkaa nakertaa sen pitkäikäisimmän fanikannan luottamusta tuotteeseen....
Sama kävi eilen synkkänä hetkenä sama mielessä. Surkea homma tässä on se, että tämän markkinoille kiirehtimisen seuraukset saattavat alkaa nakertaa sen pitkäikäisimmän fanikannan luottamusta tuotteeseen....
Eilen molemmat Conquest kartat jäätyi. Oli hyvää peliä ja fiilikset katossa. Sitten erroria. Ei ihan oikeesti. Tässä kyllä risukopalla EA:lle ja DICE:lle risuja! "Päivityksen" jälkeen peli kaatuilee jopa useammin?! Koodaako ne siellä tätä kasaan potatiksella (peruna på finska).
Eli ilmeisesti pelaajamääristä kiinni tai pelimuodosta.
Hmm, onkohan täällä ihmisillä tullu PS4 puolella FPS droppeja/lagia kovasti isoimmissa taisteluissa 64:n pelaajan servuilla? itsellä ainakin tuntuu että alkaa pätkimää välillä aikalailla. Tiedä sitten onko tämän uuden päivityksen myötä tullut vai onko netissä vikaa?