karpaasi
Well-Known Member
Vastaus: Battlefield 4
Tältä se varmaan tuntuu teistä BF-ammattilaisista, mutta täytyy tuoda nyt noobienkin näkökulma asiaan. Eli ostin pelin aiemmin tällä viikolla ja tällä hetkellä taidan jollain 13 levelillä vedellä. Aiemmin olen pelannut aimassistcodeja julmetun määrän, joissa olen melkoisen kovaksi luuksi kehittynyt. BF4:ssa tulee kuitenkin turpaan 90% ajasta kaikilta kokeneimmilta jermuilta. Mielestäni aim-assist ei siis ole liian vahva - varsinkaan konsolipelille, vaan pelissä joutuu oikeasti miettimään miten ampuu ja millä. Ainut ase, joka vähän ihmetyttää on SAR21 tms., jolla voi liipaisin pohjassa ampua ilman kummempia rekyyleja.
Sivuhuomautuksena olisi kiinnostavaa kuulla sekä bäfän että codin kehittäjien kommentit siitä, että miksei peleihin voitaisi luoda omaa hardcore-puoltaan ilman aim-assistia kerta pelaajat pelien servuja pyörittävät jos muistan oikein. Bops 1:n barebones-pelimuotoja on ikävä myös
Millaisilla sensitivity-asetuksilla te veteraanit muuten pelaatte?
Mutta kun se sabotoi, enkä usko että sille tulee tapahtumaan mitään. Itse turhaannuin siihen, kun peli teki lähes kaiken työn alle 30 metrin kohtaamisissa, joten otin sen pois päältä. Näkyy erittäin vahvasti statseissa, mutta ainakin tiedän osuvani itse tähtäämällä.
Erittäin turhauttavaa, että lähes kaikki konsoliräiskinnät menee tällä kaikki pelaa, kaikki pärjää pullamössömentaliteetilla pelkät myyntiluvut silmissä kiiluen. Aim assistia ei mitenkään voi puolustaa peliä parantavana asiana.
Tältä se varmaan tuntuu teistä BF-ammattilaisista, mutta täytyy tuoda nyt noobienkin näkökulma asiaan. Eli ostin pelin aiemmin tällä viikolla ja tällä hetkellä taidan jollain 13 levelillä vedellä. Aiemmin olen pelannut aimassistcodeja julmetun määrän, joissa olen melkoisen kovaksi luuksi kehittynyt. BF4:ssa tulee kuitenkin turpaan 90% ajasta kaikilta kokeneimmilta jermuilta. Mielestäni aim-assist ei siis ole liian vahva - varsinkaan konsolipelille, vaan pelissä joutuu oikeasti miettimään miten ampuu ja millä. Ainut ase, joka vähän ihmetyttää on SAR21 tms., jolla voi liipaisin pohjassa ampua ilman kummempia rekyyleja.
Sivuhuomautuksena olisi kiinnostavaa kuulla sekä bäfän että codin kehittäjien kommentit siitä, että miksei peleihin voitaisi luoda omaa hardcore-puoltaan ilman aim-assistia kerta pelaajat pelien servuja pyörittävät jos muistan oikein. Bops 1:n barebones-pelimuotoja on ikävä myös
Millaisilla sensitivity-asetuksilla te veteraanit muuten pelaatte?