Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 4

Vastaus: Battlefield 4

nelos tehtävässä itsellä bugasee kokonaan. Online taas toimii kumminki suht kivuttomasti

Kannattaa tosiaa sinne pilveen käydä välillä tallentelemassa save failut tuon cräshäämisen varalta. Jouduin itse kolme kertaa aloittaa kampanjan alusta kaatuilujen takia.. Tosiaa ei varmaan kannata silloin enää mennä tallentamaan sitä tiedostoa pilveen, jos kaatuminen on jo tapahtunut - korruptoituneesta tallennustiedostosta tuskin on paljoa iloa. Ei se tiedosto kuitenkaan ihan joka kerralla korruptoitunu mutta varman päälle kannattaa ottaa!
 
Vastaus: Battlefield 4

Onko kukaan onnistunut käyttämään etujalkoja missään aseessa? Minulla ei ole ikinä toimineet konekivääreissä ja kaverilla sama tarkkuuskivääreissä. Vai onko näissä jokin kikka kolmonen mitä en tiedä? Pitääkö heittää voltti takaperin kerien ennen kuin saa etujalat asetettua tasaiselle lattialle? :) Ärsyttää tämä, aika monta kertaa on tullut noutaja kun yrittää sarhata niitä jalkoja auki.
 
Vastaus: Battlefield 4

Onko kukaan onnistunut käyttämään etujalkoja missään aseessa? Minulla ei ole ikinä toimineet konekivääreissä ja kaverilla sama tarkkuuskivääreissä. Vai onko näissä jokin kikka kolmonen mitä en tiedä? Pitääkö heittää voltti takaperin kerien ennen kuin saa etujalat asetettua tasaiselle lattialle? :) Ärsyttää tämä, aika monta kertaa on tullut noutaja kun yrittää sarhata niitä jalkoja auki.

Ps4: llä itsellä on riittänyt kun vaan heittäytyy mahalleen ja sit ukko automaattisesti laittaa jalat. Näin siis snipereiden kanssa. Joskus on myös ikkunoiden ja tasojen päälle laittanut kun on vieressä kyykkinyt. Paikallaan siis tietenkin täytyy olla.
 
Vastaus: Battlefield 4

Onko kukaan onnistunut käyttämään etujalkoja missään aseessa? Minulla ei ole ikinä toimineet konekivääreissä ja kaverilla sama tarkkuuskivääreissä. Vai onko näissä jokin kikka kolmonen mitä en tiedä? Pitääkö heittää voltti takaperin kerien ennen kuin saa etujalat asetettua tasaiselle lattialle? :) Ärsyttää tämä, aika monta kertaa on tullut noutaja kun yrittää sarhata niitä jalkoja auki.

Rähmälleen ja tähtäysliipasin pohjaan sen pitäisi onnistua. Mulla oli aikoinaan BF3:n kanssa sama ongelma. Loppujen lopuksi havaitsin, että se johtui huonosta ohjaimesta. Ohjaimen toinen tatti ei pysynyt kalibroituna keskellä vaan liikkui itsestään aina sen verran, että bipodin vaatima paikallaan olo ei ollut mahdollista. Kun ostin uuden ohjaimen, ongelma katosi.
 
Vastaus: Battlefield 4

Itselläni oli sama juttu BF3 bipodien kanssa. Itselläni toimii ainakin se, että näpäyttää vain nopeasti sitä L1 tai mikä nyt onkaan tähtäys nappulana. Jos ei heti mene niin kyllä se muutamasta painalluksesta sen laittaa.
 
Vastaus: Battlefield 4

Onko muilla PS4 puolella ongelmia server browserin kanssa? Mulla näyttää kaikki euroopan serverit vaan 4/5 palkista, vaikka portit on ohjattu ja netin pitäs muutenkin olla kunnossa.
 
Vastaus: Battlefield 4

Mites kun tuolla xbox 360 livessä on tuo battlefield 4 premium niin mikä se on? Koko kun on 108kb meinaan onko se siis se itse koko peli+lisäosat? Vai onko siinä vaan ne lisäosat ja
sitten joutuu menemään johonkin prismaan ja ostamaan sen itse pelin lisäksi?
 
Vastaus: Battlefield 4

Mites kun tuolla xbox 360 livessä on tuo battlefield 4 premium niin mikä se on? Koko kun on 108kb meinaan onko se siis se itse koko peli+lisäosat? Vai onko siinä vaan ne lisäosat ja
sitten joutuu menemään johonkin prismaan ja ostamaan sen itse pelin lisäksi?

Kyseessä on siis Premium jäsenyys jolla saat kaikki lisäosat veloituksetta ja aikaisemmin kuin normaalisti sekä ylimääräistä pelin sisäistä krääsää. Tuosta lukemaan lisää. Eli ei sisällä vielä itse peliä.
 
Vastaus: Battlefield 4

Kyseessä on siis Premium jäsenyys jolla saat kaikki lisäosat veloituksetta ja aikaisemmin kuin normaalisti sekä ylimääräistä pelin sisäistä krääsää. Tuosta lukemaan lisää. Eli ei sisällä vielä itse peliä.


Eli pitää tuo ladata ja se peli sitten ostaa jostain mistä halvimmalla saa.
 
Vastaus: Battlefield 4

Ja kannattaa huomioida että lisäosat pitää ladata erikseen, jolloin boxin kiintolevyllä on oltava riittävästi tilaa. Useampi giga vissiin.
 
Vastaus: Battlefield 4

Ei o paljoa tullu nyt Bäfästä uutisia seurattua ja Gamingin uutisessa pisti iloisesti silmään eräs kohta joka iteltä ainakin on mennyt aiemmin ohi.

Naval Strikesta

http://www.gaming.fi/keskustelu.php?ketju_id=7944&kat_id=9998

Unohtaa ei tule myöskään uutta pelimuotoa Carrier Assaultia, joka pohjautuu Battlefield 2142:n suosittuun Titan-pelimuotoon.

Tämä voi olla mienenkiintoinen ja hauska pelimuoto. Niille jotka eivät 2142:sta ole pelannut voisi kertoa/arvailla tulevasta pelimuodosta:

-Molemmilla joukkueilla oma lentotukialus
-Tarkoitus on tuhota vihun alus ja puolustaa omaa
-Todennäköisesti saarille tulee jotain vallattavia pisteitä jotka joko tuhoavat vastustajan lentotukialuksen puolustusta tai niistä saa jotain muuta hyötyä.
-Close combattia lentotukialuksen kannella ja sisätiloissa, muuten ajoneuvopainotteista mättöä. Kaikille jotain.

Nämä siis ihan arvailuina miten omassa päässä Titan-mode kääntyisi BF4:selle.

Onko kukaan vielä törmännyt Tube-hemmojen ennakoihin tästä pelimuodosta tai onko tietoa koska ne saa luvan julkaista materiaalia tästä lisäosasta?
 
Vastaus: Battlefield 4

LevelCapGaming puhuu tosta ja heittää jokseenkin samat arvailut pelimuodosta.
[video=youtube_share;npnxG6m3M7s]http://youtu.be/npnxG6m3M7s?t=4m21s[/video]
 
Vastaus: Battlefield 4

Hävisikö muilta statsit ps4 versiossa? Tänään kun pelailin nii oli ukko tippunut 0 levelille.
 
Vastaus: Battlefield 4

Hävisikö muilta statsit ps4 versiossa? Tänään kun pelailin nii oli ukko tippunut 0 levelille.
Kai ne palautuivat, vai mitä jouduit tekemään saadaksesi ne takaisin ?
Origin päivitys, uudelleen battlelog kirjautuminen. Kirjautumisasetuksien muutos voi vaikuttaa.

Se on vaan aika hyvä jos niille buustimääriltä mitä battlepack:sta tulee, katoavat ja ei saisi niitä takaisin.
 
Vastaus: Battlefield 4

kyl battlelogin mukaan statsit kunnos. Eikös tommost bugia muutenki ollu, et nollaa näyttää, mut ilmestyy kyl takasin?

-V

Mulla ainakin teki silleen et mapin vaihtuessa nollautu kaikki statsit.. matsista pois ja päävalikosta uudelleen pelaamaan niin oli kaikki statsit taas ok.
 
Vastaus: Battlefield 4

Ei kannata huolestua, asennella mitään uudestaan tai tehdä yleensäkkään mitään.

Samaa on tapahtunut ainakin BC2 ajoista lähtien, yleensä ne tulee hetkessä takaisin. Siellä on ollut statsi serverit vain solmussa.
 
Ylös Bottom