Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 4

Vastaus: Battlefield 4 [Hype]

BF3 julkaistiin 25.10.2011, eli vain pari viikkoa betan loppumisen jälkeen. Tämän takia heti julkaisussa peliin tuli patchi, joka korjasi pelaajien betassa ilmoittamia ongelmia.

Totta, laitoin väärän kuukauden tuohon aikaisempaan postiin. Pointti oli tosiaan se, että betan ja varsinaisen julkkarin välillä ei ollut pitkää aikaväliä.
 
Vastaus: Battlefield 4 [Hype]

Toivottavasti ajoneuvoihin EI tule avattaa tavaraa, aseita, jne. BF3:ssa tankit ja hävittäjät ovat omasta mielestä aivan liian ylivoimaisia vähemmän niitä käyttävää pelaajaa kohtaan. Tai sitten en vain osaa :rolleyes:

Pelaajia saisi konsolipuolella olla vähintäänkin tuo 64 pelaajaa ja toivon, että rakennukset voisi sortua kokonaan. Ei pelkästään seinien ja kattojen tuhoamista. Lisäksi MAG:n tyylinen klaani pelaaminen olisi kanssa toivottua. Itse en ole koskaan päässyt BF3:ssa tuohon klaanitoimintaan sisälle, vaikka KFIN -klaaniin kuulunkin.

BF4 saattaa kuitenkin jäädä hyllyyn, mikäli uusi esim. BF5 olisi tulossa muutaman vuoden päästä tämän jälkeen, COD tyyliin. Seuraavan sukupolven konsolia en kuitenkaan luultavasti tule ostamaan heti, koska kuitenkaan mikään ei toimi :D
 
Vastaus: Battlefield 4 [Hype]

Toivottavasti ajoneuvoihin EI tule avattaa tavaraa, aseita, jne. BF3:ssa tankit ja hävittäjät ovat omasta mielestä aivan liian ylivoimaisia vähemmän niitä käyttävää pelaajaa kohtaan. Tai sitten en vain osaa :rolleyes:

Pelaajia saisi konsolipuolella olla vähintäänkin tuo 64 pelaajaa ja toivon, että rakennukset voisi sortua kokonaan. Ei pelkästään seinien ja kattojen tuhoamista. Lisäksi MAG:n tyylinen klaani pelaaminen olisi kanssa toivottua. Itse en ole koskaan päässyt BF3:ssa tuohon klaanitoimintaan sisälle, vaikka KFIN -klaaniin kuulunkin.

Ajoneuvojen suhteen olen samaa mieltä. Varsinkin konsolin pelaajamäärillä ne ovat BF3:ssa liian tehokkaita. Ehkä joitain vaihtoehtoja (ei siis välttämättä unlockeja) voisi olla aseisiin ja tähtäimiin, mutta sprint ja varsinkin reaktiivipanssari pitäisi poistaa.

Pelaajamäärästä en olisi niinkään huolissani. 64 pelaajaa ei todellakaan tuo autuutta pc:llä, 48 on paljon parempi luku. Sopiva pelaajamäärä riippuu tietenkin kenttäsuunnittelusta, mutta vanhat konsolit ja kilpailu (MW4 tms.) kuitenkin rajoittavat karttojen kokoa. Ainakin osa rakennuksista saisi olla kokonaan tuhoutuvia, mutta jotenkin pelkään että suurta kehitystä ei tässäkään suhteessa tulla näkemään.
 
Vastaus: Battlefield 4 [Hype]

Vai on jo tankitkin OP? LOL, mitä seuraavaksi?

Siis ennen ei ole hyvä kun kaikki on tasapäistetty, autoaimi suurenee sitä mukaa mitä matalammalla K/D:lla ja spm:llä pelaa ja tietenkin päinvastoin mitä korkeammalla aseen tarkkuus sitämukaa heikkenee jotta kaikilla on ihquu ja erikivaa.

Voi elämän kevät... Ostakaa vaikka ne ajoneuvojen ominaisuudet auki jos noin ahistaa ja uskottelette ittellenne että vika on vehkeissä kun ei suksi luista....
 
Vastaus: Battlefield 4 [Hype]

BF3 julkaistiin 25.10.2011, eli vain pari viikkoa betan loppumisen jälkeen. Tämän takia heti julkaisussa peliin tuli patchi, joka korjasi pelaajien betassa ilmoittamia ongelmia.

Yleisestikkin BF kolmosen päivittäminen on hoidettu niin päin helvettiä että toivottavasti tähän saadaan nelosessa parannusta. Kolmosen pelaaminen jäi muutamiin tunteihin koska parempaakin on tarjolla.
 
Vastaus: Battlefield 4 [Hype]

Eikö tämä julkaista myös PS3:selle, mutta vain pienemmällä pelaajamäärällä?
 
Vastaus: Battlefield 4 [Hype]

Vai on jo tankitkin OP? LOL, mitä seuraavaksi?

Siis ennen ei ole hyvä kun kaikki on tasapäistetty, autoaimi suurenee sitä mukaa mitä matalammalla K/D:lla ja spm:llä pelaa ja tietenkin päinvastoin mitä korkeammalla aseen tarkkuus sitämukaa heikkenee jotta kaikilla on ihquu ja erikivaa.

Voi elämän kevät... Ostakaa vaikka ne ajoneuvojen ominaisuudet auki jos noin ahistaa ja uskottelette ittellenne että vika on vehkeissä kun ei suksi luista....

Onhan tuossa varmasti omasta taidostakin kiinni. Itse olen kuitenkin sitä mieltä, että niin ajoneuvojen kuin aseidenkin pitää olla samalla lähtöviivalla. Lopun ratkaiseekin taito. Itselle ainakin käynyt useasti(sen verran mitä tankeilla pelannut) niin, että vaikka ehdin muutamaan kertaan ampumaan vihollisen tankin kylkeen ennen kuin tämä edes tähtää minua kohti, häviän kaksintaistelun joka tapauksessa. Pian saakin katsella vihollisen tankin härpäkkeitä, sieltä löytyy "LOL osu aina", "LOL indestructible" ja muuta ihquu lelua. Kai niinkin voi olla, että tuo johtuu vain omasta pa..... tai sitten jossain muuallakin on vikaa. ...hehe lol...

Aseet omasta mielestä taas on riittävän hyvässä balanssissa, koska kaikilla pärjää. Vaikka löytyy sieltäkin puolelta joitain kristuksen siunaamia tykkejä.
 
Vastaus: Battlefield 4 [Hype]

Onhan tuossa varmasti omasta taidostakin kiinni. Itse olen kuitenkin sitä mieltä, että niin ajoneuvojen kuin aseidenkin pitää olla samalla lähtöviivalla. Lopun ratkaiseekin taito. Itselle ainakin käynyt useasti(sen verran mitä tankeilla pelannut) niin, että vaikka ehdin muutamaan kertaan ampumaan vihollisen tankin kylkeen ennen kuin tämä edes tähtää minua kohti, häviän kaksintaistelun joka tapauksessa. Pian saakin katsella vihollisen tankin härpäkkeitä, sieltä löytyy "LOL osu aina", "LOL indestructible" ja muuta ihquu lelua. Kai niinkin voi olla, että tuo johtuu vain omasta pa..... tai sitten jossain muuallakin on vikaa. ...hehe lol...

Aseet omasta mielestä taas on riittävän hyvässä balanssissa, koska kaikilla pärjää. Vaikka löytyy sieltäkin puolelta joitain kristuksen siunaamia tykkejä.
Vähän nyt hankala uskoa tuota, sillä ainoa varteenotettava vahingoittava tank unlock on guided shell, jonka saa helposti torjuttua IR Smokella, jonka jokainen hermanni saa unlockattua viiden minuutin pelaamisella. Jos muutaman kerran ehdit ampua tankin kylkeen, oli reactive armorit tai ei, ja silti häviät niin siinä tapauksessa on jotain vialla. Ei ne unlockit ratkaise niitä taisteluita, sillä ite oon voittanut kakkostunnuksella ilman unlockeja jeteillä sellasia tyyppejä publalla kenellä on ollut se >50 service staria ja kaikki mahdolliset härpäkkeet ECM'stä air radariin.
 
Vastaus: Battlefield 4 [Hype]

Vähän nyt hankala uskoa tuota, sillä ainoa varteenotettava vahingoittava tank unlock on guided shell, jonka saa helposti torjuttua IR Smokella, jonka jokainen hermanni saa unlockattua viiden minuutin pelaamisella. Jos muutaman kerran ehdit ampua tankin kylkeen, oli reactive armorit tai ei, ja silti häviät niin siinä tapauksessa on jotain vialla. Ei ne unlockit ratkaise niitä taisteluita, sillä ite oon voittanut kakkostunnuksella ilman unlockeja jeteillä sellasia tyyppejä publalla kenellä on ollut se >50 service staria ja kaikki mahdolliset härpäkkeet ECM'stä air radariin.

Kait se sitten on pakko uskoa :D Voihan tuo tosiaan olla taktiikasta ja taidon puutteesta kiinni, koska nuo ajoneuvot eivät ole koskaan innostaneet. Tuollaisia kertoja kuin kuvailin on kuitenkin kyllä sattunut. Joka tapauksessa ajoneuvoista jäänyt huono maku itselle ja omalle peliseuralle myös. Onhan tietenkin niitäkin ketkä eivät mitään muuta teekään kuin ajele ympäriinsä.
 
Vastaus: Battlefield 4 [Hype]

Kait se sitten on pakko uskoa :D Voihan tuo tosiaan olla taktiikasta ja taidon puutteesta kiinni, koska nuo ajoneuvot eivät ole koskaan innostaneet. Tuollaisia kertoja kuin kuvailin on kuitenkin kyllä sattunut. Joka tapauksessa ajoneuvoista jäänyt huono maku itselle ja omalle peliseuralle myös. Onhan tietenkin niitäkin ketkä eivät mitään muuta teekään kuin ajele ympäriinsä.

Kyllä se tankki on aika kuolettava kun sillä harjottelee, alkaa mokkelikopterit putoilla aika helposti jos erehtyy lähestymään tarpeeksi matalalla tai jalkaväki joka ei ammu sitä rpg:tä kestävän suojan takaa. Mutta toisaalta on se helppo tuhotakin jos osaa jalkaväkenä käyttää suojaa ja liikkua / kopterilla ja osaavalla pilotilla & gunnerilla. Ja tietysti c4 + ajoneuvocombo tai kaupungissa jokainen kulma ja aukko mistä juosta laittamaan niitä tankin persiiseen.
 
Vastaus: Battlefield 4 [Hype]

Kait se sitten on pakko uskoa :D Voihan tuo tosiaan olla taktiikasta ja taidon puutteesta kiinni, koska nuo ajoneuvot eivät ole koskaan innostaneet. Tuollaisia kertoja kuin kuvailin on kuitenkin kyllä sattunut. Joka tapauksessa ajoneuvoista jäänyt huono maku itselle ja omalle peliseuralle myös. Onhan tietenkin niitäkin ketkä eivät mitään muuta teekään kuin ajele ympäriinsä.

Mä väittäisin, että harjoituksen puutetta. Onko tää sun bäfäsotilas? (LINK)

Oot käyttäny tankkeja pelissä vasta vajaan tunnin. Ihan oikeasti, tuollaisella kokemusmäärällä ei vielä kannata mielipidettään muodostaa. Itse asiassa, siihen ei ole vielä edes lupaa! :D
 
Vastaus: Battlefield 4 [Hype]

Irfan, on juu minun.

Tottahan tuo on, että tunnin kokemuksella on paha mitään "faktaa" iskeä pöytään ja lisäkokemus varmasti muuttaisi mielipidettä. Tiedä sitten, että kumpaan suuntaan. Eihän minulla muutenkaan ole kuin vajaat 55 -pelituntia mittarissa, mikä on oikeastaan aika vähän, mutta kyllä sellaisellakin tunti määrällä jo tuntumaa saa ja pystyy omaa mielipidettä muodostamaan (ja jakamaan).

Ajoneuvoissa pännii myös se, että random porukalla pelattaessa ne tuntuvat melko turhilta, koska suurin osa käyttää noita vain omaan tarkoitukseen. Tankeilla ajellaan missä sattuu vaikka objektiiveilla niitä oikeasti tarvittaisiin. Hävittäjistä taas on vielä harvemmin hyötyä. Toki jos muutama vihollinen ammutaan siellä sun täällä myös auttaa, mutta hyödyllisempää olisi ampua iso kasa objektiivillä ja antaa suojaa jalkaväelle. Ja kuljetusajoneuvot jättää suojaan niin että jalan käytävä matka olisi mahdollisimman lyhyt, eikä ajaa niitä vastapuolen punaviivalle.
Nuo seikat ei kyllä ole varsinaisesti pelin syy vaan pelaajien ja ovat läsnä koko pelissä, ei pelkästään ajoneuvojen parissa. Jotain kannustusta lisää objektiiveilla tekemiseen olisi kiva saada.

Tarkoituksena ei ole esittää mielipiteitäni mitenkään faktana, enkä kyllä koe itse niin tehneenikään. Kuitenkin olen edelleen samaa mieltä ensimmäisen kommenttini kanssa ;)
 
Vastaus: Battlefield 4 [Hype]

Jännää nähdä tyytyykö enemmistö hankkimaan tämän aluksi vain nykykonsoleille rajoituksistaan huolimatta. Pelaajamäärät eivät varmaankaan tule olemaan mitään järjettömän massiivisia siellä seuraavan generaation aloituksissa. Tai sitten se tulee menemään niin, että niitä uudenhohtavia laitteita lähtee kiireen vilkkaa ja tantereilla riittää riemukivaa aivan hetimiten. Perkeleestihän tämä nyt joka tapauksessa tulee myymään.

Itsekin vähän sillä kannalla, että tuo 48 pelaajaa kerrallaan on sopivampi luku kuin 64 pelaajaa. Tokihan tuolle rypälevitutuksellekin pitää antaa se oma mahdollisuutensa. Kartathan tämän isomeiningin maistuvuuden ratkaisee.

Hahmokustomointiakin kunnolla tulemaan ihan pärstävärkkäilyä myöten. Bäfä kolmannessa sotii vain Homie-Peter-Angus-Whitey ja heidän venäläiset vastikkeensa (pl. Aftermathiin eksyneet serkkupojat).
 
Vastaus: Battlefield 4 [Hype]

Battlefield - The award winning franchise from EA / DICE

Märkää ainakin tiedossa. Hienoa jos nähdään jo gameplaytä 27. päivä eikä vain jotain esirenderöityä teaseriä.

Heh, tuonne kun loggaa sisään, saa näköjään tollasen "I WAS THERE" -dogtagin (BF3:een). "Olin paikalla, kun BF4:llä kiusoiteltiin", niin sanotusti. :D

EDIT: Menkäähän muuten kirjautumaan tonne sivulle. Mitä enemmän sinne kirjautuu, sitä enemmän paljastuu uusia kuvia pelistä. Tuo "PREPARE 4 BATTLE" (sateinen tankkikuva Kiinasta) on se eka artworkki ja ilmeisesti 5 muuta kuvaa on vielä paljastumatta.
 
Vastaus: Battlefield 4 [Hype]

Olikos tämä video jo linkattu tänne ? Tukisi aikaisempia spekulaatioita, että meritaistelut ovat jollain tavalla mukana.

[video=youtube;3z4jxkkrrKM]http://www.youtube.com/watch?v=3z4jxkkrrKM[/video]
 
Vastaus: Battlefield 4 [Hype]

Miksi tuo sama typerä väriteema on tässäkin pelissä? Toivottavasti tällä kertaa sinisyys ei tunge itse peliinkin. Muutenkin olen vähän pettynyt DICE:n ja EA:n toimintaan BF3:n kohdalla, joten en jaksa asettaa tälle kovin suuria ennakko-odotuksia.
 
Vastaus: Battlefield 4 [Hype]

Itse olisin henkilökohtaisesti toivonut Bad Company -sarjan jatkoa, mutta varmasti tyytyväisenä tulee tätäkin pelattua. Mikään ei toki estä, etteikö myös pääsarjan peliin saataisi sitä samaa peli-iloa, joka Bad Companysta löytyi ja BF3:sta vähän uupui. Turha realismin tavoittelu pois ja hauskuus tilalle! BF3:n Aftermathin scavenger oli jo hyvä avaus tähän suuntaan.
 
Vastaus: Battlefield 4 [Hype]

Bäfä on palaamassa juurilleen meritaisteluiden myötä. Ensimmäisestä vihjailevasta trailerista ei tosin aivan saa selvää, onko kyseessä sukellusveneen vai sotalaivan potkuri.

Tästä nro. 2 kuitenkin saa hyvän käsityksen:

[video=youtube_share;4WZgo0KnEwA]http://youtu.be/4WZgo0KnEwA[/video]
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom