Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 4

Vastaus: Battlefield 4

Ihan helmi tuo ilmamiina! Voi helvetti että repesin. Hahaha. :D

Publa alkaa olemaan tuhoontuomittu vaikka ei mitään teknisiä vikoja olisikaan. Privoja ja niiden härpäkerajoituksia täs ny ootellaan enää. Eihän noihin swedupelleihin voi näköjään luottaa pätkän vertaa. Kiitås vaan Dice kun otitte rahani... prkl!
 
Vastaus: Battlefield 4

Pelaako ihmiset täällä porukalla koskaan?

Itellä viikonlopun tavoitteena välttää krapula ja esim tänä iltana aattelin ottaa bf maratonin
 
Vastaus: Battlefield 4

Pelaako ihmiset täällä porukalla koskaan?

Itellä viikonlopun tavoitteena välttää krapula ja esim tänä iltana aattelin ottaa bf maratonin

Omilla sessioillani olen satunnaisiin suomalaisiin törmännyt, mutta mitään sen suurempaa squad-toimintaa ei ole heidän(kään) kanssa ollut. Eli melko "Rambona" tässä on tarvinnut tietään raivata. Itse pelaan [FIN]-etuliitteellä ja -dog tagilla, eli minun kansalaisuus ei pitäisi taistelutantereella salaisuudeksi jäädä. Haikeudella muistelen BF3:n Suomi-servereiden mättöjä vaikka olinkin mikittömänä vain "kuuntelupuolella."

Onko muuten lagi kasvanut(?) viimeisimmän päivityksen myötä, kun severistä riippumatta viimeaikoina vihuun osuminen on vaatinut huomattavan määrän ennakkoa tähtäykseen..? Ja tuo killcam bugi antaa myös aihetta hymyyn, kun john doe suolaa kartan toiselta reunalta. Miten ne onnistuivat senkin tästä pelistä rikkomaan. :D
 
Vastaus: Battlefield 4

Jossain foorumin syövereissä on "peliseura ps4" topic, en nyt kännykällä jaksa kaivaa linkkiä. Sieltä vaan lisäilemään nimimerkkejä. Joka ilta löytyy suomiporukkaa, eilenkin oli 8 suomalaista samalla servulla.
 
Vastaus: Battlefield 4

Pelaako ihmiset täällä porukalla koskaan?

Itellä viikonlopun tavoitteena välttää krapula ja esim tänä iltana aattelin ottaa bf maratonin
Pakko tähä jtkin kommentoida.. todeta tuohon että missään vaiheessa ei ole itse tarvinnut yksin pelata 2012 alkupuoliskon jälkeen.
Platoonit jotka järjestävät toimintaa omilleen vaativat vain sen että pelaa omalla porukallaan, omalle porukalle ja samalla itselleen.
On järjestetty foorumit, face ja whats up että peliseuraa ja yhteiset peli-illat löytyy, eikä pelkästään yhden bf parissa.

En ala mainostaan koska pysyn keskustelu linjalla tässä mutta ottakaa mun Nick yhteyttä jos haluatte oikein järjestäytyneeseen peliseuraan mukaan. ps3 & 4 bf3, bf4 nyt ainakin bäfä sarjasta ainakin.

Suomi servereitä varmaan tulee platoonien ja kfin toimesta että täysin publa satunnais-Suomi porukoita bf4:eenkin tulee.. kun niitä servuja tulisi konsoleillekin.

Ilmeisesti tuo kfin battlefield 4 peliseuran osio ei käytössä. Viimeinen viesti siellä on tammikuulta ?

http://www.konsolifin.net/bbs/playstation/109540-battlefield-4-peliseuraketju.html
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 4

jos tämä tekele toimisi aina niin kuin tänään niin voisin jopa suositella tämän ostoa!

Eli monen tunnin sessio takana ja koko ajan pelasin samalla serverillä. Yhden ainoan kerran äänet hieman särähtivät ja yhden kerran iski aivan tuhoton lagipiikki (joku n. 3 sekunnin pituinen). Muuten ei mitään probleemaa. Pelimuotona laajempi konkka ja 64 pelaajaa. Hauskuutta!

Pelissä tosiaan vasta alkutaipaleella (olinko 5 vai 6 levunen?) ja siis aivan käsittämätön määrä sisältöä pelissä. Ei lopu pelattava kesken, ja jos DICE nyt todella siis on saamassa homman kuntoon, niin ei ainakaan sen puoleen tule hermot lopullisesti raukeemaan.
 
Vastaus: Battlefield 4

Öö. Eiks Gunshipin panokset enää tehoa mihinkään? Yhtää tappoa en oo saanu päivityksen jälkeen. Ei edes tee damagea.
 
Vastaus: Battlefield 4

Itse en ajatellut ilmamiinoja käyttää sikäli kun en edes saa niitä auki, kun en ole etukäteen DICElle niistä mitään maksanut Premiumin muodossa. Toisin kuin suurin osa edellisen sivun huutelijoista.
 
Vastaus: Battlefield 4

Öö. Eiks Gunshipin panokset enää tehoa mihinkään? Yhtää tappoa en oo saanu päivityksen jälkeen. Ei edes tee damagea.

Gun shipissä on kyl joku bugi. Attack jet tekee siihen damagea yhden sarjan verran sen jälkeen sitä on turha ampua 30mm tykillä. Podeilla joutuu ampuu loppuun. En ole koittanut ampua gun shipistä patchin jälkeen mut voisin olettaa että bugaa.
 
Vastaus: Battlefield 4

DICEn huolimattomuus uusien rankkien kanssa jatkuu. Ilmeisesti sen vuoksi, että Battlelog luulee yli 111-tason ylennyksien itseasiassa olevan yli 1-tason ylennyksiä, niistä saa palkinnoksi vain pronssisia battlepackeja. Pelissä ylennyksen kohdalla näkyy selkeästi, että pitäisi olla tulossa kultaista battlepackia.

Ja en ole nähnyt kyllä missään pelissä tähän asti noin rikkinäistä kill camia. Oli huvittavaa kerrankin katsoa, kun kuolin AEK-rynkyn luoteihin noin 200 metrin päässä olevan tankin ampumana... :rolleyes:
 
Vastaus: Battlefield 4

Ja en ole nähnyt kyllä missään pelissä tähän asti noin rikkinäistä kill camia.

Omituista on kyllä toi DICE: tapa laastaroida bugeja tuotoksistaan. Tuokin johtunee yrityksestä korjata 0-health-bugi, mutta sitä korjatessa lipsahti tommonen.
Ihmeelliseltä tuntuu, kohta vuosikymmen näitä pelanneena, että aina tehdään samat mokat. Jotain on rikki ja se fiksataan ja samalla rikotaan jotain muuta...
Muutenkin pelin balanssiin saaminen on aina ollut vaikeaa, mutta on se pelattava versio aina ilmaantunut. BF2:sen kanssa siinä tais mennä yli vuosi!
 
Vastaus: Battlefield 4

Ja en ole nähnyt kyllä missään pelissä tähän asti noin rikkinäistä kill camia. Oli huvittavaa kerrankin katsoa, kun kuolin AEK-rynkyn luoteihin noin 200 metrin päässä olevan tankin ampumana... :rolleyes:

Joo tää on aika hauskaa välillä.
 
Vastaus: Battlefield 4

On kyllä mahdotonta ymmärtää mitä tuolla pelinkehittäjien ja julkaisijan päädyssä oikein ajatellaan.
Eiköhän se nykyään mene niin, että enemmistö päättää ja enemmistö on nyyppiä, jotka itkee koptereista. DICEhän sano below radarista, että se ois ärsyttävä stiglamiehille, joten sitä ei tule. Mjoo-o. Prioriteetit kunnossa jne.

Tässä lisää ilmamiinoista: Varsinainen miinaäksöni alkaa about 2:20.
[video=youtube;EQwtQ0V8aMk]http://www.youtube.com/watch?v=EQwtQ0V8aMk&t=2m20s[/video]

1 ilmamiina taitaa scouttihekoon tehdä joku 30 damagea ja niitä saa engi 2. Siitä siis 60 damagea + stiglan abööt 40 damagea eli 100 tulis täyteen. Jos tosta selviää, niin kahesta engistä sitten vähintään kuolee käytti flaret tai emc:t kuinka hienosti vaan... Voin vaan kuvittella miten esim Zavodissa tulee suoraan spawniin vähintään 2 ohjusta suoraan ja matkan varrella keskelle kenttää tusina lisää. Ei mitään järkeä.
 
Tää koko BF4 on niin surkee räpellys ja nämä AA miinat vaan lisää pelin paksuutta entisestään. Itse olen pelin jo hyvän aikaa sitten poistanut ja pelannut kolmosta. Mikä on hirveetä herkkua tähän nelosen paskaan verrattuna.
 
Vastaus: Battlefield 4

Pohja se on minunkin kaivossa. Kaiken muun kanssa olen pärjännyt, mutta nyt viimeisen pätsin jälkeen ei enää huumori riitä. Pystyn pelaamaan max 2 erää ja boxi jäätyy...Eihän tämä nyt voi helvetti olla mahdollista! Ja tuntuu että oma suosikki aseeni M4 ei tee enää damagea samalla tavalla kuin ennen. Joutuu tulittamaan lippaallisen vihuun, kun ennen riitti pari kolme pursketta.
 
Vastaus: Battlefield 4

Toivottavasti nyt saatte ne kopterit ammuttua alas ettei tarvitse foorumeilla avautua balanssista, joka ilmeisesti näiden lisäyksien jälkeen on teidän mielestä kunnossa? Mutta eipä siinä: Happy hunting lads! Voin sanoa että itse ainakin abuseen näitä miinoja heti ensimmäisestä päivästä alkaen vihujen spawnin edustalla ja jokaisella katolla :D

edit: Niin ja jotta ei tarvitse ihan spawnille lähteä niin rangea näistä kyseisistä härveleistä löytyy 200m. Siihen kylkeen stingeri ja kaveri jakamaan ammoa niin ei taida taistelukentillä paljoa ilmavehkeitä näkyä...

Ei tarve ees supporttia kaveriks :D

[video=youtube;6fpGWkANwkE]http://www.youtube.com/watch?v=6fpGWkANwkE[/video]

GG Dice... GG

Nooooh... Onhan tässä viikko aikaa korjata... :)
 
Ylös Bottom