Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 4

Vastaus: Battlefield 4

Kun nyt on tullut Hardline betaa pelattua, niin haluttais ostaa BF peli, ajattelin BF4 ostaa Hardlinen sijasta, kun jotenkin vaan näyttää mukavammalta ja on puolet halvempikin.
Mutta onko tällä vielä paljon pelaajia hardcoressa pleikalla? Ja kun Hardline tulee niin mahtavatko silloin viimeisetkin pelaajat vaihtaa peliä?
 
Vastaus: Battlefield 4

Kun nyt on tullut Hardline betaa pelattua, niin haluttais ostaa BF peli, ajattelin BF4 ostaa Hardlinen sijasta, kun jotenkin vaan näyttää mukavammalta ja on puolet halvempikin.
Mutta onko tällä vielä paljon pelaajia hardcoressa pleikalla? Ja kun Hardline tulee niin mahtavatko silloin viimeisetkin pelaajat vaihtaa peliä?

Hommaa ihmeessä! Joka päivä kellonajasta riippumatta, on aina vähintään 2-3 hc-servua. Eeppistä myllytystä, varsinkin 32/32 tilanteessa! Itse juuri ostin tämän ja en pettynyt yhtään. Hardline ei tosin säväyttänyt pätkääkään... Löysin Suomiservun eilen, mutta pitäisi hommaa dlc:t, että pääsisi pelaamaan. Mut voi lisätä kaverilistalle, jos haluaa. Magetzu on psn-nimi :)
 
Vastaus: Battlefield 4

Tuli muuten vielä sellainen mieleen, että onko ps-store ainut paikka mistä voi ostaa premium upgraden? Vai myydäänko niitä jossain muuallakin?
 
Vastaus: Battlefield 4

Pitkästä aikaa ittekkin löin bf sisää plegee. Ja onha tää taas hullun hauskaa mäiskintää. Lisäilkää nakki84. Mukavampihan se olisi porukoissa pelata. 21 eteenpäin täältä löytyy squadi apuu
 
Vastaus: Battlefield 4

Onkos muilla ilmennyt ongelmia PS3n puolella pelin toimivuuden kans viimeisen servupäivityksen jälkeen? Itellä tuntuu että lähes joka kenttä nykii jatkuvasti ja kuminauha on lisääntyny. Myös yleinen jäätyily lisääntyny ja normaalia useammin koko servu kaatunu. Hitregit tulee miten sattuu ja esim SRAWia ei pysty aina ohjaan.. liittyy luultavasti tuohon pätkimiseen. Tuntuu että ainaki itellä pelattavuus huonontunu lähes jokaisen päivityksen jälkeen :) Muutenkin nykyään pelattavan servun löytyminen on melko haastavaa.
 
Vastaus: Battlefield 4

Onko ps4 omistajilla ollut vastaavaa ongelmaa kuin allekirjoittaneella? Eli kun yritän server browserin kautta peliin, niin joka ikisessä matsissa näkyy nolla pelaajaa. Kun sitten liityn matsiin, niin olen todellakin siellä ylhäisessä yksinäisyydessä. Sen sijaan quick matchin (vai mikä se nyt oli) kautta homma toimii normaalisti. Voisiko ongelman syyn olla jokin ihmeellinen sekoilu, kun kokeilin myös hardline betaa, niin tuollahan ei ainakaan itsellä matsiin liittyminen onnistunut server browserin kautta. Ja tuohon beettaanhan tuli ihan kehoitus tekijä tiimiltä kokeilla matsiin liittymistä quick matchin kautta, jolloin peleihin pääsi mukaan. Ongelma ilmeni sen jälkeen kun poistin tuon beetan, tosin beetan aikan ei tullut pelattua bf4:sta. Mystistä.
 
Vastaus: Battlefield 4

Onko ps4 omistajilla ollut vastaavaa ongelmaa kuin allekirjoittaneella? Eli kun yritän server browserin kautta peliin, niin joka ikisessä matsissa näkyy nolla pelaajaa. Kun sitten liityn matsiin, niin olen todellakin siellä ylhäisessä yksinäisyydessä. Sen sijaan quick matchin (vai mikä se nyt oli) kautta homma toimii normaalisti. Voisiko ongelman syyn olla jokin ihmeellinen sekoilu, kun kokeilin myös hardline betaa, niin tuollahan ei ainakaan itsellä matsiin liittyminen onnistunut server browserin kautta. Ja tuohon beettaanhan tuli ihan kehoitus tekijä tiimiltä kokeilla matsiin liittymistä quick matchin kautta, jolloin peleihin pääsi mukaan. Ongelma ilmeni sen jälkeen kun poistin tuon beetan, tosin beetan aikan ei tullut pelattua bf4:sta. Mystistä.
Ootko kattonu server filtterin ettei se etsi sulle pelkkiä tyhjiä servuja?
 
Vastaus: Battlefield 4

Ainakaan en ole itse käpistellyt noita asetuksia, kun tuo ongelma alkoi ilmenemään. Pitää käydä tsekkaamassa nuo asetukset kuitenkin.
Tänään ku koittelin niin näytti itellekkin nolla servuja vaan, niinku hardlinen betassakin, piti Quick Matchin kautta mennä.
 
Vastaus: Battlefield 4

Koittakaapa liittyä server browserin history-osion kautta. Itsellä näyttää siinä ainakin pelaajamäärät. Muuten näyttää nollaa joka serveri...
 
Vastaus: Battlefield 4

Laitetaan kerrankin ajoissa...

Eli Sunnuntaina klo:19.00 FPH vs. Clog spectatorin kautta streamattuna osotteessa: http://www.twitch.tv/jampp1

Glog ensimmäisenä suomi-tiiminä BF4:ssa ottaa matsin FPH:ta vastaan 16-man konkkaa niin streamattavahan se on. Kaikki kisastudion chättiin jauhamaan ripulia...
 
Vastaus: Battlefield 4

Matsi peruttu joten ei kannata tulla Twitchiin roikkumaan. Yllättäen Glog hajosi juuri viime yönä... Ei saatu vielä ekaa Suomi matsia. :(

Edit: Jos on joku rohkea suomi poppoo joka haluaa vetää kovatasosen reenimatsin illalla, ASAP yhteys muhun tai johni muuhun FPH liiduun.
 
Vastaus: Battlefield 4

Mitähän lie C4:sille tapahtunu? Tänään ja eilen kuollu omiin c4:siin jotka oon laittanu tankkeihin ja jopa helikopteriin kiinni, oon ollu reilun matkan päässä ku oon laukassu mut silti kuollu niihin, aikasemmin ei oo kyllä ihan noin käyny. Helikopterikin kerkes jo nousta ilmaan ku pamautin, tuli vaan Killed in action :/
 
Vastaus: Battlefield 4

Semmosta tässä miettinyt josko tätä battlefieltiä koittas. Kohta kun pitäis storen alestakin saada halvalla.
Eli aina olen ollut codi miehiä mutta uusin exso kikkailu alkaa menee jo aikamoiseksi adhd räiskinnäksi, ettei meinaa perässä pysyä vaikka adhd mul onkin. :D
Eli mitään Battlefieltiä en ole aikasemmin pelannut.. Meneekö tuo jo liian rauhalliseksi codiin verrattuna?
Eli ilmeisesti ainakin kentät on paljon isompia.. Pelaako joku kumpaakin? Ja löytyykö hyvin suomalaista peliseuraa?
 
Vastaus: Battlefield 4

Semmosta tässä miettinyt josko tätä battlefieltiä koittas. Kohta kun pitäis storen alestakin saada halvalla.
Eli aina olen ollut codi miehiä mutta uusin exso kikkailu alkaa menee jo aikamoiseksi adhd räiskinnäksi, ettei meinaa perässä pysyä vaikka adhd mul onkin. :D
Eli mitään Battlefieltiä en ole aikasemmin pelannut.. Meneekö tuo jo liian rauhalliseksi codiin verrattuna?
Eli ilmeisesti ainakin kentät on paljon isompia.. Pelaako joku kumpaakin? Ja löytyykö hyvin suomalaista peliseuraa?

Itse pelasin vanhalla sukupolvella Codeja ja BF3 rinnakkain. Kahteen uusimpaan Codiin en ole koskenutkaan eli viimeiseksi taisi jäädä Black ops 2 (?). Jos olet tosiaan aina vain Codeja pelannut niin pelattuasi tunteroisen Bäfää tulet kiroamaan sen alimpaan helvettiin hyvin todennäköisesti. Pelimekaniikka on kuitenkin suht erinlainen vaikka räiskintöjä kumpikin ovat. Omasta mielestä Gunplay on huomattasti tyydyttävämpää Battlefieldissä.

Tietyt eroavaisuudet ottavat tietenkin oman aikansa oppia kuten uudessa pelissä aina. Kentät ovat isompia mutta taistelut keskittyvät tietyille alueilla joten on lähinnä oma valinta haluaako olla siellä hektisellä alueella vai ottaako vähän rauhallisemmin. Pelityylejä on niin paljon kuin on pelaajiakin. Ja mieleisensä varmasti löytää. Jos jos seuraa Bäfään haluaa niin oma nimimerkki on SurunSaattaja PS4 puolella.
 
Vastaus: Battlefield 4

Semmosta tässä miettinyt josko tätä battlefieltiä koittas. Kohta kun pitäis storen alestakin saada halvalla.
Eli aina olen ollut codi miehiä mutta uusin exso kikkailu alkaa menee jo aikamoiseksi adhd räiskinnäksi, ettei meinaa perässä pysyä vaikka adhd mul onkin. :D
Eli mitään Battlefieltiä en ole aikasemmin pelannut.. Meneekö tuo jo liian rauhalliseksi codiin verrattuna?
Eli ilmeisesti ainakin kentät on paljon isompia.. Pelaako joku kumpaakin? Ja löytyykö hyvin suomalaista peliseuraa?

Suosittelen!

Hommasin BF4 ja on kyllä paljon koukuttavampaa ja todenmukaisempaa peliä ainakin omaan makuun. Toistaiseksi vasta TDM:ää pelannut, joten ei kokemusta muista moninpelimuodoista... :)
 
Vastaus: Battlefield 4

Aivan mahtava peli!

Itse olen intissä ja lomilla on tosi kiva päästä paukuttelemaan

Ostin pelin joskus kesäkuussa ja ensireaktio oli vähän "meh onko tämä sen arvoista" mutta nyt on pieni riippuvuus kehittynyt ja tykkään tosi paljon vaikka kovin hyvä en olekaan

Nikki on TheGodOfSeven pleikkarin puolella ja pelkkää konkkaa pelaan normal/hardcore
 
Vastaus: Battlefield 4

Kannattaako tätä vielä ostaa, onko täältä foorumilta vielä PS4 version pelaajia kun Hardline tulee?

Storesta saisi premium version halvalla ja tekisi mieli ostaa, mutta löytyykö esim. täältä peliporukkaa vielä?
 
Vastaus: Battlefield 4

Kannattaako tätä vielä ostaa, onko täältä foorumilta vielä PS4 version pelaajia kun Hardline tulee?

Storesta saisi premium version halvalla ja tekisi mieli ostaa, mutta löytyykö esim. täältä peliporukkaa vielä?
Siitä en osaa varmaks sanoo että onko Hardlinen ilmestymisen jälkeen pelaajia mutta nyt niitä ainakin riittää ja meilläkin on aina vähintään se 5 hengen Squadi pystyssä :)
 
Ylös Bottom