Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 4

Vastaus: Battlefield 4

Tänään tuli taas hieman pelailtua. Siitä on pitkä aika, kun olen viimeksi pelaillut. Vaati kyllä alkuu melko paljon totuttelua pelin rytmiin pääseminen, kun on pelannut niin paljon Rainbow Six: Siegeä, jonka tempo on runsaasti hitaampi. Piti myös opetella katsomaan kenttiä eri tavalla, mutta alkoihan tuo pikku hiljaa sujumaan. Hardcoren puolellakin oli runsaasti servereitä. Alkuun hieman jännitti, onko hardcore moden pelaajat siirtyneet muihin peleihin. Kuitenkin mukavaa vaihtelua välillä ja jatkossa täytyy säännöllisemmin pelailla, niin ei sekoitu pelirytmi.
 
Vastaus: Battlefield 4

Tiedän että pelissä on paljon epärealistisuutta eikä pelin tarvitsekaan olla täysin realistinen mutta ehkä ärsyttävintä on se että pystyy täysillä ajavasta ajoneuvosta hyppimään pois sekunnissa niin että jää siihen paikkaan ja ajoneuvo jatkaa matkaa.
 
Vastaus: Battlefield 4

toi yökarttahan on oikeen mielenkiintoinen, laskee tempoa paljon ja saa pomppia puskissa ja olla muutenkin stealttina paljon paremmin.
 
Vastaus: Battlefield 4

Tiedän että pelissä on paljon epärealistisuutta eikä pelin tarvitsekaan olla täysin realistinen mutta ehkä ärsyttävintä on se että pystyy täysillä ajavasta ajoneuvosta hyppimään pois sekunnissa niin että jää siihen paikkaan ja ajoneuvo jatkaa matkaa.
Perus bf:n pelimoottorin ominaisuus, joka on jo aiemmista osista tuttu. Eipä oo onneks sullakaan kauheen iso asia toi sua eniten ärsyttävä homma!
 
Vastaus: Battlefield 4

Paljonko BF4 + Premium maksaa nykyään keskimäärin jos suomesta tilaisi?

PSN storesta pelkkä BF4 maksaa 29,95€ ja Premium päälle 49,95€ kun taas fyysisenä Premium Editon kustantaa noin 70€ ja se sisältää koko setin.
Tässä kyse siis PS4 versiosta.
 
Vastaus: Battlefield 4

Oli kyllä eilen mukava pelata tätä pitkästä aikaa :) Muutaman rundin otin niissä "uusissa" kentissä (community mission tms) ja hauskaa oli. Voipi olla, että tulee enemmänkin pelattua nykyään. Onellahan tämä löytyy EA-Accesista ja oliskohan ollut joku karttapakettikin siellä.

Ilmeisesti dice vieläkin tukee hyvin tätä peliä vaikka ikää jo on. Sopii hyvin bäfä nälkään kunnes loppuvuodesta tulee uusi :)
 
Vastaus: Battlefield 4

Tarkoitin nyt kyllä PC versiota, koska minulla ei ole varaa eikä intoa alkaa konsoleilla pelailemaan. Jonkun tollasen kaupan löysin, mutta eivät näköjään vielä ole avanneet verkkokauppaansa: https://www.koodikauppa.com/games/pc/origin
Näyttäisi olevan ihan ok hinta ainakin jos EA:n Originissa olevaan hintaan vertaa.
 
Vastaus: Battlefield 4

Tarkoitin nyt kyllä PC versiota, koska minulla ei ole varaa eikä intoa alkaa konsoleilla pelailemaan. Jonkun tollasen kaupan löysin, mutta eivät näköjään vielä ole avanneet verkkokauppaansa: https://www.koodikauppa.com/games/pc/origin
Näyttäisi olevan ihan ok hinta ainakin jos EA:n Originissa olevaan hintaan vertaa.

Hyvä että löyty, kannattaa kuitenkin jatkossa kirjoittaa että mitä versiota tarkoittaa niin ei tule turhaan etsittyä sitten :)
 
Vastaus: Battlefield 4

Häviääkö aseet monipelissä jos aloittaa uudestaan yksinpeliä? Pelasin sen läpi ja sitten vahingossa aloitin uuden ja ei näy aseita moninpelissä
 
Vastaus: Battlefield 4

Häviääkö aseet monipelissä jos aloittaa uudestaan yksinpeliä? Pelasin sen läpi ja sitten vahingossa aloitin uuden ja ei näy aseita moninpelissä
Mulla ei hävinny moninpelistä mitään, mutta campaigni alko aina alusta kun pelas moninpeliä välissä.
 
Vastaus: Battlefield 4

Kannattaako tätä enään ostaa kun julkaisusta on jo niin kauan aikaa. Ei tosiaan maksaisi kuin 10 euroo.
 
Vastaus: Battlefield 4

Johtuiskohan se että aseet hävis minulla siitä että ensin pelasin yksinpelin läpi, sitten siirryin moninpeliin ja päivitin premiumiin?
 
Vastaus: Battlefield 4

Kannattaako tätä enään ostaa kun julkaisusta on jo niin kauan aikaa. Ei tosiaan maksaisi kuin 10 euroo.
Kyllä minä ainakin voin suositella jos FPS peleistä pitää varsinki jos premiumeditionin tohon hintaan saa. Ei kyllä paha hinta perus pelistäkään. Niinkuin tuolla jo sanottiin ni pelaajia riittää mihin vuorokaudenaikaan tahansa.

Itse palasin tämän pariin pari viikkoa sitten ja voi kiesus miten sitä voi taidot ruostua kun pitää parin kuukauden tauon. Vaikka en mikään huippupelaaja koskaan ollutkaan ni nyt tuli kyllä huolella turpaan :D Joutu sensitivyistä ottaa neljäsosan pois et pysty ees tähtäämään.
 
Vastaus: Battlefield 4

Löytysköhän ps4 puolella rentoa porukkaa, joiden kanssa pelailla epäsäännöllisesti. Eikä aivan peruskoululaisia.
 
Vastaus: Battlefield 4

Ps4 alustana. Tatteina toimii Kontrolfreekin ultrax oikeassa, vasemmassa alpha. Kysymys kuuluukin, että mikä olisi hyvä "yleispätevä" senssi sekä lyhyelle, että pitkälle kantamalle? Tällä hetkellä se on 35.

Aikaisemmin pelattu bäfää pc:llä, jossa hiiren dpi oli sen 1600. Eli noin ~12.7cm vaadittiin 360-asteen käännökseen. Kompromissisenssit, jotka toimi kaikkialla.
 
Vastaus: Battlefield 4

Battlefield 4 ollut pitkään Xboxilla saatavilla EA Accessin kautta. Nyt sen kautta saa myös Premiumin ja kaikki DLC:t samalla Accessin hinnalla(n. 5e/kk) ladattua eli siis käytännössä "ilmaiseksi", jos on tilaus päällä. Itse ainakin laitoin kaikki mahdolliset lataukseen, niin voi vielä viimeisen kerran fiilistellä ennen uuden bäfän tulos. Tämä paketti on voimassa syyskuun alkuun asti.

Jollei omista EA Accessia, niin Dragon's Teeth DLC on myös ilmainen Liven kultajäsenille.

Hiukan offtopic, mutta Access on kyllä hyvä keksintö. Sen kautta Bäfää pelaillut paljon ja juuri tuli FIFA 16 saataville.
 
Vastaus: Battlefield 4

Tulevien kuukausien aikana jaellaan ilmaisia DLC-paketteja edellisiin Battlefield peleihin (BF4 ja BFH) osana Road to Battlefield 1 -kampanjaa. Kampanja alkaa BFH:n Getaway DLC:llä että jos omistaa kyseisen pelin niin kannattaa ainakin käydä kirjastoon se nappaamassa, BF4:sen sisältöä odotettavissa tulevan myöhemmin.

https://www.battlefield.com/news/road-to-battlefield
 
Ylös Bottom