Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 6

Kiukku111

Active Member
IMG_0008.webp
Nimi: Battlefield 6
Kehittäjä: Dice
Julkaisija: Ea
Alustat: Kaikki
Lajityyppi: Sota
Julkaisu: 31.03.26
Kotisivut: www.battlefield.com
Noniin, nyt alkaa oleman ensimmäisiä huhuja julkaisupäivistä. Battlefield labs tehnyt kovia kokeiluja myös, itseä ei ole vielä ihan vakuuttanut. Peli vaikuttaa liian 2042 kopiolta ja lisäksi liian arcadelta.

Hieman olisin halunnut enempi realismia, mutta ei pidä vielä heittää kirvestä kaivoon.
Ennakkotilauksia ja ennen ensiarvosteluja en peliä osta.

Mitäs teillä on toiveita/huolia kyseiselle pelille?

Näytä liitetiedosto 19182
Nimi: Battlefield 6
Kehittäjä: Dice
Julkaisija: Ea
Alustat: Kaikki
Lajityyppi: Sota
Julkaisu: 31.03.26
Kotisivut: www.battlefield.com
Noniin, nyt alkaa oleman ensimmäisiä huhuja julkaisupäivistä. Battlefield labs tehnyt kovia kokeiluja myös, itseä ei ole vielä ihan vakuuttanut. Peli vaikuttaa liian 2042 kopiolta ja lisäksi liian arcadelta.

Hieman olisin halunnut enempi realismia, mutta ei pidä vielä heittää kirvestä kaivoon.
Ennakkotilauksia ja ennen ensiarvosteluja en peliä osta.

Mitäs teillä on toiveita/huolia kyseiselle pelille?
En ole peliin perehtynyt. Mutta viime ajat oon pelaillu psvr2 pelejä. Ei tällä hetkellä mikään littu näytön peli kiinosta. Sotapeleistä jos puhutaan niin virtuaali mailmassa on maistunu Pavlov.

Jos vievät takasin sarjan bf3 ja bf4 menoon, niin voisin jopa viellä innostua. Olen seurannut näitä vuotoja ja välillä ollu innoissaan. Itselleni ne rakkaimat bäfä 2 (pc) ja bf 3. Toivon toellakin ettei siellä ole pallit vaahossa oleva "taktinen" juoksu, joka nyt on aivan naurettava näissä peleissä.

Yksinpelin kampanjaa itse odotan ja siitä pelikuvaa. Ei tuo online näissä räiskinnöissä ole koskaan niin kiinnostanut, ehkä tunnin jaksaa kokeilla.

Kyllä tässä jonkinmoisia odotuksia peliä kohtaan on. Jokaista edellistä osaa on tullut reilusti yli tuhat tuntia hinkattua. Ja toisin kuin hahmolla rap, mulla ei ole mitään mielenkiintoa yksinpeliä kohtaan. Toivottavasti jättävät kokonaan veks, ja keskittyvät vain monipelin kehittämiseen. 2042 oli aika paska hahmoineen. Toivottavasti nyt tulee jotain muuta.

Joo kertaakaan en itsekkään ole yksinpeliä pelannut noissa, moninpeli on tärkeämpi. Battlefield 1 oli viimesin hyvä bäfä. Kunnon aseet olisi kiva saada missä hyvät iron sightit jne

Ylös Bottom