Tosiaan tuli luettua redditissä battlefield6 subredditiä ja sai kyllä jonkinsortin aivosyövän sieltä (todella negatiivista porukkaa), niin oli pakko tulla tänne avautumaan, että täähän on oikeasti todella hyvä peli! Enkä ainakaan itse ole juuri koskaan nauttinut näin paljoa fps-pelistä. Immersiota tästä ei ainakaan puutu ja vielä kun ottaa huomioon, että kyseessä on "vain" beta, niin sanoisin että todella valmis paketti. Tottakai hiottavaa aina löytyy, mutta mikään peli ei koskaan ole täydellinen.
Itsellä on tullut vuosien varrella pelattu bf 3,4,1,5 ja 2042. Niin sanoisin että jo nähdyt kentät ovat kyllä sieltä parhaastä päästä mitä tulee näihin vähän pienempiin kenttiin. En ole koskaan ymmärtänyt, miten jengi muistelee lämmöllä jotain metroa tai lockeria, nehän olivat ainakin mun mielestä aika järkyttäviä karttoja, mitään samallaisia lihamyllyjä ei näissä betan kartoissa pääse muodostumaan. Mitä karttojen kokoon tulee, niin ainakin mulle riittää jo liberation peakin kokoiset kartat, en kaipaa jätti karttoja. Tuollaiset keski-suuret kartat ovat mielestäni niitä parhaita. Esim se legendaarinen shanghai ei ole juuri tuota liberation peakiä isompi.
22h on tullut tätä betaa pelattua ja kaikki challenget tehtyä, niin olihan se pakko laittaa ennakotilaukseen. En ole ikinä ennakkotilannut mitään peliä, ja varsinkin kun kyseessä on EA, niin otin tietoisen riski tämän suhteen. Mutta tuskin edes EA:lla onnistutaan kusemaan tätä peliä. Enemmän mua huolestuttaa se että miltä peli näyttää vaikka vuoden päästä. Muistelen että esim cod black ops 6 julkaisussa jengi oli ihan innoissaan ja nyt reilussa vuodessa tuntuu että tilanne on kääntynyt ihan päälaelleen monestä eri syystä johtuen.