Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Oliko kellään betassa samoja tuntemuksi tracer darteista. Eli mun mielestä ne ei oikein toiminut. Vaikka välillä ammuin rpg:llä tähtäimen läpi niin ei se kranaatti mitään hakeutunut tai vain lievästi. Eipä sitten tullut sitä paljoa käytettyä.

Kyl mulla ainaki toimi hyvin. Siinähän pitää luonnollisesti tähdätä tarpeeksi kauan että se lukittuu kohteeseen. Tämän jälkeen itse menin suojaan esim. vaunun taakse ja tähtäsin taivaalle niin kyl se ohjautui suoraan tankkiin. Toki yleensä pääsi ampumaan niin ettei tarvinnut noin paljoa suojaa hakea. Mut tosiaan ne kerrat kun ammuin suojasta taivaalle niin hillittömällä "banaanijengalla" se ammus lenti kohteeseen. Tai sit mä oon ollu ihan yössä ja kuvitellut kaiken...:eek:
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Jossaan aikaisemmassa viestissä jo perustelin miksei toi ois kovin "kivaa"/tarpeellista.
Siellä on myös muita vastaavan kaliperin aseita, ja ne on sarjatulta ampuvia...

Ihmetyttää suuresti miks niinkin monen parannus/muutos toiveet pyörii vain noitten snipujen ympärillä?

Suurinmmasta osasta snipuina pelaavista kun ei ole juuri mitään hyötyä joukkueelle, varsinkaan mistään 1.5km:n päästä.

toivottavasti en nyt nolaa itseäni ja sieltä oikeasti löytyy jokin rynnäkkökivääri joka tykittää .50 BMG kaliiperin patruunoita, mutta epäilen.

Barrett M82A1/A3


* Kaliiperi: .50 BMG (12,7 × 99 mm)
* Toimintatapa: itselataava kertatuli
* Pituus: 1150 tai 1220 mm
* Piipun pituus: 508 tai 737 mm
* Lipas: 10 patruunan irrotettava lipas
* Tähtäin: 10x kiikaritähtäin
* Paino: Noin 14 kg tyhjänä
* Luodin lähtönopeus: 853 m/s
* Suurin tehokas ampumaetäisyys: 1800 m
* Suurin ampumaetäisyys: 6800 m


vertailun vuoksi

F 2000

Kaliiperi(t) 5.56x45mm NATO
Aseen pituus 690 mm
Piipun pituus 400 mm
Paino (tyhjänä) 3.8 kg (F2000)
3.6 kg (F2000 Tactical)
Lipas NATO / STANAG tyyppinen Tankolipas
Kapasiteetti 30 patruunaa
Ammuksen lähtönopeus 900 m/s
Tehokas kantama Tehokas kantama 500 metriä
Tulinopeus (laukausta/min) 850 lks/min

---------

siitä olen kyllä samaa mieltä, että kilsan päästä sniputtaminen ei ehkä auta omaa tiimä (ellei sitten ole pirun hyvä).
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

toivottavasti en nyt nolaa itseäni ja sieltä oikeasti löytyy jokin rynnäkkökivääri joka tykittää .50 BMG kaliiperin patruunoita, mutta epäilen....

Ei rynnäkkökivääriä löydy mutta muuta löytyy.

-Kiinteet KK:t
-Tankkien ITKK:t
-Varmaan muittenki ajoneuvojen aseet on (en jaksa tonkii)

Ei sen pitäs kenenkää peli-iloa kaataa ettei sillä barretilla laakista tapa, noi kun laittais kaikki kans semmosil tehoille ni peli muuttuis kummasti. (ja vois mennä peli-ilokin kun jalkamiehenä ei pystyis enään mitään tekee.)

Lisäks semmost Ramboa ei taida olla joka barretilla seisaaltaan tai edes polvelta pystyis ampumaan, ainakaan ilman tukea.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Mitäs piip tää sitten on jos ei uuden betan alkua ja loppua :confused:

BETA Details:

Beta Begins/Ends Jan 28th/Feb 25th

Map Name Port Valdez

Players 32

Game Mode Rush

Environment Snow

Theme Vehicle and Infantry

Back Story

The battle for Port Valdez is fought alongside the waterline towards a great oil industrial landscape in the Alaskan mountains. Using basically everything they've got the Russian forces are launching an airborne assault to knock out the oil industries in the area. In their arsenal there are Main Battle Tanks as well as fast-moving Quad Bikes and mobile armored AA. It's a vehicle focused battle, but with plenty of infantry combat.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

toivottavasti en nyt nolaa itseäni ja sieltä oikeasti löytyy jokin rynnäkkökivääri joka tykittää .50 BMG kaliiperin patruunoita, mutta epäilen.

Barrett M82A1/A3


<speksit siivottu pois>

vertailun vuoksi

F 2000

<speksit pois tästäkin>
---------

siitä olen kyllä samaa mieltä, että kilsan päästä sniputtaminen ei ehkä auta omaa tiimä (ellei sitten ole pirun hyvä).

Tässä pelissä on tietääkseni Barret M95? Mutta vastaa varmaan tuota M82 mikä on semi ja M95 pulttilukko (sexympi). Sniputus on tässä pelissä juuri hauskinta ja parasta, koska löytyy hyvii spotteja luodin lentorata ei mene ihan suoraan vaan kaartaa alaspäin pidemiltä matkoilta ja se ennakointi että pitää ampua vähäsen ukosta eteenpäin.

Betaa ku vetelin niin tuli aikas näyttävä tappo, kun jätkä tulee hummerinkaa 1 spawnista täysiä ja mä kattelin rauhassa ja posautin sillä ekalla snipulla kuskia päähän ja sit vitutti ku ei tullu videolle, vaikka tollasii varmasti montakin ennen tullu, mutta itelle varmaan kaikkien sotapelien hienoin tappo. Ois kyl voinu tulla jtn bonuksia vähäsen. :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Ei rynnäkkökivääriä löydy mutta muuta löytyy.

-Kiinteet KK:t
-Tankkien ITKK:t
-Varmaan muittenki ajoneuvojen aseet on (en jaksa tonkii)

Ei sen pitäs kenenkää peli-iloa kaataa ettei sillä barretilla laakista tapa, noi kun laittais kaikki kans semmosil tehoille ni peli muuttuis kummasti. (ja vois mennä peli-ilokin kun jalkamiehenä ei pystyis enään mitään tekee.)

Lisäks semmost Ramboa ei taida olla joka barretilla seisaaltaan tai edes polvelta pystyis ampumaan, ainakaan ilman tukea.

heh... olisi ehkä nuo voinutkin tajuta, jotenkin vaan ei juolahtanut :) toisaalta, en ole peliä/beettaa pelannut.

uusimmasta rambosta kyllä taitaa löytyä kaveri, joka jopa seisaaltaan tykittää barretilla ;) no onneksi realistisuutta kyseisessä elokuvassa lisätään sillä, mitä tapahtuu kun luoti vihdoin osuu kohteeseen (raajat ym lähtee karusti irti!).

no, jotenkin vain meikäläistä kyrsii pelit, jossa aseet eivät tee damagea. tästä syystä en ensimmäistäkään Bcompanya hommannut ja pahasti vaikuttaa siltä, että tälle osalle käy samoin.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

no, jotenkin vain meikäläistä kyrsii pelit, jossa aseet eivät tee damagea. tästä syystä en ensimmäistäkään Bcompanya hommannut ja pahasti vaikuttaa siltä, että tälle osalle käy samoin.

Kyllä tässä luotiin kaatuu, mutta pitäisi muistaa myös ettei kyseessä ole todellakaan mikään simulaattori, kuten ei aikaisemmatkaan Battlefield -sarjan pelit. Siellä olemisen tunne tuodaan esille muulla tavoin. Äänimaailma, ympäristön hajoaminen, rekyyli ym. on ne tekijät, joilla tämä illuusio luodaan. Pelaamisen mielekkyyden kannalta luoti ja vainaa on pitänyt unohtaa.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Kyllä betan perusteella suhteellisen helposti porukka kaatuu luoteihin verrattuna 1. osaan.
Mutta oikeastaan mulle on ihan sama onko betan virheet korjattu jne. Kunhan klaanipelaaminen saadaa toimimaan konsoleilla. Se riittää mulle.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Kunhan klaanipelaaminen saadaa toimimaan konsoleilla. Se riittää mulle.

Sehän vaatii että puhumaan pääsee kavereiden kans xo tyyliin ettei tarvii kuunnella jonkun italialaisen haukkumista terroristiarabiksi kokoajan. En ymmärrä miksi asiaa ei ole muutettu tollasesta lasten höpöhöpö viritysestä pois jo kauan sitten parempaan
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Tuo squadchatti toimi ainakin hyvin tässä. Ihan hyvä että squad on neljä tyyppiä niin ei tuu puhuttua päällekkäin.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

OT: Onko kukaan tilannut kyseistä peliä puuceelle verkkokauppa.comista?:D Pelottaa, jos ei tulekaan beta koodia jos loppuvat heti alkuunsa. :confused:

Mutta kaippa niitä koodeja sitten jaellaan tietyillä webbisaiteilla, niinkuin ps3 closed betaan jaeltiin. noh. offtopic loppuu tähän.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

OT: Onko kukaan tilannut kyseistä peliä puuceelle verkkokauppa.comista?:D Pelottaa, jos ei tulekaan beta koodia jos loppuvat heti alkuunsa. :confused:

Mutta kaippa niitä koodeja sitten jaellaan tietyillä webbisaiteilla, niinkuin ps3 closed betaan jaeltiin. noh. offtopic loppuu tähän.

Verkkokauppa ei ollu listalla. Mahtaakohan niiltä saadakkaan sitä PC:lle.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Kurkkaahan BFBC2-hypeketjuun. Tämähän on beta-ketju, ja beta meni jo.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Laitetaanpa betaketju tosiaan kiinni, koska betakin loppui aikaa sitten. Keskustelu jatkukoon täällä.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom