Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeRm0z
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Onko muilla samaa ongelmaa tossa onslaugtissa, että ampuu vaikka sata kertaa haulikolla vihollista tai ampuu sitä tankilla tai ajaa yli ni se ei kuole, vaikuttaa bugilta :confused:

no kyllä todellakin... kokeilin sillä m16 joku 60 patii, tyhjensin kaikki m9 luodit ja kranaatin ja se jätkä vaa ampu toisee suuntaa
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

saattaa olla kysytty ennen mutta saako ne onslaughtin pisteet siihe niinku kokonaispisteisiin?

Niinkin kaukaa kuin edelliseltä sivulta löytyy edellinen kysyjä. Siihe niinku moninpelin kokonaispisteisiin onslaughtista kerätyt pojot eivät kerry.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kylläpä tuo Onslaught nyt kusee... Välillä ei rekisteröi osumia, välillä lagaa niin paljon että ei voi tehdä mitään, yhdesti tilttasi koko kone ja kun aloitan toisen matsin putkeen niin nakkaa serveriltä ulos.....:mad:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Onko ollu oma peli vai joinittu jongun muun peliin???

Pelin alkuun panijan poistuessa katkee peli kaikilta muiltakin.

Lagi ongelmatkin saattaa johtua siitä että on joininut esim. jonkun jenkin peliin.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Aaaaaa.. Olen joinannut itse peliin elikkä hosti taitaa lähtä kävelee.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mutta mutta, kyllä tuo onslaught on ollut pienoinen pettymys. Ei hintansa väärti. Eniten harmittaa, että ruotsin sankarit ovat koodanneet ruotsalaisen tekoälyttömyyden... Enemmän olisi pitänyt hirttä hioa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mutta mutta, kyllä tuo onslaught on ollut pienoinen pettymys.

Samaa mieltä, mutta onneksi en tätä peliä ostanutkaan kuin conquestin ja rushin takia. Muut pelimuodot ovat vain lisä, vaikkakin onslaught ei olekkaan hintasa väärti. Tulipahan ostettua kuitenkin. Verkkopelaaminen on muita ihmispelaajia vastaan mielestäni kultaa.

Conquestia HC:na pelatessa huomaa kuinka erinlaisia pelaajia sitä onkaan. Varsinkaan en ymmärrä näitä oman tiimin jäsenien tahalleen tappamisia juuri kun lippu on menossa ylös. Tai oman tiimin jäsenten tappamista muutenkaan, itse kuitenkin yritän aina pelata tiimin puolesta, joten ärsyttää kuin esim oma medic pudottaa juuri ennekuin lippu nousee, ja sitten kun lippu on noussut herättää taas henkiin. Tässä vaiheessa yleensä lähtee servu ja tiimi itseni osalta vaihtoon melko nopeasti.

Rushia en ole niin paljoa pelannut, kun en karttoja hyvin tunne mutta ihan kiva pelimuoto sekin, vaikka conquest onkin mielestäni juuri tämän battlefieldin juttu.

Vietnam lisäriä odotellessa..
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tulipas pelattua tätäkin pitkästä aikaan ja yllatyin positiivisesti kun huomasin että m-comien tuhoamisesta saa enemmän pisteitä kuin aiemmin ja team killeistä tulee näköjään hitosti miinuspojoja. Silti kun pelasin niin yksi OMA tyyppi tuli koko ajan tappamaan mua repair roolin kans ja rupesin ihmettelee ku sen pisteet oli scoreboardil n. -2000.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tulipas pelattua tätäkin pitkästä aikaan ja yllatyin positiivisesti kun huomasin että m-comien tuhoamisesta saa enemmän pisteitä kuin aiemmin ja team killeistä tulee näköjään hitosti miinuspojoja. Silti kun pelasin niin yksi OMA tyyppi tuli koko ajan tappamaan mua repair roolin kans ja rupesin ihmettelee ku sen pisteet oli scoreboardil n. -2000.

Noi on just noita HC servujen huonoja puolija kun siellä on AINA joka ikisessä pelissä joku joka haluaa pilata toisten tiimiläisten pelin. :(
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Noi on just noita HC servujen huonoja puolija kun siellä on AINA joka ikisessä pelissä joku joka haluaa pilata toisten tiimiläisten pelin. :(
No ei ehkä ihan :rolleyes: Aika harvinaista tuo tahallaan Team Killailu on. Ehkä n. 1/50 pelissä tulee vastaan joku stupido.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kylläpä tuo Onslaught nyt kusee... Välillä ei rekisteröi osumia, välillä lagaa niin paljon että ei voi tehdä mitään, yhdesti tilttasi koko kone ja kun aloitan toisen matsin putkeen niin nakkaa serveriltä ulos.....:mad:

Eiköhän Ruottin pojjat kuitenkin fiksaa näitä ongelmia päivitysten muodossa.
(Yksi syy miksen (vielä) itse uskaltanut ostaa kun näissä tahtoo usein olla vielä aika "betavaihe" vaikutelma)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ehkä team killereitä vieläkin ärsyttävämpiä ovat rush-pelimuodossa esiintyvät omien M-com stationiden tuhoajat. Näitä aina pakko näpäyttää takaisin poraamalla kalloa ja sitten vaihtamalla serveriä.

HC:ssa on kuitenkin pysyttävä, kun normimuodon spottauskolmiopelleily pilaa sen osaltani.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

HC:ssa on kuitenkin pysyttävä, kun normimuodon spottauskolmiopelleily pilaa sen osaltani.

Pakko sanoa ettei kumpikaan ole itselle "se oikea" HC:ssä tympii se että kuulahan siinä tulee aina nuppiin kun tiimiläiset tahtoo olla mitä on...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tulihan se 500 tappoa snipulle. Olihan see aivan hirveää, mutta nyt ei tarvi siihen luokkaan tarvi enää koskea.

Jos tässä nyt siitä kisaillaan mikä on ärsyttävää, niin ehdottomasti voiton vie hyökkääjä joka sniputtaa raketilla m-comin rikki tai räjäyttää c4:lla. Ei voi olla tylsempää tapaa voittaa ja ärsyttävmpää tapaa hävitä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tulihan se 500 tappoa snipulle. Olihan see aivan hirveää, mutta nyt ei tarvi siihen luokkaan tarvi enää koskea.
Mutta onko sinulla myös "100 sniper rifle Marksman Headshots"? ;)

Itselläni on ollut jo tovin myös tuo "500 kills with sniper rifles", mutta matkaa on hiukan vielä tähän marksman headshottiin. Enemmän olen ollut rynnäkkö sniper, enkä niinkään pusikossa istuja. Alussa sniputtaminen pusikosta tuntui hienolta , mutta ei sitä enään jaksa. Mielummiin rynnii sinne missä toimintaa tapahtuu.

Enemmän tulee pelattua kuitenkin engineerinä tai assaultina.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

haha :p Äläpä yritä pilata minun fiiliksiä! 100 headshottia löytyy kansen :)
En todellakaan yritä, koska itseltäni sitä ei siis vielä löydy. :) Itseasissa en edes tiedä mitkä siihen on perusteet? Pitääkö ampua kaukaa päähän vai mikä tässä oli sen marksmanin peruste?

Pitäisi myös alkaa tuhota noita M-comeja koska en ole niitä vielä montaa tuhonnut, kun tulee conquestia pelattua enemmän. Yllättävän koukuttava peli tämä BC2 on ollut sen jälkeen kun pelasin tuota Battlefield 1943, oli tämäkin saatava, ja verkkopeliin olen ollut todella tyytyväinen.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Itseasissa en edes tiedä mitkä siihen on perusteet? Pitääkö ampua kaukaa päähän vai mikä tässä oli sen marksmanin peruste?

Siinä Insigniassa lukee "100 marksman headshots" ja siellä on erikseen insignia 100 headshotille, joten olen aika varma, että pitää saada headshot sillä tavalla että tulee niitä marksman pisteitä samalla.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ammut päähän vähintään 100m päästä.
Pro Tip jos ei tarkkuuskivääreistä tykkää:

Slugi-haulikoillakin voi saada marksman headshoteja. ;) Hieman hankalaa kyllä, mutta spotattuihin selkeisiin kohteisiin, kuten vaikka Valparaison majakan ikkunoissa häämöttäviin päänuppeihin pitäisi onnistua.
 
Ylös Bottom