Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeRm0z
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Eikö meillä TJ kerran jäätynyt jossain mapin latauksessa samaan aikaan plege? Muistaisin että 2 kertaa on moinen tapahtunu.. tai sitten oon nähny unta..

Mutta hei onko kellään tapahtunu Atacamassa(rushissa vain) sillai että äänet menee ihan oudoks? Alkaa sillee väreileen eikä mistään saa selvää. Ja jos lähtee servulta niin jatkuu menussakin, ainoastaan pelin reboot on auttanut.

Eihän tuossa "KNIFE"-jutussa ny kauheesti pahaa ole.. itse ainakin pyrin sekottaan vastustajien peliä niin paljon kun mahdollista :D Joskus toi peli saakin niin aivot kiehuun että tekisi mieli tehdä tollastakin, muttei sitä nyt ehdi viestejä lähettelemään. Sitten vasta ärsyttäiskin kun puukko ei sattusi toimimaan ja päätysin vielä itse puukon alle.

Tulee kans mieleen että mikä tää juttu on jos joku sanoo tehneensä jotain, joka ei jotain miellytä niin liioitellaan ja yritetään oikeen polkea henkilö suohon? Itse nyt en saanut selville oliko nuo "helvetinhedelmän" puukotukset rushissa vai conquestissa? On siinäkin pieni ero. Ja jos henkilö itse sanoo ettei odotteleminen ole tapana niin millä päätelmällä se sitten varta vasten "kyttää puskissa" ja venaisi :D Ja jos sattumalta saisi mahollisuuden puukottaa esimerkiksi UAV-kuskin, niin miksei siittä olisi hyötyä omille? Tiedä vaikka se olis joku perus 50 rankkinen joka vetelisi kaikki matalaks sillä ihme alternativefirellä.. Mutta hei en mää nyt tässä yritä mitään kauheeta äläkkää nostaa, olen hento ihminen.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Rushissahan mie noi puukottelin. Ja senhän voi tehä vaikka poralla, se ideahan on siinä viestissä.:)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mutta hei onko kellään tapahtunu Atacamassa(rushissa vain) sillai että äänet menee ihan oudoks? Alkaa sillee väreileen eikä mistään saa selvää. Ja jos lähtee servulta niin jatkuu menussakin, ainoastaan pelin reboot on auttanut

Ei ole ollut kartasta riippuvainen mutta pariin kertaan on rushissa alkanut räpsimään ääntä päälle ja pois eikä auta kun pelin uudelleen käynnistys. onneksi on aika harvinaista.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Rushissahan mie noi puukottelin. Ja senhän voi tehä vaikka poralla, se ideahan on siinä viestissä.:)

Kaikki kyllä varmaan tajus et toi sun idea oli siinä viestissä. Ei me niin yksinkertasii olla.

Mitä jos koittaisit vaan ihan tappamalla niitä vihuja ärsyttää??? Veikkaan että se kun nemesis tulee lukee ruudulle ärsyttää vihua paljon enemmän, tolla sun systeemillä sulle vaan nauretaan. "Siellä joku kakara taas leikkii pelin ulkopuolella ja luulee olevansa jotaan" Ja en mä ainakaan kerkee mitään kirjottelee sillon ku kahtasataa pitkin kenttää painaa.

Itte oon lähettäny muutaman kerran positiivisia viestejä kun joku on rehellisesti ownannu mut. "***** hyvin vedät, lol you owned me" tulee paljon parempi fiilis ittellekin ja peli sujuu paremmi ku ei ala puristaa liikaa.

Viime perjantain jamboreis ois voinu TommiR:lle ja Juhako:lle lähettää, sen verran huolel jätkät lahtas meit sen jälkee kun loikattiin toisel puolel tasoittaa tilannet.
(meit oli täys tiimi KFN jamppoi ja jostaa syystä pupla herot ei halunnu leikkii meijän kaa)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Miten mä saan avattua veteran rankin 1, et sais garandin? oon pelannu heroes peliä ainakin kolme rundia, mutta ei suostu päivittää veteran statusta niiden kotisivuilla..:confused:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Miten mä saan avattua veteran rankin 1, et sais garandin? oon pelannu heroes peliä ainakin kolme rundia, mutta ei suostu päivittää veteran statusta niiden kotisivuilla..:confused:
Onko sinulla Heroesissa sama nimimerkki ja sama EA-tili kuin BC2? Itsekkään en saanut toimimaan tätä Heroesin kautta kun oli väärä nimimerkki vaikka sama tili. Yritin siis veteran rank 2:sta, koska storesta ostetetun Battlefield 1943:sen kautta sain rank 1:sen.

Ylipäätään kiinnostaa onko kukaan muukaan saanut tuota veteran rank:iä nostettua Heroesin kautta?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ylipäätään kiinnostaa onko kukaan muukaan saanut tuota veteran rank:iä nostettua Heroesin kautta?

Kävin oikein asioikseen tarkistamassa ja kyllä se itsellä on tuolla kohdassa "The Battlefield games below will add to your veteran rank." eli täällä se laskettaisiin mukaan.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kävin oikein asioikseen tarkistamassa ja kyllä se itsellä on tuolla kohdassa "The Battlefield games below will add to your veteran rank." eli täällä se laskettaisiin mukaan.
Joo kyllähän se siellä hyväksyttävien listalla on, mutta en siltikään saanut sillä rank:iä nostettua.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Miten mä saan avattua veteran rankin 1, et sais garandin? oon pelannu heroes peliä ainakin kolme rundia, mutta ei suostu päivittää veteran statusta niiden kotisivuilla..:confused:


Meet vaan plegen storeen, lataat bf1943 trialin... pelaat online kerran ja saat status 1.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Pelisessioiden järjestelyviestit on nyt siirretty omaan ketjuunsa.

Lisäksi jos olet vasta liittynyt Bäfän ihmeelliseen maailmaan, samanhenkistä nettiseuraa löytää kätevimmin täältä

Pidetään tämä ketju jatkossakin varattuna itse pelistä keskustelulle. :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

En yleensä jaksa tällaisiin ottaa kantaa mutta tällaiset perseilyt ei kyl jaksa napata yhtään. Mikä järki? Venata nyt puolituntia jonku snipun takana jonka aikana se kerkee tiputtaa useita samanpuolen pelaajiasi ja vasta sitten puukottaa? No hupinsa kullakin...

Järki on siinä että se on hauskaa :D

Katsos kun pelailun ei tarvitse aina olla niin vakavaa niin voi hieman pelleillä vastustajien sniper-kämppereiden kanssa :p
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Järki on siinä että se on hauskaa :D

Katsos kun pelailun ei tarvitse aina olla niin vakavaa niin voi hieman pelleillä vastustajien sniper-kämppereiden kanssa :p

Toi mun kommentti oli lähinnä niistä videoista laitettu. Lisäksi en pidä koko sanasta nöyryyttäminen enkä myöskään siitä mitä se sana pitää sisällään. Siihen mä ainakin takerruin. Saa ja pitää olla hauskaa mutta kun tuo tapa jolla se tuotiin ilmi ei ollut kovinkaan "fiksu"

Ja ne jotka ovat pelanneet mun kanssa tietävät että olen kaikkea muuta kuin vakava pelaaja ;)

Mun osalta tämä on nyt sit taputeltu, enkä kommentoi enempää asiasta.

Nähdään kentällä eikä oteta sit vakavasti....

Peace, love and understanding!
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

yks tyhjentävä kysymys. Ootko käyny Battlefield veterans sivustolla kirjautumassa???
Vaikka pelit näkyy sun EA:n tilillä niin ne ei automaattisesti kirjaudu veteran hommeleihin.

Ja ei demoista ainakaan ennen ole saanut veteran pongoja.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Olen yrittäny mutta en pääse sivustolle ollenkaan. ei toimi kunnolla niiden sivu..
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tonne käyt aktivoimassa sen sun Veteran levelis. Kirjaudut EA tilillä ja meet siihen alas ja painat Battlefield 1943 kohtaa. Sit pitäis tulla Veteran leveliks 1 ja, kun meet peliin niin tulee ilmotus, että Veteran levelis on aktivoitu.

Vähän kyllä tyhmää, että kysellään foorumilla kokoajan samaa asiaa.. Youtube is your friend^^

Mulla on kyllä semmonen ongelma, että kun pelasin joskus BF Heroes, niin vaihoin siellä foorumilla mun sähköposti osotteen joksi muuksi ja en muista sitä :confused:... Nyt kun kirjaudun EA:n omille sivuille siellä ei näy BC2 ollenkaan, mutta BC2 kotisivuilla se kummiskin näkyy.. Aika hassuu, mut eipä haittaa koska Rankki pysyy. :D Eikö toi PS3 tallenakkin kaikki tiedot kovalevylle?
No.. pelaaminen onnistuu ja/mutta karttoja tarvis kiperästi.(!!) Jotain BC1 kenttiä sais tulla, näyttää videoissa ihan hyville.

Olen yrittäny mutta en pääse sivustolle ollenkaan. ei toimi kunnolla niiden sivu..
TAI olet pistänyt liian nuori sivulle
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tonne käyt aktivoimassa sen sun Veteran levelis. Kirjaudut EA tilillä ja meet siihen alas ja painat Battlefield 1943 kohtaa. Sit pitäis tulla Veteran leveliks 1 ja, kun meet peliin niin tulee ilmotus, että Veteran levelis on aktivoitu.

Vähän kyllä tyhmää, että kysellään foorumilla kokoajan samaa asiaa.. Youtube is your friend^^
Tuon Veteran -ohjeen voisi lisätä vaikka aloitussivulle, ettei tarvitsisi aina kysyä. Tosin, kaikki eivät viitsi sitten taas katsoa siltäkään, mutta ainakin olisi jossain tiedossa mokoma. Tuleeko muita kysymyksiä mieleen, johon on vastattu usempaan kertaan?

Itellä oli myös ton Veteranin kanssa ongelmia, mutta onnistui sitten lopulta.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tässä kun on tullut moninpeliä jauhettua, niin johan sitä alkaa uusia karttoja jo pikkuhiljaa toivomaan. Onko kenenkään korviin tullut huhua/tietoa milloin Vietnam lisäosa pitäisi olla ladattavissa? Meneekö lopputalveen vai pääseekö pelaamaan jo alkutalvesta?

Muutama ärsyttävä piirre joka tuli mieleen ettei ainakaan mönkkärin kyydistä meinaa hengissä päästä pois jos pyörä on vähänkään vauhdissa, ja tämä nimeomaan siis kyytiläisenä. Sitten se assault rynnäkkökiväärien kranaatinheitin bugaa välillä jotenkin siten että ammut kranaatin ja kranaatti lähtee mutta ei osu mihinkään. Ihan kuin se häviäsi tuuleen. Kellään muulla ollut näitä ongelmia?

Muuten kyllä olen ihan tyytyväinen peliin ja mielestäni yksi parhaista multiplayer fps-peleistä.
 
Ylös Bottom