Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeRm0z
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Haulikosta taas, ei ne slugit todellakaan ole mitään ylivoimaisia. Tappaa yhdestä 10 metrin päähän, siitä eteenpäin pitää osua päähän.

Kyllähän se slugi aivan liian tehokas on. Jollain saigalla voi räimästä puoleen sekunttiin 2 tarkkaa laukausta jolla kohde kuolee. Ja niitä pääosumiaki on aivan liian helppo slugilla saada.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Onkohan täällä paljonkin ps3 klaaneja?? Mun klaani ois kiinnostunu haastamaan muita suomalaisia, niin yv:tä vaa jos kiinnostaa :) . Ja onkohan mitään sivustoja josta löytäis bc2 klaaneja??
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ja onkohan mitään sivustoja josta löytäis bc2 klaaneja??
Consolegaming.eu - tosin taitaa olla vaiennut jo aikaa sitten tämä BFBC2 ladderi.
Gamebattles.com - Joka ei ainakaan äsken toiminut kunnolla, mutta siellä on myös klaaneja, kunhan saavat taas kuntoon.

Muita ei tule mieleen koska nämä ovat ne suurimmat klaanipeli servut, joiden kautta klaanipelit pelataan. Suomalaiset klaanit käsittääkseni pelaavat suurimmaksi osaksi ensin mainutussa Consolegamingissä, tosin muita pelejä kuin BC2:sta.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Sainpa eilen viimeisen trophyn tästä pelistä. Platina trophyhän sieltä ruutun tuli ja nyt olis 100% trophyjä mukaan lukien molemmat lisäosat. Jäi silti kohtuullisen hyvä K/D ratio vaikka trophyjä olen kovasti yrittänyt.

Battlefield: Bad Company 2 - Stats Verse
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Minne tallentuu kuvakaapaukset jotka otetaan painamalla select ja start ? ei löydy kuvat kansiosta eikä pelistäkään löydy valikkoa niille.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Minne tallentuu kuvakaapaukset jotka otetaan painamalla select ja start ? ei löydy kuvat kansiosta eikä pelistäkään löydy valikkoa niille.

Oho, en olekkaan tiennyt, että voi kuvia napsia tästä noin. Muissa peleissä mulla on tallentunut kuvakansioon, mutta BC1 kuvat tallentui BC1 nettissivulle. En tiedä sitten oisko tässä sama. :confused:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Huomasin tuossa statsejani katsoessani osoitteessa BFBCS.com, että siellä olisi viellä 1 gadget jäljellä. Eli siis tämä M1 Garandin Bayonetta eli tämä pistin mikä oli myös Battlefield 1943:ssa. Onko tietoa, tuleeko tämä joskus vielä peliin, vai onko se jo? :o
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Huomasin tuossa statsejani katsoessani osoitteessa BFBCS.com, että siellä olisi viellä 1 gadget jäljellä. Eli siis tämä M1 Garandin Bayonetta eli tämä pistin mikä oli myös Battlefield 1943:ssa. Onko tietoa, tuleeko tämä joskus vielä peliin, vai onko se jo? :o
Ei ole pistintä pelissä, monessa paikkaa lukee että olisi muka glitchi nettisivuissa tuon pistimen kohdalla. Mutta mistä tietää jos Vietnam lisärissä pääsisi pistimellä tokkimään? Tosin eipä jenkeilläkään mitään pistimiä Vietnamissa enää ollut. Arvuuttelun puolelle menee, joten täytyy odottaa Vietnam lisäri.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

jees. No ei voi sit mitään.
Woohoo! Sain unlockattuu kaikki awardit ja insigniat!! Vähän KD:n kustannuksella kyllä.. Vois yrittää sitä seuraavaksi parantaa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ei ole pistintä pelissä, monessa paikkaa lukee että olisi muka glitchi nettisivuissa tuon pistimen kohdalla. Mutta mistä tietää jos Vietnam lisärissä pääsisi pistimellä tokkimään? Tosin eipä jenkeilläkään mitään pistimiä Vietnamissa enää ollut. Arvuuttelun puolelle menee, joten täytyy odottaa Vietnam lisäri.

Jossain on sanottu, että pistimen saa kun on 5000 tappoo Garandin kans.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ei saa. Koko Bayonettea ei tule olemaan koko pelissäkään luultavasti
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Eilen tuli peli postilaatikkoon! :)
Mitä mieltä olette reacon pelaajista. Itseä ei pahemmin häiritse vaikka joku ampuu sniperillä puskista. Sellaista se sota on IMO. Mitäs mieltä itse olette?

Näin 2h nettipelailun jälkeen ja pari single missionia takana, niin on kyllä hyvä ja koukuttava peli. Voittaa MW1 ainakin ihan 100-0
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Jos reconeita on liikaa, se syö peli-iloa. Eipä siinä muuta, omat osansahan niillä on sujuvan tiimipelin luomisessa. :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Totta, onneksi en ole vielä joutunut sellaiseen peliin missä on liikaa.
Aika hyvin on kyllä alkanut, pari asetta jo unlockattua, pari kertaa kärkisijalla omalla joukkueella. Mutta vielä joukkueen voitto on jäännyt tulematta :(
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Reconeista ei ole haittaa, kunhan niitä on sopivassa määrässä, spottaavat ja heittävät motion sensoreita ympäriinsä.

Puskissa istuvista wookieista, jotka saavat roundin aikana hyväl tuuril 3 tappoo auttamatta omaa tiimiä lainkaan ovat ärsyttäviä. Kerran Arica Harbor rushissa kävi niin, että olin ainoa assault tiimissä ja loput tiimistä oli reconeita, jotka lisäksi istuivat kaikki samalla mäellä!
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Pelailin yksi päivä onslaughtia, aika turhauttavaa kun itse pelasin medikkinä ja 3 muuta randomia olivat sitten reconeita. Ne sitte siel vaa käkki aina jossain kaukana ku itse joutu valtamaa alueita. :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Minne tallentuu kuvakaapaukset jotka otetaan painamalla select ja start ? ei löydy kuvat kansiosta eikä pelistäkään löydy valikkoa niille.

Oho, en olekkaan tiennyt, että voi kuvia napsia tästä noin. Muissa peleissä mulla on tallentunut kuvakansioon, mutta BC1 kuvat tallentui BC1 nettissivulle. En tiedä sitten oisko tässä sama. :confused:

Ohjekirjassa sanotaan että tallentuvat omaan profiiliin osoitteeseen http://www.battlefieldbadcompany2.com . Eipä sieltä kuitenkaan mitään kuvia löytynyt vaikka kirjautui sisään ja kuvankaappaukset olin pelissä tehnyt select+start nappulan avulla. Ilmeisesti Dice/EA on "unohtanut" tukea koko kuvankaappusta, eivätkä ole luoneet tilaa noille kuville sivustoilleen. Glitseja näkyy riittävän :) . Silti peliä on kehuttava, varsin kuokuttavaa tämä multiplayer.

Olisi kysyttävääkin, itseltäni puuttuu pinni "Grenade Launcher Efficiency
Kill 4 enemies with grenade launchers". Voiko tämän saada myös assult kitissä olevilla rynkyillä? Vai pitääkö olla joku patrol boat tai joku muu kulkuneuvo jossa on kranaatinheitin?
 
Ylös Bottom