Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä
Hohhoijaa, ihan hemmetin raivostuttavaa pelata nykyään. Äsken Aricaa, niin sama homma jatkuu eli autotallissa oli 3-4 medicciä ja yksi assault. Yksi medic kuolee ja joku hengissä olevista herättää ja jos medicit on poissa niin assault herättää kaikki. Sisään on mahdoton päästä. Hyökkäämällä...
No otetaan tankki käyttöön. Tankilla saa tiputettua suurimman osan, mutta aina jää yksi laatikon taakse, joka sitten herättää kaikki muut ja hetken kuluttua on sama määrä tallin sisällä istujia ja samaa oravanpyörää jatkuu hamaan loppuun asti. No tankilla raiskaamalla tästäkin päästiin eroon, mutta kas kummaa edelleen sama kööri jatkoi sisällä vaikka pelit jatkuivat jo seuraavilla m-comeilla... Hetken taistelun jälkeen sain tykinkuulilla putsattua tallin. Seuraava pari meni hyvin ja päästiinkin sitten toiseksi viimeiselle parille.
No mitäpä vielä, taas samat jantterit istuu junan vaunussa medicceinä samalla kaavalla, no tankilla sai harvennettua, mutta aina niitä vain tuli lisää ja tankkikin hajosi. Tiketit rupes käymään vähiin ja hyppäsin sitten hmg:n kelkkaan ja harvensin junanvaunua, no aina vain niitä sinne lisää tuli ja tietenkin joku pääs selustaan tappamaan minut. No tein saman uusiks ja lähdinkin sitten hyökkämään junavaunuun yksin tikettien ollessa 7. Onneksi kaikki medicit vaunussa tulitti meidän hyökkäyssuuntaan ja pääsin assaulttina räiskimään vaunun tyhjäksi... ei niitä ollutkaan, kuin 6. Viritin m-comin ja tikettejä oli 5 jäljellä. M-com huusi ja huusi sekä muutama vihollinen tippui, ,un jäin tällä kertaa kämppimään.
M-com räjähti, kun tikettejä oli 1 jäljellä, mutta peli loppuikin siinä samalla ja hävittiin peli... Mitähän svedupelleillä on pyörinyt päässä, kun ensinnäkin ovat lisänneet medic luokan noin, sen että pommi on viritetty ja räjäytetty niin silti hävitään, nössöjen respaussuoja jolla amatöörit selviää tykinkuulista ilman mitään ja seuraavat respaa perään. Kyllä nyt terveellä järjellä varustettu koodari tajuaa nyt sen verran, että jos metrin päästä läväytät tankilla murkulaa sisään, niin kaikki siinä 10m2 kopissa kuolee, eikä ota vain vähän hittiä ja jatka pelaamista muina miehinä. Tai sitten koodarit ovat vain sivarin käyneitä
1. M-comit random paikkoihin hyökkääjien tietämättömiin
2. Medic-luokkaan rajut rajoitukset samaan tapaan, kuin mortar iskuihin. Miksi medic voi elvyttää ilman viivettä, mutta "viheltää" kutsua joutuu odottamaan ikuisuuden?
3. Respasuojat täysin kokonaan hevon kuuseen
4. Murkuloihin reippaasti damagea varsinkin pieniin koppeihin ammuttaessa.
5. Jos pommi on viritetty, niin peli jatkuu vaikka tiketit olis 0. Käytännössä porukka lopettaa pelaamisen tai poistuu jos tikettejä on alle 10. Tämä ei palvele ketään jos yrität väkisin rynniä tikettien ollessa vähissä ja onnistut, kuin onnistut asentamaan pommin, niin joku puskapete tiputtaa vaikka murkulan hevon kuuseen ja peli loppuu.
Pieniä ja helppoja muutoksia, mutta kun ei niin ei.