Mistäköhän tämän aloittaisi.No kiitokset kaikille squadissa olleille oli sitten servu mikä tahansa
Aluksi olin Henaik, Teroli ja Tonsan ( vai oliko se z en nyt muista ) kanssa ja peli kulki hyvin ja taustalla pauhasi live musat ja laulut kiitokset sinne
Sitten kutsuin Sonmh peliin mukaan ja totesin että hän on yksin ja liityin sinne.siellä myös guardian ja piru jouduinkin väärälle puolelle.No ajattelin että antaa mennä menköön sitten miten tahansa kaveria en enää jätä ( opin aikaisemmasta ).
Turpaanhan siinä alkoi ottamaan ei auttanut mikään.Kohta vielä Sonmh tippui linjoilta eikä päässyt enää millään mukaan ja vähän ajan päästä guardiankin.Sitten alkoi tuntua todella tukalalta tilanne ja tarkalla olin jo lopettaa, mutta onneksi meidän puolelle tuli vahvistuksia toiselta puolelta ja alettiin välillä pärjätäkkin.
Vahvistuksia ennen tais olla ( ein enää muista ) Aricassa mulla puolustuksessa vauhti päällä alkoi sen verran sapettamaan jatkuva tappio.
B tuli kolmen kopla virittämään ja painuin vauhdilla sinne ja totesin että ase pitäis ladata G3 sitten aloin puukkoa heiluttamaan oikein olantakaa ja siinä meni kuka ja siinä seuraava ja kukako tuokaan oli.
Squadissa olija nuorempi mies kyseli ketä ne oli ja naureskeli kovin kun oli katsellut puukon heilutusta sivusta...vastasin ei siinä hässäkässä kerennyt nimiä katsomaan.Mikko93, Nisu ja Hiiliproomu.
Nisu otti myöhemmin takas multa Nelson bayssä.
Lähdin sen takia servulta pois, kun kaksi tuttua eivät päässeet millään servulle ja menin heidän mukaan.
Siellä olikin sitten C4 touhut oikein kunnolla menossa.Jotain suomalaisiakin oli vastapuolella en kyllä ihan 100 varma laittoivatko he c4, mutta ilmeisesti.Nimet muistissa.
Kurvi tankkeineen oli eilen kyllä aina siellä missä minäkin. Jäi lähinnä sillä mieleen kun oltiin eri puolilla.
tankkien hyvät paikat harvassa ja uusia koitan keksiä, mutta ei oikein parempia ole.
Joskus koitan silti olla eri paikassa joko ihan vaihtelun vuoksi tai sitten ettei vihut opi että tuolla se taas on.
Joissain mapeissa on aika paljon myös kiinne siitä onko mukana hyvää uskollista korjaajaa ja enimmäkseen tahtoo olla heistä pulaa, kun jos itse alkaa korjata niin todennäköisyys menettää vihuille se tankki on suuri ( kokemusta on tästäkin ) eli tankkin kun ottaa siihen myös kuollaan tai tietty jos viime tingassa hyppää ulos ( tämä ei aina onnistu ).
Mutta ymmärrän kyllä sen korjaajan osan ei välttämättä kovin palkitsevaa ellei ole todella tiukat tilanteet ja tankkia todellakin tarvitaan.
Hei,
Jos ollaan puolustamassa esim. nelson bay älkää puolustajina hyökätkö liian pitkälle meitä häviää vihut!
Sama siis pätee kaikkiin mappeihin.
Siinä touhussa ei ole mitään järkeä enää, kun vihut poistuvat servuilta ja osa omista notkuu puolustus päässä jouten.
Sitten saattaa käydä sekin että vihut alkavat käyttää c4 jos eivät muuten saattaisi.