Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeRm0z
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Eli rautalangasta, käynnistä peli, menee pelin sisäiseen 'Storeen'(vaikkei Store toimikaan vielä), ja kohta se antaa lokerot jonne se koodi syötetään isoilla kirjaimilla ja väliviivoilla.

Ne mapit aukeaa sitten heti, niitä ei ladata mistään.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

juutuubi-pätkä
Juu, olisi varmaan vallan loistava, ylivoimainen suorastaan. Oletkos kuullut pelin tasapainoittamisesta? (suunnattu myös muille kysyjille). Eikä mitään kettuilua mukana.

Edit: T'äytyy lisätä että hieno mies sinänsä, erä idoleistani, aito laivaston hylje :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Rush tosiaankin kärsii siitä että attackissakin siellä ainakin puoli tiimiä halailee pusikoita recon päällä. Sitten kun itse yrittää oikeasti pelata niin se on 1-2 vs vastustajan joukkue ja ei ole paljon toivoakaan.

Tämä tuli hyvin selväksi illan viimeisissä matseissa. Sissipartiomme erikoistui aika tyylikkäästi näiden jäykistyneiden röllien putsaamiseen pois pensaista ja oksien alta. Puolustajalle tietty helppo nakki kun varsinaista joukkoinvaasiota ei koskaan tapahdu, pelit vain tylsänpuoleisia ja pistearvoltaan vaatimattomia. Kuitenkin se mikä tekee Battlefieldeistä niin herkullisen, on onnekkaiden yksilöiden arvo ratkaisutilanteissa. Jo muutama aktiivinen kaveri voi saada paljon aikaiseksi, vaikka puolet väestä vetäisikin campingfestiä.

Conquestissa sitten mennään tietysti hiukan eri meiningillä, erityisesti killcamin puuttuminen HC-muodossa suojaa aika kivasti puolustavaa snipua. Palkkansa ansainnut, meidän muiden vallatessa jyrkässä etukenossa uusia läänityksiä toisaalla.

Kyllä näiden snipujen kanssa pärjää, kun vähän osaa varoa ja tehdä kiusaa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Jep, illalla viimeisessä matsissa oltiin attackerinä demomapissa. Pisti vihu aika kylmät - mortarilla se ekan ja tokan basen välissä oleva metsäläntti täysin puuttomaksi. Ei juuri ollut mahiksia nousta, varsinkin kun ainoat nousuhalukkaat olivat minä ja kaveri, muut koittivat käkkiä jossakin talon katolla hyödyttöminä :)

Alkaa tuo assaultin syvin olemus nousta pikkuhiljaa mullekin esiin, kun enää M16 on avaamatta. 40mm kranaatti ja ammoboksi jalkojen juureen vaan on jotakin todella hienoa :) Seuraavaksi taitaa lähteä engineerin kamppeet avaukseen.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

kellään tietoa koska bc2 sisäinen store alkaa toimimaan että sais ladattua lisä map peliin ja aseet ? ..

Ilmeisesti ei enää pitkään tarvitse odottaa.
PlayStation LifeStyle EA Patching PS3 Version of Bad Company 2 First

Tosin ellen nyt ihan väärin muista, niin omassa asekoodi-lapussa luki että koodi toimii vain julkaisupäivänä. Toivottavasti ovat pidentäneet sitä latausaikaa...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tossahan sanottiin että euroopan pelaajat saisivat tuon tulevan päivityksen alkuviikosta...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Yli 30 tuntia online aikaa, hups :o Ei hetkeen ole mikään peli näin koukuttanut...

Eilen sain unlockattua MG36 ja ehdoton suosikki punapisteen kera. Namnam.

Tämä tuli hyvin selväksi illan viimeisissä matseissa. Sissipartiomme erikoistui aika tyylikkäästi näiden jäykistyneiden röllien putsaamiseen pois pensaista ja oksien alta.

Aikani campfestiin vittunnuttuani, havaitsin ERITTÄIN tyydyttäväksi juurikin tämän pelialueen reunojen haravoimisen. Vielä kun röllimetsän asukkaat lopettaa revolverin niskalaukauksella, saa suorastaan pieniä orgasmeja :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Huhu kertoo, että m95:ssa ei olisi bullet droppia tai sitä olisi vähemmän kuin m24:ssa, golissa ja sv98:ssa. En oo testannut.

En oo myöskään testannut, että onko totta, että svu:ssa, vss:ssä ja type 88:ssa ei oo bullet droppia ollenkaan. En ole myöskään testannut, että poistaako punapiste ja acog snipuista bullet dropin. Viikonloppuna pitää testailla näitä asioita, ellei joku muu sitten ehdi testaamaan ensin tai denkirsonin sivuille tulee enemmän tietoa.

Voi olla että M95 bullet droppi oli hieman pienempi kuin muissa. Jospa sen kuula hiihtää kovempaa eikä kerkeä tippua samalla matkalla niin paljon kuin pienempitehoisten snipujen. Mutta ero ei kyllä ollut suuri, jos edes oli olemassa. Edelleenkin ottaisin golin jo sen takia että tähtäimen ristikko on ohuempi ja latausaika on nopeampi.

Oma havaintoni on, että kaikissa snipuissa on bullet droppi eikä tähtäimellä ole vaikutusta. Kyllähän medicin M60:ssäkin on droppia.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mulla outo ongelma pelissä. Pelin päätyttyä kun annetaan pisteitä niin vehicles taulukkoon pisteitä ei enään mäy vaan se loota on harmaana ja loputtomiin asti kuuluu ihan kuin pisteitä ropisi mutta mitään ei tapahdu. Vai onko mahdollista, että olen jo kerännyt kaikki vehicleille mahdolliset tavarat? Outo bugi.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mulla outo ongelma pelissä. Pelin päätyttyä kun annetaan pisteitä niin vehicles taulukkoon pisteitä ei enään mäy vaan se loota on harmaana ja loputtomiin asti kuuluu ihan kuin pisteitä ropisi mutta mitään ei tapahdu. Vai onko mahdollista, että olen jo kerännyt kaikki vehicleille mahdolliset tavarat? Outo bugi.

Olet kerännyt kaikki vehicle hässäkät, sen takia harmaana :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Yllättävän nopeasti nuo ajoneuvotarpeet saa avattua. Käytännössä yksi onnistunut pitkä tankkiretki ja kakkosasekin on avattu. Itse tosin avasin kaikki kahteen kertaan, kun pätkäisi yhteysongelman pitkän pelin päätteeksi, jolloin jouduin uudestaan sienimetsään korin kanssa. Se, että Betan avaukset eivät jääneet voimaan ei jäänyt korpeamaan, mutta tämä kyllä.

Oli kyllä yllättävän vaikeaa aloittaa kokoversion pelaaminen. Lisävarusteiden käyttö tulee jotenkin selkäytimestä, joten ihmetys oli käsin kosketeltava, kun Assaultilla ei panoslaatikoita takataskussa ollutkaan. Valitettavasti kuolema korjasi hätääntyneen. Itse pidän assaultilla pelaamisesta erityisesti, kun saa avattua sen pidemmän linjan tähtäimen. Myös tiimitovereiden avustaminen panoslaatikoilla tuo tyydytystä. Erityisesti puolustettaessa insinööreiltä loppuvat kudit yllättävänkin nopeasti.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

4x scope ei kovin hyvin minulle assault aseilla sovi. Yksi luoti menee minne tarkoitus ja loput ropisee taivaalle. Ei edes pienet burstit pysy kasassa. Se 4x scope on viel todella hidas ottaa esiin ja mun slow-ass sensseil ei pysty muuta ku itkee close combatissa. Ainoastaan autosnipuilla otan sen ja meen rynnii. Kohta puolin alkaa kaikki olee unlockattuna :).
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kieltämättä itselläni jäi hieman pettymykseksi tuo yksinpelikamppanja. Kolme tehokasta päivää olen pelaillut ja kertaalleen koko kamppanja mediumilla läpi ja hardilla noi loppupään kentät. Pahasti näyttää myös siltä, että trophyt on myös muutaman päivän päästä yksinpelin osalta kasassa. Sinänsä mikään mullistava toi yksinpeli ei ollut. Putkijuoksua maustettuna hyvällä grafiikalla ja huikealla äänimaailmalla. Sapettaa että moninpelin varjolla on laiminlyöty tuota yksinpeliä rankasti. Ei mitään co-op moodeja yms. ja pelattavat tunnit voi laskea yhden käden sormilla.

Nettiyhteyteen ei nykyisessä asumuksessa ole mahdollisuutta, joten aikamoiseksi pettymykseksi jäi näin yksinpelaajan näkökulmasta. :mad:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

En oikein jaksa ymmärtää tuota jatkuvaa mussutusta snipereista. Pelissä on ihan syystä sellainenkin hahmoluokka. Se miten hahmonsa hoitaa on sitten eri asia, toki se ärsyttää jos kentässä 20 sniperia vaan väijyy toinen toisiaan.

Omassa sniper -pelityylissä vastustajien spottailu ja siten näiden olinpaikasta tiedottaminen muille on jopa tärkeämpää kuin omat tapot. Niin se siellä todellisellakin taistelutantereella hoidetaan, poislukien tietysti punaarmeijan tyyli 40-luvulla. Se lisäksi pelastaa usein muita joutumasta väijytykseen sen sijaan, että kaikki vaan rynnäköivät silmittömästi eteenpäin "ainoaan aitoon BFBC -tyyliin".

Lisäksi tottumattomalle on huomattavasti helpompaa aloittaa sniperina hiukan taka-alalla kun kaikki on uutta ja sekavaa. Varsinkin kun ei ole mikkiä apuna vaan joutuu ihan yksin taistelunsa koordinoimaan. Antakaa kaikkien kukkien kukkia ja keskittykää vastustajien tappamiseen :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Recon classissa ei sinänsä ole mitään vikaa, mutta sen käytön määrää olisi pitänyt jotenkin rajoittaa. Ei missään tilanteessa joukkue muodostu 80% snipereista.

Tietysti classin valitsemisen rajoittaminen olisi ollut ikävää, mutta esim jotain sellaista ideointia että vain muutama recon saa valittua snipakivääreitä ja tuo vuoro vaikkapa kiertäisi per rundi. Muille reconeille sitten kouraan jotain muuta, tai alternative class kunnes oma snipuvuoro koittaa...

Ideointia vain.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Voi olla että M95 bullet droppi oli hieman pienempi kuin muissa. Jospa sen kuula hiihtää kovempaa eikä kerkeä tippua samalla matkalla niin paljon kuin pienempitehoisten snipujen. Mutta ero ei kyllä ollut suuri, jos edes oli olemassa. Edelleenkin ottaisin golin jo sen takia että tähtäimen ristikko on ohuempi ja latausaika on nopeampi.

Oma havaintoni on, että kaikissa snipuissa on bullet droppi eikä tähtäimellä ole vaikutusta. Kyllähän medicin M60:ssäkin on droppia.

Ahaa, ilmeisesti konsoliversio on sitten jonkun verran erilainen pc-versioon nähden. Siinähän käsittääkseni saa kaikki sniput tyylillä tai toisella dropittomiksi, mutta toisaalta, ilmeisesti tähtäinkin heiluu.

Noista snipuista valitetaan nimenomaan sen takia, että ne eivät ole luokkana niitä snipuja. Löytyy myös c4 ja motion sensorit. Miten ne niillä auttaa yhtään tiimiä sieltä 2 basen takaa? Puolustajilla saa olla vaikka koko tiimi näitä istujia, mutta hyökkääjillä korkeintaan 2. Kaikki muut vaan yksinkertaisesti olisi parempi olla mukana toiminnassa, että on mahdollisuudet voittaa. Mikään ei ota päähän enempää hyökkääjänä kuin se, että tiimi ei saa yhtäkään mcomia räjäytettyä. Yleensä omat on vielä niin surkeita snipuja, että puolustuksessakin yksi mies tulee keskeltä tietä, menee planttimaan ja saa tuhottua sen. Kukaan ei edes liikahda sinne suuntaan. Ite meen, mutta sit siellä on jo koko squad spawnannut.

Ehkäpä vaan itekin pitäisi kyllä adoptoida tuo propelaajien uskomaton pelityyli. Tapoista saatavat pisteet on niin paljon coolimpia kuin vaivaiset 30 purkupistettä tai 130 tuhoamispistettä ja ei tarvitse edes liikkua mihinkään.
 
Ylös Bottom