Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeRm0z
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tarkoitatko sitä, että ostat ja lataat ensin itse omilla PSN-tunnuksillasi ja sen jälkeen kaverisi lataa sinun PSN-tunnuksilla omaan pleikkariinsa?
Jeps, juuri tätä ajoin takaa.

AqBa, Kyllä tuota on ainakin itselleni muutamaan otteeseen tapahtunut. Tosin on korjaantunut sillä, kun ole käynnistänyt pleikan uudestaan ja menny toiselle servulle.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mihin kellonaikaan vietnami storeen ilmestyy ? Tietääkö kukaan ?
Kysytäänpä Store-FAQilta.

Q: Milloin [alueen X] Store päivittyy?
A: Euroopan Store päivittyy toukokuusta 2010 alkaen joka keskiviikko, mutta kellonaika vaihtelee. Parhaimmillaan päivitys on tullut jo päivällä, yleensä joudutaan odottamaan iltaan asti. Vastaavasti toukokuusta 2010 alkaen Jenkki-Store päivittyy varhain keskiviikkona aamuyöllä Suomen aikaa. Japanin Storeen uutta tavaraa tulee täysin epäsäännöllisesti. Tätä asiaa EI TODELLAKAAN kannata kysyä missään ketjussa enää koskaan, sillä kukaan ei voi tietää, milloin Store tarkalleen ottaen päivittyy.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Onko kellään muulla semmosta ongelmaa että kun alotat mapin esim. Valparaison niin sun rank on 0 ja sulla ei oo mitään aseita taikka muuta hyödyllistä saatavilla, ja sitten kun on noin 30min pelannu niin kaikki on kun ennallaan ja sitten kun servun vaihtaa niin taas sama paska uudestaan.

Joo mulla on sama juttu tällä hetkellä, ilmeisesti johtuu siitä, että EA päivittelee jotain nii aiheuttaa tollasen bugin tai en oo varma
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Joo mulla on sama juttu tällä hetkellä, ilmeisesti johtuu siitä, että EA päivittelee jotain nii aiheuttaa tollasen bugin tai en oo varma

Joo, itelläkin kävi mielessä voisko olla tuommonen meneillään kun ihmettelin samalla muita pelaajia servulla kun niilläkään ei mitään rankkia, ja joillain satunnaisilla oli sitten :rolleyes:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Se "rankkibugi" on sellanen satunnainen, että aina välillä käyniin, mutta tulee normaaliksi eikä statsit hävii. Välil niil kestää palautuu kauvan ja välillä minuutti.

PS. OASIS ON HELMI! :D APACHEEE n. 10k pistet per kierros välil.. :) Ja saa ne apachet alas, vaikka ota engineer, (korjaat tykin), body army ja war head. Niin varmasti tippuu.. Muuten on sussa vika ;)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Se "rankkibugi" on sellanen satunnainen, että aina välillä käyniin, mutta tulee normaaliksi eikä statsit hävii. Välil niil kestää palautuu kauvan ja välillä minuutti.

Helpottavaa tietää :D, harmi vaan ettei vieläkään toimi rankit ja mapin lataaminenkin kestää ihan sairaan kauan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

PS. OASIS ON HELMI! :D APACHEEE n. 10k pistet per kierros välil.. :) Ja saa ne apachet alas, vaikka ota engineer, (korjaat tykin), body army ja war head. Niin varmasti tippuu.. Muuten on sussa vika

Mitenpä korjaat tykin jos sen tilalla on vain kasa savuavaa p*skaa :confused:
Ja eivätpä saaneet sinuakaan alas, niin onko se niiiin helppoa sitten :confused:
Itse olen opetellut CG:llä ampumaan niitä alas kun IT on aina tuhottuna:mad:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Olen pelannut samalla acolla jo monta kuukautta ja vip coodin olen laittanut. Tänään yritin mennä pelaamaan BC2. Sitten en päässyt peliit. tuli "failed to connection to EA" tai jotain sellaista. (se on tullut ennenkin)... sitten tuli try agian.. painoin ja sitten se kysyy vipcodiani.. laitan vip coodin sitten se menee siihen kohtaan mis valitaan gamemode ja mappi.. (huomaan että minulla on vain muutama kenttä) sitten laitan "join game" tulee jotain: "your vip-code has been used" ja kehottaa ostamaan uuden storesta...
ENKÄ VIELÄKÄÄN PÄÄSE PELAAN...

onko väliaikasta vai mitä tapahtuu.. ennen ei ole näin käynyt..
kertokaa viisaimmat..kiitos!

E: joo nyt toimii taas. eli väliaikasta oli... :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Olen pelannut samalla acolla jo monta kuukautta ja vip coodin olen laittanut. Tänään yritin mennä pelaamaan BC2. Sitten en päässyt peliit. tuli "failed to connection to EA" tai jotain sellaista. (se on tullut ennenkin)... sitten tuli try agian.. painoin ja sitten se kysyy vipcodiani.. laitan vip coodin sitten se menee siihen kohtaan mis valitaan gamemode ja mappi.. (huomaan että minulla on vain muutama kenttä) sitten laitan "join game" tulee jotain: "your vip-code has been used" ja kehottaa ostamaan uuden storesta...
ENKÄ VIELÄKÄÄN PÄÄSE PELAAN...

onko väliaikasta vai mitä tapahtuu.. ennen ei ole näin käynyt..
kertokaa viisaimmat..kiitos!

E: joo nyt toimii taas. eli väliaikasta oli... :)

Tämmöset katkokset on ihan normaaleita Bad Company 2:n tapauksessa, ikävä kyllä...

Eilenkin esimerkiksi yhteyden katkasun jälkeen statsit resetoitu, mutta onneks ne tulee itsestään aina takasin. Silti turhauttaa.

MUTTA huomenna Vietnam! harmi, että illalla joutuu lähteä töihin :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Huomenna on yks parhaita päiviä ikinä..

Koulu jää joululomalle, vietnami tulee ja pari päivää enää jouluaattoo.. :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Huomenna on yks parhaita päiviä ikinä..

Koulu jää joululomalle, vietnami tulee ja pari päivää enää jouluaattoo.. :)

Täälläkin odotetaan Vietnamia mielenkiinnolla, mutta jotenkin on pieni aavistus takaraivossa siitä, että mitä se ensimmäisen illan pelaaminen on. Julmettu lagi, yhteydet pätkii, peli ei yhdistä jne jne :P
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

PS. OASIS ON HELMI! :D APACHEEE n. 10k pistet per kierros välil.. :) Ja saa ne apachet alas, vaikka ota engineer, (korjaat tykin), body army ja war head. Niin varmasti tippuu.. Muuten on sussa vika ;)

Helpommin ne apachet saa alas valitsemalla valikosta "Quit".

Itse en ainakaan jaksa pelata hetkeäkään jos siellä on baseraiskaus käynnissä. Osaavissa käsissä apachet on liian ylivoimaisia. On se kiva respawnata ja edetä se pari metriä, kun oletkin jo kuollut. Tai sitten ruutu punaisena juokset it-tykille huomateksesi, että sitä ei ole. Yleensä on kaksi apachea tulittamassa samaan aikaan, niin ei siinä ole mitään mahdollisuuksia... nämä ovat lähinnä pistehuoraajia. Oasiksen kaksi ekaa m-comia on täysin naurettavia juurikin apache raiskausten takia.

Olisivat nyt edes laittaneet Vadsin, mutta ei. En myöskään ymmärrä mitä iloa tuottaa istua kopterissa ja raiskata kaikki basessa oleva. Toisekseen tykin respaamiseen menee ihan liian kauan aikaa... koptereita ja tankkeja kyllä löytyy jatkuvalla syötöllä.

Oasis on melko epäonnistunut kenttäsuunnittelun osalta. Arvelin tämän kenttäsuunnittelun heikkouden näkyvän myös Vietnamin mapeissa ja sitähän se onkin :rolleyes:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Oasishan on ihan helmi mappi, varsinkin 2 ekan basen jälkeen. Ei kyllä minulta heru yhtään kunnioitusta noita pelaajia kohtaan, jotka ei osaa muuta tehdä kuin kopterilla huorata. Sniperit ja kopterit on tämän pelin syöpää. Snipereihin jotain heiluntaa vähäsen ja koptereihin vaikka rajalliset ammukset niin olisi mukavata. Ja se punainen neliö helvettiin kun kopterilla lennetään, pitäisi jotain vaivaa nähdä löytääkseen vihollisen ajoneuvot..
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Sniperit ja kopterit on tämän pelin syöpää.
Yleistätkö tuolla sanalla sniperit kaikkia reconilla pelaavia vai niitä, jotka istuvat kilometrin päässä pusikossa saaden 3 tappoa koko pelin aikana ja joilla ei ole hajuakaan mitä tarkoittaa spot. On niitä hyviikin recon pelaajat, jotka oikeastaan tekevät sen mitä reconin oikeasti täytyisi tehdä; spotata ja heittää sensoreita. Usein ace pinniä tipahtanut, kun M24'llä tai GOL'illa juossut etulinjassa pudottaen engineerejä lähietäisyydeltä softcoressa ja heitellyt sensoreita sinne sun tänne ja tuhoten m-comeja.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kyllä ne chopperit aina saa alas. Ja vaikka sniperinä oisi vähä kauvempana voi silti saada eniten tappoja ja autaa timiä kertomal missä on vihollisia. Spottaa ja mortaril tuhoo kaikee.. Taisit etulinjassa quickscopel.

>>> Tunnettu AH-64 huora <<< :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tämä on faktaa! JOS osaisitte lentää niitä kopuja, TE tekisitte ihan samanlailla. Itte en osaa niin en lennä, korkeintaan jongun osaavan ampujana.

Tämä on myös faktaa! Tässä pelissä ei voi harrastaa varsinaista respa-raiskaamista, jos vihu pääsee teidän baseen häiriköimään, on se teidän joukkueen ihan oma vika. Jos hyökkääjä on passiivinen niin mä painan ainakin samantien vastaan hidastamaan niitä lisää niitten baseen. En mä ainakaan jaksa kykkiä siellä puolustajana laatikon vieressä odottamassa että jos ne nyt uskaltais jopa hyökätä. Ja kaiken lisäks jos hyökkäävä joukkue on paska eikä saa edes vahingossa valtaamaansa respaa haltuun niin minkä ihmeen takii niille pitäs sit antaa ilmatteeks mahollisuus kasata rivinsä ja ootella tunnin verran et saadaan se n.70 tickettiä kulutettua niiltä. Oikeesti jos teillä on usein vaikeuksia noitten ns. spawn huoraajien kanssa niin ajatelkaa asiaa siltä kannalta et ne vaan säästää teiän aikaa ja teitä kärsimyksiltä...;)

Kopterit OP se ja se on OP, oikeesti ainoa mikä on op. on osa pelaajista, niin surullista kun se onkin niin toiset hallittee ne laitteet ja toiset ei. Toisille on ihan sama mitä kulmaa tai laitetta niille antaa alle niin siitä tulee op sen mielestä ketä se kurmuttaa sillä.

Musta nimimerkki Hiiliproomun ase jota se käytti toissa-yönä on OP, se oli kahessa peräkkäisessä pelissä mun nemesis. Vikahan ei voi olla mussa, vaan se ase on OP!!! :D

edit: Villi veikkaus että noi statsi sekoilut yms. rankkien katoamiset liittyý servereitte muutos töihin Vietnamia varten.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Viisammat, mitä luulette onnistuuko tuo Vietnam -lisäosan asennus useammelle accolle vai onko tuo sidottu vain omaan accoon? Mielestäni nuo Camoaseet ja vaihtoehtoiset puvut sai latattua toisella accolle.

Tarkoitatko sitä, että ostat ja lataat ensin itse omilla PSN-tunnuksillasi ja sen jälkeen kaverisi lataa sinun PSN-tunnuksilla omaan pleikkariinsa?

Jeps, juuri tätä ajoin takaa.

Luulisin, että näin onnistuu.

Joku vielä viisaampi kuin minä, voisi varmistaa, että onhan tämä varmasti laillista puuhaa.
Tarkistappa, mitä lukee FAQ: PlayStation Store -ohjeessa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Osaan lentää kopteria, mutta mun mielestä se on helvetin tylsää ja ylivoimaista. En mä jaksa ainakaan kykkiä koneessa tappaen helposti kaiken eteen tulevan ja käydä omassa basessa sitten korjailemassa ja taas hyökkimään. Mielummin käytän luovuuttani maajoukoissa, koska se on paljon palkitsevampaa, kuin kopterilla spawnkillaus. Eri asia jos noita it-tykkejä olis enemmän.

Tämäkin on faktaa.... Miten ihmeessä mä voin vaikuttaa siihen, että kopterilla raiskataan basea ja kuolen heti, kun olen uudelleen spawnannut? Suurimmilta osilta, kun oasista olen pelannut olen joutunut aina aloittamaan defenderinä ja kesken pelin, kun raiskaus on jo käynnissä. Kopterilla on myös naurettavan helppoa pudottaa heti it-tykit pois pelistä, joten siinä vaiheessa ollaan jo kusessa. Kyllä olen koptereita pudotellut hyvällä prosentilla, mutta joskus tuo on täysin järjetöntä tuo pelaaminen Oasiksessa nimenomaan noiden pisteiden kerääjien takia ja muuten kerääkin järjettömiä pisteitä tuolla touhulla.

Mitä tuohon op juttuun tulee, niin onhan tuo pelin rukkailu huonompaan suuntaan järjetöntä. Miksi koptereissa on loputtomat ammukset ja it-tykkien respaus kestää ikuisuuden? Miksi uav:llä ei voi koko ajan pyyttää ilmatukea tai sitten mortar iskuja? Miksi näitä on rajoitettu? Miksi medicit taas saa reviewaa rajattomasti porukkaa ilman samanlaisia viiveitä? No ei auta itku markkinoilla varsinkaan, kun Vietnamia on vielä viety reippaasti huonompaan suuntaan nykyisestä BC2:sta.
 
Ylös Bottom